Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 124 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 120, 121, 122, 123, 124
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Goga píše:
Po pravé straně je obrovskej park, tam by to mohli šoupnout... :lol:

To s tím parkem myslíš vážně nebo ze srandy??? :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :pivo:

PvvS: Plány tu být můžou, ale chci vidět někoho, kdo bude mít odvahu to udělat... :D

Zajímalo by mě, jestli třeba někdy tu trať neprotáhnou po Březince do Tábora - zajistila by se tím i dostupnost těch tří zastávek v Žabinách pro nádraží (jen jako malý bezvýznamný bonus navíc který určitě nebude jediný důvod proč tu trať dělat)... na Náměstí Míru by se pak udělala akorát nějáká manipulační smyčka která by mohla třeba něják objíždět blok nebo by možná mohla být i ve stávající poloze... :D

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
No neni to tak davno co byly plany tu trat zrusit a nahradit (v lepsim pripade) dratolezama.


Offline
Uživatelský avatar

205
18 úno 2008 19:00
Kénig
king666 píše:
M3: Thx za upřesnění... myslel jsem, že Jírova začala DÚ vadit až po tom samovolném rozjetí které zmiňuješ...

Smyčka v Masarykově čtvrti je pár lidem trnem v oku... akorát že zastavení provozu na této trati si dost dobře nedokážu představit - 2xZŠ, 1xGympl, kostel, oblíbené rekreační místo + dopravní obsluha půlky čtvrti... :-"
Tu a tam se mluví o nutnosti změny technického řešení, ale kapku si nedokážu představit, kam by se ta smyčka stěhovala... navíc ty hlasy taky nejsou obvykle moc razantní - radši... :evil:


Po pravé straně je obrovskej park, tam by to mohli šoupnout... :lol:


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
dala by se nahradit trolejbusem. Ten by taky kapacitně postačoval, nebo ne?


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
M3: Thx za upřesnění... myslel jsem, že Jírova začala DÚ vadit až po tom samovolném rozjetí které zmiňuješ...

Smyčka v Masarykově čtvrti je pár lidem trnem v oku... akorát že zastavení provozu na této trati si dost dobře nedokážu představit - 2xZŠ, 1xGympl, kostel, oblíbené rekreační místo + dopravní obsluha půlky čtvrti... :-"
Tu a tam se mluví o nutnosti změny technického řešení, ale kapku si nedokážu představit, kam by se ta smyčka stěhovala... navíc ty hlasy taky nejsou obvykle moc razantní - radši... :evil:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
PvvS: :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
M3: Tak se to bude jistit takto :))
Ivo Nedělka píše:
K tomuto období se navíc vztahuje jedna technická kuriozita. 9. dubna 1995 vlivem technické závady na brzdách došlo ke spálení brzdového obložení a tramvaj se po příjezdu na konečnou neudržela v klidu. Nějakou dobu se sice mohly používat elektromagnetické brzdy, ty jsou ale napájeny z baterie a hrozilo její vybití, po němž by následoval neovladatelný sjezd dolů. Přítomný dispečer tedy vymyslel operativně jednoduché a účinné řešení – přivázání tramvaje ocelovým lanem k označníku zastávky.

Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
king: DP měl od DÚ vyjímku do uřčité doby (poté byla postavena Mifkova), z toho důvodu, že Jírova byla v kopci. Vím pouze o jednom případu, kdy se údajně samovolně rozjela odstavená tramvaj. Díky tomu, že Jírova končila hromadou štěrku a za ní nebylo nic, pouze nějaká vegetace, tak byla škoda minimální. Došlo jen k vykolejení (možná to odnesly někaké kábly na podvozku). Zato nová smyčka Mifkova je podle DÚ v pořádku - končí u každé koleje masivním sloupem, takže kdyby se stalo, že tramvaji vynechají brzdy, tak ten sloup nemine. Nevím, kdo o těchto věcech rozhoduje... Jinak ještě k té vyjímce o stání v kopci - moc by mě zajímalo, proč nikomu nevadí smyčka Náměstí míru v Masaryčce - ta je přece také v kopci a nechci domyslet, co by se stalo, kdyby se zrovna tam tramvaj samovolně rozjela.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Mno o těch střídaných pauzách na Jírové vím... zavedli je potom co DÚ zakázal odstavování více vozů na jednu kolej (nějáké najetí ](*,) )... po prodloužení na Mifkovu to střídání fungovalo až do letošního května - teď už je tuším zrušená i ta odpočinková místnost :roll: možná někomu připadalo, že jedna 30 min pauza a pak zbytek všechno 10 min může být na d-8 kapku otrava, ale to už jsou jenom moje spekulace... Každopádne tohle řešení pauz na d-8 je fakt nešťastný... :pray:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
PvvS - myslím, že do doby než se to postaví (víme jakým tempem se nové tratě staví), se určitě něco vymyslí. Času na vymýšlení je dost.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
No sem zvedavej, jak se budou resit pauzy po hypotetickym vybudovani tram tunelu ke kampusu. Tam ma byt dalsi uvrat..

To uz neni na popojizdeni, ale na stridani vozu .


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3086 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 120, 121, 122, 123, 124

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 15:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]