Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 244 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 18:10 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Lepší rámcovka, než nucený odběr většího množství. Na druhou stranu by se čtyřicet kusů určitě hodilo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 12:41 

Příspěvky: 21
Od: 18 srp 2019 17:01
Koukám, že to je jen rámcová smlouva (což se dalo vzhledem k aktuální situaci předpokládat), takže těch kusů může být i míň.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 19:41 

Příspěvky: 84
Od: 29 črc 2014 19:57
Na profilu už je zadávací dokumentace: https://profily.proebiz.com/verejne-zakazky/2183
Takže nás čeká dalších 40 kusů s hnanou zadní nápravou.
@TMB: Zatím zjevně oficiálně zrušené není.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 14:14 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Účastníky vyřazuje podnik, ne ÚOHS, ten pouze potvrdí nebo zruší výsledek řízení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 11:32 

Příspěvky: 58
Od: 30 říj 2019 16:42
Reportáž v událostech: https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ ... -regionech

Těch 60 parciálů zrušil ale sám DP?
To že ÚOHS vyřadí nějakého účastníka přeci neznamená že zároveň zruší celé VŘ nebo se pletu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 08:56 

Příspěvky: 582
Od: 25 led 2006 09:46
První VŘ na 60 parciálních trolejbusů bylo zrušeno, protože Škodovka s námitkou na nízkou cenu vybraného dodavatele u ÚOHS uspěla. Takže trolejbus u nás zřejmě nemůže stát jen 11 mil. Kč.
To rozhodnutí bych vážně rád viděl - ještě se mi je nepodařilo najít.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 08:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Nebylo to výběrko na 15+45 trolejbusů napsáno jako náhrada za to původní, které skončilo u ÚOHS? Na Zdopravy.cz totiž to o tom původním na 60 vozů vůbec nezmiňují (vím, nutno brát s rezervou).

Nedávno byla v Událostech v regionech reportáž o nákupu nových vozů a mluvilo se tam o jakési dotaci z EU, která má být použita na trolejbusy i na nové obousměrné tramvaje. Víme o této dotaci něco víc?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 08:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2857
Od: 29 srp 2009 19:30
Tak ono je těch trolejbusů v neuzavřených VŘ mnohem více. Nezapomínejme ještě na původní VŘ na 60 sólo vozů, které leží u ÚOHS, byť se dnes zdá jako nepravděpodobné, že z toho něco bude. Celkem je tedy aktuálně poptáváno ve VŘ v různém stádiu (rozkladu) až 160 vozů.
Mimochodem, vzhledem k dopadům koronaviru na rozpočty již bylo opatrně komunikováno přehodnocení strategie nákupu nových vozidel (prohlásil GŘ v nějakém článku, již si nepamatuji kde). Padlo, že trolejbusy a potažmo tramvaje dostanou přednost před autobusy. Osobně tedy vnímám využití opcí na zbývajících 13 Urbin a 31 NS jako nejisté. Jak to má být s VŘ na obousměrné vozy, prezentováno výslovně nebylo. Trolejbusy a Evičky jsou ale nyní prioritou.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 07:21 

Příspěvky: 21
Od: 18 srp 2019 17:01
Tomáš N. píše:
Zdravím.
Ví se už, jak jsou na tom výběrka na obousměrné šaliny a na parciály (až 60 ks)? Stále je výběrko na parciály napadané Škodovkou?

Zřejmě těch trolejbusů bude i víc.
https://zdopravy.cz/brno-chysta-nakup-d ... nky-61036/
Tím, že nové klouby nemají být parciální, se DPMB evidentně vzdává trolejbusu na Lesnou, jak se kdysi plánovalo


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2020 14:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 795
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
Zdravím.
Ví se už, jak jsou na tom výběrka na obousměrné šaliny a na parciály (až 60 ks)? Stále je výběrko na parciály napadané Škodovkou?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020 13:21 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, tvrdý úkol v provozu, když to zas někdo ##MLUVÍM SPROSTĚ## na úřadě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020 13:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3722
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
...lze očekávat, že nově parciální/klasické trolejbusy mohou být dodány nejdříve ve druhé polovině roku 2021, osobně si myslím, že pravděpodobnější je až první polovina 2022.

...z čehož vyplývá velice..velice zajímavý úkol, jestli ne přímo oříšek - jak stávající flotilu trolejbusů udržet po tu dobu při životě. Tedy za předpokladu, že výběrko bez nějakého zdržení proběhne a nové vozy skutečně budou.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020 09:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2857
Od: 29 srp 2009 19:30
Další dvě zakázky na nové sólo trolejbusy!
Včera byla vypsána dvojice zakázek na 15 parciálních sólo trolejbusů a 45 standardních sólo trolejbusů (z toho 20 standardních formou opce). Dle vývoje a parametrů VŘ (viz to poslední na 60 parciálů, které ale stále oficiálně běží) lze očekávat, že nově parciální/klasické trolejbusy mohou být dodány nejdříve ve druhé polovině roku 2021, osobně si myslím, že pravděpodobnější je až první polovina 2022.
https://zdopravy.cz/brno-vypsalo-dalsi- ... run-50834/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 srp 2019 22:01 

Příspěvky: 110
Od: 02 bře 2012 14:57
Parciálních


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 srp 2019 22:01 

Příspěvky: 110
Od: 02 bře 2012 14:57
Dobrý den, jak dopadla tržní konzultace na 40 speciálních trolejbusů?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 22:23 

Příspěvky: 408
Od: 29 lis 2014 18:06
chat-maniac píše:
Nerozjíždět plánování linek v tomto tématu prosím.

každopádně plánovaný počet nových kloubáků, de facto dvojnásobný než se bude ve skutečnosti nahrazovat (2367-2384), věstí omezení intervalů na linkách s vyšší frekvencí a kratšími intervaly a nasazení právě kloubových autobusů (osobně to tipuji na úpravu intervalů v PD u linek 46, 57 a 78 která se od prosince s největší pravděpodobností vrátí na někdejší trasu přes Vinohrady s tím že středem líšeňského sídliště pojede linka 55). Notabene ani teď přes léto není kloubových autobusů po likvidaci Citelisů 18M a B961 nadbytek a občas ani dostatek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 22:10 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7514
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Nerozjíždět plánování linek v tomto tématu prosím.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 21:00 

Příspěvky: 1206
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Já bych viděl naopak zrušení závleků na 52 přes Ríšovu, jejich nahrazení linkou 51 a zavedení kloubů na 52 (přece jen jezdí 52 mnohem plnější než 54, protože mnoho lidí jede i z nám. 28. dubna a vyřešila by se to i kapacita linky směrem na Mendlák. :-)
Co se týče šaliny na Kamechy, tak toho se dočkám snad v důchodě. sarcastic

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 20:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1334
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já osobně bych byl pro radikální řešení v podobě a-54 v kloubech a zrušení závleku na Kamechy u a-52. Ta linka je určená hlavně pro Žebětín a Kohoutovice, na Kamechách nemá podle mě co dělat. A teď do mě.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 20:16 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5708
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
To sice jo, ale aktuální VŘ požaduje dodání 40 autobusů do 360 dnů od nabytí účinnosti smlouvy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 19:17 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Solárka vyprodaný na dva roky dopředu. To není fyzická vada, smlouva se dá podepsat na delší období dodání.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 19:15 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Však říkám, jel jsem ve špičce. Něco jiného je ráno pracovního dne, kdy je navíc i školní rok, to věřím, že jede A-52 plná. A vůbec, Kamechy má živit hlavně šalina, úsek Mendlák - Žebětín má živit úsekovka, co nejede na Kamechy.
A pokud by tam ten kloubák byl, nesměl by na Ríšovu, možná na Helenčinu, prostě do úzkých míst v Žebětíně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 17:09 

Příspěvky: 1206
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Cracatit píše:
Co se týká těch Kamech, tak mi připadá kloubák na A-52/54 jako nonsens, jel jsem tudy nedávno v odpolední špičce z Hlinek na ZOO tak, abych stíhal sraz v 16:30 a od Křivánkova náměstí, respektive od Ríšovy jsem jel v busu skoro sám, zatímco po Kohoutovice, hájenka jel bus narvaný. Lidi postupně vystupovali, ale hodně jich jelo do Kohoutek, Žebec a Kamechy totální slabota, takže kloubák mimo ranní špičku by tu byl dobrý vozič čerstvého vzduchu.

Touto logikou by mohla 3/4 bus linek v Brně jezdit o víkendech v sanitkách, okružky teď klidně v sólech a mohl bych pokračovat.
Sice v okolí Žebětína se bude vozit vzduch, ale tímto stylem by na Kamechy za chvíli jezdili cestující i na střeše.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 19:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8760
Od: 10 čer 2004 11:19
Solárka pochybuju, jsou vyprodaní na 2 roky dopředu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 19:10 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Parciály místo stávajících 14TR a některých jedenadvacítek, proč ne. Osobně mě to neuráží, naopak by bylo fajn tu mít další Solárka.
Co se týká těch Kamech, tak mi připadá kloubák na A-52/54 jako nonsens, jel jsem tudy nedávno v odpolední špičce z Hlinek na ZOO tak, abych stíhal sraz v 16:30 a od Křivánkova náměstí, respektive od Ríšovy jsem jel v busu skoro sám, zatímco po Kohoutovice, hájenka jel bus narvaný. Lidi postupně vystupovali, ale hodně jich jelo do Kohoutek, Žebec a Kamechy totální slabota, takže kloubák mimo ranní špičku by tu byl dobrý vozič čerstvého vzduchu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 244 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Staník a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 zář 2020 09:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]