Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9446 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 378  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 22:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 907
Od: 15 čer 2004 19:24
BS170 píše:
Honza píše:
Kolik kurzů vypravujou Medlánky na d-6 a na d-7 :?:


Moc ne.Tak K2 na d-4,6,7 a 10 tak 2 8-) .
Ptal jsem se kolik na d-7 a d-6. Jinak posílají na d-10 a d-4 sóla, ne ??


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 22:32 
ds píše:
Tomu říkám odpověď na otázku :idea:

V dobrým :-? ?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 22:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3027
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Tomu říkám odpověď na otázku :idea:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 22:29 
Honza píše:
Kolik kurzů vypravujou Medlánky na d-6 a na d-7 :?:


Moc ne.Tak K2 na d-4,6,7 a 10 tak 2 8-) .


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 22:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 907
Od: 15 čer 2004 19:24
Kolik kurzů vypravujou Medlánky na d-6 a na d-7 :?:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 bře 2005 21:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8642
Od: 10 čer 2004 11:19
Kada : Skus se snazit sam a omerit si to , nebo skus napsat do Prasu. Trebas ti to poslou :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 bře 2005 20:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Od: 08 bře 2005 17:54
Bydliště: Brno
Zdravim, chtel bych jsem Vas poprosit, jestli nemate nekdo k dispozici technicky vykres karoserie T6A5, ja sice nejaky mam, ovsem potreboval bych jsem nejaky deilnejsi.

Diky moc


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 bře 2005 19:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Tak pár zážitků z dneška:

Řidič 1018 vzdal na MAliňáku boj s dveřmi a nechal lidi vystoupit, pak odjel do vozovny.

Anitra 1816 dnes na d-7, jel jsem s ní.

Na nádraží byla dnes vidět nádherná přehlídka moderny. V jednu chvíli:
1653+1654 (d-1) 1517 (d-4) 1737 (d-8) 1562+1531 (d-12)

:wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 bře 2005 19:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
BS170 píše:
Nevíte jak dlouho má 1078 podlahu ALTRO :roll: ?Díky :wink:


Není to v evidenci?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 bře 2005 16:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8642
Od: 10 čer 2004 11:19
Doporucuju zajit na konecnou a omerit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 bře 2005 09:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Od: 08 bře 2005 17:54
Bydliště: Brno
Zdravim, chtel bych jsem Vas poprosit, jestli nemate nekdo k dispozici technicky vykres karoserie T6A5, ja sice nejaky mam, ovsem potreboval bych jsem nejaky deilnejsi.

Mam jen tento vykres a potreboval bych jsem i hodnoty zakreslene cervene.

DIKY MOC MOC


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 22:52 
Nevíte jak dlouho má 1078 podlahu ALTRO :roll: ?Díky :wink:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 21:36 
ULF není 6 a 8 článkový, ale ten co vypadá jako ze 7 článků je 5 článkový, (typ B jestli si to dobře pamatuju) a ten kratší vypadá jako 5 čl. ale ve skutečnosti je jen ze tří článků (typ A). Jinak svého času byla tahle tramvaj nejdražší na světě (právě ta cena na 1 metr délky). A troufám si tvrdit, že by v Brně dlouho nejezdila..


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 20:53 
Áno, vo Viedni jazdia dva varianty - 6 a 8 článkový. Ale výrobca myslím že ponúka aj iné možnosti, preto v prepočte je tá približná cena za 1 meter.
Konkrétnu dĺžku viedeňských vozov neviem, ale počítajte si napr. dĺžku okolo 32 - 34 m. (Asi toľko má KT8, resp. 2xT)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 17:06 
Mike píše:
Fixi píše:
PvvS píše:
Ale stale neodstranili zakladni problem a to pevny podvozky.


Já bych chtěl v Brně to co jezdí ve Vídni... ULF. Nevíte kolik stojí?


Pred zavedením Eura sa hovorilo že 1 meter ULFu stojí 1milión šilingov. Tak si to vynásobte a preočítajte podľa kurzu na Euro a potom KČ:)


A proč tak složitě? Kurz šilingu byl před jeho pádem asi 1 ÖS = 2,5 Kč,tak to znamená 2 500 000 Kč/metr... Mimochodem,kolik metrů má ULF...?Myslim si že ULF má ale taky dvě varianty - kratší a delší,ne? Nebo se mýlím?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 16:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Izzy píše:

Ta T3R.EVN je naprosto bombastická. :-P :-D To kdyby jezilo v Brně..........


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 12:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
ds píše:
Jo, T3EVN v ostravské podobě vypadá dobře a navíc ladí k vleku VV60LF (pokud se ho někdy podaří zpojízdnit), ale v Brně bude mít beztak původní čela a skládací dveře. Sice se ušetří, ale cestující nepoznají nový vůz a ten vlek k tomu bude jak pěst na oko...


No jo jenže v Brně se bohužel šetří na čem se dá...taky sem čekal že 1560 dostane při rekonstrukci nová čela(kvůli vleku) ale nestalo se...ale na druhou stranu ty nový čela by tam měly zůstat(při dnu otevř. dveří ve vozovně Křivá mi bylo rečeno že je z nich velmi dobrý výhled) Což se nedá říct o "kotasích" čelech...ale vidím to tak že budeme mít lepená okna, nová čela ale pouze skládačky...ale na tom tak nesejde 8-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 12:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3027
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Jo, T3EVN v ostravské podobě vypadá dobře a navíc ladí k vleku VV60LF (pokud se ho někdy podaří zpojízdnit), ale v Brně bude mít beztak původní čela a skládací dveře. Sice se ušetří, ale cestující nepoznají nový vůz a ten vlek k tomu bude jak pěst na oko...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 12:09 
Fixi píše:
PvvS píše:
Ale stale neodstranili zakladni problem a to pevny podvozky.


Já bych chtěl v Brně to co jezdí ve Vídni... ULF. Nevíte kolik stojí?


Pred zavedením Eura sa hovorilo že 1 meter ULFu stojí 1milión šilingov. Tak si to vynásobte a preočítajte podľa kurzu na Euro a potom KČ:)


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2005 22:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 907
Od: 15 čer 2004 19:24
db píše:
Ta zdechnutá ANITRA byla zřejmě 11/11,protože když jsem vyjížděl z Pis přes Čes do VoKom,tak hlásili že tam je vadná tram u Přistaviště. Po odjezdu 7:49 jsem předjel 1/11,takže ta zdechlina byla 11/11 která následně zdržela i 1/11 z Byr.
Jen tak mimochodem viděl dnes někdo 01102?
Jakou jsem dnes vozil reklamu?
db
Kvůli té Anitře jsem tě nestihl.... :-? Viděl jsem tě už s tou červeno-žlutou Annoncí a s rádiem HEY, jednou si jel i s K2R.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2005 19:30 
Já bych nejraději to, co jezdí ve Štrasburku.Kompletně nízkopodlažní, stoprocentní preference na světelných křižovatkách, dokonalý informační systém pro substrát, ale nevím jestli by se to vyškrábalo Pekařskou.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2005 08:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Ale stale neodstranili zakladni problem a to pevny podvozky.


Já bych chtěl v Brně to co jezdí ve Vídni... ULF. Nevíte kolik stojí?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 12:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8642
Od: 10 čer 2004 11:19
Ale stale neodstranili zakladni problem a to pevny podvozky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 bře 2005 14:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 898
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Bob píše:
Já bych ji do Brna nechtěl, a to z podobných důvodů. Vzhled metra mi nevadí, ale počet článků a absence možnosti nastupovat předkem mi přijdou nedomyšlené. Jak se asi kupují jízdenky u řidiče? Nastoupím druhými dveřmi, a než se protlačím k řidiči, ujedeme dvě zastávky a chytí mě revizor... Kdyby to bylo řešeno jako u zmíněných 14/15Tr, bylo by to vyřešeno. Prostor pro řidiče by byl oddělen, čímž by odpadlo i zaclánení ve výhledu. Celkově bych to hodnotil jako nadějnou myšlenku, která je ale realizována dřív, než byla dotažena do konce


Samostatne i dvere pro ridice jsou na pranil DPP => jinak to vyresit neslo. A myslim si, ze to paradoxne muze nakonec odbaveni na zastavce zrychlit, nebot prvni dvere budou NP a bude od nich moznost jit do vozu na obe strany. (A v pripade busu duchodci nejsou lini popojit k prednim dverim, kdyz ridic zastavi schvalne tak, aby se pred nimi otevreli prostredni)
V DPP je veliky odpor k prodeji jizdenek ridicem a spis to skonci nejakymi jizdenkovymi automaty ve voze.

K ridicakum: Opravneni k rizeni tramvaje obsahuje typy, se kterymi muze dany ridic jezdit. Napr. ridicak na T3 neumoznuje jezdit s KT8 apod. Pokud uz nekdo ma ridicak na 1 typ vozu, tak ziskat opravneni na jiny typ je casove kratsi, nez delat cerstve papiry.

K designu: nechme se prekvapit, jak to bude vypadat v realu. Treba budeme velmi prijemne prekvapeni.

Docela si umim predstavit tuto tramvaj v Brne, ale spise sahnul pro verzi s delsimi nesenymi clanky (ala vektra). Cenove tam nebude vpodstate rozdil a brnenska sit snese bez problemu vetsi zatizeni na strednim podvozku. Navic by do Brna stacila s nehnanym prostrednim podvozkem (=mimo jine mensi hmotnost + nizsi cena)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2005 10:49 
mauricio píše:
Měl jsem na mysli tu na straně 13, sorry za překlep. Mno, já to řeknu asi tak - někde do německaby se hodila, ale k nám....(myslím jako do ČR). Připadá mi designově jako metro. Nechápu, proč 31metrová tramvaj má pět článků, dyť je to blbost. K tomu nastupování řidiče zvláštními dveřmi - mě se to líbí třeba u trolejbusů 14Tr/15Tr, kdy jedno křídlo předních dveří má k dispozici řidič a druhý cestující. Má to ale asi jedinou výhodu a to tu, že řidiči nic nebrání ve výhledu a nevidí (jak to dělají milí senioři v autobusech)na cestující, který mu vněm brání. Docela mě zaujalo to, že bude potřeba nový řidičák :-o . Mno a cena 50mil. je podle mého názoru docela dobrá (ale velká na to,, jaká je to obluda :-) )

Já bych ji do Brna nechtěl, a to z podobných důvodů. Vzhled metra mi nevadí, ale počet článků a absence možnosti nastupovat předkem mi přijdou nedomyšlené. Jak se asi kupují jízdenky u řidiče? Nastoupím druhými dveřmi, a než se protlačím k řidiči, ujedeme dvě zastávky a chytí mě revizor... Kdyby to bylo řešeno jako u zmíněných 14/15Tr, bylo by to vyřešeno. Prostor pro řidiče by byl oddělen, čímž by odpadlo i zaclánení ve výhledu. Celkově bych to hodnotil jako nadějnou myšlenku, která je ale realizována dřív, než byla dotažena do konce


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9446 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 378  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 led 2020 00:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]