Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 398 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
jeyek píše:
Takovej dotaz: Nevíte někdo, jak (čím) plánuje DPMB nahradit ty straý T3? Myslím, jak K2 nahrazuje "super" Anitrama, tak jestli něco bude aji s těma T3... :-? předem díky za odpověd.

Rekonstrukcemi K2 na K3R :-( Náhrada za T2 byly KT8D5, co příjde za T3 ? Kdyby tak Vektra, ale když jedu v horku v Anitře (střešní okna nejsou), tak nevím... Bohužel zatím jen reko... :evil:


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
No, moji favorité jsou samozřejmě 1005 (ta už je zvlášť nechutná), 1655+56, a z rekonstruovaných K2P 1118 (vydává opravdu roztomilé zvuky). Jinak musím souhlasit, že ke zblití je prakticky každý pisárecký vlečňák :evil:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Bob píše:
VS píše:
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


Jako jasné favority vidím (ze svého pohledu) 1005 a 1655+6. To jsou opravdové sqosty. A škoda, že už dojezdil vůz 2308, ten stál taky za to. Především řidiči si "moc pochvalovali" pevné neodpružené sedadlo.


Hnusný sou i T3 1546+47 a většina pisáreckých vlečňáků.U K2 o 1005 není pochyb, dokonce už měla být vyřazená, ale ona stále přežívá, dnes na d-2(4/2) :!: I když ostatní vozy na d-2 pouze s BUSE.Z busů taky 7238,7293 apod., sice mají buse ale šroty sou to stejně.
Jinak dnes se to Anitrama v Brně jenom hemžilo, 1806 a 1807 už v provozu a vyjela i 1814.Za krátkou cestu po Vídeňské projelo snad 5 Aniter.Dnes byly takhle:
d-2 1806(5/2) a 1813(7/2)
d-4 1807(2/4)
d-5 1805(1/5) a 1812(7/5)
d-6 asi jo, když je tam garantovaná, neviděl sem ji.
d-7 1815(5/7)
d-11 1814(11/11)
Vozy na d-4 a 11 sem potkal na České, zbytek Vídeňská.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
VS píše:
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


mno já souhlasím s tou 1005,1063,RT6 nejsou špatné, akorát jsou porchové, mno, ostatní ¨trěžko říct - u kačen je docela špatná asi 1704, 1037 suhlas, všechny busy kloubáky 23xx jsou na dvě věci, B732 skoro taky, trolejbusy 15Tr 3507.... Toť můj názor. Mno T3 jsou špatné podle mě všechny pražské...


VS píše:
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


Jako jasné favority vidím (ze svého pohledu) 1005 a 1655+6. To jsou opravdové sqosty. A škoda, že už dojezdil vůz 2308, ten stál taky za to. Především řidiči si "moc pochvalovali" pevné neodpružené sedadlo.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Vyhlašuji takovou menší anketu o nejhorší vozy v MHD. Klidně všechny trakce.Hlasovat můžete přímo do diskuzního fóra.
Moje tipy:
K2-1005,1063,1130
T3-1546+47,1655+56,1557+61,1599,1613
Rt6-celkově
K2R-1037
K2P-1024?
KT8-?
B732-7310,7342-7344
B941-řada 233x
CityBusy-nemám je rád
14Tr,21Tr-těžko říct


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Měňeny jsou třetí a čtvrté dveře. Místo původní stříbrné varianty jsou celé na bílo. Na vnější straně vespod jsou úchyty a tuším že i zámky. Původní černé tyče zevnitř dveří jsou nyní modré a mají větší odstup od skříně vozu takže je možné se za ně chytit což u těch původních nejde..leda že máš prsty jak holka :-D Jinak tlačítka zevnitř jsou pouze u dvoukřídlých třetích dveří a tuším že na pravém křídle při pohledu zevnitř. Poslední dveře talčítko nemají. Čus!! Ps:škodovka asi mele z posledního že nedokáže dát do blbé anitry stejný dveře jako typ původní..


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Takovej dotaz: Nevíte někdo, jak (čím) plánuje DPMB nahradit ty straý T3? Myslím, jak K2 nahrazuje "super" Anitrama, tak jestli něco bude aji s těma T3... :-? předem díky za odpověd.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
1805 : protoze plzen. Taky si povsimni toho ze na nekterych kridlech je poptavka a na nekterych ne. Napadaji me 2 moznosti .

Ve skodovce prirepasi poskodili dvere a museli je vymenit

Ty puvodni byly shnily a museli je vymenit.

Kazdopadne to nejsou dvere , ktery tam byly .


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Jel jsem dnes 1005 a byla to hrůza.. hnus! :evil:

Na d-2 opravdu samé BuseK2: např. 1120,1127,1129,1033,1044,1066,1080,Anitra 180X...

Anitra 1814 je opravena!!!

A nevíte, proč má 1805 třetí a čtvrté dveře bílé?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Nevite nekdo, ktere tramvaje se v dohledne dobe budou rusit nejake tramvaje, pripadne kdy pujdou na reko?
A jeste kdy bude v Brne poprve mozno spatrit T3.EVN?


T3.EVN tak možná za rok...
Je plánována reko 1655+1656 a ještě jedné soupravy na T3R.PV
A taky GO... pravděpodobně 1557,1561,1530,1603

Nevím to jistě.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nevite nekdo, ktere tramvaje se v dohledne dobe budou rusit nejake tramvaje, pripadne kdy pujdou na reko?
A jeste kdy bude v Brne poprve mozno spatrit T3.EVN?


Honza píše:
Bob píše:
PvvS píše:
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.

Počkej, Honza asi myslí klasické sedlo dopoledne a kvečeru, ne trhačky ráno do osmi. Třeba aby kolem desáté dopoledne jezdily tak, jak navrhuje

Sedlo je jenom jedno: vrcholy jsou 2 špičky a to je mezi nima.

Pokud vím tak zátahy jsou na d-3, d-9(ráno z 11, odpoledne z 10) d-10 a d-11 no a jeden zátah ráno na d-13 ta a další linky (1,5,8...) už nevyjíždějí na odpoledne.

Jo, jasně. Blbě jsem spojil dva časové údaje dohromady


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Bob píše:
PvvS píše:
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.

Počkej, Honza asi myslí klasické sedlo dopoledne a kvečeru, ne trhačky ráno do osmi. Třeba aby kolem desáté dopoledne jezdily tak, jak navrhuje

Sedlo je jenom jedno: vrcholy jsou 2 špičky a to je mezi nima.

Pokud vím tak zátahy jsou na d-3, d-9(ráno z 11, odpoledne z 10) d-10 a d-11 no a jeden zátah ráno na d-13 ta a další linky (1,5,8...) už nevyjíždějí na odpoledne.


Thaavi píše:
Zdar lidi, nevíte, jak daleko pokročila reko Táborské? Kdy se počítá se zprovozněním tramvaje do Juliánova? Dík, čau

Do Juliánova by se mělo jezdit někdy od května nebo června.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Takže raději budou jezdit na linkách poloprázdné vozy... projeďte se někdy v sedle do Bystrce... d-1 vozí vzduch a 4 důchodce.
Linky 3 a 11 nejsou VŽÁDNÉM PŘÍPADĚ prokládány, často čekám z d-3 na d-1 více než 5 minut, jindy si jedou za zadkem... plná d-11 v úseku Česká - Mozolky a na druhé straně prázdné a zbytečné spřažené vozy na d-3, protože lidi raději jedou bez přestupu.

Proč je tedy stejný interval v odpolední špičce jako v dopoledním sedle :?:


Nevím kdo by to mohl vědět, ale doufám,že mě někdo z Vás poradí. Nikde nemůžu sehnat žádný zákon nebo vyhlášku, podle které se řídí úprava jízdních dob a přestávek pro tramvajáky. Řidiči busů a náklaďáků jezděj podle AETRu, ale co Vy. Prý máte dokonce nějakou zvláštní vyjímku, kterou podle mých průzkumů nikdo neviděl. Mohl by mě s tím někdo pomoci? Díky


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Jenze taky dost linek mimo sedlo vubec nejezdilo.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Souhlasím s Mikem, kvůli lepšímu rozložení služeb řidičů se intervaly určitě nesjednocovaly. Dělené služby existují v každém jiném městě a v Brně existovaly celá léta v mnohem širším rozsahu (mimo špičky byl provoz slabší o nějakých 40%).


PvvS píše:
No to by asi nastaly dost problemy s ridicama . Dost by se rozhodily sluzby a malokdo by to asi chtel jezdit.


Tal napr. v Bratislave, Košiciach, Prahe, a verím, že aj v Brne na autobusoch a trolejbusoch sú aj tzv. delené služby= vozy a vodiči premávajú iba počas preprav. špičiek (= napr. cca od. 4 do 8 a od 14 do 18) - je to vtedy je väčšia výprava - hustejší interval. Jasné, že niektorí vodiči na to nadávajú, ale sú aj takí, ktorí robia iba delené.
Nebolo to náhodou aj v Brne na trmvajách za čias, keď bol interval v špičke 8 (ráno aj poobede) a v sedle 12 min?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
jinak na d-8 je interval takovy ze prijizdejici vuz na mifkovy v podstate miji odjizdejici vuz, ktery mu uvolnuje kolej. Nejaky zkracovani nepada v uvahu.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No a pokud si to sectes , tak by se dost solidne hromadily na konecnych. Pristresyk nic nevyresi. Vozy na konecnych musi popojizdet kvuli nasledujicim spojum . Takze by bylo furt odbihani.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Anonymous píše:
Interval 6 minut by podle mě na hodně linkách stačil (na linkách 1,8,12+13 bych byl opatrnější...)


Pak už ti zbývají jen linky 4 a 5. Na 5 to nejde, kvůli prokladům s 8 (a vlastně i 6 a 7, neboť ty se prokládají s d-1). Pokud bys měl na mysli prodložování intervalů 10 min. na 12, tak na d-3/11 to nejde (návaznost na d-1), na d-2 taky ne (proklady s d-6 a d-3), na d-9 taky ne (d-11, 12). Takže zbývá jediná linka 4. Z toho plyne jediné - buď všechny linky, nebo žádná....


Tento problém by se dal snad řešit tím vybudování vhodných přístřešků pro řidiče na odpočinek, nejlépe někde v centru, kde projíždí všechny linky. Ušetřily by se vozy, protože by už nestály zbytečně na konečných a v sedle by řidiči prostě měli delší pauzy, nebo měli párhodinovou mezeru, jak by chtěli. Interval 6 minut by podle mě na hodně linkách stačil (na linkách 1,8,12+13 bych byl opatrnější...)


PvvS píše:
No to by asi nastaly dost problemy s ridicama . Dost by se rozhodily sluzby a malokdo by to asi chtel jezdit.

Jo, to si myslím taky. Vlastně by každý šestý řidič po ranní špičce končil. (Mimo těch, co mají trhačky už teď). Jinak by to museli pořádně překopat, ale pochybuju, že by se to někomu líbilo. Těch trhaček by muselo rapidně přibýt. Jen jsem se ti snažil vysvětlit Honzův nápad


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]