Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 129 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Mogul píše:
Nevím, jak vytížená jezdí S1 v úseku Židenice - Kuřim, ale do Slatiny jezdí prázdná... A je úplně jedno, co jede za soupravu.


Včera zas ČT měla zprávu, že ČD bude chtít po JMK až 80% víc peněz na ztrátové spoje oproti loňsku. Nedivím se. Ta linka S1 je opravdu diskutabilní.

Ale i když S1 posílí úsek Kr.Pole - Kuřim a pomůže S3, buďme rádi, že S3 jezdí, tak jak jezdí.
Taková S2 si na Hlavní nádraží přijede a čeká 5 minut, protože pouští rychlíky a jiné vlaky. S3, pokud není opožděná, na nic nečeká a jede hned dál. Vadou ale jsou případy, kdy se zdrží na hlavním nádraží ve směru Břeclav a dává přednost Pendolinu, které si přijede z Prahy zpožděné. Pak má i ona S3 ještě větší zpoždění.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Při pověsti a dřívějším intervalu vlaků se není co divit, že se tím nejezdí. Než se to zlomí, tak to nějaký měsíc či rok vezme. A pro Černovickou terasu by to chtělo přeložit zastávky Slatina a Šimice tak, aby byly blíž k podnikům, resp. návazné MHD zhruba takto (celý článek).


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
lidé, kteří po městě používají vlak je spíš málo a jsou to jedinci, kteří bydlí přímo u nádraží a cíl mají relativně blízko jiného nádraží na stejné trase, nicméně i já takové znám.

nejsem si jist, jestli by 15 min. interval S-Bahnu Brno zvládlo vzhledem k množství jiných vlaků. Mám zkušenost z Mnichova, kde je interval buď 20 nebo 30 minut, linek je 7, nebo 8 a koleje ve městě jsou výrazně upraveny (nepočítaje v to krátký úsek v podzemí mezi Hauptbahnhofem a Ostbahnhofem. Ale kéž by 15 či 20 min. S-Bahn fungoval i v Brně.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Aj, tak změna, skutečně ve špičkách i 6xBdmtee :shock: to celkem čumím!

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
6xBdmtee??? a to odkdy prosím... jezdí tam 5xBdmtee [-X

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Na S3 jezdí špičkově 6*Bdmtee a při zastavení musí mašina z perónu ven aby se vešel i poslední vůz. Problém je u nástuúišť směr Břeclav a na hlavním by se končit moc nemohlo, není místo.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
thor: minimálně na lesné je vlak od kraje ke kraji. Jinak s tím ukončením v Kr.Poli - doporučuji se podívat, kolik lidí jezdí z židenic/lesné do řečkovic, kuřimi. Možná byste se divil. 15 min interval navíc z vlaku dělá skutečný S-bahn kdy člověk může víceméně přijít na nádraží a za chvíli mu něco jede. To u 30 min. intervalu jaksi neplatí. V tom vidím hlavní efekt a žlutý zgarb jakoi prostředek k jeho dosažení mi skutečně nevadí. Připojení dalších 2 vagónů za plecháč a jejich tahání až do tišnova / žďáru podle mě rozhodně přinese méně muziky.

Thor píše:
Obsluhou Černovické terasy ale nikdy nebude S1. Přímo z Černovické terasy do centra jede jen 77 a prostým pohledem na jízdní řád lze konstatovat, nejezdí příliš často.

Na S3 pokud vím jezdí ve vlaku 4-5 Bdmtee, takže kapacita ještě jde zvýšit.

Mimochodem, kde je problém s délkou nástupiště?

Pokud se bavíme o posile takových souprav, tak třívozová RegioNova je kapcitně někde úplně jinde.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Uznávám, špatně jsem se podíval, zjistil jsem to v zápětí, obsazenost jsem ale nezpochybňoval.

Nicméně k té S1 - myslím, že bude zajímavé se na ni podívat tak za rok, jestli se něco změnilo ...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Thor:
A-77
14 00 03 06 08 11 13 16 18 28 38 48 58
22 01 03 05 08 10 13 15 18

a-78
14 14 29 44 59
22 12 32 52

a-75
14 04B 09 14B 19 29A 49
22 02B 07B 15

To neni zrovna malo. A pokud by jsi se sel na ty spoje podivat, tak by jsi zjistil ze jsou narvany az po strechu . A kolik lidi uz radsi preslo na auta, nebo jezdi z okoli brna autem to ani nepocitam


Offline
9986
15 led 2005 23:41
všechno je to o tom, že si lidi musí zvyknout...


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Obsluhou Černovické terasy ale nikdy nebude S1. Přímo z Černovické terasy do centra jede jen 77 a prostým pohledem na jízdní řád lze konstatovat, nejezdí příliš často.

Na S3 pokud vím jezdí ve vlaku 4-5 Bdmtee, takže kapacita ještě jde zvýšit.

Mimochodem, kde je problém s délkou nástupiště?

Pokud se bavíme o posile takových souprav, tak třívozová RegioNova je kapcitně někde úplně jinde.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Na S3 se soupravy prodlužovat nedají, 6*Bdmtee se sotva vleze na nástupiště. A že obsluha Černovické terasy je dostačující? Nevím, ale klouby na dohled a našláplý až po střechu podle mne dostačující nejsou.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mogul: dokud nebude zastávka blíž k fabrikám. Pak klidně jo.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
PvvS: 3xT3 v Košicích jezdily až od r. 1979, rychlodráha do Ocelového města se postavila 1964 a tehdy nastalo to, o čem píšu. Nota bene dnes už 3xT nejezdí a stačí se podívat, kolik tam vypraví DPmK spojů dnes. V Ostravě pokud je mi známo k Nové Huti nejezdilo nic než devítka s intervalem 10 min. ve špičce, 40 min. v sedle. S tou nárazovou dopravou máš samozřejmě pravdu, stejně jako s tím, že jestě není dostavěno, ale to je o tom, co jsem psal - je potřeba postavit tramvaj, která to spojí s centrem, odkud tam jezdí skoro všichni, až bude adekvátní proud (možná je to už teď, já to tam zas tak dobře neznám), ale hlavně ne linku S1 odnikud nikam (nemusím poukazovat na to, že končí dost daleko).

Mimochodem nejlepší je pokud taková průmyslová zóna je průjezdní pro mhd a je zapojená do jiných proudů, tj. např. pokud by zónu šmrncly 44/84, 78, příp. 31 ...


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
PvvS píše:
Miluju stat na jedny noze a to ne na vlastni a dychat brckem . Jeden z dalsich duvodu proc sem radsi zvolil IGK.

Nemyslím si, že by linka S1 vyřešila problém natřísklé 77.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
tr píše:
Jinak turnus je na dvě RegioHroby trio

Ale jen jedna na S1, druhá na Tišnovce, viz http://zeleznice.e-metro.cz/obehy0708/ob_814_0708.htm


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Mno , nic vetsiho jak klouby uz tu nejni a to se terasa zdaleka nedostavela. Tesim se za 1 1/2 rokum az se otevrou prvni fabriky na slapanicky terase.

Jinak k ty tvy zmince o VSZ . To tam asi ty naslapany 3*T3 jezdily jenom ze srandy ? To stejny ostrava. Prumyslovy zony jsou oblasti s vysokou poptavkou po preprave , ovsem ve velice uzkych intervalech. Takze to ze nekde jezdi v sedle ve 04 minutach, neznamena ze ve spicce bude pak 3-5 minut stacit. Proc asi do VSZ smerovaly z celyho mesta specielni R linky ? Proc brnensky zetor mel zavleky snad uplne vseho co okolo jezdilo a i speci linky ? Tyhle oblasti nejde posuzovat klasickyma pravidlama pro MHD.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
PvvS: to je ale jen otázka toho, kolik a jakých tam vypravíš autobusů...


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Jinak s tím, že si S1 své cestující teprve najde - je otázka koho - možná o té lince ještě někteří, kdo by ji použili, nevědí, ale těch je tak v řádu jednotek osob. Nikdo se kvůli ní do Slatiny či Kuřimi stěhovat nebude. A hlavě podotýkám, že původně byla inzerována nikoli jako posila do Kuřimi.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Mogul píše:
No právě. Vypadá to tak, že se zřídila nová linka a teď se hledá účel, k jakému by mohla sloužit.
Obsluha Černovické terasy je zajištěna linkami 75, 77 a 78, což si myslím, že (při současném zozsahu zóny) bohatě stačí.

Miluju stat na jedny noze a to ne na vlastni a dychat brckem . Jeden z dalsich duvodu proc sem radsi zvolil IGK.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Super, tak ať to končí v Kr.Poli.

Vlak má tu krásnou vlastnost, že se dá prodlužovat na S3 se dají postavit delší soupravy při stávajícím intervalu. hl.n. na tom bylo v minulosti i hůř - když tam končily všechny vlaky kromě průjezdu od Tišnova na Břeclav (dnes je i dost výrazný průjezd od Blanska do Křenovic).

Při intervalu 10 min. se zase přetíží trať (vlaková doprava je přeci jen jinak řízena než tramvaj a vlaků jezdí víc druhů, co staví na různch místech. To je fakt lepší int. 20 min. kde vlak nebude mít 5 vagónů, ale 7.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
ds píše:
S1 jezdí do slatiny hlavně proto, že na hlavní a do židenic se nevejde. A myslím, že až bude od prosince jezdit každých 30 minut (Kuřim-židenice 15 min. takt), tak si na ni lidé teprve zvyknou.

Přesně tak, ráno (4:51 - 7:41) bude v úseku Kuřim - Židenice dokonce krásná, dosud nevídaná, skoro desetimnutovka. Skoro proto, že do ní budou chybět odjezdy v 5:21, 6:01, 7:01, ale i tak je to docela úspěch.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
S1 jezdí do slatiny hlavně proto, že na hlavní a do židenic se nevejde. A myslím, že až bude od prosince jezdit každých 30 minut (Kuřim-židenice 15 min. takt), tak si na ni lidé teprve zvyknou.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
No právě. Vypadá to tak, že se zřídila nová linka a teď se hledá účel, k jakému by mohla sloužit.
Obsluha Černovické terasy je zajištěna linkami 75, 77 a 78, což si myslím, že (při současném zozsahu zóny) bohatě stačí.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Thor píše:
mimochodem stálo by skutečně za to zjistit, kolik lidí jede z Kuřimi, České, či i Řečkovic, nebo KrPole do Slatiny tímhle vlakem. Pro obsluhu Kuřimi jajko takové stačí posílit S2, nic víc.


Tak z České teď asi nikdo, i když od příštího jízdního řádu už by tam měla S1 zastavovat - samozřejmě s výjimkami... převážně ráno směrem do Brna a odpoledne opačně.

Myslím, že kapacita hlavního nádraží (zvlášť ve špičkách) je ten hlavní důvod, proč se neposílila S3 a zavedla se S1... Takže je to trochu i z nouze ctnost.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 23:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]