Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 228 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Možná se za posledních pár let něco změnilo, ale když jsem tuhle akci zažil posledně, tak vybrali půlku autobusu....


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
většina studentů má šalinkartu, nemyslím si, že na Kolejní by platební morálka byla nějak výrazně odlišná od zbytku města

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Když už jsme u těch demolic vozů a podobně, tak by mě zajímalo, jestli všichni ti křiklouni vůbec vědí, že za MHD se platí. Po pár zažitých zátazích na Kolejní o tom silně pochybuju.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
argument, že se autobusy z linky 99 vracely zdemolované, může být pravdivý, nicméně to šlo řešit méně razantně - jednosměrným závlekem mezi zastávkami Tech.muzeum a Technologický park s ukončením linky na Technologickém parku

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Asi je to boj s větrnými mlýny, ale aspoň se k tomu někdo postavil jinak než někteří nově přihlášení členové fóra.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Na Fb se v jedné z "Donquijotských" skupin objevil tento odkaz...

http://ruka.chytrak.cz/PPV/Zruseni_zastavky_Kolejni.pdf


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
ds píše:
no ale objektivně vytíženost 57 v tomto úseku nebyla dvakrát valná (narozdíl od takové 53 na kolejní sarcastic )

Není divu, že byla skoro prázdná, když umělci z JŘ (spíš jízdních neřádu) ve stejnou minutu odjezdu tam zavedli i trolejbus a první vždy jel trolejbus (takže těch 5 a půl cestujícího, kteří po tom, co se stala linka 57 posilovou pro Lesnou a neplnila svou funkci, zbyli /ostatní přesedlali na gumokoly/, se ještě v poměru 2 a půl ku 3 rozdělí mezi trolejbus a autobus).


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
pepola píše:
Velice smutné na celé věci je to, že si MČ Brno-sever nevydupala na Radě města Brna zachování jediné linky, spojující celou městskou část, a sice a-57. (Ať nemusíte hledat na Wikipedii: Brno-sever sestává z Husovic, Lesné a Soběšic).


no ale objektivně vytíženost 57 v tomto úseku nebyla dvakrát valná (narozdíl od takové 53 na kolejní sarcastic )

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
johnny05 píše:
Add a-45.
Jen doufam, ze nam namaluji bus pruhy od Vojenske nemocnice az po krizovatku Vranovska, Jugoslavska. A propo s tim semaforem na prechodu pro chodce na Bubenickove (Jak vjizdi tram do smycky Stara Osada) by to taky chtelo neco udelat. Zarovky u zelenych svetel se tam ani neohrejou a je zase cervena...


Ztížnosti jsou i ze strany šalinářů... spoustě lidem se stane, že svítí čočky na volno pomalu od zastávky, a těsně když je šalina u semaforu bliknou na stůj - to pak už projíždíš ta stůj, protože to nezabrzdíš... a nebo musíš brzdit kolejnicema...

Jen taková maličkost nejsou tam žárovky ale LEDky wink


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Add a-45.
Jen doufam, ze nam namaluji bus pruhy od Vojenske nemocnice az po krizovatku Vranovska, Jugoslavska. A propo s tim semaforem na prechodu pro chodce na Bubenickove (Jak vjizdi tram do smycky Stara Osada) by to taky chtelo neco udelat. Zarovky u zelenych svetel se tam ani neohrejou a je zase cervena...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
pepola píše:
Velice smutné na celé věci je to, že si MČ Brno-sever nevydupala na Radě města Brna zachování jediné linky, spojující celou městskou část, a sice a-57. (Ať nemusíte hledat na Wikipedii: Brno-sever sestává z Husovic, Lesné a Soběšic).


Proč? Je příslušnost ke stejné městské části (navíc tak úchylně tvarované jako Brno-sever :)) sama o sobě rozhodující pro to, odkud kam lidé chtějí jet?

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

3695
28 úno 2006 19:00
Velice smutné na celé věci je to, že si MČ Brno-sever nevydupala na Radě města Brna zachování jediné linky, spojující celou městskou část, a sice a-57. (Ať nemusíte hledat na Wikipedii: Brno-sever sestává z Husovic, Lesné a Soběšic).


Offline
307
21 dub 2009 20:30
miropiro píše:
Veselo bude i v zimě o víkendu do Soběšic a Útěchova. To tam jezdí návaly běžkařů.


Hmm, sníh je v těchto lokalitách tak maximálně dva víkendy v roce. Argumentovat tím může tak leda nějaký ultrašotouš...


Offline
Uživatelský avatar

2555
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Veselo bude i v zimě o víkendu do Soběšic a Útěchova. To tam jezdí návaly běžkařů. Ale oni interval prodlouží na 20 minut, no uvidíme...
Jinak je to samozřejmě zvláštní, že a-57 stahují do Soběšic, mám dojem, že je to kvůli přehlednosti. Ale jsem zvědav na ty návaznosti v Soběšicích...jinak teda přestup v Soběšicích z Útěchova je dost veselej, nikde není blízko přechod a člověk spíš přebíhá nelegálně.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3691
08 čer 2005 23:12
blanik píše:
Taktéž by mě zajímalo jak na toto někdo mohl přijít. Jízdní doba H.N.-Kolejní je 14 minut, H.N.-TP tak 12 minut. Tzn. že přestávka na této konečné je 26 minut, nově cca 28 minut. Velká pauza se stejnak dělá v Mariánském. Takže žádný ušetřený bus. Ale ono je to jedno, lidi si stejnak zvyknou.

Spatne sis to spocital, 14 minus 12 je sice 2, ale musis to vzit dvakrat i za cestu zpet, takze usetris 4 minuty a dale viz prispevek P. Haluzy


Offline
23
26 říj 2008 20:38
Bohužel Vás musím vyvést z omylu,ale v tomto to opravdu není [-X . 99 sice moc často nemám,ale pokud si dobře pamatuju, tak pokud přijedu x:14, tak odjíždím x:40, obdobně o víkendu při x:44 odjezd x:10, tedy pauza 26 minut, žádných 56 minut. Pauza je až v Mariánském. Chuťovku kterou popisujete má 09904, v týdnu se tak dějě při spojení 23:00 a 4:00 ale pouze směr Mariánské údolí, kdy příjezd je x:24 a odjezd x:30. Ve 4 ráno je to celkem v pohodě, ovšem ve 23:00 kdy díky velké koncentraci cestujících není problém chytit -4 a víc je to opravdu na otočku.
Ale to jsem chtěl jen dodat na vysvětlenou, nemám rád když se šíří bludy. :-)


Offline
2791
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tam jde o něco úplně jiného. Příjezd na Kolejní je x:14, x:44, odjezd x:10, x:40. Takže aby tam mohla být přestávka, musí tam ten bus tvrdnout 56 minut. Kdežto při ukončení u TP je příjezd x:12, x:42 a odjezd také x:12, x:42, což znamená přestávku přesně 30 minut a dokonce i takový chuťovky jako okamžitý obrat.


Offline
23
26 říj 2008 20:38
laminatka píše:
Niekedy sa tu riešilo, že 99 len na TP ušetrí 1 bus tým, že už bude mať dostatočnú pauzu medzi spojmi, to je potom výrazná úspora.

Taktéž by mě zajímalo jak na toto někdo mohl přijít. Jízdní doba H.N.-Kolejní je 14 minut, H.N.-TP tak 12 minut. Tzn. že přestávka na této konečné je 26 minut, nově cca 28 minut. Velká pauza se stejnak dělá v Mariánském. Takže žádný ušetřený bus. Ale ono je to jedno, lidi si stejnak zvyknou.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Viděl bych to asi tak: Smyčku nechat kde je, autobus zrušit, dodělat pořádnou osvětlenou cestu a pár "účelových" keřů nechat :-)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
zolex píše:
Suhasim s LADOU, ze smycka Technologicky park je na nestastnom mieste. Keby bola tesne za fakultou podnikaltelskou, nikto by autobus nepotreboval. 12/13 takto nosi ludi do pola, a kazdy ide smerom na Kolejni. Som zvedavy ako bude riesit fakulta podnikatelska to, ze velka cast ludi bude pouzivat prave vzadny vchod, to mozu rovno prelozit vratnicu dole.


Však s tím se prý počítá, že dobudoucna bude hlavní vchod z druhé strany budovy.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
laminatka: casovy rozdiel medzi konecnou TP a Kolejni je asi 1 minuta. Ked ta 1 minuta je problem, mohli posunut odjazd z Kolejni hoci aj o 3 minuty. Cesta na hlavni nadrazi trva 14 minut, cize na hlavaku je 6 minutova casova rezerva

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
215
18 dub 2008 19:13
Niekedy sa tu riešilo, že 99 len na TP ušetrí 1 bus tým, že už bude mať dostatočnú pauzu medzi spojmi, to je potom výrazná úspora.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
king666 píše:
ze po schudnych cestach je to z technoparku po chodniku kolem silnice o neco vic...
I ty schudny cesty jsou ku...sky křivý, a to sem naposledy šel na šalinu střízlivej. fakt nechápu z čeho to dělají, že se tam udělají takový vlny. ale to je OT a do tohohle flame se vměšovat nebudu, byl bych sprostý. :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ta 99 se na Kolejní fakt nechat mohla...
U a-53 zase pro změnu nechápu, proč když se zrušil její závlek, se vlastně linka nechala v provozu...
Pokud jde o argumentaci "300 m dochazkova vzdalenost je v pohode", tak bych chtel podotknout, ze po schudnych cestach je to z technoparku po chodniku kolem silnice o neco vic...
Samotna cesta o ktere se tu bavime je sice vicemene oficialni, ale fakt si to zkuste se po ni nekdy v noci projit... 1 m siroka stromova alej lemovana krovim na ktere se da huba hodit ani nevite jak fakt neni to pravy orechovy...
Na druhou stranu priznavam, ze pravdepodobne nejlepsi reseni by bylo, kdyby se tam udelal plnohodnotny schudny chodnik osvetleny lampami verejneho osvetleni... Pokud k tomu ale nedojde (coz nevypada), tak by bylo fer ponechat tam jezdit zavleky a-99... kdyz uz tu nekdo argumentuje tim, ze nechce platit taxika, tak to muzeme rovnou zrusit veskerou nocni dopravu, protoze ji stejne z 80 procent (a to se drzim celkem pri zemi) vyuzivaji ochlastove vracejici se domu... akorat u zavleku na Kolejni se jednalo o dopravu ktera skutecne primarne slouzila studakum, a ti by se prece meli ucit a nemaji co chlastat ](*,)
A kdyz uz se teda uzna, ze ta nocni doprava je i pro ne, tak ten chodnicek jim proste musi stacit, stejne nemaji jak si to vydupavat a problemy delat nebudou tak co...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
nemám se zrušením závleku vcelku problém, jen mám obavy, že zdejší internetoví hrdinové by v případě, že by na kolejní místo VŠ byla fabrika, prskali, že se na zaměstnance se kašle a nevede tam ani důstojný chodník. Začaly by jistě padat argumenty kolik tam dělá lidí atd atd. [-X

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5789 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 dub 2024 20:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]