Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 115 z 721    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 721  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Janatak píše:
Nákup kloubů se sice zrušil, ale je dál záměr koupit nové trolejbusy. Aktuálně se povídá o několika desítkách sólo vozů.

Ale kloubové trolejbusy Brno potřebuje mnohem víc, než sóla. Linky 30, 31, 33 a 36 už teď mají kapacitní problémy a t-37 měla být už dávno komplet v kloubech. Taková je prostě realita trolejbusového provozu v Brně a pokud ji budeme ignorovat a budeme znovu nakupovat jenom sóla, jako tomu bylo dlouhá léta předtím, tak nejenom že se nepohneme dopředu, ale ještě nám hrozí, že se nám celý trolejbusový provoz v Brně rozpadne, jako se to nepochybně brzy stane u tramvají, díky naprosto nesmyslnému a nepochopitelnému nákupu tramvají ještě méně kapacitních, než K2, ve chvíli, kdy potřebujeme na většinu linek tramvaje mnohem kapacitnější. Ale to je prostě Brno. Krátkozraká rozhodnutí, aby se politici ještě rychle před volbami zalíbili voličům, místo dlouhodobých koncepcí. Pak se ale nedivme, že to jde s MHD v Brně od desíti k pěti :-x

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7173
27 úno 2010 07:40
Takže prodloužení linky 37 na Lesnou padá?


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Nákup kloubů se sice zrušil, ale je dál záměr koupit nové trolejbusy. Aktuálně se povídá o několika desítkách sólo vozů.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zrušení elektrobusů vítám. To byl od samého začátku nesmyslný a nepromyšlený projekt, který by jen zabetonoval současnou nevyhovující situaci na a-67. Upřímně, doufal jsem, že nové vedení magistrátu to zruší a nebudu se nijak tajit tím, že jsem rád, že k tomu zrušení nakonec došlo.
Trolejbusy mě ale nijak nepotěšili. Nové trolejbusy Brno potřebuje a to tak, že včera bylo pozdě. 14Tr a 15Tr už dávno měly být všechny ve šrotu nebo v muzeu a 21Tr a 22Tr už jsou mnohdy také zralé na odpočinek a to říkám přesto, že jsou to mé nejoblíbenější vozy v Brně. Ale už mají svůj věk a je na čase je začít měnit. A upřímně jsem doufal, že nehoda na Křenové to urychlé, ale zdá se, že opak bude pravdou. A to je hodně smutné.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Obnova vozového parku? Brno trolejbusy ani elektrobusy za 670 milionů nenakoupí

Nevyhrála by správná firma, tak to zrušili?


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Hádám, že nakonec se zjistí třeba taková kravina, že se místo výměny celých paken se nýtuje nové obložení na staré pakny jako za socíku. Že to nemá vliv ani na funkci rostlináře bohužel už nikoho nezajímá.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Taky se divím takovému bulvárnímu článku u ČT...


Offline
1466
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Milion kilometrů jaká hrůza, nejsou díly na brzdy, ach jo.

Nemůže být konečně něco objektivního...?

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
441
24 lis 2017 11:40
Ono ta komunikace (její část) byla takhle (tramvajový svrsek+zádlažbové panely) navržena pro občasné pojíždění silniční dopravou - třeba při objíždění něčeho nebo opravách v pruhu. Krom samotných nerovností (i asfalt má často různé poruchy a nebezpečné tankodromy v živičném provedení u nás nejsou zdaleka výjimkou) je další faktor smykové vlastnosti betonových panelů.
Sdružené jízdní pruhy TRAM+(T)BUS jsou dobrá věc, ale dokuď není provedena patřičná přestavba krytu, tak bych obecně používal běžné jízdní pruhy a možnost použít tramvajový pás bych využil pro případ kolon a adekvátně tomu přizpůsobil rychlost. Taky je dobré uvážit dostatečnou šířku - danou osovou vzdáleností, jejíž základní hodnota není pro takovýto způsob vedení dopravy zcela vhodná...

Podobnou čočku dostávaj třeba rozjezdy nebo NAD (nebo 32) na Palackého/Štefánikově/Lidické. Některří využijí panely jen pro vjezd do zastávek, ale často bus valí min. plnou povolenou přímo po panelech (kolikrát se ani nevyplatí najíždět na normálního pruh) a je to znát jak pro cestující, tak pro vozidlo.


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Havarovaný trolejbus měl najeto přes milion kilometrů. Podobných „dědečků“ přitom jezdí po českých městech víc


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Pokud tam primo nevlitlo kolo nekde do diry, tak je naivni myslet si, ze to budou takto hrotit. Auta v cele republice jezdi po tankodromech, a neslysel jsem, ze by nekdo hnal spravce komunikace k odpovednosti za vykvedlane cepy, tlumice atd...


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit - nehoda na Křence nevznikla sama od sebe, měla nějaké příčiny. Pokud jednou z příčin byl stav komunikace, po které nebožka 3029 jezdila, měla by se z toho vyvodit zodpovědnost i pro správce komunikace. 40 zraněných je dost velký číslo na to, aby se to nechalo vyšumět do ztracena.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2702
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Janaták: To je hodně naivní myšlenka, že DPMB došlápne na magistrát, případně městské části co do údržby komunikací a jejich obnovy, zvlášť když jde o podnik ovládaný magistrátem, kde hlavně odbory jako doprava a územní plánování moc nefungují, resp. je na nich obrovská fluktuace...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ohledně 25Tr bych byl nejradši, kdyby DPMB udělal výběrko na nové T-bus kastle, do kterých by namontoval výzbroj z 25Tr. A nebo bych je nabídnul do Zlína.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
V žádném případě ne. Spíš by mě zajímalo, jak to vypadá s budoucností 25Tr...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
441
24 lis 2017 11:40
Dost naivní otázka: počítá se výhledově s nějakou GO Citelisů?


Offline
792
25 led 2006 09:46
Je bez diskuze, že údržba trolejbusů je v DPMB na vysoké úrovni - nakonec dokladem je právě počet provozních 21Tr a 22Tr po těch letech ve srovnání s ostatními DP. Leč, jak říkala babička, každá hůl má dva konce. A tím je evidentně nedostatečné tempo obnovy vozového parku trolejbusů od konce dodávek uvedených typů. Vždyť prakticky 2/3 ze cca 145 trolejbusů je ve stáří od 15 do 30 let!
14Tr už to dávno neměly být, ale VŘ na 25 kloubů se opět zruší. A kde je nějaká rámcová smlouva na dodávku dalších 75 trolejbusů třeba do roku 2027? Když to šlo u poršat, proč ne u trolejbusů? To se zase vedení DPMB probudí až bude pozdě a bude tři roky soutěžit v lepším případě nějakých 20 vozů a pak znovu.
Možná ten tlak médií a nešťastná nehoda budou dobré aspoň k tomu, aby se něco v tomto ohledu pohnulo.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Kdo má naladěné rádio Krokodýl, tak může poslouchat každou hodinu kolik měla nakrouceno 21Tr z osudné nehody.

Umí to podat naprosto skvěle, v roce 2001 se koupila přímo od výrobce a od té doby se jen huntovala a huntovala, až najela něco přes milión, takže není divu že kolo upadlo :applause:

Takže trolejbus koupit max na 120 tisíc (výdrž nových aut) a pak hned novej a nejlíp na operák :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Celkem vysoko stojí i zastávka Nemocnice Bohunice, hlavně směr Osová. Tam můžu jet rychlostí chůze kulhavé stařenky a to dlážděné vlnobití dává kolům/poloosám/nápravám hodně zabrat.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
7173
27 úno 2010 07:40
Troufám si tvrdit, že nejhorší je pro trolejbusy momentálně Údolní.


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Takže správně by se mělo došlápnout i na správce komunikace a vytřískat z nich jistou zodpovědnost na stav vozů, které musí jezdit po těch tankodromech. Nemyslím zrovna panely kolejí, ale i jinde, v případě linek 31/33 je už dost tragédie jezdit po Tuřance mezi Křehlíkovou a Krejčího, případně mezi městský úsek do Šlapek. U linky 33 úsek ulicí Tilhonova už taky není v nejlepší formě...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1466
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, když to zestručním, tento konkrétní problém nesouvisí s konkrétní vozovnou. Snad maximálně v tom, že vozy, co jezdí denně 31/33, dostavají na Křenové sadu po těch panelech. Ale to jako mechanik neovlivníš, mohl to teoreticky klidně tak dobře udělat komínský vůz, do Slatiny půjčený.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2812
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ondro, že kvalita údržby v Komíně je prvotřídní, o tom netřeba diskutovat. Ale jak je na tom Slatina? Jestli tady nebude trochu zakopaný pes. Nebo ty průsery se dějí napříč vozovnami? Já vím o třech a všechny byly ve Slatině...


Offline
1466
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To zase bude překrucování. Už dneska u nás byly tři TV a dělaly reportáže. Výsledkem předpokladám pro obyčejnyho kaštana bude to, že si na nás konečně dražní úřad došlápne, že všechno máme ve stavu blízkýmu vraku atd. Ach jo.
Když už operují s těmi počty vozů, byl bych pro přesnost, zapomíná se na 8 dvaadvacítek.
Smutné na tom je, že paradoxně jenom v Brně se těmhle vozům věnujeme nejvíc, mají tu nejvíc najeto, asi málokde se ty vozy dožily generálky, nebo dokonce druhé generálky,
Lovení záznamů v papírech nebude asi moc dramatické, v Brně se eviduje všechno a několikrát. Neumím si představit, že se u nás vynechala jedna jediná prohlídka KP, odstavujeme vozy i kvůli prošlým termínu pro umytí.
Navíc, v táhaní papírů a dokumentů nevidím smysl v případě, že technická závada je známa, pojmenována, a v podstatě místo hrabaní se v papírech, kdy kde šel ktery vůz do prohlídky,, je potřeba ji co nejrychleji vyřešit, například překonstruováním celého uchycení (návrhy už jsou).

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2702
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Akorát bych řekl, že v Pardubicích to ta naše nehoda jen o pár týdnů urychlila, neb se jich stejně plánovali zbavit nějak letos.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18020 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 721  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 kvě 2024 13:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]