Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2019 00:11 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5410
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
mnadenicek píše:
Nemůžu si pomoct, ale jednokřídlé přední dveře jsou z hlediska rychlosti výměny cetujících zhoršením...

Podle mě to vyjde tak na stejno. K2 mají sice přední dveře širší, ale průchod omezuje kabina. EVO má zástěnu kabiny kolmou jak Anitra.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2019 23:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1088
Od: 28 pro 2008 00:10
Bydliště: 613 00
...tak dáme dveře dvoukřídlé :mrgreen:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 18:33 

Příspěvky: 76
Od: 24 lis 2017 11:40
Nemůžu si pomoct, ale jednokřídlé přední dveře jsou z hlediska rychlosti výměny cetujících zhoršením.

To Porsche je ... řekměme ... zajímavý!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 17:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2987
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
hlavně to tam neposílej, ještě by se toho někdo chytil...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 13:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 444
Od: 15 srp 2012 14:28
Porsche EVO2, neočekávám nic jiného než vítězství sarcastic


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 11:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1088
Od: 28 pro 2008 00:10
Bydliště: 613 00
Soutěž na barevné schéma pro EVO2:

http://www.projekt150.cz/akce/11


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 20:53 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Od: 07 dub 2006 09:03
Což o to, náhrada za K2 u mne dobrý, ale aby to mělo na čem jezdit. Lesnická a Merhautova po poločasu rozpadu, oprava v nedohlednu a o svoje se za hodně krátkou dobu přihlásí Veveří a Štefánikova. Ani Benešova není v ideálním stavu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 20:09 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5410
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Tak, ten nákres EVO2 jen takové co by kdyby. Oficiální vizualizace zatím zveřejněny nebyly. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 19:53 

Příspěvky: 26
Od: 03 úno 2017 07:44
ten nátěr je děs. Vypadá to hůř jak Vario, takový nakopnutý Vario


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 12:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 54
Od: 09 lis 2017 15:24
Bydliště: Brno
Vypadají krásně, akorát, já už téma na EVO2 zakládal...

_________________________________
Fotím i na SA. http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/jan-martinkovic

Můj web: https://jan-martinkovic.webnode.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 19:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1219
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Ono bude potřeba držet zálohu 18 vozů ve vozovně, když budeme mít linku s uvraťí na obou konečných? Mimo tuším Husové před lety nepamatuju, jiný případ, kdy se musely stáhnout Kačeny z osmičky. T3G a spol samozřejmě, jen se obávám že místo nich nikoho nenapadne pořizovat něco obousměrnýeho, ale možná se pletu a bude to něco jiného než EVO1

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 19:19 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5410
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Zdeněk píše:
Doufám že víte, že v současné době není na obzoru žádné pořizování obousměrných vozů, zatím ani ve stádiu úvah. A ani případné otevření trati ke Kampusu nepřinese navýšení potřeby KT8... Zatím se stále udržují starší vozy než Kačeny jsou, navíc se dokola opakuje argument zainteresovaných, že jsou nízkopodlažní, takže s nějakou obnovou si budeme muaet ještě počkat.

Jak se to vezme. Samotná trať do kampusu další obousměrné vozy vyžadovat nebude, ale díky druhé úvrati víceméně odpadne možnost uvolňování obousměrných vozů z linky 8 pro účely výlukových linek. Pokud má být do budoucna zachována praxe využívání obousměrných tramvají při výlukách, navýšení počtu obousměrných tramvají bude nutné a nemyslím si, že by si toho odpovědní lidé v DP nebyli vědomi.

Ano, KT8 jsou nízkopodlažní na naše poměry relativně mladé tramvaje a je rozumné, že tu i nadále zůstanou. Pořízení nových obousměrných tramvají nutně nemusí znamenat vyřazování KT8. Jaké jsou, nebo nejsou plány s pořizováním nových tramvají nevím, a ani to vědět nemůžu, nicméně si nemyslím, že by někdo chtěl prodlužovat život pedálovým T3G, které v příštích pár letech dožijí a následně T3P, které cca ve stejné době začnou dojíždět do další generálky. Z tohoto usuzuji, že se stejně bude muset něco pořídit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 18:41 

Příspěvky: 1259
Od: 04 bře 2012 23:26
Fantomas: OK, asi jsem podcenil, co jde a co ne. Resp. co jsou výrobci ochotní udělat a kupující ochotni koupit.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 18:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1136
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Naxashi píše:
A i mně přijde výroba něčeho takového, i když technicky možná, tak příliš úzce specializovaná na to, aby to někdo udělal.

Jako třeba VarioLF plus/o pro Olomouc? Nebo T5C5 pro Budapešť?

Pokud výrobce nabízí jedno i obousměrnou verzi nějakého vozu, pak přidat dveře na druhou stranu, ale nepřidávat kabinu, pro něj určitě není problém.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 17:57 

Příspěvky: 1259
Od: 04 bře 2012 23:26
Na linkách 8 a 12 by se hodilo to, co teď je na 1. Jen v případě 8 by to teda musely být oboustranné, PX. Dveře na obou stranách, ale kabiny jen na jedné, jinak by to neskutečně plýtvalo místem. A i mně přijde výroba něčeho takového, i když technicky možná, tak příliš úzce specializovaná na to, aby to někdo udělal.
Rád bych se zasmál několika tvrzením. „i případné otevření trati ke Kampusu“ :-D Jo, v roce 245 988 201 020. Jestli… „argument zainteresovaných, že jsou [KT8] nízkopodlažní“ 14%. :-D A stále ti to budou dávat před oči. :-D
A jen povzdech nad „Zatím se stále udržují starší vozy než Kačeny“
Zdenku, to není nic proti tobě. Reaguji na myšlenky tebou vyjádřené, ne spjaté s tebou. Tzn. není nutno se cítit jakkoliv negativně.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 17:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1219
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Doufám že víte, že v současné době není na obzoru žádné pořizování obousměrných vozů, zatím ani ve stádiu úvah. A ani případné otevření trati ke Kampusu nepřinese navýšení potřeby KT8... Zatím se stále udržují starší vozy než Kačeny jsou, navíc se dokola opakuje argument zainteresovaných, že jsou nízkopodlažní, takže s nějakou obnovou si budeme muaet ještě počkat.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 17:27 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5410
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Prodloužení obratových kolejí o nějakých 10 až 15 m by určitě neměl být problém realizovat posunem výhybek směrem k městu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 17:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3248
Od: 08 čer 2005 23:12
Na lince 8 je teda jeden dost zásadní problém, a sice, že se ty dlouhé soupravy nebudou mít v Líšni kde otočit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 16:40 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5410
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Jakub S. píše:
Naxashi: V zadávací dokumentaci byl požadavek na spřahatelnost dvou vozů do soupravy, tj. technicky možné to musí být. V současnosti se s vozy počítá jako s náhradou za K2, změna provozního schématu minimálně dnes v plánu není a také soupravy délky 2×LF2/2×EVO2 nejsou do Brna provozně vhodné (kapacita zastávek, TT v uličním profilu).

Jo, jedním z argumentů pro ukončení provozu 2xLF2 a zavedení LF2+LF byla nepřipravenost infrastruktury. Nicméně v současné době jsou adepty na dlouhé soupravy linky 8 a 12 a tam tolik problémů není. Obě linky mají značnou část své trasy samostatnou bez souběhu s dalšími linkami, takže by neměly být takové problémy se sjížděním více vlaků a navíc na Hlavním nádraží jsou obě linky vedeny přes méně vytíženou 3. a 4. kolej. Osobně, bych v nasazení tramvají délky 2xEVO2 neviděl nijaký zásadní problém.

mechoš píše:
A pánové uvažoval někdo z vás i variantu EVO2+EVO1 ?

Ano chápu že asi v tuto chvilku to může znít jako sci-fi ale nikdo z nás neví co bude za rok - za dva ....
Když se v ulicích ukázala první LF1 a následne LF2 nikdo nepředpokládal že jednou bude jezdit LF2+LF1 v soupravě ....
A dnes je to realita která nikoho nepřekvapí ......

Vzhledem k tomu, že se je pravděpodobná realizace některých nových tratí a taky lze očekávat větší investice do vozového parku (potřeba náhrady T3 a navýšení počtu obousměrných tramvají kvůli úvrati v kampusu) může být budoucnost značně rozmanitá a těžko ji přesně predikovat. Nicméně, si osobně myslím, že na typ EVO 1 v budoucnu nedojde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 15:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2643
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Brno-Žebětín (Kamechy)
A pánové uvažoval někdo z vás i variantu EVO2+EVO1 ?

Ano chápu že asi v tuto chvilku to může znít jako sci-fi ale nikdo z nás neví co bude za rok - za dva ....
Když se v ulicích ukázala první LF1 a následne LF2 nikdo nepředpokládal že jednou bude jezdit LF2+LF1 v soupravě ....
A dnes je to realita která nikoho nepřekvapí ......

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 15:07 

Příspěvky: 1259
Od: 04 bře 2012 23:26
S investicí do infrastruktury souhlasím. Hodně. Tohle je něco, co by se mělo dělat víc a častěji.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 14:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2695
Od: 29 srp 2009 19:30
Za tvrzením si stojím. Infrastruktura zejména v centru města z kapacitních důvodů neumožňuje provoz takto dlouhých souprav/vozů. Pokud mají být provozovány delší soupravy, musí přijít i investice do infrastruktury.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 14:32 

Příspěvky: 1259
Od: 04 bře 2012 23:26
Jakub S.: To, že je něco technicky možné nic neznamená. Mnohočlen by myla být dneska už snad povinnost, když nejsme schopní mít 45 m v jednom vozu.
2×LF2/2×EVO2 nejsou do Brna provozně vhodné? No, souhlasil bych s tím, ale asi tak na 50%. Nepředělávala se kupa zastávek náhodou, přesně kvůli tomuhle? Protože původně to tak mělo na 1 být.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 13:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2695
Od: 29 srp 2009 19:30
Naxashi: V zadávací dokumentaci byl požadavek na spřahatelnost dvou vozů do soupravy, tj. technicky možné to musí být. V současnosti se s vozy počítá jako s náhradou za K2, změna provozního schématu minimálně dnes v plánu není a také soupravy délky 2×LF2/2×EVO2 nejsou do Brna provozně vhodné (kapacita zastávek, TT v uličním profilu).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2019 12:12 

Příspěvky: 1259
Od: 04 bře 2012 23:26
Jsem rád, že nejsem jediný, kdo v tom vidí bus na proud jezdící na kolejích.
Ne, že by na tom bylo něco špatného, ale…však se na to podívejte. :-D
Ostatním opět doporučuji koňskou dávku skepticismu. Až na ulici uvidíme 2×EVO2, tak budeme vědět, že tahle cesta je reálná. Do té doby nic.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 úno 2019 20:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]