Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 231 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 20 srp 2019 22:01 

Příspěvky: 93
Od: 02 bře 2012 14:57
Parciálních


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 srp 2019 22:01 

Příspěvky: 93
Od: 02 bře 2012 14:57
Dobrý den, jak dopadla tržní konzultace na 40 speciálních trolejbusů?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 22:23 

Příspěvky: 399
Od: 29 lis 2014 18:06
chat-maniac píše:
Nerozjíždět plánování linek v tomto tématu prosím.

každopádně plánovaný počet nových kloubáků, de facto dvojnásobný než se bude ve skutečnosti nahrazovat (2367-2384), věstí omezení intervalů na linkách s vyšší frekvencí a kratšími intervaly a nasazení právě kloubových autobusů (osobně to tipuji na úpravu intervalů v PD u linek 46, 57 a 78 která se od prosince s největší pravděpodobností vrátí na někdejší trasu přes Vinohrady s tím že středem líšeňského sídliště pojede linka 55). Notabene ani teď přes léto není kloubových autobusů po likvidaci Citelisů 18M a B961 nadbytek a občas ani dostatek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 22:10 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7488
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Nerozjíždět plánování linek v tomto tématu prosím.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 21:00 

Příspěvky: 1191
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Já bych viděl naopak zrušení závleků na 52 přes Ríšovu, jejich nahrazení linkou 51 a zavedení kloubů na 52 (přece jen jezdí 52 mnohem plnější než 54, protože mnoho lidí jede i z nám. 28. dubna a vyřešila by se to i kapacita linky směrem na Mendlák. :-)
Co se týče šaliny na Kamechy, tak toho se dočkám snad v důchodě. sarcastic

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 20:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1240
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já osobně bych byl pro radikální řešení v podobě a-54 v kloubech a zrušení závleku na Kamechy u a-52. Ta linka je určená hlavně pro Žebětín a Kohoutovice, na Kamechách nemá podle mě co dělat. A teď do mě.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 20:16 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5547
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
To sice jo, ale aktuální VŘ požaduje dodání 40 autobusů do 360 dnů od nabytí účinnosti smlouvy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 19:17 

Příspěvky: 1124
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Solárka vyprodaný na dva roky dopředu. To není fyzická vada, smlouva se dá podepsat na delší období dodání.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 19:15 

Příspěvky: 1124
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Však říkám, jel jsem ve špičce. Něco jiného je ráno pracovního dne, kdy je navíc i školní rok, to věřím, že jede A-52 plná. A vůbec, Kamechy má živit hlavně šalina, úsek Mendlák - Žebětín má živit úsekovka, co nejede na Kamechy.
A pokud by tam ten kloubák byl, nesměl by na Ríšovu, možná na Helenčinu, prostě do úzkých míst v Žebětíně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 17:09 

Příspěvky: 1191
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Cracatit píše:
Co se týká těch Kamech, tak mi připadá kloubák na A-52/54 jako nonsens, jel jsem tudy nedávno v odpolední špičce z Hlinek na ZOO tak, abych stíhal sraz v 16:30 a od Křivánkova náměstí, respektive od Ríšovy jsem jel v busu skoro sám, zatímco po Kohoutovice, hájenka jel bus narvaný. Lidi postupně vystupovali, ale hodně jich jelo do Kohoutek, Žebec a Kamechy totální slabota, takže kloubák mimo ranní špičku by tu byl dobrý vozič čerstvého vzduchu.

Touto logikou by mohla 3/4 bus linek v Brně jezdit o víkendech v sanitkách, okružky teď klidně v sólech a mohl bych pokračovat.
Sice v okolí Žebětína se bude vozit vzduch, ale tímto stylem by na Kamechy za chvíli jezdili cestující i na střeše.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 19:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8613
Od: 10 čer 2004 11:19
Solárka pochybuju, jsou vyprodaní na 2 roky dopředu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 19:10 

Příspěvky: 1124
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Parciály místo stávajících 14TR a některých jedenadvacítek, proč ne. Osobně mě to neuráží, naopak by bylo fajn tu mít další Solárka.
Co se týká těch Kamech, tak mi připadá kloubák na A-52/54 jako nonsens, jel jsem tudy nedávno v odpolední špičce z Hlinek na ZOO tak, abych stíhal sraz v 16:30 a od Křivánkova náměstí, respektive od Ríšovy jsem jel v busu skoro sám, zatímco po Kohoutovice, hájenka jel bus narvaný. Lidi postupně vystupovali, ale hodně jich jelo do Kohoutek, Žebec a Kamechy totální slabota, takže kloubák mimo ranní špičku by tu byl dobrý vozič čerstvého vzduchu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 14:04 

Příspěvky: 1191
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
A nebylo by lepší pořídit více kloubových vozidel než těch sólo? Protože každý léto máme milion výluk v Brně s potřebou hromady kloubových busů, kromě toho nedostatek kloubů i mimo léto a pak vidíme i třeba 4-5 sól na okružkách v jeden den a jiných kloubových linkách. Přece jen lepší kapacita spojů je taky jedním ze základních prvků kvalitní dopravy, nebylo by špatné ji trošku navýšit, kór, když se Brno rozrůstá a brzy budou potřeba klouby i třeba na Kamechy (52 či 54).
A s těmi parciálními trolejbus. sólo vozy si snad dělají srandu. :-?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 12:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 515
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Jakub S. píše:
V zakázce jsou také nově lépe definovány požadavky na dynamické parametry vozů. Zde pro klouby, sóla mají 40/30 km/h:
Požadovaná akcelerace a jízda do kopce:
- Při rozjezdu a jízdě vozidla ve stoupání do 9,6%
 při 75% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 30 km/hod.
 při 100% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 20 km/hod.


Že bychom se (hypoteticky) dočkali něčeho jiného, než vraků od Iveca? :-k

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Nová jsou i kritéria hodnocení nabídek, už se nehledí pouze na cenu:
a) Nabídková cena 1 ks autobusu s váhou 75 %
b) Náklady na pohonné hmoty s váhou 10 %
c) Technicko-provozní kritérium s váhou 10 %
d) Doba dodání vozidel s váhou 5 %


Co se týče bodu c) (zde pro klouby, sóla mají jiné hodnoty):
- Nejvyšší max. výška vozidla vč. klimatizace menší než 3,1 m .. 4 body
- Výkon motoru min. 250 kW a kroutící moment min. 1500 Nm .. 4 body
- Celková délka vozidla kratší než 18,1 m .. 2 bod
- Sklopná venkovní zrcátka .. 1 bod
- Vyhřívané čelní sklo .. 0,5 bodu
- Rozměry prostoru pro vozíčkáře min. 1600 x 750 mm .. 0,5 bodu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2759
Od: 29 srp 2009 19:30
V zakázce jsou také nově lépe definovány požadavky na dynamické parametry vozů. Zde pro klouby, sóla mají 40/30 km/h:
Požadovaná akcelerace a jízda do kopce:
- Při rozjezdu a jízdě vozidla ve stoupání do 9,6%
 při 75% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 30 km/hod.
 při 100% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 20 km/hod.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6128
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
A Solaris umí vyrobit první dveře též ve standardní šířce?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Vario byl rychlejší biggrin

Můj příspěvěk prosím smazat, nebo nechat jen část o trolejbusech.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Vozy s dveřmi o stejné šířce už SOR vyrábí, jmenují se NS12 a NS18:

SOR NS diesel


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 676
Od: 27 bře 2010 10:37
Bydliště: Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Hlavně to nezakřiknout, ještě někoho v Soru napadne zaslepit přední dveře a bude sarcastic

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Výběrové řízení na (až) 33 nových kloubů a 51 sól. Lhůta pro podání nabídek do 12.09.2019.

Kromě toho také předběžná tržní konzultace na až 40 nových sólo parciálů. Z tržní konzultace mají vzejít parametry následného VŘ.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Nové výběrové řízení na dodávku 33 kloubových a 51 sólo autobusů:

Brno chystá velké nákupy autobusů i trolejbusů za více než miliardu

Veřejné zakázky: Dodávka městských autobusů v letech 2020-2022

Klobuové autobusy mají mít čtvery stejně široké dveře a sóla troje stejně široké dveře, z toho se dá usuzovat že vozy SOR NBxy to být nemohou. Novinkou je požadavek na tabla "Boční panel levý, počet LED: 19 řádků 28-32 sloupců".


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 09:49 

Příspěvky: 399
Od: 29 lis 2014 18:06
Vario1523 píše:
Brno zrušilo soutěže za 670 milionů na nové trolejbusy i elektrobusy. Kvůli penězům

Tak přece jen ty výběrka zrušili z finančních důvodů. Není to třeba obavami z placení vysokých pokud a odškodnění kvůli nehodě na Křenové?

na tyto události je podnik samozřejmě pojištěný.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 09:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Brno zrušilo soutěže za 670 milionů na nové trolejbusy i elektrobusy. Kvůli penězům

Tak přece jen ty výběrka zrušili z finančních důvodů. Není to třeba obavami z placení vysokých pokud a odškodnění kvůli nehodě na Křenové?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2019 00:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2759
Od: 29 srp 2009 19:30
Jak to čtu znovu, asi budeš mít pravdu. Ten 6násobný rozdíl je jen u dobíjecí infrastruktury. Omlouvám se tedy za předešlou dezinformaci, kde jsem to označil za rozptyl mezi celkovými cenami.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 231 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 říj 2019 13:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]