Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 374  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 20:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Od: 15 čer 2004 19:24
Vozovna Pisárky je vůbec nejhorší vozovna ze všech trakcí v Brně...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 úno 2005 11:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3023
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Možná by bylo ještě lepší, kdyby jim to vysvětlili pracovníci vozoven v Ostravě :lol: Já si o Medlánkách taky nedělám si moc iluzí, mají výhodu že tam není z venku tolik vidět a šroty jsou tudíž skryty zvědavým zrakům. Je ale fakt, že by někdo mohl Pisáreckým vysvětlit, že se má uklízet v obou vozech ze soupravy. Nezdá se mi vysvětlení, že by pisáreckými kurzy na d-1 cestovala větší prasata (myšleno méně přizpůsobiví cestující), než těmi medláneckými :evil: S tím, že mají vozy poškrábaná okna, se nedá nic dělat, za to vozovna nemůže, ale za zašlou špínu a bordel ano.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 20:11 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Ty 1068,1071,1073,1087 sou odstavený, tak ať si klidně hnijí.Ale na 1095 bacha, ta má jít do TMB.V Pisárkách by potřebovali zaškolit od medláneckých jak se udržují tramvaje, aby se z nich nestaly vraky. To je to stejný, jako když se kdysi nový esa ř.363 dodaly do přerova a do Bratislavy.V Přerově šlapaly jak hodinky a v Bratislavě hned byly problémy.To není o vozidlech to je bohužel o lidech.Nic proti slovákům.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 20:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
VS píše:
Fixi píše:
VS píše:
Co je s vozy 1806 a 1807? Byly na opravě brzd v Ostravě, vrátily se do Brna a stále nejezdí? Proč? To je ještě nestihly zprovoznit.


Několik nefunkčních aniter i bez pantografů je v Pisárkách.



Tak už je to tady :!: :!: Anitry už dělají společnost odstaveným K2. Co s těma šalinama v Pisárkách dělají, když po roce provozu sou už odstavený :evil: nebo vypadají jako dobytčáky(názornej příklad 2xT z medlánek co dostaly Pisárky).Kam se zase poděl ten jejich pantograf. Co vlastně s nima v těch Pisárkách dělají? Myslím ty pantografy.


To nevím, ale pisárky jsou vrakoviště. Přesně pokud vím jedna anitra odstavená s pant., jedna bez pant. a jedna další s pant. už několik týdnů zapřažená za 4121 hluboko dole. Zmizely však 1669+1670, na dešti však dále hnijí 1071,1073,1068,1095,1039! a mám dojem že už tam nejsou 1088,1087 a 1089. 1667+1668,1028 však dnes odtstaveny se staženým pantografem. :evil: :evil: :evil:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 20:03 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Fixi píše:
VS píše:
Co je s vozy 1806 a 1807? Byly na opravě brzd v Ostravě, vrátily se do Brna a stále nejezdí? Proč? To je ještě nestihly zprovoznit.


Několik nefunkčních aniter i bez pantografů je v Pisárkách.



Tak už je to tady :!: :!: Anitry už dělají společnost odstaveným K2. Co s těma šalinama v Pisárkách dělají, když po roce provozu sou už odstavený :evil: nebo vypadají jako dobytčáky(názornej příklad 2xT z medlánek co dostaly Pisárky).Kam se zase poděl ten jejich pantograf. Co vlastně s nima v těch Pisárkách dělají? Myslím ty pantografy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 19:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
ds píše:
Fixi píše:
Jo,jo, 1049 je skvělá. Jenže takové jsou jenom 2. (1030,1049). To člověk moc často nepotká.


A co 1040? Ta je přece taky K2R03-P.


1040 je hnusná -- BS110 dle k2R apod.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 19:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
VS píše:
Co je s vozy 1806 a 1807? Byly na opravě brzd v Ostravě, vrátily se do Brna a stále nejezdí? Proč? To je ještě nestihly zprovoznit.


Několik nefunkčních aniter i bez pantografů je v Pisárkách.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 15:02 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Co je s vozy 1806 a 1807? Byly na opravě brzd v Ostravě, vrátily se do Brna a stále nejezdí? Proč? To je ještě nestihly zprovoznit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 14:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3023
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Fixi píše:
Jo,jo, 1049 je skvělá. Jenže takové jsou jenom 2. (1030,1049). To člověk moc často nepotká.


A co 1040? Ta je přece taky K2R03-P.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 14:18 
Dnes kolem 12h sem zahlidl anitru 1815 na sluzebni jizde. cus


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 14:04 
pd píše:
4123 je měřící vůz, asi měří trolej jako B vůz (zřejmě to vychází jinak, než když jezdí sólo).

Díky za vysvětlení


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 13:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Dnes kolem 7:15 Štefánikova Cťvrt -- 4122 táhl mrtvolu 1105


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 13:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
BS170 píše:
Honza píše:
jezdí pořád méně klasických K2R !!!! Pisárky je pohřbívají. PISÁRKY=pohřebiště šalin... :applause:


Prave ze ne.Poslední dobou vídám 1059,1060,1028,1079, ale moc nevídám mou oblíbenou 1049 :cry: .


Jo,jo, 1049 je skvělá. Jenže takové jsou jenom 2. (1030,1049). To člověk moc často nepotká.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 13:18 
4123 je měřící vůz, asi měří trolej jako B vůz (zřejmě to vychází jinak, než když jezdí sólo).


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 12:00 
casto potkavam podobne soupravi, vuz A je vetsinou bezna T3 jakakoliv a vuz B je ta sluzebni, sou propojeny normalne kabelem a tak jezdi, nevim co to ma za smysl,kdyby to tu nekdo objasnil kdo aspon trochu vi, i ja bych byl vdecny


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 11:33 
Včera jsem v na Nových sadech zahlédl zajímavou soupravu. Tuším, že 1541 (neviděl jsem dobře na číslo, ale vypadala jako ona) jako áčko a služební 4123 jako B vůz, ve které sedělo pár lídí z DP. Nevíte, jestli je to běžné, nebo ji služebka odtlačovala do Medlánek?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 23:37 
Honza píše:
jezdí pořád méně klasických K2R !!!! Pisárky je pohřbívají. PISÁRKY=pohřebiště šalin... :applause:


Prave ze ne.Poslední dobou vídám 1059,1060,1028,1079, ale moc nevídám mou oblíbenou 1049 :cry: .


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 22:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Od: 15 čer 2004 19:24
jezdí pořád méně klasických K2R !!!! Pisárky je pohřbívají. PISÁRKY=pohřebiště šalin... :applause:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 21:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3023
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Aha, tak jo, ale jedině za předpokladu, že se nepočítají spřáhla, jinak je to 15,1+10,15+15,1, což je více než 40.... V opačném případě by muselo být jedno spřáhlo sklápěcí, jako u K3R.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 20:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
ds píše:
Při této příležitosti mě napadá : už neplatí omezení délky soupravy 40 m? Protože pokud správně počítám, souprava MV+VV+MV by se dostala těsně přes.

Ne melo by to vyjit presne na delku .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 00:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3023
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Při této příležitosti mě napadá : už neplatí omezení délky soupravy 40 m? Protože pokud správně počítám, souprava MV+VV+MV by se dostala těsně přes.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2005 22:02 
Hlavně ať je co tahat.Už jsem to tady napsal,ale opakování matka moudrosti - tak dlouhá souprava nemá v Brně místo. Na druhou stranu vlek, pokud bude způsobilý, nechť se za T3 vyskytuje v co nejhojnějších počtech, viděno nízkopodlažní optikou. Protože KT8 se postupně modernizují - do 4 let by snad mohly být s novým středním dílem všechny, K2 na K3 jen houšť, takže zbývá opravdu jedině ta nešťastná T3, byť je ten vlek kapacitně zmršen - zlatý dlouhý plecháče.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2005 19:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Omyl 1560 by mela byt jako C vuz . Tahat by mela 1531


Napřed to měla být 1531 ale pak to změnili na 1560 a ta kvůli tomu trčela v medlánkách ve vozovně jak dlouho. Aspoň to jsou moje informace. :oops:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2005 10:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Omyl 1560 by mela byt jako C vuz . Tahat by mela 1531


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2005 01:52 
Richard 2 píše:
Dnes jezdí na 012/08 souprava revek 1562+1531.Je zajímavé,že 1531 má táhnout vlek a nechá se táhnout svím kamarádem.Jakto,že 1628 jezdí dnes sólově na 4?Na 13 jezdí RAKETY 1667+68 a na 12 T6A5 1205+06.Já jsem myslel,že tyto krámy jezdí jen na 3.Šrotosa 7344 je asi ODSTAVENA,STOJÍ KOLMO NA ŠROTOVACÍ PLOŠE!!!!


Vlek je v Krnove.A má ho táhnout 1560 :-P .


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 374  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 pro 2019 23:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]