Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1983 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 80  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 22:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Od: 05 kvě 2019 20:13
tomiik píše:
Tomikovec: Při nabíhání to vypisuje to, co je v příloze na obrázku. Číslo vozu z toho nepoznávám.

Jinak první řádek je verze FW
Druhý by měl být soubor BBC (konfigurace)
A třetí verze dat JŘ
Není zač :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 22:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Od: 05 kvě 2019 20:13
Ahoj, kdyby jste potřebovali pomoc se zapojením BS100, zkuste se kouknout sem http://jakub-svec.eu/index.php?clanek=BS100, případně dole vyplňte formulář a nějak se pokusím odpovědět.
Hesla do servis zkus tyto:
159632, 730129, 987654, 654321, 142536, 159357
Já mám tuším Slatinu a funguje 730129


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 17:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3220
Od: 13 lis 2004 11:58
Podle čísla databáze to vypadá na palubák z trolejbusu. Firmware se liší napříč trakcemi, stejně jako kabeláž..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 15:58 

Příspěvky: 6
Od: 24 led 2019 19:28
Tak se omlouvám za podání nesprávné informace. Nebyl jsem doma, tak jsem si to nemohl ověřit.
Mně se tam navíc zobrazuje "Skoda26Tr", ale tak asi ty nové BS 100 měly jiný firmware (což mi upřímně nedává smysl).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 01:38 

Příspěvky: 8
Od: 19 říj 2009 23:43
Tomikovec: Při nabíhání to vypisuje to, co je v příloze na obrázku. Číslo vozu z toho nepoznávám.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 18:30 

Příspěvky: 6
Od: 24 led 2019 19:28
Při nabíhání ti to určitě píše číslo vozu, podle toho poznáš, z jaké vozovny palubák je. biggrin


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 18:14 

Příspěvky: 8
Od: 19 říj 2009 23:43
Tečku nikde nevidím, 987654 bohužel nefunguje. Podle nahraných dat to ale nejspíš z busu bude.

Edit: vzadu na štítku je červená tečka, ale to asi nebude to vodítko, předpokládám...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 16:55 

Příspěvky: 905
Od: 28 čer 2014 21:40
Nemá v pravým horním rohu nakreslenou tečku? Taky vodítko pro heslo.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 16:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3220
Od: 13 lis 2004 11:58
Zalezi z ceho to je, pokud mas stesti (Medlanecke vozy), bude to "987654", pokud to je napr. z Pisarek, ci Slatiny, tak ti meli svoje prirazena hesla. Daji se vyresetovat jen zmenou konfigurace (z PC nebo kartou)..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 13:06 

Příspěvky: 8
Od: 19 říj 2009 23:43
Ahoj, nenašel by se, prosím, někdo, kdo by měl tip na správné heslo do Servisu u BS100? Koupil jsem ho z DPMB... Díky moc předem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 úno 2020 17:27 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, že se zeptám, ale vždycky je lepší mít info z obou stran. Nicméně i tak jsem se odsud dověděl celkem podrobné info, které zatím stačí, takže všem díky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 úno 2020 17:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3220
Od: 13 lis 2004 11:58
Jestli se nějak změnila spolupráce nevím, to se spíše zeptej u nich.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 úno 2020 01:00 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže spolupráce s Tyflocentrem trvá? Místní lidi znám, takže je to jen dobře, každopádně děkuju za upřesnění.
Snad se ty antény podaří časem vychytat, až zas na něco přijdu, dám vědět.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2020 17:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3220
Od: 13 lis 2004 11:58
Cracatit:

S příchodem RIS2 se vlastnosti trochu změnily, proto nyní probíhá změna umístění antén např. u 13T, u ostatních vozů pak podle momentální funkčnosti. Hodně záleží, kde v kabině je anténa umístěná, jelikož je náchylná na zastínění např. sloupkem či vyklopenými dveřmi.

Jinak pokud máš nějaký připomínky k systému jako celku, např. co se té hlasitosti týká, tak doporučuji obrátit se na Tyflocentrum, tam tuším s DP běžně komunikují a řeší tyto záležitosti..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2020 07:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2969
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Zkouší se to na KP, tudíž zkouškou projdou i pisárecký vozy, protože KP se dělá na jedný dílně s medláneckými vozy v Medlánkách.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2020 00:48 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak říkám, u šalin to nejčastěji nefachalo u Aniter a u kloubových Várií, pro představu jsem různé kusy zkoušel nejčastějí na Joštové směr Husova, na Nových sadech u pátýho nástupiště, jednu dobu jsem často přesedal z devítky na Moravském náměstí směr Česká do 3 nebo 5 a s 13T nebyl problém skoro nikdy, ať už jsem stál u prvního okna, u prvních dveří, občasně jsem ráno chytal nějaké káčko na pětce a taky to většinou fachalo, asi jednou nebo dvakrát jsem to zkusil i v dešti a taky no problem. Jak to chodí v Pisárkách, probíhá tam kontrola stejně jako v Medlánkách, po podobném počtu kilometrů a podobným postupem? Měnilo se s příchodem RIS II nějak usazení antén pro příjem té vysílačky?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 20:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2683
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
Slepecké hlásiče i hlášení zastávek a další věci ohledně RISu se zkouší v rámci KP a v případě problému se to řeší.

A ano v hale ikdyž je člověk v místech kde by měl stát slepec to fungovat může a venku kde je fůra rušení už ne.

Ale pokud na KP zjistí že hlásič reaguje třeba na prvním schůdku píše se to na opravu - a následně opravdu opraví - opravují to kluci z vozovny žadná externí firma.

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 19:21 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MH: Děkuju za upřesnění. Pokud se s něčím setkám, hlásím to hned řidičům, ale když se zaváděl RIS II, tak mi pár ženských, co řídí šaliny, říkalo, že to občas napíšou do závad, ale že jim to připadá zbytečný, když to pak nikdo neřeší. O té externí firmě jsem to slyšel od někoho z řidičů, ale spíš jsem to možná špatně pochopil, prostě má nakrmit opicu a na nic nešahat, tj. nesmí stišit/vypnout hlášení, což je dobře, čím míň lidí do takových věcí hrabe, tím líp.
Další kamarádi mi zase říkali, že jim to nefungovalo u některých Solárek (eviďák bohužel nevím), sleduje se funkčnost i v jiných vozovnách?
Děkuju všem za odpovědi, já i kamarádi to řešíme z pozice uživatelů mimo podnik, proto se ptám, jak to je.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 19:13 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
OndraS: to chce zkoušet venku a pokud možno v situaci, kdy stojíš buď čelem k prvním dveřímm, nebo u druhých dveří, příp někde mezi. Zkoušet to uvnitř vozu je už pozdě, protože je to v praxi situace, kdys už nastoupil a máš o to míň času zjišťovat technikou, kams to vlez. :smile: Uvnitř se už můžu zeptat, ale to je tak nějak mimo pravidla, protože bych pak tu vysílačku nemusel mít u sebe vůbec. Taky mám tu krabičkovou s pogumováním na stranách. Právě u šalin se mi to stávalo a stává, že hlášení směru reaguje až po nástupu, když si sednu někde u předních dveří, jenže to je už pozdě, má to reagovat, když stojím třeba metr až dva u prvních dveří, protože právě tam mě navádí signální dlažba na zastávkách u označníku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 15:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 563
Od: 20 říj 2006 16:11
Bydliště: Újezd u Brna
peno píše:
luda_612: Hlavně aby to správnou zónu označovalo na jízdenky. Nebyla by moc sranda mít při nástupu v zóně 101 na jízdence označenou zónu 310, pokud do ní zrovna nejedu.

Dnes ráno jsem i já viděl v jednom Solarisu na a-40, že na validátoru svítí zastávka Sokolnická ještě v zóně 610, i když je ve 101. 101 tam skočila až na zastávce Tuřany, smyčka. Co to tiskne ovšem nevím.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 07:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3220
Od: 13 lis 2004 11:58
Cracatit píše:
Ještě bych tu měl jednu věc hlavně pro Mechoš, Ondras, Janatak a spol: jaká je praxe kontroly palubáků a hlášení ve voze? Pořád to může kontrolovat a nastavovat jen externí firma, jak to bývalo v dobách RIS I? Ptám se, protože se nám nevidomým s vysílačkou (VPN) stává často u jedenadvacítek, u Várií, Aniter (tyhle dva typy šalin to dělají často), některých káček a dalších modelů, že vůz nehlásí cíl na povel, nereaguje na povel vysílačky, příp. ojediněle hlásí moc nahlas/potichu.
Existuje nějaký pravidelný režim pro tyhle součástky?


Ani za dob RISI nic takovyho nebylo, vse se delalo v DP.. nevim, kde jsi k tomu prisel.. jinak kontroly a opravy probihaji, ale venku se to stejne chova jinak, jak psal OndraS.. ruseni dela sve i venku. Pokud je neco zasadniho, je nejlepsi dat podnet ridici k zapsani zavady..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 07:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 527
Od: 15 srp 2012 14:28
OndraS: tohle není urážení, to je jen konstatování, že někdo odvedl špatnou práci.

Téma 21/22Tr jsem nečetl a když jsem si to teď zpětně pročetl, tak stejně furt nevím, co je v tom madle tak zázračného, že to tlačítko poptávky nejde navrtat v prostoru zeleného obdélníku.

Chápu že co kus, to originál, ale aby v jednom vozidle to šlo a v druhém ne? Tady se nebavíme o změně výzbroje, ale o navrtání duté tyče o 30cm výš...

Jinak argument o tom, že na to musí dosáhnout děcko... a co budou ty děcka dělat ve vozech, kde je to tlačítko poptávky nad označovačem? Nechci strašit, ale asi se vám tam na konečné budou hromadit děcka sarcastic


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 00:24 

Příspěvky: 905
Od: 28 čer 2014 21:40
Dřív se na tu pravidelnou kontrolu celkem nedbalo, vlastně se to ustálilo na nějaké funkční rovině a řešilo se to až po nahlášení. I tak se ale zkoušela funkce venkovního repráku, a to na KP.
V současné době to na základě plošného požadavku o zvýšení funkčnosti na každém KP zkoušíme i s vyvoláním hlášky pomocí vysílače, máme ten krabičkový. Bohužel, je dost téžké odhalit, jak moc dobře to funguje. V hale vozovny, snad díky rušení, je vyvolaní hlášení dost zavislé na tom, kde stojím. Někdy stojím na druhé straně vozu, a bere to, někdy stojím u předních dveří a nic, u toho samého vozu. Podezřívali jsme ten náš vysílač, ale ten je asi OK. Venku reaguje daleko spolehlivěji. Momentálně by všechny vozy z Komína měly být opravdu funkční.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2020 23:46 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě bych tu měl jednu věc hlavně pro Mechoš, Ondras, Janatak a spol: jaká je praxe kontroly palubáků a hlášení ve voze? Pořád to může kontrolovat a nastavovat jen externí firma, jak to bývalo v dobách RIS I? Ptám se, protože se nám nevidomým s vysílačkou (VPN) stává často u jedenadvacítek, u Várií, Aniter (tyhle dva typy šalin to dělají často), některých káček a dalších modelů, že vůz nehlásí cíl na povel, nereaguje na povel vysílačky, příp. ojediněle hlásí moc nahlas/potichu.
Existuje nějaký pravidelný režim pro tyhle součástky?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2020 23:27 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mě spíš napadla jiná věc u těch 21/22Tr, když je nad předním kolem za dveřma místo, nebylo by řešením ten validátor pootočit, aby tlačítko POD bylo víc vidět? Zatím jsem to moc nezkoumal, ale je validátor u každých dveří? Pokud je, pak snad jedině řešení mít na jedné tyči validátor a na protilehlé u dveří tlačítka POD, jiné řešení to asi nemá, pokud nechceme tato tlačítka mít různě po interiéru, jak je to třeba u některých starších 13T v prvním a možná i posledním článku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1983 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 80  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 úno 2020 18:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]