Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 374  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 13:06 
Tento problém by se dal snad řešit tím vybudování vhodných přístřešků pro řidiče na odpočinek, nejlépe někde v centru, kde projíždí všechny linky. Ušetřily by se vozy, protože by už nestály zbytečně na konečných a v sedle by řidiči prostě měli delší pauzy, nebo měli párhodinovou mezeru, jak by chtěli. Interval 6 minut by podle mě na hodně linkách stačil (na linkách 1,8,12+13 bych byl opatrnější...)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:31 
PvvS píše:
No to by asi nastaly dost problemy s ridicama . Dost by se rozhodily sluzby a malokdo by to asi chtel jezdit.

Jo, to si myslím taky. Vlastně by každý šestý řidič po ranní špičce končil. (Mimo těch, co mají trhačky už teď). Jinak by to museli pořádně překopat, ale pochybuju, že by se to někomu líbilo. Těch trhaček by muselo rapidně přibýt. Jen jsem se ti snažil vysvětlit Honzův nápad


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
No to by asi nastaly dost problemy s ridicama . Dost by se rozhodily sluzby a malokdo by to asi chtel jezdit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:20 
PvvS píše:
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.

Počkej, Honza asi myslí klasické sedlo dopoledne a kvečeru, ne trhačky ráno do osmi. Třeba aby kolem desáté dopoledne jezdily tak, jak navrhuje


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Odpověď jsem nepochopil. Myslím v SEDLE.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Intervaly se v prubehu dne menej. Nejsou stejny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 20:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Fixi píše:
PvvS píše:
Europulse vyzbroj ej zbytecna pokud se zvyseny vykon nevyuzije . JInak to zmanena drazsi vyzbroj, nutnost novych motoru. Zbytecne vyhozeny nejaky 4-5 milionu navic. Za to uz je skoro dalsi rekonstrukce s progressem.,


No, tak ať udělají T3R.EV s Progressem. Europulse nepotřebuju, ale interiér a sedadla jo.
To jsem chtěl říct...

NEBYLO BY DOBRÉ zavést sedlové intervaly u tramvají ? Alespoň z 5 na 6 min., z 10 na 12 ??? Ušetřilo by se více než na d-3... Poloprázdné vozy se mi z energetického hlediska nelíbí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 22:14 
Martin Doubrava píše:
Ahoj lidičky! Jestli chcete vidět fotky z Pisárek,koukněte se na http://www.volny.cz/bendovi . Nějaký David Benda, řidič tramvaje, tam má fotky z práce.
Martin Doubrava


Docela pěkný fotky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 14:23 
Zdar lidi, nevíte, jak daleko pokročila reko Táborské? Kdy se počítá se zprovozněním tramvaje do Juliánova? Dík, čau


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2005 21:06 
Ahoj lidičky! Jestli chcete vidět fotky z Pisárek,koukněte se na http://www.volny.cz/bendovi . Nějaký David Benda, řidič tramvaje, tam má fotky z práce.
Martin Doubrava


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2005 21:03 
BS170 píše:
Ad Martin Doubrava: Která vykolejela a na jaké lince :-D ?

Tak to opravdu nevím. Vím jen, že odklony byly kvůli vykolejení na Mendláku. Sorry, ale nejsem dispečer.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 úno 2005 11:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
No ja o zadny poruse nevim . A nikde o ni nebyla zminka. Navic dost poruch se odstrani za chvili a zkusebne se jede jeste tyz den . Ale o vydnym voze sem nic necetl.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2005 10:56 
1708 se tam prý porouchala a byla neschopná jezdit. Vetsinou bývají tyto vozy jeden den na Zk.jízde:-)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2005 01:12 
No a proč by 1708 neměla být v provozu? Ty kabely, co možná trochu žhnuly, nebyly v tramvaji.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2005 22:12 
Moc se mi líbí 1030 a 1049, ale 1040 je humus dnes jsem s ní jel fakt hnus jinak ihned po vyhorení menírny na Mifkové jsem videl 1708 normálne v provzu. Jakto?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2005 20:29 
Ad Martin Doubrava: Která vykolejela a na jaké lince :-D ?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2005 20:23 
Celá červená je 1620.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 úno 2005 19:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Mno pak by to byly T3R.PV
No dobře, tak T3R.PV s interiérem a la R.EV. A samozřejmě uvítám T3R.EVN


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 úno 2005 19:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Mno pak by to byly T3R.PV


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 úno 2005 19:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Europulse vyzbroj ej zbytecna pokud se zvyseny vykon nevyuzije . JInak to zmanena drazsi vyzbroj, nutnost novych motoru. Zbytecne vyhozeny nejaky 4-5 milionu navic. Za to uz je skoro dalsi rekonstrukce s progressem.,


No, tak ať udělají T3R.EV s Progressem. Europulse nepotřebuju, ale interiér a sedadla jo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 úno 2005 00:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Europulse vyzbroj ej zbytecna pokud se zvyseny vykon nevyuzije . JInak to zmanena drazsi vyzbroj, nutnost novych motoru. Zbytecne vyhozeny nejaky 4-5 milionu navic. Za to uz je skoro dalsi rekonstrukce s progressem.,


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 úno 2005 23:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 460
Od: 29 lis 2004 18:44
Bydliště: 16 km od Brna
Honza píše:
renda píše:
včera na zkušební jízdě si to frčela celá v červeném bez reklamy opravená 1632
Už asi měsíc jezdí na d-4. Jestli je to teda ona, ale asi jo protože jinou červenou jsem zatím neviděl.


na 4 jezdí T3P 1620, viděl jsem 1632


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 úno 2005 21:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Anonymous píše:
Na Anitru nemám oprávnění, takže nemohu posoudit. Někteří řidiči si ji pochvalují,jiní zatracují. Pro mne je to několik vyhozených miliónů! Za jednu Anitru by se dalo zrekonstruovat 5 kusů K2!!
Málo muziky-za mnoho peněz.

Jenže to je třeba vysvětlit vedení DPmB.... Já bych se třeba věnoval raději reko T3R.EV než T3R.PV. Off topic: Dneska byla T3R.EV na d-3 místo mrtvoly T6A5. Museli jsme přestupovat v Komíně.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 úno 2005 21:25 
Fixi píše:
renda píše:
Dneska v provozu 1815 na 2, 1811 na 5, 4122 táhla chcíplou 1128
nevíte co se dělo? kolem poledne po Hybešce jezdily 5,6 a 7 směr od centra na Bohunice?
Nevím, ale ještě kolem 14:00 jezdily na d-5 autobusy.

Na mendlově náměstí bylo vykolejení. Směr ze Šilingr.nám na Mendlák byl neprůjezdný asi hodinu.
Martin Doubrava


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 374  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Invicto a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 pro 2019 10:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]