Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 20:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Izzy píše:
VS píše:
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... :roll:
Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka...


Liší??? A čím??? :?:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 19:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
VS píše:
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... :roll:
Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 19:16 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 18:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3020
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Čela jsou detail, ale tak jako tak to bude bastl. Doufám že cena tomu bude odpovídat...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 18:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
No jo jenže Vektra má jiný design(co se čel týče)takže jestli bude opravdu rozebrána na naše Anitry jedna ať už 1820 nebo 1821 bude mít jiný čela(nebo spíš jiný přední a zadní světlomety-v ničem jiným mi design Vektry nepřišel novej).A co aktivní naklápění skříně v zatáčkách co Vektra měla? Nezůstane na jednom voze?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 18:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
VS píše:
LADA píše:
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA


Takže (možná?) poslední Anitra je už tady. Třeba ale přijdou ještě ty dvě vypreparovaný z té Vektry 1820,1821. Jedna část Vektry bez zadního článku bude jedna Anitra a druhá bude ze zadní části Vektry.Zbytek se asi musí vyrobit nově.Vybavení interiéru(sedadla, madla ap.) asi zůstane po Vektře.Takže zbývá vyrobit jeden přední a zadní článek.Doufám, že opravdu přijdou a nebudou poruchový.Brno nový šaliny nutně potřebuje :-?


No, nějaký bastlšrotoprototypy se mi tady mít moc nechce... :-?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 18:13 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
LADA píše:
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA


Takže (možná?) poslední Anitra je už tady. Třeba ale přijdou ještě ty dvě vypreparovaný z té Vektry 1820,1821. Jedna část Vektry bez zadního článku bude jedna Anitra a druhá bude ze zadní části Vektry.Zbytek se asi musí vyrobit nově.Vybavení interiéru(sedadla, madla ap.) asi zůstane po Vektře.Takže zbývá vyrobit jeden přední a zadní článek.Doufám, že opravdu přijdou a nebudou poruchový.Brno nový šaliny nutně potřebuje :-?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 17:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Anonymní píše:
VS píše:
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

dnes taky, rikal sem si co by na Novych Sadech delala devitka - z kurzu sem videl akorat xxx06


Taky už jsem to viděl...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 16:53 
VS píše:
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

dnes taky, rikal sem si co by na Novych Sadech delala devitka - z kurzu sem videl akorat xxx06


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 10:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 906
Od: 14 říj 2004 16:45
Bydliště: Bílovice nad Svitavou
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 19:16 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 dub 2005 19:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Hmm.. zajímavé. :idea: [/i]


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2005 19:26 

Příspěvky: 71
Od: 04 dub 2005 23:21
Honza : pozor, to jsem si gdysi myslel taky, ale skutečnost je jiná. 3 a 2 článek se vůči sobě lámou jen v jedné ose (pouze zatáčí), ale 2 a 1 článek se láme už ve dvou osách. Jednak ohyb do zatáček a ještě zkut. Ten je omezen (+- 3 stupně), ale i tak je rozdíl na střeše vozu max 10 cm doleva a 10 cm doprava. Ovšem podlaha v přechodu mezi články nejni nijak přispůsobena tomuto zkrutu. Alespoň jsem si nevšiml.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2005 15:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Anitra má jinou konstrukci v tom, že prostřední článek nemá kola a pouze spojuje 1. a 3. okolený článek. Nerovnosti tedy vyrovnávají tlumiče. Vůz se tedy chová jako klasické sólo, ale více ničí koleje v zatáčkách.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2005 21:16 

Příspěvky: 71
Od: 04 dub 2005 23:21
dotaz : nevíte někdo náhodou, jak je řešen interiér Anitry v přechodu mezi prvním a druhým článkem při zkrutu vozu? U KT8(K2) je to řešeno rozpůlením točny v kloubu, ale u Anitry? Dík


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2005 18:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
ds píše:
Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.

Ajo, to je T3R.EVN, nevedl jsem, ze se znaci T3LF


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2005 17:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3020
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2005 16:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
PvvS píše:
Ne muj uklep. Myslel sem T3LF

T3LF? Jak to vypadá? To je nějaký reko T3? Máte někdo na to odkaz?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
VV60LF rezne v krnove. Kotasi cela omezuji vyhled ridice. Dvere jsou rychly IGE


No tak jo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8620
Od: 10 čer 2004 11:19
VV60LF rezne v krnove. Kotasi cela omezuji vyhled ridice. Dvere jsou rychly IGE


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
To jo , ale ve verzi Ostrava.


Ostrava...hmm...hnusný nátěr, čelo bych radši Kotas, obyčejné asi ne, vyklápěcí dveře...no...moc se mi nelíbí. Od které firmy jsou? Jak to vypadá s VV60LF?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8620
Od: 10 čer 2004 11:19
To jo , ale ve verzi Ostrava.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Ne muj uklep. Myslel sem T3LF


Hurá, ty chci!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 17:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8620
Od: 10 čer 2004 11:19
Ne muj uklep. Myslel sem T3LF


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 17:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3020
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
T6LF? Co to má znamenat? Wana v hranaté verzi??


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2019 11:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]