Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 38 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Bohužel to nebude tak rychle, jak píše Ondra, ale těšit se můžeme. :-) Snad o víkendu nebo příští týden.


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Dle transphota by se mělo jednat o vůz 9Tr ex-3136: http://transphoto.ru/vehicle/10344/


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
nějaká 9Tr ojetá pro reko na retro 9Tr?


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
A jak dlouho se to tu ohřeje a co tu s tím bude v plánu?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Zítra by mělo dorazit na trajleru něco, co bude pravděpodobně připomínat trolejbus:
- bude to mít nápisy azbukou
- bude to zakulacený
- bude to mít listový pružiny
- bude v tom hromada stykačů
- no potěš koště

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
Hlavně už žádný ojetiny....


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
No, tak kdyby byly čtyři...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
I když je to naprostej atyp?

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
443
24 lis 2017 11:40
Vzhledem ke stavu nákupů přes výběrka - každej kus dobrej..


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Robert píše:
Tohle by v Brně neprošlo? Nemám ponětí o nákladech na zbrněnštění.
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 42&secid=1

Ale vždyť je to jeden kus ;-) To bychom si moc nepomohli ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Tohle by v Brně neprošlo? Nemám ponětí o nákladech na zbrněnštění.
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 42&secid=1


Offline
Uživatelský avatar

282
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Podle článku https://mhd86.cz/2019/04/10/dpmb-pokrac ... wiC63wJRuo se DP bude snažit získat i 9Tr - stále tedy platí sna odkoupit zpět některou z původně brněnských 9Tr?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Robert: vůbec ne, stačí na každej vůz tak pět šest hnacích náprav, a tento proběh dosahne :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Životnost autobusu taky dost ovlivňuje existence spalovacího motoru, který při svém chodu neustále produkuje vibrace, kterými namáhá karoserii.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
by mě zajímalo, co bude, až se začnou kastle 24Tr/25Tr rozpadat.
Nahradí se novým trolejbusem, nebo dojde k zastavění jejich výzbroje do nové kastle?


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
U těch pětadvacítek ale jde o součet, ne? :-)


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No jo, ale ber to s rezervou. Třeba tu životnost počítali jinak.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Díky za vysvětlení e_smile

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Tak zásadní rozdíl je v tom, že trolejbusy jako 14Tr, 21Tr jsou celosvařence. Oproti tomu Karosy, Citelis atp, jsou montované celky.
Potom taky skutečně kastle trolejbusu, který je od počátku trolejbusem, je dimenzovaná na dynamické namahání střechy, což třeba 25Tr řeší tím, že jde o karoserii CNG.
Životnost vozu se pak nebere jako životnost kastle, ale životnost celku. U některých vozů kastle shnije dřív než dojde život motorům a podvozkovým komponentům, někde je to zase naopak. Devítikilo shnije a rozlomí se,14Tr shnije stejně, ale pořád drž pohromadě. Zastará komponentama, a morálně. U 21Tr jde všechno tak nějak pospolu, shnije, nebudou na ni ND a bude nemoderní cca ve stejnej den.
Minulej tejden jsem si byl v Medlánkách půjčit nevratně jeden díl z odstaveného Citelisu18M. Stojí jich tam víc, zvenku vypadají, že kdyby se to naleštilo a spravily odřeniny, bude to nový auto. Pod hromadou plastů je ale vyběhaná pastouška. Motor na konci života, převodovka na konci života, náprava před koncem, karoserie ohnilá, trubky pod autem sežraný, podlaha rozklížená.
Nemam předtsavu o kilometrickém proběhu autobusů. Pro představu cca největší nájezdy u trolejbusů "neaktualních" typů:
14Tr: 1,4 milionu km
15Tr: 1,4 milionu km
21Tr: 1 milion km
22Tr: 900.000 km
25Tr: 600.000 km

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
Trolejbusová karoserie by měla být vyztužena kvůli výzbroji na střeše a sběračům? Ale třeba se pletu.


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Často čítávám, že trolejbus má delší životnost než autobus. Dlouho jsem uvažoval, z čeho vychází. Např. v článku na webu čs-dopraváka psali, že vzhledem k tomu že 24Tr má autobusovou karoserii, tak už po 13 letech dosluhuje. A on by byl nějaký rozdíl, kdyby byla speciálně vyvinutá kastle pro trolejbus? 21Tr by tady snad taky nebyly tak dlouho bez GO.
Když srovnám autobus a trolejbus - jediný rozdíl je asi v tom, že od elektromotoru nejde tolik vibrací. Ale to neřeší to, proč by na tom měly být autobusové karoserie hůř, možná právě spíš líp, jestli jsou dimenzované na větší zatížení od vibrací.
Nevím, celkem by mě zajímalo v čem je rozdíl :).

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Jediné dva smysluplné záměry z toho dlouhého výčtu jsou trať k Leskavě na terminál ČD a obsluha Nové Zbrojovky. Úplně mimo je linka ze Žabin na odsunutou rolu, bo NMT v původní podobě nebude, takže by od role do Žabin neměla kudy jet - Příkop je jednosměrný.


Offline
2714
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naopak trasa od Kampusu na Vodařskou mi dává smysl už v současné zástavbě a po rozšíření ul. Vinohrady by ji šlo postavit už dneska.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2714
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tratě Chironovou do St. Lískovce a Husovkou mi přijdou jako hodně velkej úlet. :lol: Baví mě to hodně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
75
29 lis 2017 11:29
Jsem příznivcem fantazírování, ale postaveného aspoň trošku na realitě. Ve většině těch návrhů vidím jediné - zlomit odpor části veřejnosti k odsunu nádraží. Proto megalomanie typu trolejbus z Vinohrad po Táborské. Zkrátka v duchu toho, aby (skoro) každá městská část měla na novou rolu přímý spoj. V případě Šlapanic je tato snaha navíc naprosto kontraproduktivní, zde díky dvěma zastávkám vlaku bude nové nádraží dostupné víc než solidně, to spíš lidi zapláčou po spojení do centra. No stejně, u většiny projektů to vidím na typické - papír snese vše. Možná jsem zaujatý, protože propojení Slatiny a Vinohrad mi v hlavě leželo už dlouho předtím, než se objevil tento návrh, ale lepší propojení slatinské větve se zbytkem sítě by se prostě podle mě hodilo zachovat. Samozřejmě s linkou od Vinohrad, Líšeň je se Slatinou spojena kvalitně pomocí a-78 a případný přímý spoj od Jírovy přes Olomouckou na nádraží by díky šalině nevyužil asi ani ten poslední nepřestupování chtivý důchodce. Na tom by vydělal opravdu jen slatinský Kaufland, nic jiného.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5723 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 čer 2024 03:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]