Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 398 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Měl jsem na mysli tu na straně 13, sorry za překlep. Mno, já to řeknu asi tak - někde do německaby se hodila, ale k nám....(myslím jako do ČR). Připadá mi designově jako metro. Nechápu, proč 31metrová tramvaj má pět článků, dyť je to blbost. K tomu nastupování řidiče zvláštními dveřmi - mě se to líbí třeba u trolejbusů 14Tr/15Tr, kdy jedno křídlo předních dveří má k dispozici řidič a druhý cestující. Má to ale asi jedinou výhodu a to tu, že řidiči nic nebrání ve výhledu a nevidí (jak to dělají milí senioři v autobusech)na cestující, který mu vněm brání. Docela mě zaujalo to, že bude potřeba nový řidičák :-o . Mno a cena 50mil. je podle mého názoru docela dobrá (ale velká na to,, jaká je to obluda :-) )


ds píše:
mauricio píše:
Sice to sem úplně nepatří, ale co říáte na tuto tramvaj?? http://www.dp-praha.cz/obrazky/90014/kontakt0305.pdf je na straně 20

Jestli myslíš Poršetru, tak ta je na straně 12, nikoliv 20, ještě se tak naučit číst...

Zameť si před vlastním prahem, co se týče umění či neumění číst. Je to totiž na straně 13 :lol: :lol: :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
mauricio píše:
Sice to sem úplně nepatří, ale co říáte na tuto tramvaj?? http://www.dp-praha.cz/obrazky/90014/kontakt0305.pdf je na straně 20

Jestli myslíš Poršetru, tak ta je na straně 12, nikoliv 20, ještě se tak naučit číst... Mé dojmy z tohoto stroje (vycházející jen z technických údajů) jsou poněkud rozpačité. První dveře mají být jen pro řidiče, takže si lze celkem představit jak na ně důchodci buší, dožadují se jejich otevření a zdržují odbavení vozu v zastávce. Navíc ten první článek bude vlastně "slepý", takže z přeplněného vozu bude problém se dostat. Co se designu týče, ta obludná čela se mi ani trochu nelíbí, podle mě to bude v Praze jak pěst na oko. Ale těžko říct, někdo to obdivuje, někdo zatracuje. No a po technické stránce je to v podstatě prodloužená Anitra se všemi výhodami i nevýhodami. Na druhou stranu, Praha už nějaké NP tramvaje potřebuje. 4 RT6 zatím nejezdí, teď se mají vyskytnout nějaké KT8 s nízkopodlažním článkem. Ale Praha má kolem 900 tramvají, takže obnova Poršetrami (cena přes 50 mil. za kus) by trvala pěkně dlouho... Myslím, že jestli bude znízkopodlažnění T3 úspěšné, vidím další odbytiště....


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Sice to sem úplně nepatří, ale co říáte na tuto tramvaj?? http://www.dp-praha.cz/obrazky/90014/kontakt0305.pdf je na straně 20


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil píše:
Nevite nekdo, v cem jsou hlavni vyhody polopantografu oproti nuzkovym pantografum?


Šetrnější k trolejím.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
jo a vcera (v sobotu) jsem videl T3P 1628 solo na d-4. Doposud jezdila v paru s 1629.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nevite nekdo, v cem jsou hlavni vyhody polopantografu oproti nuzkovym pantografum?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
1816 sice chcípla, ale další Anitry(nastěstí) zatím normálně jezdí.Býva v provozu tak 8 z 11 s 1816 12 vozů.Doufám, že jim to vydrží při proslulé údržbě v Pisárkách.Aniter taky v ulicích výrazně přibylo, jsou vidět všude.Co s těma 1806 a 1807 dělali, že tak dlouho stály? Nebo to byla jen lenost je zprovoznit po opravě brzd? Proč jim vlastně opravovali ty brzdy, vždyť jsou docela nový a už oprava? Na d-2 dnes byla spousta cedulových K2 1076,1123ap., takže pouze BUSE K2 tam byly jen pár dní.


Offline
Uživatelský avatar

67
10 bře 2005 21:15
Brno
Ta zdechnutá ANITRA byla zřejmě 11/11,protože když jsem vyjížděl z Pis přes Čes do VoKom,tak hlásili že tam je vadná tram u Přistaviště. Po odjezdu 7:49 jsem předjel 1/11,takže ta zdechlina byla 11/11 která následně zdržela i 1/11 z Byr.
Jen tak mimochodem viděl dnes někdo 01102?
Jakou jsem dnes vozil reklamu?
db


Naposledy upravil db dne 12 bře 2005 10:26, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


Kterej kurz? Byla na 11/11? Jen by mě zajímalo, jestli tam ráno byly Anitry dvě.

Kurs to fakt nevim, to jsem si nevšíml. Jel jsem do protisměru.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


kdo jí odtahoval ?? :-) :-D

nejaka T3 na jednicce, ktera prijela za ni


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


Kterej kurz? Byla na 11/11? Jen by mě zajímalo, jestli tam ráno byly Anitry dvě.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


kdo jí odtahoval ?? :-) :-D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Bob píše:
Honza píše:
PvvS píše:
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )
Vše je relativní, KT8 měly vlastně být vozy pro diametr (názor z r. 1989). Na T6A5 jsem zapoměl :oops:

KT8 ano, ale pokud vím, tak jen nízkopodlažní
Měly být později upraveny nástupiště pro vozy typu metro.


PvvS píše:
V dobe prvnich planu na diametr se o nejakych Np vozech ani neuvazovalo .

Jo, to je fakt. Ale v těch posledních jen o NP


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
V dobe prvnich planu na diametr se o nejakych Np vozech ani neuvazovalo .


Honza píše:
PvvS píše:
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )
Vše je relativní, KT8 měly vlastně být vozy pro diametr (názor z r. 1989). Na T6A5 jsem zapoměl :oops:

KT8 ano, ale pokud vím, tak jen nízkopodlažní


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
PvvS píše:
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )
Vše je relativní, KT8 měly vlastně být vozy pro diametr (názor z r. 1989). Na T6A5 jsem zapoměl :oops:


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
jeyek píše:
Takovej dotaz: Nevíte někdo, jak (čím) plánuje DPMB nahradit ty straý T3? Myslím, jak K2 nahrazuje "super" Anitrama, tak jestli něco bude aji s těma T3... :-? předem díky za odpověd.

Rekonstrukcemi K2 na K3R :-( Náhrada za T2 byly KT8D5, co příjde za T3 ? Kdyby tak Vektra, ale když jedu v horku v Anitře (střešní okna nejsou), tak nevím... Bohužel zatím jen reko... :evil:


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
No, moji favorité jsou samozřejmě 1005 (ta už je zvlášť nechutná), 1655+56, a z rekonstruovaných K2P 1118 (vydává opravdu roztomilé zvuky). Jinak musím souhlasit, že ke zblití je prakticky každý pisárecký vlečňák :evil:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Bob píše:
VS píše:
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


Jako jasné favority vidím (ze svého pohledu) 1005 a 1655+6. To jsou opravdové sqosty. A škoda, že už dojezdil vůz 2308, ten stál taky za to. Především řidiči si "moc pochvalovali" pevné neodpružené sedadlo.


Hnusný sou i T3 1546+47 a většina pisáreckých vlečňáků.U K2 o 1005 není pochyb, dokonce už měla být vyřazená, ale ona stále přežívá, dnes na d-2(4/2) :!: I když ostatní vozy na d-2 pouze s BUSE.Z busů taky 7238,7293 apod., sice mají buse ale šroty sou to stejně.
Jinak dnes se to Anitrama v Brně jenom hemžilo, 1806 a 1807 už v provozu a vyjela i 1814.Za krátkou cestu po Vídeňské projelo snad 5 Aniter.Dnes byly takhle:
d-2 1806(5/2) a 1813(7/2)
d-4 1807(2/4)
d-5 1805(1/5) a 1812(7/5)
d-6 asi jo, když je tam garantovaná, neviděl sem ji.
d-7 1815(5/7)
d-11 1814(11/11)
Vozy na d-4 a 11 sem potkal na České, zbytek Vídeňská.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
VS píše:
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


mno já souhlasím s tou 1005,1063,RT6 nejsou špatné, akorát jsou porchové, mno, ostatní ¨trěžko říct - u kačen je docela špatná asi 1704, 1037 suhlas, všechny busy kloubáky 23xx jsou na dvě věci, B732 skoro taky, trolejbusy 15Tr 3507.... Toť můj názor. Mno T3 jsou špatné podle mě všechny pražské...


VS píše:
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


Jako jasné favority vidím (ze svého pohledu) 1005 a 1655+6. To jsou opravdové sqosty. A škoda, že už dojezdil vůz 2308, ten stál taky za to. Především řidiči si "moc pochvalovali" pevné neodpružené sedadlo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10271 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 21:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]