Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 229 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232  Další
Autor Zpráva
Offline
23
26 říj 2008 20:38
pepola píše:
Ach jo!
Takových míst v Brně, kde se musí projít potmě, je určitě víc.
Rozdíl je v tom, když tudy jde někdo kolem 20ti, než někdo kolem 70ti...
Souhlasím a :applause: názoru, že a-53 měla být zrušena příjezdem první šaliny na TP.


A já zase nesouhlasím.
Jít po tom chodníku v noci je o hubu, nejen z důvodu nějakého přepadení (i když bych se nedivil vzhledem k tomu jaké existence přebývají v pororozpadlých barácích v těsném sousedství), ale i z důvodu možného zakopnutí, mě osobně se to stalo už 2x(musím podotknout že ve střízlivém stavu protože jsem šel buď z práce nebo do práce). Kdyby zde alespoň bylo veřejné osvětlení, bylo by to hned o něčem jiném. Nehledě na to, že v areálu kolejí je celoročně hojně využívaný hotel, přes prázdniny hostel a běhěm konání různých veletrhů, moto GP apod. je areál Kolejní hodně obsazen návštěvníky Brna a jménu města hodně přídá, když se zeptají jak se dostanou do centra a recepční jim odpoví. "Jo, tady za budovou jak začíná ta udusaná hliněná cesta vejděte do tmavého křoví, pak jděte pořád rovně, hned na první odbočce do křoví odbočte vlevo na úzký neosvětlený 1m široký chodník a pak po 200m chůze ve tmě jste na zastávce". Tomu se říká reprezentace. Nehledě na to že je zde hodně zaměstnanců z Brna, tedy voličů kteří jezdí do práce a jejich věk je spíše k těm 70ti než 20ti.
Tím jsem chtěl jen říct že alespoň ta 99ka se mohla nechat tak jak je. A argumenty typu že zde jezdilo nejvíce černých pasažérů a ožralů neberu.


Offline
21
02 črc 2008 13:25
Co vím, tak některé spolužačky se na tom 300m "chodníku lásky" po tmě celkem bojí. Údajně už došlo k nějakému okradení a bojí se, aby nedošlo k něčemu horšímu. (A rada, že mají brát antikoncepci se jim prý moc nelíbí :))


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
adam_r píše:
Sice je pekne, ze je to z technologickeho parku "jen" 300 metru, ale doporucil bych tomu kdo to psal si techto 300 metru projit potme.
No a? Co je na tech 300 metrech tak hrozneho, ze te tam musi dovezt autobus?


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
Ach jo!
Takových míst v Brně, kde se musí projít potmě, je určitě víc.
Rozdíl je v tom, když tudy jde někdo kolem 20ti, než někdo kolem 70ti...
Souhlasím a :applause: názoru, že a-53 měla být zrušena příjezdem první šaliny na TP.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Mogul píše:
Linka 53 měla být zrušena v celé délce už ve chvíli, kdy přijela první šalina do smyčky Technologický park.
Navíc si myslím, že zrovna tahle linka (i 99) se vyznačovala nejvyšší koncentrací černých pasažérů....

Ale pocet a slozeni lidi v 99/12/13 se nijak nezmeni. K tomu se u 99 neusetri ani ridic ani autobus. Takze vysledny usporny u 99 se blizi 0. Sice je pekne, ze je to z technologickeho parku "jen" 300 metru, ale doporucil bych tomu kdo to psal si techto 300 metru projit potme. Rozumnym kompromisem by asi bylo zruseni 53 a ponechani 99 v soucasne trase (a usetrilo by se dokonce vic penez nez ponechanim toho hybrida ...)


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
Na té výluce býval problém na konci jednosměrky, souběžné s tramvají. Byla tak zaskládaná auty, že tudy nešlo projet.
Takže tudy cesta nevede.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
A co takhle ukoncit linky 46 a 57 blokovou smyckou Provaznikova-Bieblova-Mathonova jako pri vylukach? Prestup na trolejbus by byl na Provaznikove a misto na vyrovnavaci cas by bylo napriklad v ulici Provaznikove. Pripadne nejaka varianta, kdy by se na odstaveni vozu vyuzil jiz existujici zastavkovy zaliv v ulici Mathonova.

pepola píše:
Aby nebylo 1.1.2011 ještě mnohem hůř!
Že se hodně osekala Lesná, se nelze divit: Největší městská část, ale nejslabší radnice! Co se třeba v této MČ za poslední rok udělalo?
Soběšice zůstaly status quo, na mou otázku na podatelnu MČ, kdy se bude pokračovat s GO Útěchovské, mi bylo řečeno, že se o tom ani neuvažuje!
Tak se nedivím tomu, že si Brno-sever nedokázal na Radě dupnout...


Pepola: Tak bacha s tou nejslabší radnicí. Myslíš si, že to bylo jen kvůli slabé radnici? Že se prodlouží intervaly, mě s**e, ale co, se to za chvíli naučím nazpaměť a od čeho mám tu věc jménem IDOS.
Lesná si akorát nedokázala vydupat prodloužení pětky. Zrušení linky a-66 a změna trasy a-46 je podle mě pochopitelné, víceméně jsem to čekal, ty linky po Generála Píky fakt jezdily prázdné (dobrá, lidi byli (ale ne moc) a v pondělí pravidelně nastupuje do a-66 garantu paní na Halasáku s kočárkem, aby popojela na Fügnerovu).
Byť je otáčení na Merhautově podivné, je účelné. Zabrání se pravidelně vznikajícím zpoždění a-57 a jinde bych ty vozy ani netočil. Točky přes nám. SNP mi přijdou jako opětovné navyšování km-výkonů.
Jsem i rád za přetrasování a-45. Třeba už bude jezdit včas na Starou osadu (ale od Tomkáče by tomu prostě pomohl ihned pruh pro MHD a basta!).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
king666 píše:
A taky ještě doufám, že to po roce zase vrátí zpátky do původního stavu (přinejmenším pokud jde o prodloužené intervaly)...
No, uvidíme v praxi... :-?

Aby nebylo 1.1.2011 ještě mnohem hůř!
Že se hodně osekala Lesná, se nelze divit: Největší městská část, ale nejslabší radnice! Co se třeba v této MČ za poslední rok udělalo?
Soběšice zůstaly status quo, na mou otázku na podatelnu MČ, kdy se bude pokračovat s GO Útěchovské, mi bylo řečeno, že se o tom ani neuvažuje!
Tak se nedivím tomu, že si Brno-sever nedokázal na Radě dupnout...


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Taky si přidám do mlýna.

K tramvajím se nevyjadřuji, není to má silná parketa.

t-29 sem rád že zůstává.

a-45 ok
a-57 ok

Lesná je řešena poměrně dobře.
a-50 ok


Zastávka kolejní. S tímto krokem moc nesouhlasím. Největší chyba která se stala je to, že smyčka tech. park je z mého hlediska umístěna dosti nevhodně. Vím že je to z důvodu tratě do VM, ale kdyby byla situována o pár desítek metrů blíže celku Kolejní tak by to bylo bez řečí.

a-65 souhlas
a-68 nevím co si o tom mám myslet. Je to oblast do které se moc nedostanu. Pokud bude zachován svoz pracovníků myslivny tak si myslím že by to mělo být ok což mají tak v plánu.

a-72 zásadně nesouhlasím. Beru úsek Přízřenice - Fam. Nám. I bych přežil omezení v úseku řečkovice- kr. pole nád. Tuto linku jsem 5 let využíval při studiu na Charbulce. Tato linka jezdívala dosti přeplněná už ráno kdy vozila zaměstnance do ST. černovic a později studenty na Charbulovu a Obchodní akademii na Faměráku. Velké množství lidí z Kr. Pole, Lesné, Št. čtvrti, Husovic, Obřan, Maloměřic, Židenic a Černovic využívalo. Tímto krokem dojde k přepňování d-1 a linek které budou muset studenti charbulovy využít jako nahrdních řešeních.Myslím že vyhlídková a-64 je dosti trapná náhrada. Napřed pojedu přes Židenice nádr. pak okolo MRK a dále zbytečně až na masnou z čehož plyne že jidní doba ze St. osady bude místo 10 min na Tex. kom. 20 minut. 3x fuj blee

a-79 taky mě to moc nesedí.Na druhou stranu je pravda že tuto linku jsem využíval a např. v useku Spáčilova- Jírova jezdila poloprázdná. a-79 je idealní linka pro 9m busy nebo pro Mave. Prázdná nejezdila ale narvaná taky ne.

a-89 Kníničky souhlas, Dvorská no nevím sem zvedav kolik jim toho tam bude jezdit.
a-90 Ořešín no konečně to někoho napadlo, Kohoutky nesouhlasím.
a-93 souhlas ale ty půlkové spoje bych ukončil místo v Soběšicích už v Kr. Pole nádr.
a-96 v naprostém pořádku to stejné bych udělal v useku Dunajská Bosonohy.
a-99 ok i s Kolejní.

Dále bych se zamyslel nad a-91 Řečkovice-Globus
a-94 Komárov-Přízřenice (možná i Mal. Most Obřany).
a-97 Nám. Karla IV. Hřbitov.

Odmne asi vše. Všem pravopiscům se dopředu omlouvám za chyby.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
A co takhle ukoncit linky 46 a 57 blokovou smyckou Provaznikova-Bieblova-Mathonova jako pri vylukach? Prestup na trolejbus by byl na Provaznikove a misto na vyrovnavaci cas by bylo napriklad v ulici Provaznikove. Pripadne nejaka varianta, kdy by se na odstaveni vozu vyuzil jiz existujici zastavkovy zaliv v ulici Mathonova.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Zlaťák píše:
... maximálně nechat v neděli večer kyvadlo Tech.park -Kolejní, aby teda nemuseli tahat ty kabele při nájezdech.

Chlast se dá koupit i tady, není potřeba ho tahat z domu :-) Ale s účelovými spoji bych souhlasil.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
OP: Moje řeč. Co jsme se tam nachodili na elektro. Několikrát denně jsme šlapali dole z "chemičky" nahoru a zpátky. Ani chodníky tam nebyly, jen bahno.

53 měli zrušit úplně, maximálně nechat v neděli večer kyvadlo Tech.park -Kolejní, aby teda nemuseli tahat ty kabele při nájezdech.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Linka 53 měla být zrušena v celé délce už ve chvíli, kdy přijela první šalina do smyčky Technologický park. Stejně vždycky sloužila jen jako svozový prostředek z okolních hospod na koleje pripitek :pivo: booze ....
Navíc si myslím, že zrovna tahle linka (i 99) se vyznačovala nejvyšší koncentrací černých pasažérů....


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Zaujalo me avizovane posileni linek 1, 8, 12 v nedeli vecer (na 3 spoje za 20 min). Urcite pozitivni ohlas, ale bude to divne: nedele silnejsi nez sobota. Jak se budou resit zastavkove JR o svatcich (plati nedelni JR)? Bude se posilovat zbytecne anebo bude platit sobotni JR? -- ale pak zase budou jiz vytistene a rozdavane kalendariky KORDISu od ledna na vyhozeni ](*,)

A trochu desi me vykriky studentu pod Palacakem na zruseni Kolejni na ruznych diskusich. Za posledni leta se z 53 stal vytah/eskalator, svazejici studenty na efektivne kratkou (od tramvaje) vzdalenost za velke naklady (oklika, kopec, klikate ulicky). Kdyz jsem jeste byl na VUT, na strojarnu, podnikatelku i elektro se chodilo pesky z Cervinkovy (na elektro nekdy az z Bozetesky).
Chapu, ze zruseni zast. Kolejni a ponechani osekane 53 pusobi jako provokace. Ale na reakce typu "platim si prece salinkartu" dodavam, ze jen studentskou a ze za kazdeho obyvatele s trvalym pobytem dostava a prerozdeluje Brno penize. Kolik penez prinasi studenti s trvalym pobytem jinde nez v Brne?


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
No jestli se poradne nevymysli navaznost, tak si to nedovedu predstavit. Uz ted, kdyz vecer jedu ze Skacelky do Bystrce radeji pockam hezky v teple az na prvni rozjezd, nez abych jel mezi 21 a 23h nejakym busem. Ted totiz kdyz vystoupim na vozovne komin, tak "navazujci" jednicka jede za vic nez 5 minut - a to zvlast v mrazech je fakt zazitek tam stat a mrznout.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Tak nakonec v podstatě seškrtali skoro všechno co se dalo (10 je na NS, 11 v dopoledním sedle zkrouhli jenom do Komína, 7 bude defacto jezdit mimo špičku jenom na Mendlák), ale přesto se ty intervaly 19-6 nakonec prodlouží... Na jednu stranu je to (aspoň pokud jde o tramvaje) relativně rozumné řešení (škoda akorát toho prodloužení intervalu, tomu se ale asi vyhnout nedalo)... doufám akorát, že když už udělali takovéhle úspory, tak budou pořádně fungovat přestupní návaznosti... protože jestli ne, tak to už fakt bude lepší chodit pěšky...
A taky ještě doufám, že to po roce zase vrátí zpátky do původního stavu (přinejmenším pokud jde o prodloužené intervaly)...
No, uvidíme v praxi... :-?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Pavel píše:
Když píšou, že linky 57 a 46 budou končit na Merhautove a taky že po zrušení linky 72 mají být posíleny linky 44/84. Nepojedou ty autobusy kousek dál po trase 44/84? Nicméně zase pochybuji, že by to posilovali celodenně.


To určitě ne, protože jedním z důvodů zrušení úseku Merhautova--Husovice je věčně zacpané okolí. A o úseku Merhautova--Stará osada to platí dvojnásob. Mě ještě napadla jedna varianta, a sice že by někde u Štefánikovy čtvrti vjel do tunelu a pod Merhautovkou z něj odbočil doprava nahoru. Ale mám pocit, že nájezd do tunelu v tomto směru je až na generála Píky.


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Když píšou, že linky 57 a 46 budou končit na Merhautove a taky že po zrušení linky 72 mají být posíleny linky 44/84. Nepojedou ty autobusy kousek dál po trase 44/84? Nicméně zase pochybuji, že by to posilovali celodenně.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Mohli by to otáčet přes Jugoslávskou, Osadu a Tomkáč. hlavoudozdi

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Kotěrovou ne, tam je to docela úzký pro autobus a hlavně si myslím, že budou chtít využít jako odstavnou plochu pro vyrovnávací časy pravý pruh té čtyřproudovky, kde teď parkují auta.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
miropiro píše:
Jo, hoši, na to otáčení na Merhautově jsem také zvědav. Jinak mi to přijde jako vcelku logický krok s Lesnou: po Generála Píky slabá obsazenost...

A co třeba ulicí Kotěrovou?


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tak to by pak jezdila až k ZOO, ne?


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
ad Merhautova: Je tam čtyřproudovka, navíc v jednom směru smí jezdit jen MHD, takže bych v otáčení zas až takový problém neviděl.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jo, hoši, na to otáčení na Merhautově jsem také zvědav. Jinak mi to přijde jako vcelku logický krok s Lesnou: po Generála Píky slabá obsazenost...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Ives píše:
A 89 se bude otáčet v případě Kamenolomu u benzínky?

Asi ve smyčce Zoo. Spíš by mě zajímalo, kde se bude otáčet a-45 na Merhautově, Tomkovo nám. - Valchařská - Maloměřický Most - Karlova - Tomkovo nám?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 19:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]