Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1355 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 19:16 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 dub 2005 19:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 917
Od: 15 čer 2004 19:24
Hmm.. zajímavé. :idea: [/i]


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2005 19:26 

Příspěvky: 71
Od: 04 dub 2005 23:21
Honza : pozor, to jsem si gdysi myslel taky, ale skutečnost je jiná. 3 a 2 článek se vůči sobě lámou jen v jedné ose (pouze zatáčí), ale 2 a 1 článek se láme už ve dvou osách. Jednak ohyb do zatáček a ještě zkut. Ten je omezen (+- 3 stupně), ale i tak je rozdíl na střeše vozu max 10 cm doleva a 10 cm doprava. Ovšem podlaha v přechodu mezi články nejni nijak přispůsobena tomuto zkrutu. Alespoň jsem si nevšiml.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2005 15:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 917
Od: 15 čer 2004 19:24
Anitra má jinou konstrukci v tom, že prostřední článek nemá kola a pouze spojuje 1. a 3. okolený článek. Nerovnosti tedy vyrovnávají tlumiče. Vůz se tedy chová jako klasické sólo, ale více ničí koleje v zatáčkách.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2005 21:16 

Příspěvky: 71
Od: 04 dub 2005 23:21
dotaz : nevíte někdo náhodou, jak je řešen interiér Anitry v přechodu mezi prvním a druhým článkem při zkrutu vozu? U KT8(K2) je to řešeno rozpůlením točny v kloubu, ale u Anitry? Dík


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2005 18:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11604
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
ds píše:
Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.

Ajo, to je T3R.EVN, nevedl jsem, ze se znaci T3LF


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2005 17:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3050
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2005 16:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11604
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
PvvS píše:
Ne muj uklep. Myslel sem T3LF

T3LF? Jak to vypadá? To je nějaký reko T3? Máte někdo na to odkaz?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
VV60LF rezne v krnove. Kotasi cela omezuji vyhled ridice. Dvere jsou rychly IGE


No tak jo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8688
Od: 10 čer 2004 11:19
VV60LF rezne v krnove. Kotasi cela omezuji vyhled ridice. Dvere jsou rychly IGE


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
To jo , ale ve verzi Ostrava.


Ostrava...hmm...hnusný nátěr, čelo bych radši Kotas, obyčejné asi ne, vyklápěcí dveře...no...moc se mi nelíbí. Od které firmy jsou? Jak to vypadá s VV60LF?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8688
Od: 10 čer 2004 11:19
To jo , ale ve verzi Ostrava.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 19:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Ne muj uklep. Myslel sem T3LF


Hurá, ty chci!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 17:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8688
Od: 10 čer 2004 11:19
Ne muj uklep. Myslel sem T3LF


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 17:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3050
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
T6LF? Co to má znamenat? Wana v hranaté verzi??


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 16:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8688
Od: 10 čer 2004 11:19
No lepsi by bylo misto 2 aniter nakoupit tusim 6 T6LF.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 16:11 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
manil píše:
Dnes jezdi Anitra 1818 na d-5


Jo dnes jsou na d-5 dokonce 3 Anitry.Takže už nám zbývá jen 1819 a snad ještě ty dvě navíc, podle toho jak to dopadne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 16:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11604
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Dnes jezdi Anitra 1818 na d-5


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 14:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
VS píše:
Dnes na d-2 dokonce 4 Anitry(5,7,10 a 12/2).Opravdu debilně rozmístěný kurzy, třeba někoho někdy v budoucnu napadne garantovat aspoň na d-2 3 NP vozy, když už je v Brně tolik Aniter.Byla tam i 1817(12/2), takže už je opravdu definitivně v provozu.Co 1818? Jinak myslím, že už čas na to, aby se DP rozhodl jestli budou další 2 Anitry navíc, vždyť už zbývá dodat jen 1819.Teda pokud se nebudou další dodávat.


S temi 2 anitrami navic. Skodovka si pred cca 1 mesicem stahla vektru z vozovny na Slovanech k sobe ...
Ty 2 anitry navic mely byt prave recyklovany z vektry (pro DPMB za vyhodnou cenu).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 22:33 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Dnes na d-2 dokonce 4 Anitry(5,7,10 a 12/2).Opravdu debilně rozmístěný kurzy, třeba někoho někdy v budoucnu napadne garantovat aspoň na d-2 3 NP vozy, když už je v Brně tolik Aniter.Byla tam i 1817(12/2), takže už je opravdu definitivně v provozu.Co 1818? Jinak myslím, že už čas na to, aby se DP rozhodl jestli budou další 2 Anitry navíc, vždyť už zbývá dodat jen 1819.Teda pokud se nebudou další dodávat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 19:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 917
Od: 15 čer 2004 19:24
Jenže vlek tam byl jen na najetí kilometrů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 11:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8688
Od: 10 čer 2004 11:19
Ani bych se nedivil . P.S. NP tam byl VV60LF :) A sem tak nejaka KT8


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 11:07 

Příspěvky: 71
Od: 04 dub 2005 23:21
PvvS : možná to v pisoarkách probíhá následovně:
" ... a za deset minut s ní můžete odjed."
"En ten týky tramvajáky, kola maj a uvnitř páky ..., tuhle si vezmu! Hmm"


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 11:01 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Anonymní píše:
Nevite nekdo, co dnes odpoledne delala Anitra 1812 na lince 10 - tam prece NP vozy normalne nejezdi?


Na d-10 sem viděl i 1808, ale ony Anitry jezdí i jinde, kde nemají co dělat, třeba na d-9.V Brně už by měly být další dva vozy 1817 a 1818, v provozu jsem je ale neviděl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 10:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8688
Od: 10 čer 2004 11:19
Asi pisoarky nemely nic jinyho na vypraveni


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1355 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 kvě 2020 09:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]