Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 228 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
blanik píše:
Taktéž by mě zajímalo jak na toto někdo mohl přijít. Jízdní doba H.N.-Kolejní je 14 minut, H.N.-TP tak 12 minut. Tzn. že přestávka na této konečné je 26 minut, nově cca 28 minut. Velká pauza se stejnak dělá v Mariánském. Takže žádný ušetřený bus. Ale ono je to jedno, lidi si stejnak zvyknou.

Spatne sis to spocital, 14 minus 12 je sice 2, ale musis to vzit dvakrat i za cestu zpet, takze usetris 4 minuty a dale viz prispevek P. Haluzy


Offline
23
26 říj 2008 20:38
Bohužel Vás musím vyvést z omylu,ale v tomto to opravdu není [-X . 99 sice moc často nemám,ale pokud si dobře pamatuju, tak pokud přijedu x:14, tak odjíždím x:40, obdobně o víkendu při x:44 odjezd x:10, tedy pauza 26 minut, žádných 56 minut. Pauza je až v Mariánském. Chuťovku kterou popisujete má 09904, v týdnu se tak dějě při spojení 23:00 a 4:00 ale pouze směr Mariánské údolí, kdy příjezd je x:24 a odjezd x:30. Ve 4 ráno je to celkem v pohodě, ovšem ve 23:00 kdy díky velké koncentraci cestujících není problém chytit -4 a víc je to opravdu na otočku.
Ale to jsem chtěl jen dodat na vysvětlenou, nemám rád když se šíří bludy. :-)


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tam jde o něco úplně jiného. Příjezd na Kolejní je x:14, x:44, odjezd x:10, x:40. Takže aby tam mohla být přestávka, musí tam ten bus tvrdnout 56 minut. Kdežto při ukončení u TP je příjezd x:12, x:42 a odjezd také x:12, x:42, což znamená přestávku přesně 30 minut a dokonce i takový chuťovky jako okamžitý obrat.


Offline
23
26 říj 2008 20:38
laminatka píše:
Niekedy sa tu riešilo, že 99 len na TP ušetrí 1 bus tým, že už bude mať dostatočnú pauzu medzi spojmi, to je potom výrazná úspora.

Taktéž by mě zajímalo jak na toto někdo mohl přijít. Jízdní doba H.N.-Kolejní je 14 minut, H.N.-TP tak 12 minut. Tzn. že přestávka na této konečné je 26 minut, nově cca 28 minut. Velká pauza se stejnak dělá v Mariánském. Takže žádný ušetřený bus. Ale ono je to jedno, lidi si stejnak zvyknou.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Viděl bych to asi tak: Smyčku nechat kde je, autobus zrušit, dodělat pořádnou osvětlenou cestu a pár "účelových" keřů nechat :-)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
zolex píše:
Suhasim s LADOU, ze smycka Technologicky park je na nestastnom mieste. Keby bola tesne za fakultou podnikaltelskou, nikto by autobus nepotreboval. 12/13 takto nosi ludi do pola, a kazdy ide smerom na Kolejni. Som zvedavy ako bude riesit fakulta podnikatelska to, ze velka cast ludi bude pouzivat prave vzadny vchod, to mozu rovno prelozit vratnicu dole.


Však s tím se prý počítá, že dobudoucna bude hlavní vchod z druhé strany budovy.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
laminatka: casovy rozdiel medzi konecnou TP a Kolejni je asi 1 minuta. Ked ta 1 minuta je problem, mohli posunut odjazd z Kolejni hoci aj o 3 minuty. Cesta na hlavni nadrazi trva 14 minut, cize na hlavaku je 6 minutova casova rezerva

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
215
18 dub 2008 19:13
Niekedy sa tu riešilo, že 99 len na TP ušetrí 1 bus tým, že už bude mať dostatočnú pauzu medzi spojmi, to je potom výrazná úspora.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
king666 píše:
ze po schudnych cestach je to z technoparku po chodniku kolem silnice o neco vic...
I ty schudny cesty jsou ku...sky křivý, a to sem naposledy šel na šalinu střízlivej. fakt nechápu z čeho to dělají, že se tam udělají takový vlny. ale to je OT a do tohohle flame se vměšovat nebudu, byl bych sprostý. :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ta 99 se na Kolejní fakt nechat mohla...
U a-53 zase pro změnu nechápu, proč když se zrušil její závlek, se vlastně linka nechala v provozu...
Pokud jde o argumentaci "300 m dochazkova vzdalenost je v pohode", tak bych chtel podotknout, ze po schudnych cestach je to z technoparku po chodniku kolem silnice o neco vic...
Samotna cesta o ktere se tu bavime je sice vicemene oficialni, ale fakt si to zkuste se po ni nekdy v noci projit... 1 m siroka stromova alej lemovana krovim na ktere se da huba hodit ani nevite jak fakt neni to pravy orechovy...
Na druhou stranu priznavam, ze pravdepodobne nejlepsi reseni by bylo, kdyby se tam udelal plnohodnotny schudny chodnik osvetleny lampami verejneho osvetleni... Pokud k tomu ale nedojde (coz nevypada), tak by bylo fer ponechat tam jezdit zavleky a-99... kdyz uz tu nekdo argumentuje tim, ze nechce platit taxika, tak to muzeme rovnou zrusit veskerou nocni dopravu, protoze ji stejne z 80 procent (a to se drzim celkem pri zemi) vyuzivaji ochlastove vracejici se domu... akorat u zavleku na Kolejni se jednalo o dopravu ktera skutecne primarne slouzila studakum, a ti by se prece meli ucit a nemaji co chlastat ](*,)
A kdyz uz se teda uzna, ze ta nocni doprava je i pro ne, tak ten chodnicek jim proste musi stacit, stejne nemaji jak si to vydupavat a problemy delat nebudou tak co...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
nemám se zrušením závleku vcelku problém, jen mám obavy, že zdejší internetoví hrdinové by v případě, že by na kolejní místo VŠ byla fabrika, prskali, že se na zaměstnance se kašle a nevede tam ani důstojný chodník. Začaly by jistě padat argumenty kolik tam dělá lidí atd atd. [-X

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hmm, ale to ze si magistrat/hotel/koleje nedokazaly zaridit vybetonovani chodniku a jeho osvetleni neni vec DP. POkud se nezmenily normy, tak dochazkova vzdalenost je 500m . Takze 300m je pohoda. Kolik lidi denne chodi i z jinych zastavek po podobne neosvetlenych chodnicich ? Po brne by se jich naslo dost. Nevidim duvod proc nekomu dotovat TAXIKA.


Offline
23
26 říj 2008 20:38
S těmi studenty i hosty hotelu a návštěvníky máte pravdu, i když je jich na kolejích PPV přes 3000 tak žádný nemá volební právo v Brně. To je jasná politika. Nejlepší by podle mě bylo kdyby magistrát rozdával lidem s trvalým bydlištěm v Brně třeba ty samolepky BRNO které se teď lepí na tramvaje(šalina si nedovolím jako nebrňák říct), tyto si připevnily na oděv a jen tito občané by pak měli povolen vstup do prostředků MHD, aby cizinci zbytečně neosedávali sedátka a neošoupávali podlahu,protože vynaložené prostředky na údržbu,popř. výměnu by mohli být použity jinde . Protože tak je to správné.
P.S. Jen abychom se pochopily. Je jasné že šetřit se musí, ale alespoň pár "účelových spojů" se mohlo ponechat.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
blanik píše:
A já zase nesouhlasím.
Jít po tom chodníku v noci je o hubu, nejen z důvodu nějakého přepadení (i když bych se nedivil vzhledem k tomu jaké existence přebývají v pororozpadlých barácích v těsném sousedství), ale i z důvodu možného zakopnutí, mě osobně se to stalo už 2x(musím podotknout že ve střízlivém stavu protože jsem šel buď z práce nebo do práce). Kdyby zde alespoň bylo veřejné osvětlení, bylo by to hned o něčem jiném. Nehledě na to, že v areálu kolejí je celoročně hojně využívaný hotel, přes prázdniny hostel a běhěm konání různých veletrhů, moto GP apod. je areál Kolejní hodně obsazen návštěvníky Brna a jménu města hodně přídá, když se zeptají jak se dostanou do centra a recepční jim odpoví. "Jo, tady za budovou jak začíná ta udusaná hliněná cesta vejděte do tmavého křoví, pak jděte pořád rovně, hned na první odbočce do křoví odbočte vlevo na úzký neosvětlený 1m široký chodník a pak po 200m chůze ve tmě jste na zastávce". Tomu se říká reprezentace. Nehledě na to že je zde hodně zaměstnanců z Brna, tedy voličů kteří jezdí do práce a jejich věk je spíše k těm 70ti než 20ti.
Tím jsem chtěl jen říct že alespoň ta 99ka se mohla nechat tak jak je. A argumenty typu že zde jezdilo nejvíce černých pasažérů a ožralů neberu.


Jestli s tim ma hotel problem, at si zaplati provoz linky nebo opravu/stavbu chodniku nebo aspon osvetleni.

A to si oni studenti (kteri nemaji trvale bydliste v Brne a nejsou zde registrovani jako volici) snad mysli, ze to je jedine misto v Brne, kde musi jit 300m neosvetlenou ulici, kdyz se chteji dostat domu?

A tech par zamestnancu by se snad dalo srovnat s populaci Dvorsk nebo Kninicek.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Suhasim s LADOU, ze smycka Technologicky park je na nestastnom mieste. Keby bola tesne za fakultou podnikaltelskou, nikto by autobus nepotreboval. 12/13 takto nosi ludi do pola, a kazdy ide smerom na Kolejni. Som zvedavy ako bude riesit fakulta podnikatelska to, ze velka cast ludi bude pouzivat prave vzadny vchod, to mozu rovno prelozit vratnicu dole.

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
23
26 říj 2008 20:38
pepola píše:
Ach jo!
Takových míst v Brně, kde se musí projít potmě, je určitě víc.
Rozdíl je v tom, když tudy jde někdo kolem 20ti, než někdo kolem 70ti...
Souhlasím a :applause: názoru, že a-53 měla být zrušena příjezdem první šaliny na TP.


A já zase nesouhlasím.
Jít po tom chodníku v noci je o hubu, nejen z důvodu nějakého přepadení (i když bych se nedivil vzhledem k tomu jaké existence přebývají v pororozpadlých barácích v těsném sousedství), ale i z důvodu možného zakopnutí, mě osobně se to stalo už 2x(musím podotknout že ve střízlivém stavu protože jsem šel buď z práce nebo do práce). Kdyby zde alespoň bylo veřejné osvětlení, bylo by to hned o něčem jiném. Nehledě na to, že v areálu kolejí je celoročně hojně využívaný hotel, přes prázdniny hostel a běhěm konání různých veletrhů, moto GP apod. je areál Kolejní hodně obsazen návštěvníky Brna a jménu města hodně přídá, když se zeptají jak se dostanou do centra a recepční jim odpoví. "Jo, tady za budovou jak začíná ta udusaná hliněná cesta vejděte do tmavého křoví, pak jděte pořád rovně, hned na první odbočce do křoví odbočte vlevo na úzký neosvětlený 1m široký chodník a pak po 200m chůze ve tmě jste na zastávce". Tomu se říká reprezentace. Nehledě na to že je zde hodně zaměstnanců z Brna, tedy voličů kteří jezdí do práce a jejich věk je spíše k těm 70ti než 20ti.
Tím jsem chtěl jen říct že alespoň ta 99ka se mohla nechat tak jak je. A argumenty typu že zde jezdilo nejvíce černých pasažérů a ožralů neberu.


Offline
21
02 črc 2008 13:25
Co vím, tak některé spolužačky se na tom 300m "chodníku lásky" po tmě celkem bojí. Údajně už došlo k nějakému okradení a bojí se, aby nedošlo k něčemu horšímu. (A rada, že mají brát antikoncepci se jim prý moc nelíbí :))


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
adam_r píše:
Sice je pekne, ze je to z technologickeho parku "jen" 300 metru, ale doporucil bych tomu kdo to psal si techto 300 metru projit potme.
No a? Co je na tech 300 metrech tak hrozneho, ze te tam musi dovezt autobus?


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Ach jo!
Takových míst v Brně, kde se musí projít potmě, je určitě víc.
Rozdíl je v tom, když tudy jde někdo kolem 20ti, než někdo kolem 70ti...
Souhlasím a :applause: názoru, že a-53 měla být zrušena příjezdem první šaliny na TP.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Mogul píše:
Linka 53 měla být zrušena v celé délce už ve chvíli, kdy přijela první šalina do smyčky Technologický park.
Navíc si myslím, že zrovna tahle linka (i 99) se vyznačovala nejvyšší koncentrací černých pasažérů....

Ale pocet a slozeni lidi v 99/12/13 se nijak nezmeni. K tomu se u 99 neusetri ani ridic ani autobus. Takze vysledny usporny u 99 se blizi 0. Sice je pekne, ze je to z technologickeho parku "jen" 300 metru, ale doporucil bych tomu kdo to psal si techto 300 metru projit potme. Rozumnym kompromisem by asi bylo zruseni 53 a ponechani 99 v soucasne trase (a usetrilo by se dokonce vic penez nez ponechanim toho hybrida ...)


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Na té výluce býval problém na konci jednosměrky, souběžné s tramvají. Byla tak zaskládaná auty, že tudy nešlo projet.
Takže tudy cesta nevede.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
A co takhle ukoncit linky 46 a 57 blokovou smyckou Provaznikova-Bieblova-Mathonova jako pri vylukach? Prestup na trolejbus by byl na Provaznikove a misto na vyrovnavaci cas by bylo napriklad v ulici Provaznikove. Pripadne nejaka varianta, kdy by se na odstaveni vozu vyuzil jiz existujici zastavkovy zaliv v ulici Mathonova.

pepola píše:
Aby nebylo 1.1.2011 ještě mnohem hůř!
Že se hodně osekala Lesná, se nelze divit: Největší městská část, ale nejslabší radnice! Co se třeba v této MČ za poslední rok udělalo?
Soběšice zůstaly status quo, na mou otázku na podatelnu MČ, kdy se bude pokračovat s GO Útěchovské, mi bylo řečeno, že se o tom ani neuvažuje!
Tak se nedivím tomu, že si Brno-sever nedokázal na Radě dupnout...


Pepola: Tak bacha s tou nejslabší radnicí. Myslíš si, že to bylo jen kvůli slabé radnici? Že se prodlouží intervaly, mě s**e, ale co, se to za chvíli naučím nazpaměť a od čeho mám tu věc jménem IDOS.
Lesná si akorát nedokázala vydupat prodloužení pětky. Zrušení linky a-66 a změna trasy a-46 je podle mě pochopitelné, víceméně jsem to čekal, ty linky po Generála Píky fakt jezdily prázdné (dobrá, lidi byli (ale ne moc) a v pondělí pravidelně nastupuje do a-66 garantu paní na Halasáku s kočárkem, aby popojela na Fügnerovu).
Byť je otáčení na Merhautově podivné, je účelné. Zabrání se pravidelně vznikajícím zpoždění a-57 a jinde bych ty vozy ani netočil. Točky přes nám. SNP mi přijdou jako opětovné navyšování km-výkonů.
Jsem i rád za přetrasování a-45. Třeba už bude jezdit včas na Starou osadu (ale od Tomkáče by tomu prostě pomohl ihned pruh pro MHD a basta!).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
king666 píše:
A taky ještě doufám, že to po roce zase vrátí zpátky do původního stavu (přinejmenším pokud jde o prodloužené intervaly)...
No, uvidíme v praxi... :-?

Aby nebylo 1.1.2011 ještě mnohem hůř!
Že se hodně osekala Lesná, se nelze divit: Největší městská část, ale nejslabší radnice! Co se třeba v této MČ za poslední rok udělalo?
Soběšice zůstaly status quo, na mou otázku na podatelnu MČ, kdy se bude pokračovat s GO Útěchovské, mi bylo řečeno, že se o tom ani neuvažuje!
Tak se nedivím tomu, že si Brno-sever nedokázal na Radě dupnout...


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Taky si přidám do mlýna.

K tramvajím se nevyjadřuji, není to má silná parketa.

t-29 sem rád že zůstává.

a-45 ok
a-57 ok

Lesná je řešena poměrně dobře.
a-50 ok


Zastávka kolejní. S tímto krokem moc nesouhlasím. Největší chyba která se stala je to, že smyčka tech. park je z mého hlediska umístěna dosti nevhodně. Vím že je to z důvodu tratě do VM, ale kdyby byla situována o pár desítek metrů blíže celku Kolejní tak by to bylo bez řečí.

a-65 souhlas
a-68 nevím co si o tom mám myslet. Je to oblast do které se moc nedostanu. Pokud bude zachován svoz pracovníků myslivny tak si myslím že by to mělo být ok což mají tak v plánu.

a-72 zásadně nesouhlasím. Beru úsek Přízřenice - Fam. Nám. I bych přežil omezení v úseku řečkovice- kr. pole nád. Tuto linku jsem 5 let využíval při studiu na Charbulce. Tato linka jezdívala dosti přeplněná už ráno kdy vozila zaměstnance do ST. černovic a později studenty na Charbulovu a Obchodní akademii na Faměráku. Velké množství lidí z Kr. Pole, Lesné, Št. čtvrti, Husovic, Obřan, Maloměřic, Židenic a Černovic využívalo. Tímto krokem dojde k přepňování d-1 a linek které budou muset studenti charbulovy využít jako nahrdních řešeních.Myslím že vyhlídková a-64 je dosti trapná náhrada. Napřed pojedu přes Židenice nádr. pak okolo MRK a dále zbytečně až na masnou z čehož plyne že jidní doba ze St. osady bude místo 10 min na Tex. kom. 20 minut. 3x fuj blee

a-79 taky mě to moc nesedí.Na druhou stranu je pravda že tuto linku jsem využíval a např. v useku Spáčilova- Jírova jezdila poloprázdná. a-79 je idealní linka pro 9m busy nebo pro Mave. Prázdná nejezdila ale narvaná taky ne.

a-89 Kníničky souhlas, Dvorská no nevím sem zvedav kolik jim toho tam bude jezdit.
a-90 Ořešín no konečně to někoho napadlo, Kohoutky nesouhlasím.
a-93 souhlas ale ty půlkové spoje bych ukončil místo v Soběšicích už v Kr. Pole nádr.
a-96 v naprostém pořádku to stejné bych udělal v useku Dunajská Bosonohy.
a-99 ok i s Kolejní.

Dále bych se zamyslel nad a-91 Řečkovice-Globus
a-94 Komárov-Přízřenice (možná i Mal. Most Obřany).
a-97 Nám. Karla IV. Hřbitov.

Odmne asi vše. Všem pravopiscům se dopředu omlouvám za chyby.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
A co takhle ukoncit linky 46 a 57 blokovou smyckou Provaznikova-Bieblova-Mathonova jako pri vylukach? Prestup na trolejbus by byl na Provaznikove a misto na vyrovnavaci cas by bylo napriklad v ulici Provaznikove. Pripadne nejaka varianta, kdy by se na odstaveni vozu vyuzil jiz existujici zastavkovy zaliv v ulici Mathonova.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]