Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1836 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 74  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 19:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1741
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Taková srdcovka je v Olomouci u nádraží na nákladní kolej.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 14:55 

Příspěvky: 138
Od: 24 lis 2017 11:40
No, kdyby kolejová křižovatka byla v ostřejším úhlu a železničního typu (bez jízdy po okolcích), bylo by to pro jízdu směr ústřední hřbitov přínosné...nebo celé rozvětvení komplet předělat, přejezd zabezpečit....je fakt, že tím se ale moc času neuštří kvůli esíčkovitému nájezdu do prostřed komunikace.
Pod Krematoriem je to asi nejvhodnější adept. Nepůjde o rozhledy, vše musí být řádně zabezpečeno.

Co se týče Švermovi a Komína (triangl a hlavně nájezd ze smyčky), čili odbočení s poměrně malým poloměrem a nedostatekem místa, kde je zvýšení rychlostí sledováno pro hlavní směr v přímé, klidně i mírně na úkor odbočného směru, který by dával vždy přednost, bylo by zajímavé řešení po vzoru jednoho (myslím, že německého) města, odkuď pochází přiložená fotka v příloze. Někde jsem to našel na netu, možná mám i odkaz někde. Toto řešení by pro hlavní směr znamenalo naprosto hladký průjezd, zatímco z odbočky by vůz pomale přeskákal.
Na podobném prncipu je u Šantovky v Olomouci založeno křížení s železnicí, kde šikmo (a to je důležité) křižuje trať tramvajová dráha, která přeskakuje bohužel (u vlečky bych si dokázal představit to stejné v opačném gardu, ale drážnímu úřadu by se to nemuselo líbit:) Vůbec otázka, jestli by se to řešení z fotky vůbec v našich podmínkách podařilo prosadit...ale i ta "běžná rychlostní výhybka" byla na schválení asi oříšek...
Co se týče zadlážděných nebo zaafaltovaných tratí, to někde mám zajímavou fotku (musím pohledat) ještě navíc se splítkou, kde je zrychlenému průjedu nepomohla jízda po nákolcích ale rovnou PHS, což je ale dost drahá zležitost.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 led 2020 17:08 

Příspěvky: 1179
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Celní určitě ne, protože je trať blízko oblouků a přejezdu. Nahoře pod Krematoriem by to bylo fajn, Švermova by se minimálně směrem z centra taky hodila a v Komíně jsem taky pro, pokud by se o tom uvažovalo aspoň od Pisárek do Bystrce, zase záleží, jaké tam jsou rozhledové poměry a tak.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 led 2020 11:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 511
Od: 15 srp 2012 14:28
Jsou výhledově v plánu ještě nějaké rychlostní výhybky?

Napadají mě místa jako je výhybka Modřice/Ústřední hřbitov, trojúhelník u vozovny Komín, Švermova, výhybka u Krematoria a Celní. Nic víc mě teda nenapadá, pokud jdou rychlostní výhybky umístit jen na samostatném tramvajovém tělese...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 led 2020 09:02 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5596
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Již několikrát bylo z vedení DP oficiálně komunikováno, že k instalaci zabezpečovacího zařízení a tím zavedení jízdy plnou rychlostí dojde nejpozději do 30. 4. 2020.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 led 2020 08:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6157
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Jak je to s fungováním rychlostní výhybky na trati do Líšně (SS×Mifkova)? Psalo se tu myslím o nějakém zkušebním období - trvá ještě? Stále se přes ni projíždí krokem, alespoň v těch pár případech, kdy jsem tu cestoval.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 led 2020 22:58 

Příspěvky: 75
Od: 29 črc 2014 19:57
Stránská skála už hlavně zjišťovacím řízením před pár lety prošla: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHM1398


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 22:19 

Příspěvky: 86
Od: 13 zář 2007 19:58
Nikolivěk. Územko pro ŽUB vydal (resp. potvrdil jeho vydání) Krajský úřad Jihočeského kraje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 21:25 

Příspěvky: 4744
Od: 27 úno 2010 07:40
Peno: Ale to snad nebyl místně příslušný úřad, ale přímo soud.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 20:33 

Příspěvky: 2327
Od: 19 dub 2009 12:06
xcav8 píše:
V tomto případě by se EIA vůbec neměla posuzovat.
Nezapomínejme, že se nejedná o novostavbu, ale rekonstrukci.


Pokud bude obnovení v původní stopě trati, bude to jen reko, ale v době ústupků DP se ta trať měla částečně posunout a pak už by to chtělo nějaké ty ouřední 3,14čičandy navíc. Jak je to v plánu nyní, původní stopa nebo opět ústupek v posunutí části úseku?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 18:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1275
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mauricio píše:
Od MČ Líšeň je to nejspíše proto, že to pod MČ Líšeň spadá. Stavební úřad si jaksi nemůžeš vybírat dle libosti.

Já měl za to, že v případě, kdy by místně příslušný úřad mohl být předpojatý, může případ řešit jiný úřad. Mám pocit, že tak to bylo například v případě odsunu brněnského hlavního nádraží, které řešili někde v jižních Čechách. Ale nejsem odborník a nebudu předstírat, že jsem.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 18:35 

Příspěvky: 9211
Od: 15 led 2005 23:41
Můžou požadovat klidně hlukovou a rozptylovou studii - i u rekonstrukce. Sice jsem se s tím ještě nesetkal, ale tady je možné vše. Při nejmenším je to další věc, která pak jde napadnout. Pravdou ale je, že samotná EIA by zde být neměla.

P.S.: Musíš omluvit moji neznalost. Jsem jen běžný řadový asistent ředitele, projektový manažer, skladník, správce vozového parku a majitel jednoho stolu a jednoho notebooku (a tří časopisů) na mém pracovišti. Tedy ani právník a už vůbec ne úředník biggrin A po minulé akci, kdy jsem žádal o rozdělení pozemků a neb jsem to do........vil, tak se to překlopilo do územního řízení s nutnou návštěvou úřadu, za což mi zaměstnavatel docela vynadal :-| :mrgreen:, mám zakázáno být také žadatelem nebo jeho nohsledem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 18:32 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1652
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Mauricio píše:
Ještě upravím: pokud stavba vyžaduje zjišťovací řízení EIA (předpokládám, že zde asi nejspíše bude), je celý proces o něco složitější a mám za to, že není možné využít mnou uvedených kliček, ale to by jistě člověk, který se tím na ouřadě živí, řekl lépe. Jinak odvolat se také může samotná městská část (v tomto případě Líšeň a pokud chápu správně, tak i Slatina). Odvolání probíhá, pokud se nepletu, prvně na úrovni MČ, při zamítnutí dále vždy k o stupeň vyšším instancím - tedy další v řadě je magistrát a tady se to většinou na několik let zasekne. Napadnutí procesního řízení jde rovnou na soud (a zde pět let žádná míra).


V tomto případě by se EIA vůbec neměla posuzovat.
Nezapomínejme, že se nejedná o novostavbu, ale rekonstrukci.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 18:27 

Příspěvky: 9211
Od: 15 led 2005 23:41
Ještě upravím: pokud stavba vyžaduje zjišťovací řízení EIA (předpokládám, že zde asi nejspíše bude), je celý proces o něco složitější a mám za to, že není možné využít mnou uvedených kliček, ale to by jistě člověk, který se tím na ouřadě živí, řekl lépe. Jinak odvolat se také může samotná městská část (v tomto případě Líšeň a pokud chápu správně, tak i Slatina). Odvolání probíhá, pokud se nepletu, prvně na úrovni MČ, při zamítnutí dále vždy k o stupeň vyšším instancím - tedy další v řadě je magistrát a tady se to většinou na několik let zasekne. Napadnutí procesního řízení jde rovnou na soud (a zde pět let žádná míra).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 18:01 

Příspěvky: 9211
Od: 15 led 2005 23:41
To je jen sdělení k seznámení s podklady - tam o nic nejde a nejde to v podstatě ani právně napadnout (stejně je to bezvýznamné). Zajímavé by bylo pro případné chyby prostudovat samotné podklady, a následně kvůli chybám v procesním řízení také samotné ÚR, až bude vydané. Například špatná čísla pozemků by mohla být dobrá zábava. Napadnout pak lze jak ÚR, tak vypořádání ÚR s námitkami zúčastněných (buď jednotlivě nebo jako celek), dále také samotné rozhodnutí DOSS (a to buď jednotlivě nebo jako celek), případně celé procesní řízení. A dost pochybuju, že se tak (minimálně ze stran obyvatel "při trati") nestane. Bez platného pravomocného ÚR se pochopitelně nelze posunout nikam dál, pomoci by ale mohl §85, odst 2a Správního řádu, případně existuje také předběžná vykonatelnost ÚR (které se ovšem každej úředník celkem oprávněně bojí). S tímto ale musí být počítáno již před samotným zveřejněním a vydáním ÚR, tedy nejlépe rovnou v žádosti. Dále nevím, nejsem úředník, i když si tak občas v práci připadám.

Od MČ Líšeň je to nejspíše proto, že to pod MČ Líšeň spadá. Stavební úřad si jaksi nemůžeš vybírat dle libosti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 17:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1275
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Vzhledem k tomu, že je to od MČ Líšeň, tak si říkám, jestli tam ty chyby nejsou záměrně, aby se to pak mohlo potopit :-( Nechápu, proč to nedali nějakému jinému úřadu, protože Líšeň, jako zainteresovaná MČ, nemůže být v tomto projektu nezávislá.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 16:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 548
Od: 15 dub 2013 15:57
Doufám, že nepůjdou napadnout ty chyby, které tam mají. A je jich dost. U několika pozemků prohozené cifry, u DPMB jednou adresa na Hlinkách a jednou na Novobranské ....

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 led 2020 15:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8642
Od: 10 čer 2004 11:19
A dnes zveřejněno :

Veřejná vyhláška - Sdělení - Znovuzprovoznění tramvajové tratě Stránská skála - Líšeň, Holzova
https://www.brno-lisen.cz/2020-01-10-4/f16366


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 led 2020 19:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Od: 31 led 2010 23:09
001MRY píše:
Z vedení na školení zaznělo cosi o tom, že se aktuálně řeší právě správní řízení ohledně odstranění cernych staveb. Prý původně podnik podal vstricnou ruku, trat o kousek posunout a vybudovat jim tam navíc pristupovou cestu, čehož hned zneužili a proto se tam zatim nic neděje. Ale doufejme, že ne navždy.



no jediný čeho se tím dosáhlo, tak toho, že na tom rozestavěným domě hned u trati na Drčkove se začlo ve velkým pracovat... zatímco předtím několik let stál jak ještě před pár rokama kasíno nad dálnicí, tak teď už má okna a každej den na něm někdo dělá


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 led 2020 13:06 

Příspěvky: 143
Od: 06 pro 2009 11:01
Z vedení na školení zaznělo cosi o tom, že se aktuálně řeší právě správní řízení ohledně odstranění cernych staveb. Prý původně podnik podal vstricnou ruku, trat o kousek posunout a vybudovat jim tam navíc pristupovou cestu, čehož hned zneužili a proto se tam zatim nic neděje. Ale doufejme, že ne navždy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 led 2020 15:43 

Příspěvky: 1179
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně, buldozer na Procházku i tyhle místní kretény, co si myslí, že vydrbou s každým, kdo jim šáhne na černou stavbu. Mimochodem asi nejlepší ukázka černé stavby je ta nepovolenka v Líšni, co pořád jeden týpek staví a staví a město i přes příkaz odstranit stavbu není schopné mu ty věci zabavit. Myslím, že v Líšni všichni vědí, o koho jde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 led 2020 13:11 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1566
Od: 07 dub 2006 09:03
luda_612 píše:
Upřímně mi stav kdy DP nebo Město zaplatí jedné firmě za projekt a druhé za odstranění na letových dřevin v oblasti TT je asi že nějaký kamarád potřeboval si potřeboval vydělat když vidím ten současný nezájem.

Pochopil bych námitky s úrovňovým křížením TT a čtyřproudové silnice protože to nebylo úplně ideální řešení
Ale i toto se změnilo na mimoúrovňové křížení (jestli se nepletu ale někde jsem to četl).
I když by se s podobnými teroristy nemělo vyjednávat nemělo tak tak nechápu proč se provizorně neuvažovalo o jednokolejné trati za ulicí Holzova i když by to asi nic nevyřešilo.

Co mě ale vadí asi nejvíc je že jim Město trpí ty černé stavby! Za to jaký dělají problémy bych jim to tam dávno srovnal se zemí protože šanci na legalizaci dostali ale asi neměli zájem


Přesně tak. Černí stavitelé si z města dělají dobrý den a není vůbec dobrý signál, že jim to prochází. V tomto případě mělo nastoupit důsledné vymáhání práva, jako se jím prsí konšelé v kauze "staveb" pana Procházky na Ponavě. A dvojí metr je to úplně nejhorší.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 led 2020 12:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3666
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
luda_612 píše:
Upřímně mi stav kdy DP nebo Město zaplatí jedné firmě za projekt a druhé za odstranění na letových dřevin v oblasti TT je asi že nějaký kamarád potřeboval si potřeboval vydělat když vidím ten současný nezájem...


Je potřeba to dát do časových souvislostí. Práce na vyčištění tělesa tratě byly nasmlouvány dříve, než do toho začali šlapat místní. Práce pak byly provedeny v době, když pomalu realizace obnovy trati šla do útumu.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 led 2020 12:29 

Příspěvky: 17
Od: 30 říj 2019 16:42
Upřímně mi stav kdy DP nebo Město zaplatí jedné firmě za projekt a druhé za odstranění na letových dřevin v oblasti TT je asi že nějaký kamarád potřeboval si potřeboval vydělat když vidím ten současný nezájem.

Pochopil bych námitky s úrovňovým křížením TT a čtyřproudové silnice protože to nebylo úplně ideální řešení
Ale i toto se změnilo na mimoúrovňové křížení (jestli se nepletu ale někde jsem to četl).
I když by se s podobnými teroristy nemělo vyjednávat nemělo tak tak nechápu proč se provizorně neuvažovalo o jednokolejné trati za ulicí Holzova i když by to asi nic nevyřešilo.

Co mě ale vadí asi nejvíc je že jim Město trpí ty černé stavby! Za to jaký dělají problémy bych jim to tam dávno srovnal se zemí protože šanci na legalizaci dostali ale asi neměli zájem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 led 2020 19:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Od: 31 led 2010 23:09
OPRAVA! "Jen se do projektu nikdo moc nemá biggrin " , takže předce jen pohřbenej není, ale k oživení ani pohřbení se nikdo nemá biggrin takže jen tak leží vedle díry v zemi a čeká co bude


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1836 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 74  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 led 2020 20:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]