Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 134 z 722    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 722  Další
Autor Zpráva
Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, v další etapě, kdy nebude možné točit na Zvonařce, má jezdit dvanáctka na Juliánov. Navíc tak má posílit spojení pro lidi z Vinohrad a okolí, zatímco bude zavřený Zábrdovický most, jestli k tomu navíc rozkopou Cejl, tak teprve bude sranda, určitě se začne zacpávat Křenka...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jestli jsem z článku dobře pochopil, po zrušení provozu do smyčky Zvonařka bude 12 přesměrována do Juliánova? To by ji mohli přečíslovat na 13. :D


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Problémy kvůli mostu? Hromadnou dopravu z něj odsunou až na jaře


Offline
443
24 lis 2017 11:40
https://mapy.cz/zakladni?x=16.6056454&y ... itch=0.272


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
A ja furt nechapu, proc musi najizdet na zastavku linek 34/36, kdyz chce jet tou treti.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kdyby kdokoli chtěl, nemám problém se někdy projít fyzicky po těch místech, o kterých se tu bavíme a ukázat to, o čem mluvím.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: Problém je uvnitř Brandlovy, pořád to nechápeš. Když už najede vozíčkář na nástup 36, nemá kde sjet uprostředka Brandlovy, aby si mohl pak najet na ten prostřední odjezdový ostrůvek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
Já narážím u trolejbusů 34/36 a 32 na to, že pokud si představím vozíčkáře, jak jede po chodníku od nástupiště dvanáctky vedle Ústavního soudu, pak může najet na chodník před odjezdovou zastávkou 36, ale z chodníku pak nemá kde sjet, protože vysoká hrana končí až na dalším rohu budovy, kde je prudká šikmina navíc v oblouku, kudy přijíždí trolejbusy ke svým výstupním zastávkám. Takže k zastávce T-32 musí jet po silnici, protože z chodníku nemůže sjet.

A proč nepřejede koleje u označníku linky 12 směr nádraží a pak nejede po druhé straně, jakoby směr Veveří? Tam odbočí doprava na Brandlovu a v její polovině přejede na ostrůvek linky 32.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co se týká Stopařa. Plac bez něj by se mi líbil, pak by chybělo jen obnovit Německý zemský dům a protáhnout zeleň od divadla až ke Kounicové. Zastávkové ostrovy by získaly víc místa, zeleň taky a autům by zůstala možnost jet po kolejích, protože odjezd od divadla musí zůstat nejen po Jezuitské, prostě by si odjíždějící postáli za šalinou, jak to funguje na Klusáčkové a světelnou křižovatku bych zrušil, kdyby prošla tahle úprava. A pokud jde o samotnýho Stopařa, toho ať strčí třeba někam na střechy divadla, vedle boxů klimačky se bude skvěle vyjímat.
Poslední věta je samozřejmě sarcastic Na druhou stranu, kam s ním, když to náměstí spíš hyzdí...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Já narážím u trolejbusů 34/36 a 32 na to, že pokud si představím vozíčkáře, jak jede po chodníku od nástupiště dvanáctky vedle Ústavního soudu, pak může najet na chodník před odjezdovou zastávkou 36, ale z chodníku pak nemá kde sjet, protože vysoká hrana končí až na dalším rohu budovy, kde je prudká šikmina navíc v oblouku, kudy přijíždí trolejbusy ke svým výstupním zastávkám. Takže k zastávce T-32 musí jet po silnici, protože z chodníku nemůže sjet.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
443
24 lis 2017 11:40
Nechci do toho kecat, ale vzhledem k tomu, že hned u zastávky začínaj výhybky, tak asi spíš leda přisunout přechod k zastávkám a prodloužit tak cestu přecházejím přes celou silnici. Rozšířit zastávku na úkor zúžených chodníků, nebo lehce ubranou zelení před divadlem, nebude


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ono by šlo posunout zastávky d-3, 5 a 9 hned k přechodu. Kde všude v Brně máme zastávky hned u semaforu a funguje to, tak nevidím důvod, proč by to nemohlo jít i na tom Moraváku. Rozšíření je problematičtější, ale něco se bude muset vymyslet, zejména má-li tam vzniknout zábradlí, protože tím se ten prostor ještě dál zúží a dopadne to pomalu jako v Bratislavě na tramvajových zastávkách u Polusu, které by pro nás měly být dostatečným odstrašujícím příkladem.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Ideální to není, ale udělat dva přechody na sedmi metrech by bylo ještě horší. Na nějaké nebezpečné situace bych to neviděl, jede se tam pomalu, bo křižovatka (když není zrovna v tomto směru zelená).

Refýž je úzký, o tom žádná, možná by se dal ubrat kus chodníku u kamen a vozov posunout směrem tam.

I když napadá mne kacířská myšlenka, že by průjezd od MH na Moravák vůbec nebyl možný, pouze na parking pod Janáčkem a že by se spojily parky podél Ringstrasse, mohla by se využít oprava parku u fontány totéž průjezd z Lidické a na ni. To by ale předpokládalo odstěhování stopaře a obnovu původního parku, což je neprůchodné. Dovnitř hradebního okruhu by se tak jezdilo akorát přes Jezuitskou a Kounicovu (po opětovném zobousměrnění).


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak tohle jako vazne neni idealni, ze. Moravske od Milady - sjezd a prechod o par metru dal... https://mapy.cz/zakladni?x=16.6086880&y ... itch=0.226


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Bral jsem, ze po chodniku jdu jakoby od zastavky dvanactky, popr. od Air Bank.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A kde se na ten chodník má asi vozík dostat? To je to, na co Cracatit narážel.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Proč po silnici? Chodník ti nestačí?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hlavní problém je velká vzdálenost přechodu, u kterého je nájezd na chodník, od ostrůvků d-3, 5 a 9 a to v obou směrech. To znamená poměrně nebezpečnou cestu od ostrůvku k přechodu mezi auty a tramvajemi. Další problém jsou koleje, které už místy vystupují nad úroveň vozovky tak vysoko, že je problém je s vozíkem přejet a navíc hrozí, že tam může kolečko vozíku uvíznout a to je hodně nebezpečná záležitost. A to jsou jen ty největší problémy, ono se toho najde víc, třeba příliš úzké ostrůvky, kdy pak vozík ohrožuje ostatní na ostrůvku, kteří se mu nemají kde vyhnout.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: Sorry, ale takhle si bezbariérovost nepředstavuju, když musíš sjet z chodníku, abys jel větší kus po silnici, po které jezdí trolejbus, abys teprve pak mohl najet na příslušný ostrůvek. Zastávky T-32 Česká bych nechal předělat, takhle to je přístupné leda tak pro kočárek, pro vozíčkáře fakt ne. Nehledě na fakt, že pro vozíčkáře musíš mít určitý sklon plochy, aby po ní mohl jet.
Peno: Jošta jsme probrali, ale co ti vadí na Moraváku? Tam přece všude jsou sjezdy z ostrůvků a hlavně přechody jsou v podstatě beze schodu, na nich hlavně chybí ty vodicí/signální čáry, jak jsem psal. Možná ostrůvek trojky směr od Milady na Českou, tam asi ten nájezd chybí, že?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Bezbarierovy je i pristup na zastavku linky 32. Jen ne od oznacniku, ale z prostredka, mezi vystupni a nastupni zastavkou


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já jsem psal jen o zastávce u Jošta a pak o Moraváku. Máš pravdu, že zbytek uzlu Česká, tedy toho tramvajového, trolejbusové zastávky (a to nejen 32, ale i 34 a 36) by úpravu snesly, je docela dobrou ukázkou toho, jak by to mělo vypadat. Ale na Moraváku a hlavně při přechodu mezi zastávkami směr/ze směru M. Horákové a směr/ze směru Lidická a pak při přechodu mezi Moravákem a Českou je to o poznání horší, i když uznávám, že jsou v Brně i mnohem horší místa. Ale někdo tu psal, že na Moraváku se má něco dělat, tak snad se to tam zlepší.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno: Tak to bych neřekl, že je Česká nějak záludná, naopak od rekonstrukce Joštovy mi přijde docela pěkně vyřešená až na pár detailů. Jediné, co vím, že nemá bezbariérový přístup, je zastávka trolejbusu příjezdová i odjezdová T-32 ve smyčce busů, všude jinde v tomhle uzlu jde vysunout plošinu, nebo přijet ke správně vysoké hraně. Takové KPN na tom bude pro vozíčkáře mnohem hůř.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prototyp dnes 14:45: Zcela přesný popis. Naposledy jsem si to uvědomil při jízdě od zubařky do města ze zastávky D--12 Dobrovského. Úplně nová křižovatka, resp. tak asi tři roky stará, kdy už bezbariérové zastávky nebyly neznámým či "anarchistickým" pojmem a přesto tuhle zastávku nelze obsloužit plošinou, protože šalina zastavuje dobré dva metry od chodníku, ze kterého jsou navíc na silnici rovnou dva schody. Kdo toto vymyslel, asi měl zrovna hlavu v ##MLUVÍM SPROSTĚ## a zapomněl si ji vyndat. Přitom místa je tu (mezi hranou chodníku a krajní kolejnicí) evidentně dost, určitě víc, než před vchodem na Stavárnu naproti parku na Veveří.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Hendikepovaným spoluobčanům bychom my obdaření zdravím měli jejich těžký úděl co nejvíc ulehčovat. Nejde to naráz, musí se postupně. Předpokládám, že v DP mají zpracovaný nějaký harmonogram úpravy zastávek na bezbariérové a je logické, že se začne od nejpoužívanějších, přičemž třeba Skácelova na přestupním uzlu by se mohla a měla řešit relativně rychle. Další místa, co mne napadají, jsou u špitálů atd. Podle této hierarchie zbývá spousta práce, než přijde řada na Tomáška.


Offline
443
24 lis 2017 11:40
Naproti kostela by asi moc nástupiště (krom nějakýho částečkýho - v Julcu na konečné to taky není na celou délku - za cenu prasáckých směrových úprav) nešlo udělat. Ale na druhé straně když se ta stejná dlažba mírně bude zvedat k elegantní žulové obrubě, myslím, že to takovej estetickej přečin proti kompozici prostranství nebude a pořád jsem názoru že aspoň to by se šiklo (bude-li linkové vedení trvat). Svět se bez toho nezboří, ale pokuď jde něco udělat líp a neztojí to mnoho, jsem vždy proto to udělat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18040 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 722  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 čer 2024 03:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]