Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 204 z 722    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 722  Další
Autor Zpráva
Offline
7185
27 úno 2010 07:40
Jo takhle, já jsem myslel, že ti vadilo, že na ten dotaz nebyla odpověď.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Robert: Mně nevadí, že tam není napsáno, kvůli čemu to bylo. Ale ono to tam uvedeno nebylo vůbec, přitom to byla situace narušující pravidelnost dopravy stejně jako kdejaké chcípnutí. O to jde, ne o příčinu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Je potřeba rozlišovat důležitost informací. V danou chvíli je pro cestující podstatná informace, že spoj byl odstaven a cestující převezme záloha, nebo následující spoj. Informace proč byl daný spoj odstaven, či proč se kolem něj motají sanitky, je zbytečná a cestujícím k ničemu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Souhlas - stížnosti přes formulář z mojí strany (nebo cokoliv - občas to nebylo stížnost, spíš námět) byly buď řešeny, nebo mi na ně bylo diplomaticky odpovězeno a někdo se tím zabýval, občas dokonce i s odpovědí MMB. Ale nikdy jsem neměl pocit, že by na mě někdo kašlal. Pokud je to důležité, jdu oficiální cestou.
Facebook beru jako zajímavost - očekávám odpověď stejným stylem, jako jsem se ptal... tudíž ne oficiálně. Facebook využiji, když mi tam moc nezáleží, spíš jen tak - kdyby měl někdo čas.
Mám pocit, že to tady někteří s tím facebookem přehání - člověka, co to tam vede, neznám, narozdíl od některých, takže nejsem zaujatý...


Offline
Uživatelský avatar

2582
13 črc 2009 13:42
Oficiální stížnost přes formulář je rozhodně lepší. Když nic jiného, tak se stížnost při nejmenším zaeviduje a předá na vozovnu, protože to jde oficiální cestou. Na stížnosti odpovídá paní Singerová, která stížnost sice ne vždy vyřeší ke spokojenosti zákazníka, což ani úplně není v jejich silách, ale její vyjádření je vždy velmi zdvořilé a profesionální.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
xxx: souhlasím s Tebou. Chovají se často velmi nevhodně.
Je to asi rok, co arogantně odpověděli nějaké starší paní, zřejmě chronické stěžovatelce. Opravdu odporným pohrdavým způsobem, jakoby byla totální odpad. Ať je jaká chce, pořád je to zákaznice, ke které by se měli chovat s úctou. Taky pravidelné stěžovatele nemám rád a pochybuji o jejich lidském charakteru, ale takové chování je přesto nepřípustné a neprofesionální. A takový způsob komunikace je tam poměrně častý.

ad oficiální stížnost přes formulář: to nemůžu posoudit, neboť stížnosti nepíšu. Párkrát jsem tam psal pochvalu řidiči, došlo poděkování a info o předání na vozovnu, to je vše. Ale nedělám si iluze, že kdybych měl potřebu si na někoho stěžovat, třeba na toho zaměstnance, díky kterému pravidelně nejezdí spoj, by se mi vždy dostalo férové pravdivé odpovědi... :-) Asi bych byl poučen o tom, jak v neděli dopoledne byla nesnesitelně hustá doprava a ještě takovým tónem, že jsem hloupý, že mi to nedošlo samo... :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2582
13 črc 2009 13:42
Hlavně ten, co to spravuje, je arogantní hňup, kterej má snahu příspěvky lidí akorát ironizovat a dokazovat lidem, že jsou úplně hloupí. Naprosto neprofesionální jednání.


Offline
7185
27 úno 2010 07:40
Na druhou stranu je do toho senzacechtivým lidem úplné prd. A kdyby tam bylo napsáno, že je to kvůli zdravotnímu stavu cestujícího, poklepal by si čtenář na hlavu, proč tam píšou něco, co je přece jasné.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ono se stačí podívat na jejich web a tu rubriku aktuálních dopravních informací. Kdejaké chcípnutí vyřešené do 5 minut tam je, ale když se tuhle někdo ptal, proč stojí kdesi odstavené vozidlo a kolem něj sanitka, tak to tam pro jistotu napsáno nebylo. Vypadá to, že si tam taky píšou jen to, co se jim hodí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jak se to vezme. Na poskytování aktuálních informací přes facebook vyčleněný člověk je, ale dotazy se opravdu řeší až když je na ně čas.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Úkolem zaměstnanců DPMB ale není přece sedět u facebooku a hned odpovídat. Zvlášť na to, co není akutní... Jejich úkolem je tam poskytovat informace. Působí to na mě, že prostě odpoví, když mají čas...
Podle mě taky odpovídají náhodně na pochvaly/stížnosti - často jsou to ale věci pořád dokola. Mně odpověděli několikrát (v dobrém i špatném případě). Facebook je jen další komunikační kanál, ale pokud chce člověk podat oficiální stížnost - má tak učinit přímo přes formulář na dpmb.cz - to ostatně v 50 % případů doporučí i na facebooku.
Lepší komunikace ze strany dopravních podniků čr+sr nikde není... jasně, mají se co učit, ale přijde mi, že se docela snaží a i na urážlivé příspěvky často odpovídají slušně a diplomaticky...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já jej nevidím, ale to je jedno. Třeba se dívám špatně. Tohle by nebyl první ani poslední případ. A nejde jen o vulgární příspěvky nebo texty psané v afektu. Opravdu ani to neodpovídání není náhodné. Neodpovídají ani tam, kde cestující přímo žádá vysvětlení, píše slušně a bez emocí...

ad 2: ale to nic nemění na tom, že jde o lživou odpověď. Ať je to z neznalosti, z lenosti nebo úmyslně, pořád je to nepravdivá informace. Nehledě na to, že odpověď na mnou zmíněný dotaz ohledně vynechání spoje přišla až zhruba po 18 hodinách, přesně si už nepamatuji. Takže to opravdu nebylo jen náhodné mrknutí na iRIS... Taky to podání lživé informace samozřejmě nebylo poprvé.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nepohodlné příspěvky se tam rozhodně nemažou. Mažou se tam jen příspěvky, které jsou vulgární, nebo se jedná vyložené o spam, kde si potřebuje člověk vylít srdíčko. Zrovna tebou uvedený příspěvek, kde si slečna stěžuje na práci revizorů, stále vidím. Tak jak může být smazaný?

A že by se na nepohodlné věci neodpovídalo se říct taky nedá. Někdy je tam i pochvala na řidiče a pod tím komentář DPMB, že to předají na vozovnu, jindy zas na jinou pochvalu DPMB neodpoví. To stejné je i u těch stížností.

A k tomu tvému ignorantovi, co jel podle tebe s 15 minutovou sekerou v poloprázdném provozu a DPMB záměrně zalhal, že se jednalo o zpoždění vlivem hustoty dopravy... Ten kdo za DPMB odpovídal pod ten dotaz pravděpodobně koukl na iRis, viděl tam bus, který má zpodění 15 minut a tak napsal, že to zpoždění vzniklo vlivem dopravy. On asi z kanclu nezjistí, že to zpoždění vzniklo pomalou jízdou... Ale tak hlavně že to bylo hloupé a dětinské lhaní ](*,)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Informační servis a komunikace se zákazníky jsou 2 různé věci, bacha na to, neplést dohromady.
Informační servis je až na detaily dobrý.
Úroveň komunikace se zákazníkem je katastrofální. “Nepohodlné“ příspěvky mažou, u vysvětlení každé druhé stížnosti lžou nebo podávají zkreslené či neúplné informace. Že jim tohle není trapné. Do toho tam u skoro každého příspěvku začne dělat chytrého samozvaný zasvěcený správce.
Je to bída.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad DPMB a Facebook:

DPMB se snaží a troufnu si říct, že tak kvalitní informační servis na Facebooku nikdo u nás nemá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Chtěl jsem sloužit daty o mzdách řidičů v rámci JMK, ale bohužel tak detailní informace nejsou zveřejněny. Tak alespoň v rámci celé ČR.

Zdrojem je ISPV, mzdy jsou uváděny včetně všech příplatků a odměn.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
IvanM:

V tomto naprosto souhlasím. Dvakrát jsem něco řešil (jednu věc hoodně dlouhodbě) a plno protichůdných info... Někdy dokonce vedoucí pracovníci přímo instruují řidiče k porušování dopravních předpisů, ale nezájem...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
ad sociální sítě a DPMB: To je fraška. Oni odpovídají jen na ty příspěvky, které se jim líbí. Ty, které se jim nelíbí, mažou. Toho jsem si všiml už dávno. Je to pár dnů, co nějaká slečna kritizovala práci revizorů s tím, že kontrolují jen někoho a jisté skupiny obyvatelstva přecházejí bez kontroly. Taky se tam psalo, jaký je nesmysl, že revizoři dostávají odměnu jen za cestující bez jízdenky, kteří zaplatí na místě. Nejenže nebylo odpovězeno, ale příspěvek byl vymazán.
DPMB taky při odpovídání na dotazy na FB velmi často lže. Není to tak dávno, kdy si tam nějaký klučina stěžoval, že mu spoj vůbec nejel. Bylo mu vítězoslavně odpovězeno, že vlivem hustoty dopravy v konkrétním místě. Shodou náhod jsem zrovna jel autem v daném úseku a dotčený autobus jsem míjel v protisměru. Jakým mi bylo překvapením, že jej řídil známý ignorant, který měl opět cca 15min. “sekeru“ a jel s následujícím spojem skoro “ve vláčku“, i když silnice v dané trase byla poloprázdná. Že jim není trapné takhle hloupě a dětinsky zákazníkům lhát. Pokud chcete pravdu a fér jednání, tak pokud možno s DP vůbec nekomunikujte. Seriózní odpovědi se vám nedostane...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Chate, a já myslel, že aspoň se k současné nepříznivé situaci uvnitř podniku nějak postavili čelem, dali hlavy dohromady a přišli s řešením, aby se to v následujících měsících postupně vrátilo do normálu. Asi jsem naivní. Jo, vlastně oni teď mají důležitější starosti!!! Blíží se nám nejdůležitější akce pro brněnskou dopravu - křest 13T!!! :D Na to je potřeba se všemi svými možnými i nemožnými silami zaměřit...
No, já měl za to, že tahle situace ohledně služeb je už staršího data. Myslel jsem, že to docela zásadně řidičům “zpříjemnili“ už cca před 3-4 lety v rámci “účelného“ a “dočasného“ šetření. Tehdy dost zásadně prodloužili odpolední části trhaček, pauzy zkrátili na absolutní zákonné minimum u řady denních i nočních služeb, někde dokonce ubrali kurzy při zachování počtu spojů... Takže tohle “zpříjemňování“ práce řidičů pokračuje zvesela dál, jo? :) Pak se nemůžou ničemu divit.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
chat-maniac píše:
Co to je za tendenční články, které určitě chtějí pošpinit DP? Řidičů je přeci dost!
Prý i na poradě vedení zaznělo něco o tom, že se nic neděje a je vše ok.
Tak kde je pravda?
Ostatně zase to všechno není pravda. Třeba venkovská má kromě ostatních taky natažené služby jak se dá, žádné konce v poledne, ale klidně i třetí čtvrtá. Hodně z trhaček natažený do sedmi, i půl osmé. Tím se ta fluktuace rozhodně nezastaví. Chlapi končí další a další. I letitý zaměstnanci. Jdou jinam, kde mají o trochu míň, ale normální pracovní dobu a relativní klid od blbů ze všech stran. 28000,- je hrubá...
Jen ať si porovnávají, kde mají ještě míň, ale tím si hodně z nás neudrží. Tady se kromě pohodlnosti, srdcařství a zájmu o práci jede i na výdělek.

Tak podle mne není úplně v pořádku, že porovnávají navzájem platy v Brně a ve Znojmě, nicméně z vlastní zkušenosti kamaráda, kterému (a spolu s ním dalším cestujícím) třikrát po sobě ráno v určitý čas spoj prostě nejel. Posílal už na to dotaz, ale zatím bez reakce.

A jinak léto pomalu pryč, ale proč a-50 dopoledne jezdí v tom divném intervalu, to jsem se zatím prostřednictvím mého dotazu na Facebooku nedozvěděl. Na druhou stranu když se někdo ptal na to, jak dopadlo testování nového Solarisu, tak mu v odpovědi bylo řečeno:

DPMB píše:
ale každý další vůz,který DPMB nakoupí by měl mít klimatizaci. V příštím roce je v plánu nákup autobusů, takže to by měly být první vozy právě s klimatizací.

Což potvrzuje i to, že nedávno Havránek v rozhovoru pro iDNES.cz prohlásil, že v příštím roce už budou nové trolejbusy s klimatizací.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Hlasem v brněnských tramvajích se stal díky sázce
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60825.html


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Co to je za tendenční články, které určitě chtějí pošpinit DP? Řidičů je přeci dost!
Prý i na poradě vedení zaznělo něco o tom, že se nic neděje a je vše ok.
Tak kde je pravda?
Ostatně zase to všechno není pravda. Třeba venkovská má kromě ostatních taky natažené služby jak se dá, žádné konce v poledne, ale klidně i třetí čtvrtá. Hodně z trhaček natažený do sedmi, i půl osmé. Tím se ta fluktuace rozhodně nezastaví. Chlapi končí další a další. I letitý zaměstnanci. Jdou jinam, kde mají o trochu míň, ale normální pracovní dobu a relativní klid od blbů ze všech stran. 28000,- je hrubá...
Jen ať si porovnávají, kde mají ještě míň, ale tím si hodně z nás neudrží. Tady se kromě pohodlnosti, srdcařství a zájmu o práci jede i na výdělek.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
M píše:
Mě se vždy líbí jak dají za příklad jiné firmy kde mají nižžší platy, ale uvést, kde všude jsou platy vyšší, a že jsou, to všichni víme, to vždy zapomenou. sarcastic


V rámci Brna a okolí na pozici řídič to asi jinde nebude o moc vyšší. To by člověk musel změnit profesi, nebo se přestěhovat. Nebo se pletu?


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
Mě se vždy líbí jak dají za příklad jiné firmy kde mají nižžší platy, ale uvést, kde všude jsou platy vyšší, a že jsou, to všichni víme, to vždy zapomenou. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Dopravnímu podniku v Brně chybí 100 řidičů
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/spolecnost/5861-dopravnimu-podniku-v-brne-chybi-100-ridicu.html


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18044 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 722  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Ives a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 čer 2024 16:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]