Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 86 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90  Další
Autor Zpráva
Jestli to nema neco spolecneho s tim, ze linky do 100 maji urcita pravidla a linky nad 100 taky. Treba nelze usekove jizdne, atd.


Bacil píše:
ZIP píše:
mendl-man píše:
Linka 73,to je co? Jakou má mít trasu???

073 Sokolnice - Tuřany - Chrlice - Modřice, přepravce BORS Břeclav bude jezdit jen v ranní a odpolední špičce. Nebude mít žádný interval, za celý den jde o max. 1-3 spoje v jednom směru. (jde o prodloužené spoje).


Hm, já jsem myslel, že v této trase má jezdit prodloužená a-511, něco se změnilo?


Cislo linky jim asi nezapada do systemu. nebo spis a-511 ma dopravce Tourbus a novou 73 bude jezdit BORS Břeclav a.s.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ZIP píše:
mendl-man píše:
Linka 73,to je co? Jakou má mít trasu???

073 Sokolnice - Tuřany - Chrlice - Modřice, přepravce BORS Břeclav bude jezdit jen v ranní a odpolední špičce. Nebude mít žádný interval, za celý den jde o max. 1-3 spoje v jednom směru. (jde o prodloužené spoje).


Hm, já jsem myslel, že v této trase má jezdit prodloužená a-511, něco se změnilo?


mendl-man píše:
Linka 73,to je co? Jakou má mít trasu???

073 Sokolnice - Tuřany - Chrlice - Modřice, přepravce BORS Břeclav bude jezdit jen v ranní a odpolední špičce. Nebude mít žádný interval, za celý den jde o max. 1-3 spoje v jednom směru. (jde o prodloužené spoje).


Bacil píše:
ZIP píše:
Bacil píše:
ZIP píše:
OP píše:
1. cast 2. casti 2. etapy od 1. cervence ma byt pry zastavka Popovice a MHD(:-D) v Adamove. Muze to nekdo potvrdit?

Posledni dobou je tu opravdu nejak mrtvo, debata o Sokolnicku ustala... Podarilo se obcim na Sokolnicku (a vice na JV) vyhadat na KORDISu aspon vice busu na linkach?


S Kordisem se nehadame - s Kordisem jedname ...
Obcim na Sokolnicku se podarilo "vyhadat" dalsi spoje oproti puvodnimu navrhu. Nutno vsak rict ze jde spis o dorovnani soucasneho stavu, protoze Kordis pridava spis spoje mimo spicku. Obce na Sokolnicku jsou dost vlazne (ospale) - predevsim jejich radnice, protoze - zastupci(starostove) Sokolnic a Otnic sedi v komisich Krajskeho uradu a tise projektu IDS fandi. Naopak tzv. opozicni obce jsou Damborice, Hosteradky a Bosovice, ktere stale nejsou spokojeny. temto trva cesta do Brna hodinu a nyni budou muset prestupovat na vlak.


A bude to s tím přestupem doopravdy o tolik horší? Neříkám lidi z Lovčiček, ale pro Dambořáky... Ostatně Dambořáci beztak přestupují (polovička z nich) už dnes - v Tuřanech na a-40, protože mají mnozí kvůli své návazné cestě po Brně "šalinkartu" a byli by blbí, kdyby platili lístek až na Zvonařku.

Cestující si nakonec zvykne na všechno. Budete-li ovšem jezdit pravidelně do Brna a strávíte denně dvě hodiny v autobusu ( vždy po 1 hod. přímé jízdy, docela se prospíte či trochu odpočinete).
Ti co mají šalinkartu nepřestupují v Tuřanech kvůli levnějším jízdenkám, ale obvykle přestoupí či vystoupí po trase a pokračují v jiných směrech MHD např. do Černovic či Modřic. Pouhý přestup na a-40 by pouze prodloužil jízdní dobu a z osobní zkušenosti vím, že v zast. Tuřany nevystupuje polovina autobusu z "Dambořáka" či "Lovčičáka" - jde o jedince, kteří cestují do jiných směrů Brna ( než na Zvonařku či ještě severněji).


Tady musím nesouhlasit - často nastupuji v Tuřanech do a-40, spoj s odjezdem 6:38 z Hanácké (tedy když nestihnu a-48 6:30 z Dvorecké). Několik minut před ní přijede autobus společnosti BORS (nevím přesně odkud), vystoupí z něj něco mezi čtvrtinou a polovinou lidí a většina z nich nastoupí do té a-40 a jede pak se mnou do centra. Myslím, že je to logické chování - pokud jedou např. do Kr. Pole, vyplatí se jim mít brněnskou tramvajenku, a když už ji mají, byli by hloupí, kdyby si kupovali jízdenky (nebo měli měsíční jízdenku) až na Zvonařku. Tohle je myslím smysl IDS, vyřešit tohle nesmyslné přestuování z tarifních důvodů. Netvrdím, že ho praktikuje většina dojíždějících, ale málo to není.


Možná by to chtělo podrobněji a lépe tento problém zmapovat.
ještě zmíním perličku: Startem IDS bude a-40 vyjíždět ze Sokolnic minutu po příjezdu regionálních busů, a vlak do brna pojede až za 10 minut. Toto bude mít za následek že a-40 přijede do konečné na úzké téměř shodně jako vlak - tím se srovná dojezdová vzdálenost a všichno cestující z psychologických důvodů budou využívat pro cesty do Brna dříve odjíždějící bus a-40 na úkor rychlejšího ale později odjíždějícícho vlaku. Následek? A-40 bude ještě mnohem více obsazená již ze Sokolnic a do Tuřan již přijede plná. Tímto i po startu IDAS neodpadne Váš problém v Tuřanech.


Linka 73,to je co? Jakou má mít trasu???


A co říkáte na linku 73, bude dost využitá? Jaký bude mít interval?


OP píše:
1. cast 2. casti 2. etapy od 1. cervence ma byt pry zastavka Popovice a MHD(:-D) v Adamove. Muze to nekdo potvrdit?

Integrace MHD(:-D) v Adamově bude asi opravdu od 1. července. Aspoň na stránkách Kordisu to už mají jako hotovou věc > http://www.idsjmk.cz/pozor/adamov2005.pdf


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ZIP píše:
Bacil píše:
ZIP píše:
OP píše:
1. cast 2. casti 2. etapy od 1. cervence ma byt pry zastavka Popovice a MHD(:-D) v Adamove. Muze to nekdo potvrdit?

Posledni dobou je tu opravdu nejak mrtvo, debata o Sokolnicku ustala... Podarilo se obcim na Sokolnicku (a vice na JV) vyhadat na KORDISu aspon vice busu na linkach?


S Kordisem se nehadame - s Kordisem jedname ...
Obcim na Sokolnicku se podarilo "vyhadat" dalsi spoje oproti puvodnimu navrhu. Nutno vsak rict ze jde spis o dorovnani soucasneho stavu, protoze Kordis pridava spis spoje mimo spicku. Obce na Sokolnicku jsou dost vlazne (ospale) - predevsim jejich radnice, protoze - zastupci(starostove) Sokolnic a Otnic sedi v komisich Krajskeho uradu a tise projektu IDS fandi. Naopak tzv. opozicni obce jsou Damborice, Hosteradky a Bosovice, ktere stale nejsou spokojeny. temto trva cesta do Brna hodinu a nyni budou muset prestupovat na vlak.


A bude to s tím přestupem doopravdy o tolik horší? Neříkám lidi z Lovčiček, ale pro Dambořáky... Ostatně Dambořáci beztak přestupují (polovička z nich) už dnes - v Tuřanech na a-40, protože mají mnozí kvůli své návazné cestě po Brně "šalinkartu" a byli by blbí, kdyby platili lístek až na Zvonařku.

Cestující si nakonec zvykne na všechno. Budete-li ovšem jezdit pravidelně do Brna a strávíte denně dvě hodiny v autobusu ( vždy po 1 hod. přímé jízdy, docela se prospíte či trochu odpočinete).
Ti co mají šalinkartu nepřestupují v Tuřanech kvůli levnějším jízdenkám, ale obvykle přestoupí či vystoupí po trase a pokračují v jiných směrech MHD např. do Černovic či Modřic. Pouhý přestup na a-40 by pouze prodloužil jízdní dobu a z osobní zkušenosti vím, že v zast. Tuřany nevystupuje polovina autobusu z "Dambořáka" či "Lovčičáka" - jde o jedince, kteří cestují do jiných směrů Brna ( než na Zvonařku či ještě severněji).


Tady musím nesouhlasit - často nastupuji v Tuřanech do a-40, spoj s odjezdem 6:38 z Hanácké (tedy když nestihnu a-48 6:30 z Dvorecké). Několik minut před ní přijede autobus společnosti BORS (nevím přesně odkud), vystoupí z něj něco mezi čtvrtinou a polovinou lidí a většina z nich nastoupí do té a-40 a jede pak se mnou do centra. Myslím, že je to logické chování - pokud jedou např. do Kr. Pole, vyplatí se jim mít brněnskou tramvajenku, a když už ji mají, byli by hloupí, kdyby si kupovali jízdenky (nebo měli měsíční jízdenku) až na Zvonařku. Tohle je myslím smysl IDS, vyřešit tohle nesmyslné přestuování z tarifních důvodů. Netvrdím, že ho praktikuje většina dojíždějících, ale málo to není.


Úplně stejné je to i při cestě z Brna. Ze Zvonařky na Dambořice odjíždí plný autobus cca 45 - 55 lidí, na Komárově se přidá cca 1 -3, u Makra to samé, a v Tuřanech nastoupí cca 3 - 6 lidí.
Navíc při cestě do centra Brna může být pocit Bacila o přeplněnosti a-40 z Tuřan zaviněn mnohými dalšími autobusy sjíždějících se přes zastávku Tuřany ze široké oblasti nejen od Lovčiček a Dambořic: ale i z Hodonína, Kobylí, Klobouk u Brna, Šitbořic, Boleradic, Milešovic, .


Bacil píše:
ZIP píše:
OP píše:
1. cast 2. casti 2. etapy od 1. cervence ma byt pry zastavka Popovice a MHD(:-D) v Adamove. Muze to nekdo potvrdit?

Posledni dobou je tu opravdu nejak mrtvo, debata o Sokolnicku ustala... Podarilo se obcim na Sokolnicku (a vice na JV) vyhadat na KORDISu aspon vice busu na linkach?


S Kordisem se nehadame - s Kordisem jedname ...
Obcim na Sokolnicku se podarilo "vyhadat" dalsi spoje oproti puvodnimu navrhu. Nutno vsak rict ze jde spis o dorovnani soucasneho stavu, protoze Kordis pridava spis spoje mimo spicku. Obce na Sokolnicku jsou dost vlazne (ospale) - predevsim jejich radnice, protoze - zastupci(starostove) Sokolnic a Otnic sedi v komisich Krajskeho uradu a tise projektu IDS fandi. Naopak tzv. opozicni obce jsou Damborice, Hosteradky a Bosovice, ktere stale nejsou spokojeny. temto trva cesta do Brna hodinu a nyni budou muset prestupovat na vlak.


A bude to s tím přestupem doopravdy o tolik horší? Neříkám lidi z Lovčiček, ale pro Dambořáky... Ostatně Dambořáci beztak přestupují (polovička z nich) už dnes - v Tuřanech na a-40, protože mají mnozí kvůli své návazné cestě po Brně "šalinkartu" a byli by blbí, kdyby platili lístek až na Zvonařku.

Cestující si nakonec zvykne na všechno. Budete-li ovšem jezdit pravidelně do Brna a strávíte denně dvě hodiny v autobusu ( vždy po 1 hod. přímé jízdy, docela se prospíte či trochu odpočinete).
Ti co mají šalinkartu nepřestupují v Tuřanech kvůli levnějším jízdenkám, ale obvykle přestoupí či vystoupí po trase a pokračují v jiných směrech MHD např. do Černovic či Modřic. Pouhý přestup na a-40 by pouze prodloužil jízdní dobu a z osobní zkušenosti vím, že v zast. Tuřany nevystupuje polovina autobusu z "Dambořáka" či "Lovčičáka" - jde o jedince, kteří cestují do jiných směrů Brna ( než na Zvonařku či ještě severněji).


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ZIP píše:
OP píše:
1. cast 2. casti 2. etapy od 1. cervence ma byt pry zastavka Popovice a MHD(:-D) v Adamove. Muze to nekdo potvrdit?

Posledni dobou je tu opravdu nejak mrtvo, debata o Sokolnicku ustala... Podarilo se obcim na Sokolnicku (a vice na JV) vyhadat na KORDISu aspon vice busu na linkach?


S Kordisem se nehadame - s Kordisem jedname ...
Obcim na Sokolnicku se podarilo "vyhadat" dalsi spoje oproti puvodnimu navrhu. Nutno vsak rict ze jde spis o dorovnani soucasneho stavu, protoze Kordis pridava spis spoje mimo spicku. Obce na Sokolnicku jsou dost vlazne (ospale) - predevsim jejich radnice, protoze - zastupci(starostove) Sokolnic a Otnic sedi v komisich Krajskeho uradu a tise projektu IDS fandi. Naopak tzv. opozicni obce jsou Damborice, Hosteradky a Bosovice, ktere stale nejsou spokojeny. temto trva cesta do Brna hodinu a nyni budou muset prestupovat na vlak.


A bude to s tím přestupem doopravdy o tolik horší? Neříkám lidi z Lovčiček, ale pro Dambořáky... Ostatně Dambořáci beztak přestupují (polovička z nich) už dnes - v Tuřanech na a-40, protože mají mnozí kvůli své návazné cestě po Brně "šalinkartu" a byli by blbí, kdyby platili lístek až na Zvonařku.


Starosta Otnic byl v minulem volebnim obdobi clenem dopravni komise JMK kraje a projektu IDS bezmezne od zacatku fandi. Fandi tak dukladne, ze dokonce neusporadal ve sve obci ani schuzku s obcany-cestujicimi a zastupci Kordisu.


OP píše:
1. cast 2. casti 2. etapy od 1. cervence ma byt pry zastavka Popovice a MHD(:-D) v Adamove. Muze to nekdo potvrdit?

Posledni dobou je tu opravdu nejak mrtvo, debata o Sokolnicku ustala... Podarilo se obcim na Sokolnicku (a vice na JV) vyhadat na KORDISu aspon vice busu na linkach?


S Kordisem se nehadame - s Kordisem jedname ...
Obcim na Sokolnicku se podarilo "vyhadat" dalsi spoje oproti puvodnimu navrhu. Nutno vsak rict ze jde spis o dorovnani soucasneho stavu, protoze Kordis pridava spis spoje mimo spicku. Obce na Sokolnicku jsou dost vlazne (ospale) - predevsim jejich radnice, protoze - zastupci(starostove) Sokolnic a Otnic sedi v komisich Krajskeho uradu a tise projektu IDS fandi. Naopak tzv. opozicni obce jsou Damborice, Hosteradky a Bosovice, ktere stale nejsou spokojeny. temto trva cesta do Brna hodinu a nyni budou muset prestupovat na vlak.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ZIP píše:
Bacil píše:
Je tu nějak mrtvo. Chtěl jsem se zeptat, netuší někdo, na kdy je plánovaná třetí etapa IDS a co by měla zahrnovat? Nebo ještě plánovaná není a čeká se na do-spuštění druhé?


Druhá část druhé etapy bude dospuštěna od září (Sokolnicko), 1. červenec nestíhají.
A na rok se prý počítá s integrací sousedů Sokolnicka, tj. směr Telnice, Těšany a Kloboucko apod. (oblast Brno na jih).


O tom, že to místo 1. červnence bude až 1. září, jsem četl v novinách. Zajímavé ale je, že na http://www.idsjmk.cz o tom posunutí není ani zmínka. Je ovšem pravda, že tam ani není najisto ten červenec, tam je jen že "od poloviny roku 2005 by se mělo...". - Jinak Kloboucko zní logicky (a tajně doufám, že ukončí stávající stav, kdy v Tuřanech půl autobusu z té strany přestupuje na přecpanou čtyřicítku), jen bych čekal, že už se konečně "doinegruje" Vyškov, který je "rozintegrovaný" už od první etapy.

Jinak - v sobotu jsem navštívil nejsevernější cíp stávajícího území IDS, jel jsem linkou a-333 do Lomnice a zpátky dokonce až z Osik. Jezdí tam samé C954. Zato ty silničky jsou rázovité - v životě bych nevěřil, že tam projede autobus. Myslím, že při tvorbě JŘ musejí dávat pozor, aby v některých úsecích rozhodně nejely dva proti sobě :-)


Nevíte náhodou někdo jestli se ve třetí etapě počítá také s integrací okolí Rajhradu a Židlochovic? :?:


Nevíte náhodou někdo jestli se ve třetí etapě počítá také s integrací okolí Rajhradu a Židlochovic? :?:


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
1. cast 2. casti 2. etapy od 1. cervence ma byt pry zastavka Popovice a MHD(:-D) v Adamove. Muze to nekdo potvrdit?

Posledni dobou je tu opravdu nejak mrtvo, debata o Sokolnicku ustala... Podarilo se obcim na Sokolnicku (a vice na JV) vyhadat na KORDISu aspon vice busu na linkach?


Bacil píše:
Je tu nějak mrtvo. Chtěl jsem se zeptat, netuší někdo, na kdy je plánovaná třetí etapa IDS a co by měla zahrnovat? Nebo ještě plánovaná není a čeká se na do-spuštění druhé?


Druhá část druhé etapy bude dospuštěna od září (Sokolnicko), 1. červenec nestíhají.
A na rok se prý počítá s integrací sousedů Sokolnicka, tj. směr Telnice, Těšany a Kloboucko apod. (oblast Brno na jih).


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Neco se dozvime v cervnu/cervenci.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Je tu nějak mrtvo. Chtěl jsem se zeptat, netuší někdo, na kdy je plánovaná třetí etapa IDS a co by měla zahrnovat? Nebo ještě plánovaná není a čeká se na do-spuštění druhé?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
VS píše:
Jak to funguje v IDS v zahraničí? V okolí Vídně jezdí jejich IDS busy s nástupem všemi dveřmi a tedy se eliminují prostoje.jenže při jejich platební morálce se to asi vyplatí.


ILE-DE-FRANCE - oblast do cca 50 km okolo Parize. Je zde IDS s 8 kruhovymi zonami.

Tarif:
1 jizda autobudem/tramvaji bez prestupu = 1 jizdenka "t"
1 jizda metrem/RER v zone 1 s prestupem mezi linkami (vcetne prestupu metro - RER) = 1 jizdenka "t"
1 jizda RER/vlakem (mimo zony 1)= jizdenka vydana na konkretni destinaci, s tim, ze existuje destinace "PARIZ", coz je libovolna stanice metra, vlaku, RER v zone 1.

Pri koupi 10 stejnych jizdenek zaplatite cenu za cca 8.

K tomu existuje nekolik typu predplatnych jizdenek (na ruzne kombinace zon), na kterych je docela dobre vyznacena zonova a casova platnost.

Nastup do busu (vcetne mestskych linek) je vyhradne prednimi dvermi. Ridic kontroluje jizdenky. Vzhledem k vyrazne jednodussimu tarifnimu systemu to neni problem. Vyjimkou jsou vytizene linky provozovane kloubovymi busy. Zde je nastup vsemi dvermi. Daleko vic, nez odbaveni zdrzuje cekani na semaforech, zacpy apod.

Co se tyce revizi jizdenek, tak ve vlacich a RER provozovanych SNCF chodi docela casto revizor (v uniforme pruvodciho). Chodi ve 4 (po 2 v kazdem patre vagonu). Sance utect je vpodstate minimalni. Pravidelne nekoho chytnou.

Pro predstavu pri dennim dojizdeni potkam kontrolu v prumeru 2x tydne.
RATP (dopravni podnik) kontroluje jizdenky vetsinou ve stanicich metra. Revizori si vybiraji lidi podle vzhledu. Na vstupech jsou turnikety, a ty vyradi z cestovani na cerno docela velkou skupinu lidi. (Preci jen dama v kostymu a lodickach bude tezko skakat pres turnikety :wink: )

Pravidelne nekoho vidim, jak skace/preleza/podleza turnikety. Proto jsou za turnikety takove dvere, ktere se odjisti pouze, pokud jde clovek s jizdenkou. Takze pokud jizdenku nemas, tak musis pockat, az jde nekdo s jizdenkou a preskocit hned za nim, dokud jsou ty dvere otevrene. Docela casto stoji revozori za turnikety a presne vidi, kdo prosel na jizdenku, a koho si maji naopak vybrat.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Bacil píše:
VS píše:
Jak to funguje v IDS v zahraničí? V okolí Vídně jezdí jejich IDS busy s nástupem všemi dveřmi a tedy se eliminují prostoje.jenže při jejich platební morálce se to asi vyplatí.
Já nevím, ale třeba k té morálce byli vycepováni dostatečně účinnými pokutami, ne? Protože se mi nezdá pravděpodobné, že by přirozené chování Vídeňáků bylo o tolik odlišné než chování Brňáků (zvlášť když mnoho století byla tahle města v těsném kontaktu a spoustu věcí máme společného - třeba typická jídla, architekturu.....) Je to asi i o vymahatelnosti práva v našich podmínkách.


Tak tady bych si dovolil tvrdě nesouhlasit! Podle mě to není o pokutách, ale o tom, že bolševik naučil žít čecháčka podle hesla "kdo nekrade, okrádá svou rodinu". Slušně vychovaný člověk toto nemá zapotřebí, v civilizovaném světě jezdí na černo jen živly a socky, které na to nemají. U nás je potřeba vštěpovat dětem od mala, že jet na černo není dobrodružství ani sport, nýbrž stejný přestupek, jako krást v obchodě nebo vykrádat auta, což také slušní lidé nedělají. Naše čtyřicetiletá bolestná zkušenost, která odnaučila lidi slušnému chování, se Vídni vyhnula.


To je určitě veliká pravda, já jsem to myslel spíš tak, že to není "zakódované v genech" a že by se to snad postupnou výchovou mohlo dát (za pár desetiletí) změnit. Možná i pokutami, ale souhlasím - hlavně změnou společenského vnímání celé věci.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bacil píše:
VS píše:
Jak to funguje v IDS v zahraničí? V okolí Vídně jezdí jejich IDS busy s nástupem všemi dveřmi a tedy se eliminují prostoje.jenže při jejich platební morálce se to asi vyplatí.
Já nevím, ale třeba k té morálce byli vycepováni dostatečně účinnými pokutami, ne? Protože se mi nezdá pravděpodobné, že by přirozené chování Vídeňáků bylo o tolik odlišné než chování Brňáků (zvlášť když mnoho století byla tahle města v těsném kontaktu a spoustu věcí máme společného - třeba typická jídla, architekturu.....) Je to asi i o vymahatelnosti práva v našich podmínkách.


Tak tady bych si dovolil tvrdě nesouhlasit! Podle mě to není o pokutách, ale o tom, že bolševik naučil žít čecháčka podle hesla "kdo nekrade, okrádá svou rodinu". Slušně vychovaný člověk toto nemá zapotřebí, v civilizovaném světě jezdí na černo jen živly a socky, které na to nemají. U nás je potřeba vštěpovat dětem od mala, že jet na černo není dobrodružství ani sport, nýbrž stejný přestupek, jako krást v obchodě nebo vykrádat auta, což také slušní lidé nedělají. Naše čtyřicetiletá bolestná zkušenost, která odnaučila lidi slušnému chování, se Vídni vyhnula.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
jinak by se těch pár posledních příspěvků mělo asi přesunout do tématu "Revizoři", kam logicky patří.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 01:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]