Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 105 z 722    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 722  Další
Autor Zpráva
Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Golde, byl jsi někdy na role jinak než jako probíhající cestující dle tvého popisu? Těch lidí čekajících na spoj bývá hromada, akorát jsou kvůli neexistenci místa, kde by si sedli a čekali, rozprostřeni po celém nádraží.
Taky bych rád čekal třeba v nádražní restauraci typu Zábřeh na Moravě, Vyškov apod. Ale to v Brně jaksi nejde.
I když zrovna čekací prostory na Dolním jsou v pohodě. Že hlupáci okupují vchod a dojem kazí, je bohužel pravda.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
goldfinger píše:
... denní dojíždějící, ti přijdou na čas ...
a čekají na zpožděný vlak. A čekat musí v místě, kde 1) jsou informační tabule, a odkud se 2) rychle dostanou na nástupiště. Jen těžko by se hledalo místo, které tyto vlastnosti splňuje hůře než čekárna na hlavním.

Kdyby tak byly nějaké pokladny a tabule v podchodu... to by spousta lidí do haly vůbec nemusela.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
peno píše:
Když se dívám na tu vizualizaci hlaváku, jdou na mě mdloby. Nejen že nejsou původně slibované eskalátory z haly do podchodu, ale nakonec nebudou ani lavičky v hale. No, myslím že mnozí budou v lednu příštího roku ještě s láskou vzpomínat na Dolní, kde je místa k sezení víc než dost biggrin

K čemu lavičky v hlavní hale, kdo by si tam sedal jak slepice na hřad? Většina cestujících jsou denní dojíždějící, ti přijdou na čas, sednou na vlak a jedou. Spousta dalších kasu nepotřebuje, bo si lupen koupí v e-shopu. Od sezení je čekárna, případně nádražní restaurace.
Netvrdím, že by se eskalátory nehodily, ale místa na ně moc není a možná se to nelíbilo památkářům.
Na Dolní se budu snažit co nejrychleji zapomenout, je to noční můra, jak může dopadnout druhé nejětší město v ČR.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
A vyrábí ještě někdo v Evropě patnáctimetry?

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

6923
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Škoda, že má jít o sóla. Patnáctimetry či klouby by se uživily více.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno hodlá pořídit až 40 parciálních trolejbusů
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/8/2/brno-hodl-podit-a-40-parcilnch-trolejbus


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Když se dívám na tu vizualizaci hlaváku, jdou na mě mdloby. Nejen že nejsou původně slibované eskalátory z haly do podchodu, ale nakonec nebudou ani lavičky v hale. No, myslím že mnozí budou v lednu příštího roku ještě s láskou vzpomínat na Dolní, kde je místa k sezení víc než dost biggrin

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To je dobrá informační slepenina ten článek. Hodilo by se spíš napsat, že 6Tr tam naopak jezdí velmi vyjímečně.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Město trolejbusů. Do Brna se vrátil nejstarší vůz, vozí cestující na letní lince


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak hlavně už je to skoro deset let: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/po-60- ... 8_brno_dmk
A když jsem naposledy psal email na BNSD, tak mi napsali, že s druhou věží nepočítají.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Nedostavení vybombardované věže je neomluvitelné.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
ms222 píše:
Oprava nádraží: stánky nahradí pokladny. Podívejte se, jak bude budova vypadat

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90725.html


S návratem "lopaťáků" se zjevně nepočítá... Naštěstí. :-) Ale s obnovou vybombardované druhé věže v průčelí žel zatím taky ne...

PS pro mladší ročníky: v hale hlavního nádraží stály dvě sochy v nadživotní velikosti "uvědomělých soudruhů budovatelů". Jeden měl v ruce lopatu. Sloužilo to mimo jiné jako místo setkání "pod lopaťákem". Nebyly mobilní telefony, takže se sraz musel předem domluvit... :-)


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Oprava nádraží: stánky nahradí pokladny. Podívejte se, jak bude budova vypadat

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90725.html


Offline
2714
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert: To mluvíš o cestě do Práglu, ale z Kývalky směr na Vyškov/Ostravu nedáš, protože tam není odbočovací větev tím směrem, takže hurá do Bosonoh a z Jihlavské odbočíš na Pražskou radiálu a u smyčky Starý Lískovec na D1.
Letos se ani takhle nedá, takže pokračujeme městem vesele dál, třeba z Jihlavské na opačnou stranu do Pisáreckých tunelů a na Bauerovu/Poříčí - Heršpickou a Vídeňskou na 194. km D1.
Jak píše Gold, takhle občas jedu z města ven, ne teda po Staré dálnici, ale z Pisárek na Žebětínskou a starýma Kohoutkama na kruháč u Hájenky, zatáčkama starýho okruhu dolů a vystát chvilku na světlech, kruháč na Veselce cestu naopak dělá hezky plynulou, pamatuju hrb s klopením od Bosonoh, dokud nestál současný kruháč, to byly občas větší fronty z bočních směrů.
Takže za mě nájezd D43 x D1 s obchvatem Bosonoh určitě ano, protože přidá další proudy aut mimo město. Dodávám ovšem, že zároveň by to chtělo mít hotový šestipruh Kývalka - Holubice, který měl být rozestavěný už před 20 lety a asi by byl, kdyby do toho nehodil vidle ministr dopravy Říman a tehdejší vláda.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
48
31 črc 2006 13:43
mh píše:
Vjezd do vozovny Medlánky od Palackého tř.


Jasný :-) , nemohl jsem to zařadit. Děkuji


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Richie píše:
Hlupáci? Dálnica kolem Pryglu ti připadá OK? Vyustění u Štouračovy taky OK?

A netušíte někdo, kde najít nějaký oficiální informace k tomu - nějaký novější vizualizace, aktuální stav apod.?


Dálnice kolem pryglu (nepředpokádám, žes myslel Víta Prýgla) je stejně demagogický argument, jako dálnice na Vídeň přes Pálavu. D43 vede za hrází a v tunelu. Vyúštění u Šťouračovy není otázkou trasování, ale provedení. Souhlasím, že musí být takové, které bude co nejméně zatěžující, tak ať se nynější obstrukční úsilí odpůrců napne tímto směrem. Protože dobudování této veledůležité komunikace může mít i pozitivní dopady (spojení nyní šalinou rozděleného sídliště).


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Vjezd do vozovny Medlánky od Palackého tř.


Offline
48
31 črc 2006 13:43
Mám prosbu, nevíte odkud je focena fotka na idnesu?
Ta prvni je konečná Ečerova, ale ta druhá?
Díky
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/tramva ... C_0651.JPG


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Richie píše:
Hlupáci? Dálnica kolem Pryglu ti připadá OK? Vyustění u Štouračovy taky OK?


Běž to říct lidem bydlícím ve vesnicích na trase I/43, přes které denně projíždějí štrůdly aut. Každá mince má dvě strany..


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Asi su míň chápavej. Nenapadá mě nikdo, kdo by na D1 jel z Bystrce jinudy než přes Popůvky. Fakt jsem nenašel žádný důvod, proč jet přes špunt na Žabovřeské a pak tunelem, když můžu jet po prázdné cestě na Kývalku a najet na dálnici o 8 km později.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
michalk píše:
goldfinger: Až na to, že ti hlupáci z Bystrce jezdí na D1 většinou (snad jen kromě staré Bystrce) po Staré dálnici a přes Bosonohy, bo je to rychlejší, než čekat na Žabovřeské. Doporučil bych sklidnit emoce a zjistit si fak seta, než se začne něco vykládat o hlupácích.

Jo, nejdřív si postojí u světel na křižovatce u Baltisbergera a potom si užijí frontu před kruháčem na Veselce a nakonec průjezd Popůvkami nebo do Farinkou nahoru a kolem Myslivny dolů a bonus další světla pod Kameňákem. To chceš a ne MÚK na křížení do Žebětína a napojení na D1.
Na fóru české dálnice D43 jsou aktuální letáky ŘSD k D43. Podle poslední verze by měla Dolfova dálnice vést kolem Bosonoh tunelem a D1 křížit spodem. Součástí má být obchvat Bosonoh. Na to už by rozumnější snad slyšet mohli.


Naposledy upravil xcav8 dne 27 črc 2019 10:37, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
2714
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Naksashi: Ano, od 2016 jsou jen déčka místo rychlostek a dálníc, plus samostatná kategorie silnice pro motorová vozidla (hlavně pro některé jedničky) zůstala. Jenže já narážím na minulost, že kdyby pár lidí z Bystrce a Rozdrojovic nebránilo dálnici, mohlo se to postavit už dávno. Tunely na okruhu jsou toho přímým důsledkem, protože v případě rychlostky z Kuřimi na jih skrz Bystrc a Bosonohy by se nehnal tranzit Žabinama. Místo dvou drahých tunelů by byl třeba jen jeden nebo nějaká menší varianta okruhu a ze současného severozápadního segmentu ze Žabin do Husovic by byla tak max. estakáda kolem NCKP a Husovické tunely, protože by se proudy provozu štěpily jinde, už v České nebo Kuřimi (podle zvolené polohy křižovatky).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
goldfinger: Až na to, že ti hlupáci z Bystrce jezdí na D1 většinou (snad jen kromě staré Bystrce) po Staré dálnici a přes Bosonohy, bo je to rychlejší, než čekat na Žabovřeské. Doporučil bych sklidnit emoce a zjistit si fakta, než se začne něco vykládat o hlupácích.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Hlupáci? Dálnica kolem Pryglu ti připadá OK? Vyustění u Štouračovy taky OK?

A netušíte někdo, kde najít nějaký oficiální informace k tomu - nějaký novější vizualizace, aktuální stav apod.?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
Tipnu si Mikroelektroniku, ale všechno je možné. Jinak jsem takový označovač potkal na jaře v A46, pravděpodobně přejezdový kurz některého letištního kousku. Je to taková větší bedna, celkem mě ta velikost/bachratost do prostoru překvapila, umím si to představit mnohem menší, na úrovní dnešních označovačů.
Jinak k Bastru pichlavá poznámka, jednička jim chybět nebude, protože je všecko potáhne na Veveří, Čáru a Hlavas.
Pokud bych chtěl být hodně ironický, tak řeknu: dobře jim tak, když nechtějí R43, která by nahradila tranzit Žabovřeskou a nemusela by se v údolí u řeky budovat tak masivní a drahá stavba včetně extradrahých tunelů pod Dobrovského.

Taky já Bstru tu výluku od hercny vinšuju, stejně jako momentální uzavírku mostu na žabovřeských loukách právě kvůli obstrukcím proti D43. Ti hlupáci jsou sami proti sobě - nemají napojení na D1 a zbytečně tak zahušťují dopravu na Kníničské a Žabovřeské. Královopolské tunely by byly potřeba tak jako tak, rozšíření Žabovřeské jakbysmet, ale obávám se, že to nebude zvládat právě připojení od Kníničské (od Šrajbecu asi cajk).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18040 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 722  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 čer 2024 07:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]