Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 374  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 12:09 
Fixi píše:
PvvS píše:
Ale stale neodstranili zakladni problem a to pevny podvozky.


Já bych chtěl v Brně to co jezdí ve Vídni... ULF. Nevíte kolik stojí?


Pred zavedením Eura sa hovorilo že 1 meter ULFu stojí 1milión šilingov. Tak si to vynásobte a preočítajte podľa kurzu na Euro a potom KČ:)


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2005 22:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
db píše:
Ta zdechnutá ANITRA byla zřejmě 11/11,protože když jsem vyjížděl z Pis přes Čes do VoKom,tak hlásili že tam je vadná tram u Přistaviště. Po odjezdu 7:49 jsem předjel 1/11,takže ta zdechlina byla 11/11 která následně zdržela i 1/11 z Byr.
Jen tak mimochodem viděl dnes někdo 01102?
Jakou jsem dnes vozil reklamu?
db
Kvůli té Anitře jsem tě nestihl.... :-? Viděl jsem tě už s tou červeno-žlutou Annoncí a s rádiem HEY, jednou si jel i s K2R.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2005 19:30 
Já bych nejraději to, co jezdí ve Štrasburku.Kompletně nízkopodlažní, stoprocentní preference na světelných křižovatkách, dokonalý informační systém pro substrát, ale nevím jestli by se to vyškrábalo Pekařskou.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 bře 2005 08:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Ale stale neodstranili zakladni problem a to pevny podvozky.


Já bych chtěl v Brně to co jezdí ve Vídni... ULF. Nevíte kolik stojí?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 12:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Ale stale neodstranili zakladni problem a to pevny podvozky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 bře 2005 14:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Bob píše:
Já bych ji do Brna nechtěl, a to z podobných důvodů. Vzhled metra mi nevadí, ale počet článků a absence možnosti nastupovat předkem mi přijdou nedomyšlené. Jak se asi kupují jízdenky u řidiče? Nastoupím druhými dveřmi, a než se protlačím k řidiči, ujedeme dvě zastávky a chytí mě revizor... Kdyby to bylo řešeno jako u zmíněných 14/15Tr, bylo by to vyřešeno. Prostor pro řidiče by byl oddělen, čímž by odpadlo i zaclánení ve výhledu. Celkově bych to hodnotil jako nadějnou myšlenku, která je ale realizována dřív, než byla dotažena do konce


Samostatne i dvere pro ridice jsou na pranil DPP => jinak to vyresit neslo. A myslim si, ze to paradoxne muze nakonec odbaveni na zastavce zrychlit, nebot prvni dvere budou NP a bude od nich moznost jit do vozu na obe strany. (A v pripade busu duchodci nejsou lini popojit k prednim dverim, kdyz ridic zastavi schvalne tak, aby se pred nimi otevreli prostredni)
V DPP je veliky odpor k prodeji jizdenek ridicem a spis to skonci nejakymi jizdenkovymi automaty ve voze.

K ridicakum: Opravneni k rizeni tramvaje obsahuje typy, se kterymi muze dany ridic jezdit. Napr. ridicak na T3 neumoznuje jezdit s KT8 apod. Pokud uz nekdo ma ridicak na 1 typ vozu, tak ziskat opravneni na jiny typ je casove kratsi, nez delat cerstve papiry.

K designu: nechme se prekvapit, jak to bude vypadat v realu. Treba budeme velmi prijemne prekvapeni.

Docela si umim predstavit tuto tramvaj v Brne, ale spise sahnul pro verzi s delsimi nesenymi clanky (ala vektra). Cenove tam nebude vpodstate rozdil a brnenska sit snese bez problemu vetsi zatizeni na strednim podvozku. Navic by do Brna stacila s nehnanym prostrednim podvozkem (=mimo jine mensi hmotnost + nizsi cena)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2005 10:49 
mauricio píše:
Měl jsem na mysli tu na straně 13, sorry za překlep. Mno, já to řeknu asi tak - někde do německaby se hodila, ale k nám....(myslím jako do ČR). Připadá mi designově jako metro. Nechápu, proč 31metrová tramvaj má pět článků, dyť je to blbost. K tomu nastupování řidiče zvláštními dveřmi - mě se to líbí třeba u trolejbusů 14Tr/15Tr, kdy jedno křídlo předních dveří má k dispozici řidič a druhý cestující. Má to ale asi jedinou výhodu a to tu, že řidiči nic nebrání ve výhledu a nevidí (jak to dělají milí senioři v autobusech)na cestující, který mu vněm brání. Docela mě zaujalo to, že bude potřeba nový řidičák :-o . Mno a cena 50mil. je podle mého názoru docela dobrá (ale velká na to,, jaká je to obluda :-) )

Já bych ji do Brna nechtěl, a to z podobných důvodů. Vzhled metra mi nevadí, ale počet článků a absence možnosti nastupovat předkem mi přijdou nedomyšlené. Jak se asi kupují jízdenky u řidiče? Nastoupím druhými dveřmi, a než se protlačím k řidiči, ujedeme dvě zastávky a chytí mě revizor... Kdyby to bylo řešeno jako u zmíněných 14/15Tr, bylo by to vyřešeno. Prostor pro řidiče by byl oddělen, čímž by odpadlo i zaclánení ve výhledu. Celkově bych to hodnotil jako nadějnou myšlenku, která je ale realizována dřív, než byla dotažena do konce


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 bře 2005 10:10 

Příspěvky: 9176
Od: 15 led 2005 23:41
Měl jsem na mysli tu na straně 13, sorry za překlep. Mno, já to řeknu asi tak - někde do německaby se hodila, ale k nám....(myslím jako do ČR). Připadá mi designově jako metro. Nechápu, proč 31metrová tramvaj má pět článků, dyť je to blbost. K tomu nastupování řidiče zvláštními dveřmi - mě se to líbí třeba u trolejbusů 14Tr/15Tr, kdy jedno křídlo předních dveří má k dispozici řidič a druhý cestující. Má to ale asi jedinou výhodu a to tu, že řidiči nic nebrání ve výhledu a nevidí (jak to dělají milí senioři v autobusech)na cestující, který mu vněm brání. Docela mě zaujalo to, že bude potřeba nový řidičák :-o . Mno a cena 50mil. je podle mého názoru docela dobrá (ale velká na to,, jaká je to obluda :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2005 10:03 
ds píše:
mauricio píše:
Sice to sem úplně nepatří, ale co říáte na tuto tramvaj?? http://www.dp-praha.cz/obrazky/90014/kontakt0305.pdf je na straně 20

Jestli myslíš Poršetru, tak ta je na straně 12, nikoliv 20, ještě se tak naučit číst...

Zameť si před vlastním prahem, co se týče umění či neumění číst. Je to totiž na straně 13 :lol: :lol: :lol:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 bře 2005 09:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3022
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
mauricio píše:
Sice to sem úplně nepatří, ale co říáte na tuto tramvaj?? http://www.dp-praha.cz/obrazky/90014/kontakt0305.pdf je na straně 20

Jestli myslíš Poršetru, tak ta je na straně 12, nikoliv 20, ještě se tak naučit číst... Mé dojmy z tohoto stroje (vycházející jen z technických údajů) jsou poněkud rozpačité. První dveře mají být jen pro řidiče, takže si lze celkem představit jak na ně důchodci buší, dožadují se jejich otevření a zdržují odbavení vozu v zastávce. Navíc ten první článek bude vlastně "slepý", takže z přeplněného vozu bude problém se dostat. Co se designu týče, ta obludná čela se mi ani trochu nelíbí, podle mě to bude v Praze jak pěst na oko. Ale těžko říct, někdo to obdivuje, někdo zatracuje. No a po technické stránce je to v podstatě prodloužená Anitra se všemi výhodami i nevýhodami. Na druhou stranu, Praha už nějaké NP tramvaje potřebuje. 4 RT6 zatím nejezdí, teď se mají vyskytnout nějaké KT8 s nízkopodlažním článkem. Ale Praha má kolem 900 tramvají, takže obnova Poršetrami (cena přes 50 mil. za kus) by trvala pěkně dlouho... Myslím, že jestli bude znízkopodlažnění T3 úspěšné, vidím další odbytiště....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 bře 2005 08:33 

Příspěvky: 9176
Od: 15 led 2005 23:41
Sice to sem úplně nepatří, ale co říáte na tuto tramvaj?? http://www.dp-praha.cz/obrazky/90014/kontakt0305.pdf je na straně 20


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2005 23:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3022
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
manil píše:
Nevite nekdo, v cem jsou hlavni vyhody polopantografu oproti nuzkovym pantografum?


Šetrnější k trolejím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2005 23:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
jo a vcera (v sobotu) jsem videl T3P 1628 solo na d-4. Doposud jezdila v paru s 1629.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2005 23:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Nevite nekdo, v cem jsou hlavni vyhody polopantografu oproti nuzkovym pantografum?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 21:05 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
1816 sice chcípla, ale další Anitry(nastěstí) zatím normálně jezdí.Býva v provozu tak 8 z 11 s 1816 12 vozů.Doufám, že jim to vydrží při proslulé údržbě v Pisárkách.Aniter taky v ulicích výrazně přibylo, jsou vidět všude.Co s těma 1806 a 1807 dělali, že tak dlouho stály? Nebo to byla jen lenost je zprovoznit po opravě brzd? Proč jim vlastně opravovali ty brzdy, vždyť jsou docela nový a už oprava? Na d-2 dnes byla spousta cedulových K2 1076,1123ap., takže pouze BUSE K2 tam byly jen pár dní.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 19:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 67
Od: 10 bře 2005 21:15
Bydliště: Brno
Ta zdechnutá ANITRA byla zřejmě 11/11,protože když jsem vyjížděl z Pis přes Čes do VoKom,tak hlásili že tam je vadná tram u Přistaviště. Po odjezdu 7:49 jsem předjel 1/11,takže ta zdechlina byla 11/11 která následně zdržela i 1/11 z Byr.
Jen tak mimochodem viděl dnes někdo 01102?
Jakou jsem dnes vozil reklamu?
db


Naposledy upravil db dne 12 bře 2005 10:26, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 16:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
VS píše:
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


Kterej kurz? Byla na 11/11? Jen by mě zajímalo, jestli tam ráno byly Anitry dvě.

Kurs to fakt nevim, to jsem si nevšíml. Jel jsem do protisměru.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 13:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
mauricio píše:
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


kdo jí odtahoval ?? :-) :-D

nejaka T3 na jednicce, ktera prijela za ni


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 10:15 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


Kterej kurz? Byla na 11/11? Jen by mě zajímalo, jestli tam ráno byly Anitry dvě.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 09:41 

Příspěvky: 9176
Od: 15 led 2005 23:41
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


kdo jí odtahoval ?? :-) :-D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 08:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 21:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Bob píše:
Honza píše:
PvvS píše:
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )
Vše je relativní, KT8 měly vlastně být vozy pro diametr (názor z r. 1989). Na T6A5 jsem zapoměl :oops:

KT8 ano, ale pokud vím, tak jen nízkopodlažní
Měly být později upraveny nástupiště pro vozy typu metro.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 21:31 
PvvS píše:
V dobe prvnich planu na diametr se o nejakych Np vozech ani neuvazovalo .

Jo, to je fakt. Ale v těch posledních jen o NP


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 21:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
V dobe prvnich planu na diametr se o nejakych Np vozech ani neuvazovalo .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 21:08 
Honza píše:
PvvS píše:
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )
Vše je relativní, KT8 měly vlastně být vozy pro diametr (názor z r. 1989). Na T6A5 jsem zapoměl :oops:

KT8 ano, ale pokud vím, tak jen nízkopodlažní


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 374  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Domis a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 pro 2019 12:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]