Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 962 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2019 07:05 

Příspěvky: 167
Od: 04 bře 2013 22:47
Dnes mě překvapila 1753 v provozu, tak snad vydrží.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 dub 2019 18:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1448
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
1753 vydržela jízdu z vozovny na Náměstí Míru, první cestu do Obřan ukončila už na Náměstí Svobody a služebně se odplazila do pryč... První vypravení po cca 7 letech si evidentně vybralo svou daň...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2019 17:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1431
Od: 03 zář 2009 13:18
V předepsaných typech vozů od 29.4.2019 se asi počítá s nasazením K3RN na kurz 00502.

Ale předpokládám, že to stejnak nahradí Poršáky 13T.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2019 14:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3174
Od: 13 lis 2004 11:58
Jedna se o vuz 1753 a zustava v unifiku..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 dub 2019 18:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6071
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Bude i CVR? Škoda, že nová na té tramvaji bude jen reklama. Samozřejmě ale klobouk dolů, pokud se konečně podaří tyto vozy nějak plnohodnotně zprovozuschopnit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 dub 2019 18:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1448
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Něco se chystá... 8-)
Příloha:
Bez názvu.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 20:15 

Příspěvky: 1
Od: 09 úno 2019 21:29
Za jak dlouho budou obnoveny vozy K3R-N? už jsem doufal že to bude koncem ledna ale nic se stále neděje. Tak mi to napište díky. 8-) :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2019 21:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Od: 14 říj 2004 16:45
Bydliště: Bílovice nad Svitavou
K3RN by se hodily tak akorát do lisu

_________________________________
Rozpálenej zrychlovač, dobrej zrychlovač ( i když rozpálenej VV60LF nebo K3R-N by byla lepší varianta )
Ještě, že máme v Medlánkách už poslední tento stroj, pro naši smůlu ultravrak čísla 1525 z Pimpova.
Porsche 13T to je parádní kočár :dancing:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2019 18:35 

Příspěvky: 1019
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aneb hodily by se už dneska, ale času dost, proč s tím spěchat. Případně na to jde ještě sarkasticky poznamenat, že nemusíme spěchat, protože věc je v nižších patrech Výzkumného ústavu tramvajového. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019 17:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2650
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Brno-Žebětín (Kamechy)
pozitkar píše:
Nejaký hrubý odhad, kedy môžeme očakávať ZJ 1753?


Někde na netu jsem četl, že jedna má vyjet koncem března a další koncem května... a další 2 koncem roku....

Muj osobní odhad je že vyjedou v této pětiletce a pokud by se to nezvládlo jistí to ta další pětiletka ;) ...

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019 15:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1697
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Trochu budu fantazírovat:
Máme tady 12 skříní T3R z 90. let.
Všechny zbylé K2 včetně K2P budou nahrazeny vozy EVO2.
Napadá mě možnost rekonstrukce 2x T3R na K3R.N za využití TV Progress záskané ze šrotovaných K2P, příp T3R.P, případně udělat obousměrnou verzi.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019 08:26 

Příspěvky: 93
Od: 07 srp 2013 14:49
Nejaký hrubý odhad, kedy môžeme očakávať ZJ 1753?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 23:06 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5447
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
V tomto týdnu byla dovezena 1751 a naopak odvezeny střední články 1752 a 1754.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 led 2019 22:06 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5447
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Včera v noci dorazila 1753.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2018 16:18 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5447
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Jo, čelník středního středního článku Satry 3 na druhé fotce vypadá stejně jako u zadního článku K2, takže MKzB má pravdu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2018 10:18 

Příspěvky: 526
Od: 25 led 2006 09:46
Nicméně to řešení kloubů vypada na fotkách rozdílně. Takže asi máš pravdu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2018 10:03 

Příspěvky: 526
Od: 25 led 2006 09:46
To si nejsem tak jistý. Ono v K2 se kloub hýbe logicky ve svislé ose (do oblouků), v podélné ose vozové skříně (výkyv skříní vůči sobě), ale NE v příčné ose (změna nivelity tratě). Což se u tramvají větší délky už musí řešit (KT8, 13T a určitě i K3). U 13T se směrem nahoru / dolů láme kloub za středním článkem.
Dost tedy pochybuji, že u Satry 3 ponechali kloubové spojení z K2. Ale v Sarajevu to asi neřeší a jsou rádí, že jim něco vůbec jezdí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2018 06:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1697
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Pozor, mezi brněnskou K3R.N a Satrou3 je rozdíl. U brněnských K3 se klouby nějak upravovaly, aby se tam vešly trakční podvozky. Satra3 má oba vnitřní podvozky běžně, takže tam se nic neupravovalo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2018 03:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
V Sarajevu jich mají 6 a asi to jezdí kloudně.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 pro 2018 18:52 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5447
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Je to přesně tak. Problém K3RN je v excentrickém uložení středního článku do hlavního čepu podvozku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 pro 2018 10:47 

Příspěvky: 526
Od: 25 led 2006 09:46
Tak nějak tuším, že ten mezimost je prvotní příčina problémů u brněnských K3. Co je evidentně posunuté u plzeňských K3 je otočný čep vnitřních podvozků pod konec vozové skříně krajních článků - není tedy ve svislé ose kloubů. Prostě skříně T3 ufikli až za příčníkem s otočným čepem a mezi ně zavěsili střední článek - což je zřejmě v tomto případě rozumnější řešení. Ovšem pokud tvoříte K3 z K2 tak nerealizovatelné - otočný čep je v kloubu. A pak si Pars pomohl tím mezimostem, na který je zavěšený střední díl, ovšem zase mimo osu otočného čepu podvozku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 pro 2018 22:07 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5447
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
To bude tím, že K3RN mají mezi středem podvozku a uložením středního článku mezimost.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 pro 2018 20:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Na fotkách to působí posunuté.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 pro 2018 18:29 

Příspěvky: 62
Od: 25 kvě 2016 18:43
Brněnské mají podvozky pod kloubem jako K2, protože z nich pocházejí. Plzeňské jsou bývalé T3, takže jsou podvozky součástí krajních dílů, nejsou přesně uprostřed kloubu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 pro 2018 11:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Jsou vlastně u brněnských K3 Jacobsonovy podvozky uprostřed jako u K2 nebo jsou taky posunuté jako u plzeňských K3?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 962 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 kvě 2019 07:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]