Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 167 z 722    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 722  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Brněnská drbna píše:
Křížení silnic číslo III/3844 Stará dálnice a III/3842 Kohoutovická-Žebětínská dostane semafory, na kterých budou mít přednost vozidla MHD...

Tak trochu lež, aby se to zase blyštilo více jak zlato. Preferenci to sice možná bude umožňovat, ale zase bude jako vždy záležet na pár inkoustech u komplu, zda a jak ji vůbec zapnou, a vůbec jim bude jedno, jestli se podnik bude stavět na hlavu nebo ne. Preference mhd v praxi.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Kolony v Jugoslávské ulici trápí řidiče. Projíždí tudy i dvacet minut
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/kolony-v-jugoslavske-ulici-trapi-ridice-projizdi-tudy-i-dvacet-minut-20170329.html


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Brno za pětadvacet milionů upraví nebezpečnou křižovatku nedaleko přehrady
Brněnská drbna píše:
Brno chystá za 25 milionů korun úpravy křižovatky nedaleko přehrady a Masarykova okruhu. Je nebezpečná, v minulosti se na ní staly smrtelné nehody, řekl dnes novinářům. Křížení silnic číslo III/3844 Stará dálnice a III/3842 Kohoutovická-Žebětínská dostane semafory, na kterých budou mít přednost vozidla MHD, a naplánovány jsou i další úpravy.

Účelem stavby je zvýšit bezpečnost křižovatky i plynulost dopravy. „Nyní totiž křižovatka komplikuje městskou hromadnou dopravu, a to jak na přejezdu z Kohoutovic do Žebětína, tak i v opačném směru," řekl primátorův náměstek Richard Mrázek (ANO).

Podle něj budou mít po stavebních úpravách vozidla MHD přednost. „Práce kromě osazení semaforů zahrnují stavební úpravy, dále úpravy dopravního značení svislého i vodorovného a nejkomplikovanější bude přivedení silového kabelu elektrické energie, který musíme přivést až z poslední křižovatky v Bystrci," doplnil Mrázek. Dodal, že v budoucnu by měla mít křižovatka i kamerový dohled.

Primátor Petr Vokřál (ANO) uvedl, že v budoucnu by přivedený kabel elektrické energie mohl sloužit k tomu, aby se na komunikaci udělalo osvětlení. „Když se koná Grand Prix nebo ohňostroje, stává se z ní odstavné parkoviště. Bývá to tam pak problematické. To ale nyní není součástí projektu, nabízí se to k dalšímu jednání," dodal.

Myslím, že dobré řešení i pro cyklisty...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
311
21 dub 2009 20:30
mechoš píše:
OP.

Na kamechách by se mělo podle posledních informací začít stavět na přelomu roků 2017/2018 ;-)
Některé zdroje (developer prodávající zde byty) tvrdí zákazníkům 9/2017 někde jsem však četl že 1/2018 ;-)

A dokončení by mělo být někdy olem roku 2020.

Ale všichni víme jak to chodí že? ;-)


Vzhledem k tomu, že o termínu výběru projektanta se vede zuřivá debata v anarchistických kroužcích, si můžou developeři i šotouši o zahájení stavby před rokem 2020 nechat tak akorát zdát.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
OP píše:
Ale s novým závlekem bude mnohem více lidí z a-54 přestupovat na d-1 na Ečerově (a pak znovu na d-3/11 na Přístavišti). Chtělo by to d-3 (nebo d-11) vrátit zase až na Ečerovu. Ale ano, víme, že ve smyčce přestávkují vozy na d-1 a obě koleje jsou obsazené. Ideální by bylo přistavět 3. kolej (záleží na tom, jestli prodloužení na Kamechy bude, anebo to byly jen volební sliby), ale to je asi utopie. Aspoň v pracovní dny 6.30--18.00 by ale prodloužení jít mohlo, v době střídaných přestávek na d-1... V ostatní době aspoň hlídat návaznosti a-54 -- d-3/11.

V pracovní dny se na d-1 střídají přestávky, takže na Ečerce se už nepřestávkuje. V sedle se na Ečerce sjíždějí max. 4 vlaky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Hurá hlavně ke klimě v salónu. U šalin bude chládek během na dlouhou trať, ale věřím, že i tam se dočkám.


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
V Brně koupí 60 autobusů na plyn, uspěli se žádostí o dotaci
Brněnský deník píše:
Brněnský dopravní podnik letos koupí 44 kloubových a 16 krátkých autobusů na stlačený zemní plyn, poprvé budou mít v Brně klimatizaci. K tomu také 67 elektronických panelů, které poskytují aktuální informace na zastávkách cestujícím. Podnik totiž uspěl se žádostí o dotace a dostane 432 milionů korun.

No hurá :-) Hlavně ty klouby....

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
0,5 km jako docházková vzdálenost, je něco, co bych v Brně považoval za nepřijatelné.
Ten čas díky tomu nabobtná pěkně. Pro mě to jsou sice 4 minuty, ale pro běžné lidi třeba 8.
A ohledně toho, kdy se začne stavět trať na Kamechy… :-D Ano, je to vtip. Tomu údaji, co dávají, snad dneska už nikdo ani nevěří.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
61
13 zář 2016 09:04
Miky píše:
Třeba já chodím půl kilometru na zastávku úplně normálně.


Tak ono nejde o to, že by půl kilometru byla nějaká zásadní vzdálenost, nicméně je potřeba se na to podívat v celém kontextu, kdy jízdní doba není zrovna silnou stránkou MHD oproti IAD a pokud mám ke každé cestě ještě přičíst půlkilometrovou procházku, tak lze pochopit, že MHD pro ni není atraktivní. Jinými slovy paní nemusí jezdit autem, protože je líná ujít půl kilometru, ale jednoduše proto, že ta 1/2km procházka je oním pomyslným jazýčkem na vahách.

Navíc, s malým dítětem trvá cesta obvykle ještě déle, obzvlášť pokud už nejezdí v kočárku, ale už samo chodí.

A na závěr, na sídlišti pravděpodobně bydlí např. i starší lidé, pro které může být, zvlášťě v zimě, tato procházka docela náročná.


Offline
Uživatelský avatar

2773
07 kvě 2008 20:25
Čebín
OP.

Na kamechách by se mělo podle posledních informací začít stavět na přelomu roků 2017/2018 ;-)
Některé zdroje (developer prodávající zde byty) tvrdí zákazníkům 9/2017 někde jsem však četl že 1/2018 ;-)

A dokončení by mělo být někdy olem roku 2020.

Ale všichni víme jak to chodí že? ;-)


Offline
Uživatelský avatar

623
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Cestování v relaci Žebětín (Kamechy) -- Žabovřesky (Česká) bude na 2 přestupy, nebude-li cestující chtít vyhlídkovou jízdu k Rakovecké zátoce. Když se d-3 zkracovala na Rakoveckou, nahradila se prodloužení a-54 k Zoo. Ty linky na sebe sice nenavazují, ale budiž. Samotná d-1 to v úseku Ečerova -- Zoo to kapacitně taky zatím zvládá (ikdyž ráno je plná hned z Ečerovy a odpoledne jezdí "podle plotu" v intervalu 2--10 minut).

Ale s novým závlekem bude mnohem více lidí z a-54 přestupovat na d-1 na Ečerově (a pak znovu na d-3/11 na Přístavišti). Chtělo by to d-3 (nebo d-11) vrátit zase až na Ečerovu. Ale ano, víme, že ve smyčce přestávkují vozy na d-1 a obě koleje jsou obsazené. Ideální by bylo přistavět 3. kolej (záleží na tom, jestli prodloužení na Kamechy bude, anebo to byly jen volební sliby), ale to je asi utopie. Aspoň v pracovní dny 6.30--18.00 by ale prodloužení jít mohlo, v době střídaných přestávek na d-1... V ostatní době aspoň hlídat návaznosti a-54 -- d-3/11.

Jasně, dá se chodit pěšky. Ale Bystrc + Kamechy + Žebětín je skoro jako malé město.Teď a ještě pár let se na Kamechy stěhuje mnoho nových obyvatel, převážně mladých. Teď je ještě ta správná chvíle nabídnout kvalitní dopravu. Až budou Kamechy plně obydlené, tak bude pozdě. Když zůstanou 2 přestupy, nebo večer spojení do centra d-1 jednou za 15 minut (při zpoždění > 4 min nyní pravidelně ujíždí všechny přípoje u Zoo), tihle noví budou už od začáyku jezdit jenom autem.

Stará sídlištní zástavba Bystrce je dnes možná až z poloviny obydlena důchodci (původní, co se stěhovali v 80. letech do tehdy "nového"), a proto třeba poptávka po dopravě večer rapidně klesá. Ale to se teď a s osídlením Kamech mění... a je šance to kvaltiní nabídkou MHD ještě zachytit.


Online
7184
27 úno 2010 07:40
Mně to přijde na město velikosti Brna trošku moc. Pokud tedy nebydlím na samotě, ale tady se jedná o sídliště, zástavbu s běžnou občanskou vybaveností.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Třeba já chodím půl kilometru na zastávku úplně normálně.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Robert: d-3/11 na Ečerovu nejezdí, takže se z centra přestupuje na ZOO. Přestupovat do d-1, aby mě dovezla nejprve na Ečerku a pak do busu opravdu není řešení.
Jako ano, je správné mít tuto novou oblast obsluhovanou, ale ten způsob je nešťastný.


Online
7184
27 úno 2010 07:40
michalk píše:
Výborně, takže a-54 bude mít závlek... Další navýšení cestovní doby o 2-3 minuty při jízdě na Kamechy, celkově to tedy bude již +8 minut oproti stavu, kdy jezdila d-3 na Ečerovu. Opravdu mě to začíná štvát...
Dřív: tram ze ZOO na Ečerovu 7 minut, pak 7 minut pěšky, pokud nejel hned bus, celkem 14 minut.
Dnes: Přestup na ZOO 5 minut, 13 minut busem, 1 minutu dom, celkem 19 minut.

A proč nepřestoupíš na Ečerce, kde budeš rychleji než busem se závlekem?
renek píše:
Autysmus nejyvšší úrovně... zajímavý, že obyvatelé přilehlých domů to doposud zvládali

Ty považuješ půlkilometrovou docházkovou vzdálenost ve městě typu Brna za standard? Ti lidé tam platí stejné daně jako v jiné části města, tak nevím, proč by neměli mít dostupnost veřejné dopravy aspoň podobnou. A že jezdí autem, se jí nedivím, zrovna na zastávku Kubíčkova je to s kočárkem tak akorát na dvě věci.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Bulínova nikomu nic neřekne, radši bych ji pojmenoval třeba Právnická fakulta, nebo ponechal Tábor, přestože nově nebude u Tábora, i když vlastně asi ne, protože Tábor má vzniknout za křižovatkou u Lucerny, takže by to nešlo, pak jsem pro Pod Kaštany, protože Šumavská už existuje dole na trase jedničky...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
To už rovnou můžou pojmenovat zastávku Bulínova :D :
https://mapy.cz/zakladni?x=16.5905524&y ... e&id=79816

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1339
17 črc 2010 21:41
Krno
Mouka píše:
Pod kaštany. I tak by se mohla jmenovat nová tramvajová zastávka, jejíž výstavbu brněnští radní plánují v místech, kde se kříží Veveří s ulicí Pod kaštany.

Pod Kaštany, nebo Šumavská?

Taky jsem žil v domnění, že se tam s Veveří křižuje Šumavská. Ale teď si tím už tak jistý nejsem. Na mapách Googlu se sice tvrdí, že ten kousek mezi Veveří a Pod Kaštany je Šumavská, to stejné tvrdí i mapový podklad na gis.brno, ale třeba Mapy.cz tam radši nic nezobrazují. V každém případě ten jediný vchod, který na tom kousku je, má jednoznačně podle všech tří zdrojů adresu Veveří 102, čili bych považoval za logické, že i ten kousek silnice bude vlastně Veveří. Tím pádem by křižovatka, kterou jsem považoval za křižovatku Veveří X Šumavská (před Sonem), byla ve skutečnosti křižovatkou Veveří X Veveří, a až ta druhá světelná křižovatka směrem k trojčatům by byla křižovatkou ulic Veveří X Šumavská X Pod Kaštany X Bulínova. Zkrátka je v tom bordel.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ano, na tenhle článek jsem reagoval, i když to z mého příspěvku asi nebylo úplně zřejmé. Hodil ho sem ráno renek.


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
michalk: Zde je článek: Cesta pěšky? Na sídliště Panorama pojede autobus


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Výborně, takže a-54 bude mít závlek... Další navýšení cestovní doby o 2-3 minuty při jízdě na Kamechy, celkově to tedy bude již +8 minut oproti stavu, kdy jezdila d-3 na Ečerovu. Opravdu mě to začíná štvát...
Dřív: tram ze ZOO na Ečerovu 7 minut, pak 7 minut pěšky, pokud nejel hned bus, celkem 14 minut.
Dnes: Přestup na ZOO 5 minut, 13 minut busem, 1 minutu dom, celkem 19 minut.


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Citace:
Pod kaštany. I tak by se mohla jmenovat nová tramvajová zastávka, jejíž výstavbu brněnští radní plánují v místech, kde se kříží Veveří s ulicí Pod kaštany.


Pod Kaštany, nebo Šumavská?


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Bude to i pro šalinu - viz. tady: http://www.munimedia.cz/prispevek/radni ... eri-11669/

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
To teda rozhodně, paní je líná :-) Každopádně v článku se také píše:
Nové zastávky postupně město plánuje i v jiných oblastech. Jedna má vzniknout například u Sono centra ve Veveří ulici v Žabovřeskách. Název ponese Pod Kaštany.
Jen teda nevím, jestli se bude týkat jen linky 80 nebo i tramvají..

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Citace:
Až od tramvajové zastávky Kubíčkova chodí Michaela Höllová i s malým synem domů na sídliště Panorama pěšky. Jedna cesta pro ně znamená přes půl kilometru chůze. I proto často využívá také automobil. „Čas by nám určitě ušetřily bližší zastávky," myslí si žena.

Autysmus nejyvšší úrovně... zajímavý, že obyvatelé přilehlých domů to doposud zvládali :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18040 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 722  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 čer 2024 07:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]