Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 54 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS píše:
B vozy nikdy predni buse nemely. Uz od vyroby byly urceny jako zadni vozy.


to jsem nevedel-myslel sem ze je pred predni bude u B vozu jen soupla deska...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
B vozy nikdy predni buse nemely. Uz od vyroby byly urceny jako zadni vozy.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jinak jde tady hlavně o rychlost otevírání x zavírání dveří...a než vymýšlet kam A vozy nasadit jako sóla a B vozy nechat hnít ve vozovně by bylo nejlepší buď namontovat skládačky nebo jen nové pohony-v Praze problémy nejsou a v Ostravě nebyli tak blbí a zůstali u skládaček...a výklopky co jsou u T3R.EV a T3R.EVN jsou o poznání rychlejší než Na T6 v Brně...mám to ze zkušeností jak s ostravskou EV tak EVN...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS píše:
Panoe zapominate na to ze T6A5 jsou A+B vozy . A tusim ze A vozy ani nemaj zadni buse. B vozy nemaj predni a klimu ridice. Navic by sebou kazdy solo muselo vozit redukci na klaisckysprahlo.


Jak vozy A tak B jsou schopny provozu jako sólo. Jinak PvvS A vozy jsou plnohodnotne vybaveny pro sólo provoz-kompletní osazení Buse, brnkátko, klima atd....B vozy tusim čelní Buse měli ale bylo demontováno-jinak chybí brnkátko, klima apod....ale provozu schopný je...po VO jsou soupravy rozpojeny a je zkoušen každý vůz sám a při této příležitosti některá béčka která nemají zrcátko dostávají erární-bílé...viděno asi 10x...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Panoe zapominate na to ze T6A5 jsou A+B vozy . A tusim ze A vozy ani nemaj zadni buse. B vozy nemaj predni a klimu ridice. Navic by sebou kazdy solo muselo vozit redukci na klaisckysprahlo.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Možná z T6 udělat 20 sól a dávat je všechny na d-4. i na tu d-10 by zbylo. T3 z d-4 ve dvojcích na d-3 místo T6. Vzkm jsou stejný.

Tak aby jezdily T6 na d-4 to jsem zásadně proti. Stačilo by rozhodit jednu soupravu a dát ji na d-10 jako sola. Pak třeba 3 soupravy by mohly jezdit na d-3, po jedné soupravě na d-12 a d-13, jedna na d-9 a ostatní by klidně mohly zůstat stát 8-)


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Možná z T6 udělat 20 sól a dávat je všechny na d-4. i na tu d-10 by zbylo. T3 z d-4 ve dvojcích na d-3 místo T6. Vzkm jsou stejný.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
Honza píše:
Izzy píše:
manil píše:
T6 jsou celkem hezký tramvaje, ale měli by nahradit současné dveře skládacími.


T6 se skládačkama s IGE a můžou kamkoliv :-P I T3R by měli dostat skládačky...sakra v blbé Ostravě byl tamní podnik velice zpátečnický že jejich poslední série T6 nemá výklopky a udělali velice dobře :!:

Brno udělalo chybu, že má pohony dveří BODE.

Mě se ty vyklápěčky designově líbí, ale ta poruchovost je děsná. Ale třeba v Anitře, KTN i RT6 pracují bezporuchově. Musím se přiznat, že jsem ještě neviděl poruchu na dveří na žádné T3R ani K2R (tedy kromě 1615). Největší hnusy jsou opravdu v těch T6, měli by u všech udělat GO nebo VP s výměnou dveří


Anita a KT8N mají výsuvný, nikoli vyklápěcí dveře :idea:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honza píše:
Izzy píše:
manil píše:
T6 jsou celkem hezký tramvaje, ale měli by nahradit současné dveře skládacími.


T6 se skládačkama s IGE a můžou kamkoliv :-P I T3R by měli dostat skládačky...sakra v blbé Ostravě byl tamní podnik velice zpátečnický že jejich poslední série T6 nemá výklopky a udělali velice dobře :!:

Brno udělalo chybu, že má pohony dveří BODE.

Mě se ty vyklápěčky designově líbí, ale ta poruchovost je děsná. Ale třeba v Anitře, KTN i RT6 pracují bezporuchově. Musím se přiznat, že jsem ještě neviděl poruchu na dveří na žádné T3R ani K2R (tedy kromě 1615). Největší hnusy jsou opravdu v těch T6, měli by u všech udělat GO nebo VP s výměnou dveří


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Izzy píše:
manil píše:
T6 jsou celkem hezký tramvaje, ale měli by nahradit současné dveře skládacími.


T6 se skládačkama s IGE a můžou kamkoliv :-P I T3R by měli dostat skládačky...sakra v blbé Ostravě byl tamní podnik velice zpátečnický že jejich poslední série T6 nemá výklopky a udělali velice dobře :!:

Brno udělalo chybu, že má pohony dveří BODE.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Jo, ty výklopky jsou blbina. Nemám to rád.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manil píše:
T6 jsou celkem hezký tramvaje, ale měli by nahradit současné dveře skládacími.


T6 se skládačkama s IGE a můžou kamkoliv :-P I T3R by měli dostat skládačky...sakra v blbé Ostravě byl tamní podnik velice zpátečnický že jejich poslední série T6 nemá výklopky a udělali velice dobře :!:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Jamala lichá píše:
jj, jsou jiné, nemaj mezi vozama takovej tlustej kabel :-) . A nejde o vyjímku. Nevím přesně jak to bylo, ale problém je v tom, že brněnské vozy byly dodány (a teď nevím přesně) před/po administrativní změně, dovolující/zakazující silový propojovací kabel trakčních motorů


Hlavne to propojeni pro 600V mezi vozy neni zadarmo, a DPMB si ho na T6 proste neobjednal. Misto toho si radeji na A vozy nechal dal klimacku pro ridice (a jeste nejake penizky zbyly). Nehledejte v tom nic specialniho.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak jsem byl včera na ohňostroji a při odjezdu se využívaly i T6 a K2R, což způsobovalo zdržení než se ty výklopky od šalin plných lidí zavřely. Foto bohužel nemám, cenné věci jako je foťák a vysoký finanční obnos na takové akce po špatných zkušenostech nenosím. Příšlo mě že tam bylo víc lidí. Proč dávají T6 na intervalovou dopravu nchápu, zdržují :!:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
T6 jsou celkem hezký tramvaje, ale měli by nahradit současné dveře skládacími.


Offline
71
04 dub 2005 23:21
jj, jsou jiné, nemaj mezi vozama takovej tlustej kabel :-) . A nejde o vyjímku. Nevím přesně jak to bylo, ale problém je v tom, že brněnské vozy byly dodány (a teď nevím přesně) před/po administrativní změně, dovolující/zakazující silový propojovací kabel trakčních motorů


ok to vse beru a proc jsme v Brne jako jedini tu vyjimku nedostali? coak u nas sou ty vozy jine nez v praglu ci jinde?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
manil píše:
Proč se vůbec v Brně nejezdí na oba pantografy?


Snad jezdí, ne?

Jo, sorry, chtěl jsem se zeptat, proč se v Brně nejezdí na jeden sběrač.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Kada píše:
Fixi píše:
manil píše:
Proč se vůbec v Brně nejezdí na oba pantografy?


Snad jezdí, ne?


V Brne se jezdi na 2 panotgrafy, jen v Praze se jezdi na jeden - maji udelenou vyjimku od drazniho uradu.


Jediným městem které nedostalo vyjímku na provozování vozů T6A5 na jeden sběrač je Brno...na jeden se jezdí nejen v Praze ale i v Ostravě a na Slovensku...proto mě to foto zaujalo...


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
Fixi píše:
manil píše:
Proč se vůbec v Brně nejezdí na oba pantografy?


Snad jezdí, ne?


V Brne se jezdi na 2 panotgrafy, jen v Praze se jezdi na jeden - maji udelenou vyjimku od drazniho uradu.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Proč se vůbec v Brně nejezdí na oba pantografy?


Snad jezdí, ne?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Proč se vůbec v Brně nejezdí na oba pantografy?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jen pro ukázku že i v Práglu se občas majznou a vypraví 2xT6A5 s oběma sběrači...:
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayi ... fullsize=1


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
T6A5 nesnáším, proto jezdím do Bystrce z města d-1. Vždycky ve středu. U T6 mě vadí zvuk TV.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
pd píše:
Fixi píše:
Kada píše:
pd píše:
V sousedním tématu byla diskuze o výzbroji TV13: zmuchlaný papír jsem sice ještě nenašel, zato jsem našel prospekt T6A5, kde je schéma i TV13. Pro Kada bych mohl oskenovat celý prospekt, ale ono tam nic moc není a je to německo-rusky. Teď jak se na to tak dívám, tak beru zpět svou poznámku, že by to snad mohla být střídavá výzbroj..

Ahoj, to by jsi byl moc, moc hodny. Vyzbroje me moc, moc zajimaji, prave jsem nalezl starickou ucebnici pro ridice tramvaji a rolejbusu a je tam celkem pekne vysvetlena klasicka vyzbroj TR37. Nemas cirou nahodou k dispozici vykres tramvaje T6A5?? Byl bech ti moc, moc vdecny. :wink:

Můžeš to prosím oskenovat a poslat na philnov@seznam.cz? Díky...

Jestli je to na mně, tak bych si dovolil upozornit na svůj předchozí příspěvek :wink:


Není to na tebe, když cituji Kadu... :wink:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 13:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]