Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ona ta 72 může na okruh najet už dole na KPN a vynechat Kociánku, KPS, U Tunýlku, Halasák i Lesná, poliklinika, Lesná, nádraží a najíždět až tou křižovatkou, co je poslední před tunelem. Ušetřila by tak možná pět minut, které v některých časech zase zabije dole na Tomkáči.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
Pokud by jela 72 od U Tunýlku přímo na Štefánikovu čtvrť s vynecháním Halasova náměstí, polikliniky a nádraží, pak by odlišné číslo dávalo smysl. Akorát teda od zastávky U Tunýlku se na Porgesovu musí najet přes třídu Generála Píky, takže to zas taková úspora nebude, aby to ospravedlnilo vynechání nádraží, polikliniky a přestupu na tramvaj.

A ta 53 se nejspíš bude stejně točit na pseudokruháči, tak by mohla být ukončena až na zastávce Poliklinika Lesná.


Offline
Uživatelský avatar

6923
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
P. Haluza: to si přesně říkám též, ale přece jenom tento rozdíl by nepotřeboval nové číslo linky.


Online
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak trochu předpokládám, že 53 bude v kloubech, ale 72 v sólech.


Offline
Uživatelský avatar

6923
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Z uvedených informací moc nevyplývá, kudy pojede linka 72, ale odlišné vedení od 53 by se nabízelo, jinak by se jen mohla 53 prodloužit do Obřan a bylo by.

Xxx: 72 má být jen ve špičkách, bude náhrada za 57 (v části do Obřan), u 57 naopak předpokládám celodenně na Vinohrady.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen si to myslím, že by mohla jet kousek po okruhu, jinak souhlasím, že na Vinohrady by ta linka měla větší smysl a ani by nemusela sjíždět, poslal bych ji plynule do Husovic a kolem kasáren na Pálavák.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2582
13 črc 2009 13:42
Jo, že pojede expresně. Tak to potom jo. I když větší smysl by mi dávala na Vinohrady...


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To mi neplyne, pokud by jela 72 kus po okruhu, KPN - Písečník/Kohoutova, pak povalí na Provazníkovu, sjede dolů a tam se odpojí z hlavní trasy okruhu směr Obřany.
Ještě by mě zajímalo, jak budou vedené okružky, jestli spolu s 57 až na Židenice, kasárna?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2582
13 črc 2009 13:42
Jaký bude rozdíl v trase linek 53 a 72? Z článku mi vyplývá, že linka 53 bude v celé své trase kopírovat trasu nově vzniklé linky 72.


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
P. Haluza: V dubnovém čísle Šaliny, strana 17 (zdroj):
Citace:
Výstavba VMO na Tomkově náměstí a v ulici Provazníkově
V rámci výstavby další části velkého městského okruhu v Provazníkově ulici a na Tomkově náměstí bude od vyhlášení (předpoklad v závěru měsíce dubna 2022) přibližně na dobu dvou let pro trolejbusy neprůjezdný úsek Tomkovo náměstí – Židenice, kasárna. V této souvislosti budou na linkách MHD realizována následující dlouhodobá opatření:
- Trolejbusové linky 25 a 26 budou ve směru od centra odkloněny ze zastávky Provazníkova do Štefánikovy čtvrti.
- Pro obsluhu Vinohrad a Líšně bude zavedena trolejbusová linka 27 v trase Židenice, Stará osada – Pálavské náměstí – Novolíšeňská – Líšeň, Jírova.
- Autobusová linka 53 bude ve špičkách pracovních dnů intervalově omezena a spoje vedené do Štefánikovy čtvrti budou zkráceny do zastávky Halasovo náměstí.
- Autobusová linka 57 bude z Merhautovy prodloužena přes Tomkovo náměstí až do Vinohrad na Pálavské náměstí, kde nahradí trolejbusové linky 25 a 26 (ruší se prodloužení vybranými spoji do Obřan, sídliště).
- Ve špičkách pracovních dnů bude zavedena autobusová linka 72 v trase Technologický park – Záhřebská – Semilasso – Královo Pole, nádraží – Štefánikova čtvrť – Tomkovo náměstí – Obřany, sídliště. Linka posílí provoz linky 53 a do Obřan nahradí linku 57.


Online
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Je už někde nějaký oficiální znění změn spojených s výlukou Tomkova nám.?


Offline
Uživatelský avatar

3703
28 úno 2006 19:00
Co mi hlava nebere, proč bude a-53 ukončena na Halasáku, a na Vinohrady se bude tahat v sólech a-57? A též ten souběh a-53/a-72... :pray:


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, spíš by mohla většina spojů končit už na kampu (Kampus sever), tam to zázemí bude taky, nebo ne?
Jinak doufám, že nedojde k přesměrování 69 z Jemelkovy na Jihlavskou, lidi okolo Dunajské a těch dalších zastávek jako Čermákova by přišli o přímé spojení do Bosonoh a museli by to objíždět nejprv na Osovou, ke špitálu a u špitálu znovu přestup = dvakrát přestup na krátké trase třeba na Pražskou nebo Tranzitní plynovod, prostě za prací, případně k doktorovi, i v Bosonohách cosi místního funguje...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
A co třeba kompletní sociální zázemí pro řidiče? Navíc nově zrekonstruované.


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
Tak mě napadá, co takhle linku 69 ukončit na Běloruské, kde je přestup na tramvaj, místo na Ukrajinské. Otáčela by se na kruháči a na ulici Dlouhé je dost místa na odstavení austobusů.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
To by mohla být další Expres linka z Lösch/Vinohrad k Semilassu/TP třeba i s vazbou na E65. Podobné úvahy jsou ale dost předčasné a realizace bude záviset kromě jiného na dopravní situaci na Rokytově/ Žarošické. Zůstanou-li tam úrovňové nezkoordinované světelně řízené křižovatky, budou mít velké problémy trolejbusy, bo se dá předpokládat, že větší část toho, co teď jede přes Gajdošovu, zamíří právě do vinohradského kopce (minimálně osobáky).


Offline
443
24 lis 2017 11:40
A využití estakády přes Karlovu a železnici pro rychlou dopravu z Vinohrad bez zajížděk? Uvažoval někdo o tom?


Offline
26
17 říj 2006 14:23
No samozřejmě je to v projektu od začátku. Fakt mě to nebaví vyvracet věci, které jsou jasné. Už vidím, jak DPMB bude souhlasit s tím, aby se to z projektu vyhodilo. Jistě kdyby se jezdilo přes Zbrojovku, tak by ta trať mohla ztratit na významu, ale to se bude asi řešit až v případě, že bude vybudovaná komunikace přes Zbrojovku.

Co je to blízký přestup mezi trolejbusy a tramvajemi? Hrana/hrana? To je snad u linek, které se vzájemně kříží, nemožné. Prostě v rámci Tomkova náměstí budou zastávky pro tramvaje a pro autobusy a trolejbusy. Jestli je vzdálenost malá, nebudu hodnotit, protože to je subjektivní. A to se situace může ještě změnit právě tratí přes Zbrojovku, protože by se musela doplnit jedna zastávka.

No tak já předpokládám, že prioritou byla auta, když se jedná o VMO. Ale to nic nemění na tom, že by se na MHD nemyslelo. Jen tak mimochodem se jednání účastnil i jistý J. S. ;-)

A teď obecně k projektům: Projekt vždy zohledňuje požadavky investora/investorů a dotčených organizací. Takže projekt je kompromisem všech požadavků a rozhodně není cílem projektanta preferovat jeden druh dopravy před druhým. A to se týká i postupu výstavby, kdy se nedá zavděčit všem.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Trajfy kolem Tomkáče pojedou přes VMO akorát po mostě přes Svitavu, jinak kvůli zastávkám právě na TN se nedostanou na hlavní trasu, ale pouze na vedlejší větve křižovatky. Hned za řekou zase odbočí na Karlovu, takže žádné drama bych z toho nedělal. Na rovině se tykadla udrží.


Naposledy upravil xcav8 dne 12 srp 2019 06:58, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
leviathan: Omlouvám se za dezinterpretaci. Ale myšlenka je jiná. Tak schválně. To trolejové vedení je tam navržené od počátku projektu? Nebo se udělal projekt a pak se teprve přemýšlelo, jak zavedeme trolejbusy? Myslelo se v rámci projektu tak, aby byl blízký přestup mezi šalinou a linkami MHD? Nebo byla priorita, aby auta hlavně auta mohla jet 70 a zbytek je podřadný? Možná se mýlím, ale moc se mi to nezdá. A nakonec jak to bude s trolejemi uvidíme, protože všichni víme, jak se dělají změny na poslední chvíli.
Jinak jestli budou vedené trolejbusy přes VMO, tak bych nechtěl být šoférem, kterému tam spadnou faje. Pomodlit a jít je nasadit.


Offline
26
17 říj 2006 14:23
Ad VMO Tomkovo náměstí: Nevím odkud se bere informace, že po VMO nepojedou trolejbusy. To trolejové vedení je tam asi tedy navržené jen tak? Když už chci o něčem psát, tak si nejprve zjistím informace.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Pavel: Ohledně té linky 67: jo, tohle mě taky štve. Zastávky tam jsou, a místo toho, aby bus najel na koleje a zastavil tam, kde staví všechno ostatní a byly by tak jednoduché přestupy, tak ne.
Vůbec, celá ta linka 67 je totálně na… Teď, jak to jezdí přes Semilasso, tak je to ve skutečnosti i použitelné. Jak to zase hodí mezi 2 velké tahy, tak to bude k ničemu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Terminál na Osové mi nic neříká, netuším, kam by se tam vlezl, když vedle mostu jsou obytné baráky a A-403/404 musí jet dokola okolo bloku, aby se dostala pod most na odjezdovou zastávku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Pavel: Terminál Starý Lískovec u trati bude zcela jistě pro regionálky A-401/402, protože ty zatím končí u dálnice na Kyjevské, což je naprostá díra světa vedle pár paneláků na okraji sídliště. Na špitál se nevlezou a jezdí v prokladu s A-69 v Bosonohách, proto je to zatím udělané tak, že ráno, kdo jede na špitál, počká na šalinové smyčce na 69 jedoucí o pár minut po regionálkách a je za chvilku na terminálu Nemocnice Bohunice, vím, že tak jezdí část sestřiček bydlících třeba v Říčanech, Knínicích a okolí. Sám jsem z Knínic, takže tenhle svazek linek dobře znám a A-69 ráno po regionálkách potkávám u šaliny, když čekám na odjezd.
Co se týká prokladu linek v Troubsku, tak jsem v minulém příspěvku narážel na to, že se dá na zastávce Troubsko, obecní úřad přestoupit, pokud člověk jede třeba z Dunajské a chce na Omice (do obce, ne na Kývalku nad dálnicí). Ty linky jsou provázané, i když ne třeba úplně těsně. A-51 je navíc doplňuje, takže si v Popůvkách nebo Troubsku můžou lidi vybrat, čím a kam pojedou a poloha terminálu je fakt netrápí.
S tou Osovou mám spíš jiný problém, než blbé obcházení po rampách, které mi osobně nevadí, chybí tam přístřešky u trolejbusu. Když už se loni ta smyčka rekonstruovala včetně jednoho chodníku, mohli tam doplnit na odjezd pořádnou střechu, klidně bez bočnic, chápu, že je tam víc chodníků, které se propojí vedle boudy pro řidiče, když může být přístřešek na obou zastávkách Osová, na mostě.
P.s. Už když se terminál u špitálu budoval někdy v letech 2007-2008, mi přišlo divné, proč je menší a jezdí na něj jen ty linky mhd a z regionálek jen expresy na Rosice a Zastávku.
Může mi to zpětně někdo vysvětlit, proč není větší?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Naposledy upravil Cracatit dne 10 srp 2019 17:04, celkově upraveno 2

Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Cracatit: Do Troubska jezdí linky 402, 403, 404 a 51. 402 jezdí z Dunajské, 403/404 jezdí z Osové a 51 od nemocnice. Takže to není tak, že přijedu šalinou na zastávku a počkám na autobus. Musím znát jízdní řád. Jezdí sice relativně zaráz (což je opět paradox, když by mohli večer jezdit v prokladu), ale musím stále přemýšlet, kde má zrovna teď vystoupit. Jestli na Osové nebo Dunajské. A když se na jedné větvi stane komplikace, tak to si člověk může hodit korunou, jestli přejít na druhý uzel. A k tomu si přidej fakt, že když potřebuji na tangenciální linku (25,50) a přijedu jen na Dunajskou. Takže přestup kvůli jedné zastávce. A proč? Protože něco lepšího smrdí korunou.
Na Osovou a hodně dlouhou okliku jsem narážel, takovou bezbariérovost neberu. Přitom se vedle šaliny mohli udělat hezký terminál. To stejné hlavní nádraží, než přejdu od šaliny na smyčku trolejbusu.
A ohledně terminálu u vlaku ve Starém Lískovci. Tam už se psalo, že ho budou zmenšovat, protože tam nebudou vést tolik regionálních linek. Takže kdoví, co tam bude stavět.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6360 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 čer 2024 08:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]