Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9767 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 391  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 19:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Jel jsem dnes 1005 a byla to hrůza.. hnus! :evil:

Na d-2 opravdu samé BuseK2: např. 1120,1127,1129,1033,1044,1066,1080,Anitra 180X...

Anitra 1814 je opravena!!!

A nevíte, proč má 1805 třetí a čtvrté dveře bílé?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 19:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
manil píše:
Nevite nekdo, ktere tramvaje se v dohledne dobe budou rusit nejake tramvaje, pripadne kdy pujdou na reko?
A jeste kdy bude v Brne poprve mozno spatrit T3.EVN?


T3.EVN tak možná za rok...
Je plánována reko 1655+1656 a ještě jedné soupravy na T3R.PV
A taky GO... pravděpodobně 1557,1561,1530,1603

Nevím to jistě.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2005 22:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11609
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Nevite nekdo, ktere tramvaje se v dohledne dobe budou rusit nejake tramvaje, pripadne kdy pujdou na reko?
A jeste kdy bude v Brne poprve mozno spatrit T3.EVN?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2005 22:54 
Honza píše:
Bob píše:
PvvS píše:
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.

Počkej, Honza asi myslí klasické sedlo dopoledne a kvečeru, ne trhačky ráno do osmi. Třeba aby kolem desáté dopoledne jezdily tak, jak navrhuje

Sedlo je jenom jedno: vrcholy jsou 2 špičky a to je mezi nima.

Pokud vím tak zátahy jsou na d-3, d-9(ráno z 11, odpoledne z 10) d-10 a d-11 no a jeden zátah ráno na d-13 ta a další linky (1,5,8...) už nevyjíždějí na odpoledne.

Jo, jasně. Blbě jsem spojil dva časové údaje dohromady


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 bře 2005 21:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
Bob píše:
PvvS píše:
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.

Počkej, Honza asi myslí klasické sedlo dopoledne a kvečeru, ne trhačky ráno do osmi. Třeba aby kolem desáté dopoledne jezdily tak, jak navrhuje

Sedlo je jenom jedno: vrcholy jsou 2 špičky a to je mezi nima.

Pokud vím tak zátahy jsou na d-3, d-9(ráno z 11, odpoledne z 10) d-10 a d-11 no a jeden zátah ráno na d-13 ta a další linky (1,5,8...) už nevyjíždějí na odpoledne.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2005 20:15 
Thaavi píše:
Zdar lidi, nevíte, jak daleko pokročila reko Táborské? Kdy se počítá se zprovozněním tramvaje do Juliánova? Dík, čau

Do Juliánova by se mělo jezdit někdy od května nebo června.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2005 13:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
Takže raději budou jezdit na linkách poloprázdné vozy... projeďte se někdy v sedle do Bystrce... d-1 vozí vzduch a 4 důchodce.
Linky 3 a 11 nejsou VŽÁDNÉM PŘÍPADĚ prokládány, často čekám z d-3 na d-1 více než 5 minut, jindy si jedou za zadkem... plná d-11 v úseku Česká - Mozolky a na druhé straně prázdné a zbytečné spřažené vozy na d-3, protože lidi raději jedou bez přestupu.

Proč je tedy stejný interval v odpolední špičce jako v dopoledním sedle :?:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2005 11:12 
Nevím kdo by to mohl vědět, ale doufám,že mě někdo z Vás poradí. Nikde nemůžu sehnat žádný zákon nebo vyhlášku, podle které se řídí úprava jízdních dob a přestávek pro tramvajáky. Řidiči busů a náklaďáků jezděj podle AETRu, ale co Vy. Prý máte dokonce nějakou zvláštní vyjímku, kterou podle mých průzkumů nikdo neviděl. Mohl by mě s tím někdo pomoci? Díky


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 bře 2005 16:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
Jenze taky dost linek mimo sedlo vubec nejezdilo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 bře 2005 13:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3084
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Souhlasím s Mikem, kvůli lepšímu rozložení služeb řidičů se intervaly určitě nesjednocovaly. Dělené služby existují v každém jiném městě a v Brně existovaly celá léta v mnohem širším rozsahu (mimo špičky byl provoz slabší o nějakých 40%).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 bře 2005 12:18 
PvvS píše:
No to by asi nastaly dost problemy s ridicama . Dost by se rozhodily sluzby a malokdo by to asi chtel jezdit.


Tal napr. v Bratislave, Košiciach, Prahe, a verím, že aj v Brne na autobusoch a trolejbusoch sú aj tzv. delené služby= vozy a vodiči premávajú iba počas preprav. špičiek (= napr. cca od. 4 do 8 a od 14 do 18) - je to vtedy je väčšia výprava - hustejší interval. Jasné, že niektorí vodiči na to nadávajú, ale sú aj takí, ktorí robia iba delené.
Nebolo to náhodou aj v Brne na trmvajách za čias, keď bol interval v špičke 8 (ráno aj poobede) a v sedle 12 min?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 17:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
jinak na d-8 je interval takovy ze prijizdejici vuz na mifkovy v podstate miji odjizdejici vuz, ktery mu uvolnuje kolej. Nejaky zkracovani nepada v uvahu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 17:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
No a pokud si to sectes , tak by se dost solidne hromadily na konecnych. Pristresyk nic nevyresi. Vozy na konecnych musi popojizdet kvuli nasledujicim spojum . Takze by bylo furt odbihani.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 13:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3084
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Anonymous píše:
Interval 6 minut by podle mě na hodně linkách stačil (na linkách 1,8,12+13 bych byl opatrnější...)


Pak už ti zbývají jen linky 4 a 5. Na 5 to nejde, kvůli prokladům s 8 (a vlastně i 6 a 7, neboť ty se prokládají s d-1). Pokud bys měl na mysli prodložování intervalů 10 min. na 12, tak na d-3/11 to nejde (návaznost na d-1), na d-2 taky ne (proklady s d-6 a d-3), na d-9 taky ne (d-11, 12). Takže zbývá jediná linka 4. Z toho plyne jediné - buď všechny linky, nebo žádná....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 13:06 
Tento problém by se dal snad řešit tím vybudování vhodných přístřešků pro řidiče na odpočinek, nejlépe někde v centru, kde projíždí všechny linky. Ušetřily by se vozy, protože by už nestály zbytečně na konečných a v sedle by řidiči prostě měli delší pauzy, nebo měli párhodinovou mezeru, jak by chtěli. Interval 6 minut by podle mě na hodně linkách stačil (na linkách 1,8,12+13 bych byl opatrnější...)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:31 
PvvS píše:
No to by asi nastaly dost problemy s ridicama . Dost by se rozhodily sluzby a malokdo by to asi chtel jezdit.

Jo, to si myslím taky. Vlastně by každý šestý řidič po ranní špičce končil. (Mimo těch, co mají trhačky už teď). Jinak by to museli pořádně překopat, ale pochybuju, že by se to někomu líbilo. Těch trhaček by muselo rapidně přibýt. Jen jsem se ti snažil vysvětlit Honzův nápad


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
No to by asi nastaly dost problemy s ridicama . Dost by se rozhodily sluzby a malokdo by to asi chtel jezdit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:20 
PvvS píše:
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.

Počkej, Honza asi myslí klasické sedlo dopoledne a kvečeru, ne trhačky ráno do osmi. Třeba aby kolem desáté dopoledne jezdily tak, jak navrhuje


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
Odpověď jsem nepochopil. Myslím v SEDLE.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
Intervaly se v prubehu dne menej. Nejsou stejny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 20:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
Fixi píše:
PvvS píše:
Europulse vyzbroj ej zbytecna pokud se zvyseny vykon nevyuzije . JInak to zmanena drazsi vyzbroj, nutnost novych motoru. Zbytecne vyhozeny nejaky 4-5 milionu navic. Za to uz je skoro dalsi rekonstrukce s progressem.,


No, tak ať udělají T3R.EV s Progressem. Europulse nepotřebuju, ale interiér a sedadla jo.
To jsem chtěl říct...

NEBYLO BY DOBRÉ zavést sedlové intervaly u tramvají ? Alespoň z 5 na 6 min., z 10 na 12 ??? Ušetřilo by se více než na d-3... Poloprázdné vozy se mi z energetického hlediska nelíbí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 22:14 
Martin Doubrava píše:
Ahoj lidičky! Jestli chcete vidět fotky z Pisárek,koukněte se na http://www.volny.cz/bendovi . Nějaký David Benda, řidič tramvaje, tam má fotky z práce.
Martin Doubrava


Docela pěkný fotky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 14:23 
Zdar lidi, nevíte, jak daleko pokročila reko Táborské? Kdy se počítá se zprovozněním tramvaje do Juliánova? Dík, čau


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2005 21:06 
Ahoj lidičky! Jestli chcete vidět fotky z Pisárek,koukněte se na http://www.volny.cz/bendovi . Nějaký David Benda, řidič tramvaje, tam má fotky z práce.
Martin Doubrava


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9767 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 391  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 pro 2020 00:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]