Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 92 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93  Další
Autor Zpráva
Ale teď na vážné téma, Vám se zde nikomu nezdá že bude a-509 od léta zbytečně zajíždět k šalině do Komárova, když na nádr. v Chrlicích bude ve špičce půlhod. interval vlaku S2? Raději bych za ušetřené km prodloužil více spojů do Otmarova.


Romíku, to by ta 40 mohla jezdit jen do Dvorsk a a-48 z Prace přes Kobylnice do Sokolnic k nádraží a S2 do Brna! :lol: :lol:


ds píše:
Romík :
4) z Kobylnic do Sokolnic bude jezdit a-151, další linka je zbytečná
hospodárnost jak má být.


No sice bude jezdit, ale tři spoje ráno a tři odpoledne a ještě pouze v pracovních dnech. Takže žádná sláva.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Romík :
1) mezi Sokolnicemi a Kobylnicemi, ne mezi Sokolnicí a Kobylnicí.
2) a-48 jezdí dost vytížená už teď, těžko by Sokolnice navíc pobrala
3) delší jízdní doba na a-48 (a to o dost)
4) z Kobylnic do Sokolnic bude jezdit a-151, další linka je zbytečná
5) a-40 ukončená v Dvorskách s kloubovými autobusy... to je opravdu hospodárnost jak má být.


ZIP píše:
Bacil píše:
Já si taky myslím, že Vlára ani chrlická trať nemůže intervalově stačit. V tomto případě asi do budoucna (hlavně po napojení dalších částí jihovýchodu) prokládat vlak kapacitními autobusy (klouby), takže se aspoň odstraní souběhy několika poloprázdných autobusů. Vzhledem k tomu, že a-40 už dnes nemá kapacitní rezervy (nevím, jaký má být JŘ od 1. 7., ale nedovedu si představit, jak pobere lidi ze Sokolnic, pokud se nezkrátí interval), byla by nejlepší nějaká "a-601" coby páteřní svodná linka pro jihovýchod v kombinaci s jižní větví S2 (ze Sokolnic například dělený interval - jednou vlak, jednou autobus). Velkou otázkou by ale bylo, kde takovou linku ukončit, když na jihu chybí vhodná "Stará Osada".

Od 1.7. budou vybrané spoje a-40 prodlouženy do Sokolnic ( jedná se o 3 zastávky navíc) a mají jezdit klouby. Možná existuje teze IDS že Sokolničané mají jet a-40 jednu zastávku k vlaku (sic na opačnou stranu) a ne se s ní trmácet přes Tuřany do centra.časově nejde o ztrátu. :lol:
vybrané spoje a-40 mají jet v prac.dny v sedle po 1 hodině, ve špičce po půlhodině ze Sokolnic. Sokolničané budou asi pěkně naštvaní, teď jim jezdí ve špičce o 70% více spojů.
myslím že jízdní řád a-40 hned po červenci dozná změn a budou se muset spoje ještě přidávat.


To by tam nesla nejak dát a-48?Vzdyt mezi Sokolnicí a Kobylnicí silnice je!A vlastne pak a-40 dát zpet do Dvorsk... :wink:


Bacil píše:
Já si taky myslím, že Vlára ani chrlická trať nemůže intervalově stačit. V tomto případě asi do budoucna (hlavně po napojení dalších částí jihovýchodu) prokládat vlak kapacitními autobusy (klouby), takže se aspoň odstraní souběhy několika poloprázdných autobusů. Vzhledem k tomu, že a-40 už dnes nemá kapacitní rezervy (nevím, jaký má být JŘ od 1. 7., ale nedovedu si představit, jak pobere lidi ze Sokolnic, pokud se nezkrátí interval), byla by nejlepší nějaká "a-601" coby páteřní svodná linka pro jihovýchod v kombinaci s jižní větví S2 (ze Sokolnic například dělený interval - jednou vlak, jednou autobus). Velkou otázkou by ale bylo, kde takovou linku ukončit, když na jihu chybí vhodná "Stará Osada".

Od 1.7. budou vybrané spoje a-40 prodlouženy do Sokolnic ( jedná se o 3 zastávky navíc) a mají jezdit klouby. Možná existuje teze IDS že Sokolničané mají jet a-40 jednu zastávku k vlaku (sic na opačnou stranu) a ne se s ní trmácet přes Tuřany do centra.časově nejde o ztrátu. :lol:
vybrané spoje a-40 mají jet v prac.dny v sedle po 1 hodině, ve špičce po půlhodině ze Sokolnic. Sokolničané budou asi pěkně naštvaní, teď jim jezdí ve špičce o 70% více spojů.
myslím že jízdní řád a-40 hned po červenci dozná změn a budou se muset spoje ještě přidávat.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Já si taky myslím, že Vlára ani chrlická trať nemůže intervalově stačit. V tomto případě asi do budoucna (hlavně po napojení dalších částí jihovýchodu) prokládat vlak kapacitními autobusy (klouby), takže se aspoň odstraní souběhy několika poloprázdných autobusů. Vzhledem k tomu, že a-40 už dnes nemá kapacitní rezervy (nevím, jaký má být JŘ od 1. 7., ale nedovedu si představit, jak pobere lidi ze Sokolnic, pokud se nezkrátí interval), byla by nejlepší nějaká "a-601" coby páteřní svodná linka pro jihovýchod v kombinaci s jižní větví S2 (ze Sokolnic například dělený interval - jednou vlak, jednou autobus). Velkou otázkou by ale bylo, kde takovou linku ukončit, když na jihu chybí vhodná "Stará Osada".


To pod tem je moje.


ds píše:
Jinak k těm různým návaznostem a zkráceninám na vlak : na kapacitní tratě jako jsou S3 a severní část S2 určitě, ale s těmi jednokolejkami typu "přerovka" a "vlára" bych to zase nepřeháněl, přeci jen jejich kapacita (myšleno intervalově) je trochu omezená - např. ne každá 710 navazuje ve Šlapanicích na vlak. A navazovat a-701 a 702 ve Slatině, odkud se vlak už jen zdlouhavě napojuje na Hlavní nádraží, mi připadá jako totální blbost - když je na těch linkách ve špičkách interval pod 15 minut, tak to na ten vlak opravdu navázat nejde.

ZIP (co se týká a-201) : smysl IDS nelze redukovat na zkrácení všech autobusových linek k nejbližšímu vlaku. Při zkrácení do Bílovic by se dost prodloužila jízdní doba do Líšně i na Starou osadu, když z těchto míst předtím jezdilo dost lidí. Filosofií IDS je odstranění souběhů autobusů s vlaky a ušetřené kilometry použít na větší počet spojů a nová tangenciální spojení, která dosud chyběla. Z Ochozu do Brna žádný souběh s vlakem nevidím.


tak to nechápu rozšíření IDS na jih. Z celkové nynější doby cesty autobusem z dambořic do brna v délce 1 hodiny, se nyní bude přesedat na vlak na dobu 16 minut! či povině na a-40. Někde to jde , někde to takzvaně "nejde".
a-201 by převzala z Bílovického vlaku hlavní proud na Jedovnici. a-202 by obsloužila právě Líšeň a okolí a v Ochozu by se linky míjeli s možností vzájemného přestupu.
nevěřím že by Rajhradice a spol Otmarov ohrozili kapacitu při převedení na vlak vlak S2 z Chrlic do brna a zpět. Spíš je to opět o té pohodlnosti. ale stojím si za svým a-5409 je od léta naprosto zbytečná aby jela k šalinám na Komárov.


Pokud vím, tak zdvojkolejnění vlaku Sokolnice-Chrlice-Brno má být někdy za dvě generace ve vizi S-J diametru, který má právě obsluhovat terminál Sokolnice/telnice nádr. kde bude asi končit mnoho a-busových linek od jihu.
Pro LADA - a-509 je naprosto zbytečná, od 1.7. přibude vlaků (ráno po půl hodině) jedoucí v úseku Chrlice-Brno, takže ekonomicky rozumné bude a-509 vést jen v trase Otmarov-Chrlice-nádr. s přestupem na tento vlak, přičemž se ušetří i něco na a-63.
Pro ostatní: Kdyby lépe spolupracovalo Město s Krajem ubylo problémů kolem celého přesunu Hl.nádru. "Protože by se ty dvě jednokolejky" a jejich spádovosti v rámci IDS řešili tím S-J diametrem a zároveň by se nové hl.nádr. budovalo komplexně. nyní to vypadá že se postaví jen nové nádr. pro vlak, diametr nebude (přitažených pár šalin k nové poloze ani nerozebírám) a ÚAN Zvonařka zůstane tam kde je ( Tourbus brno si to prosazuje).


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Myslím, že v případech, kdy je autobus výrazně rychlejší než oklikou jedoucí vlak, by bylo dobré autobusy zachovat. Jestli ovšem musí tyto autobusy zajížděť až do centra je věc jiná, i když zrovna ve směru od Hodonína a od Znojma těžko hledat vhodné místo ("termínál" Brno-Ústřední hřbitov by nejspíš nebyl nejvhodnější). Co se týče NUTS, nevím, to mě jen tak napadlo. Ale možná dotace na nějaké projekty dopravní obslužnosti pro okrajové obce v rámci nevylidňování venkova a ochrany krajiny... jistě ne na představbu nádraží, s tou to souvisí jen tak, že budou-li busy z Vysočiny zaintegrované, nebudou nutně končit na (novém) AN. - A co se týče nádraží u Grandu: místo mi nepřipadá zase tak nesmyslné v případě, že by nádraží nakonec zůstalo na původním místě. Ovšem pak by to chtělo trochu předělat. Nevýhodou Grandu samozřejmě je, že tam nikdy nebude možnost bezkolizních přestupů - na vlak, a pořádně ani mezi autobusy navzájem. Na druhé straně ovšem životaschopnost Grandu svědčí o jedné věci - že totiž nebude-li systém vnitřní brněnské dopravy totálně změněn, budou cestující (a tedy i komerční dopravci) logicky směřovat do centra, to jest tam, odkud vede nejvíc radiálních dopravních tepen (MHD, a konec konců i IAD). Pokud tedy přesun nádraží, pak i výraznější změny MHD, ne jen dovedení jedné nebo dvou tramvajových tratí k nové poloze.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Na tom NUTSu nezáleží, to je čistě administrativní měřítko pro posuzování ekonomické vyspělosti regionu - neznamená to, že by se jednalo o nějaký "evropský kraj". Naopak to znamená, že JMK a Vysočina mají nárok čerpat dotace ze stejných fondů a ve stejné výši. Pokud by se požadovaly peníze na stavbu autobusového terminálu jako důležitá stavba pro IDS, pak by se nějaké peníze sehnat daly, jinak asi těžko (autobusové nádraží je výdělečný podnik jako každý jiný). Spíš se nabízí otázka, co bude s dálkovými linkami v IDS obecně (např. jestli zůstanou nezaintegrované dálkové linky typu Hodonín - Brno či Brno-Znojmo, nebo bude-li snaha i tyto (výdělečné) spoje zkracovat na vlak. Co by mělo být při případném přesunu a sloučení obou nádraží prvořadé, je zrušení starého AN u grandu (které má snad víc životů než kočka) a autobusy do Prahy definitivně vypudit na nějaké rozumnější místo.


omlouvám se, to jsem byl já, Bacil, ono mě to pro nečinnost odhlásilo a já jsem si toho nevšiml.


ds píše:
Jsem rád, že tu někdo konečně začíná vidět věci objektivně (což neznamená, že jsem jednoznačný zastánce přesunu nádraží). Když nám Strana zelených na všech frontách vymývá mozky (naposledy v pořadu "Nedej se" na ČT2) a ukazují, kolik by přesun nádraží stál peněz, možná by bylo na místě taky zkalkulovat náklady na novou dvoukolejnou trať přes Shopping park a letiště. Nové železniční tratě totiž rozhodně nejsou zadarmo. Město Brno sice mlží a podhodnocuje částky na navazující stavby, koalice nádraží v centru je však nekalkuluje vůbec.... Ať už v případě nádraží zvítězí jakákoliv varianta, napojení "vláry" a "přerovky" se nějak řešit musí, protože v současné podobě je to opravdu brzda rozvoje IDS na jih - což já považuji za větší problém, než tezi, že současné nádraží může nějak nevyhovovat rychlovlakům. Můžete mě za tyto názory kamenovat, ale já prostě neuznávám černobílé vidění problému. Lži a demagogie se totiž dopouštějí oba tábory stejnou měrou, bohužel.

Omlouvám se za offtopic :oops:


Já myslím, že to vůbec není offtopic, že to naopak souvisí. A úplně stejně i mně zaráží, že se (na obou stranách) argumentuje rychlovlaky, ale zapomíná se na IDS. Například jak magistrátní návrh, tak i návrh Koalice uvažuje s novým autobusovým nádražím. Ale ještě jsem v těch úvahách neslyšel, jak by mělo být velké - totiž že vůbec velké být nemusí, pokud bude sloužit jen dálkovým linkám. (Do budoucna by to možná ještě chtělo uvažovat o společném IDS JMK a Vysočiny, když už ta Vysočina tak nesmyslně vznikla, aby se daly do IDS vtáhnout i spoje na Žďársko. Stejně je JMK + Vysočina jeden NUTS, možná by se tak i lépe čerpaly nějaké evropské dotace).


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jsem rád, že tu někdo konečně začíná vidět věci objektivně (což neznamená, že jsem jednoznačný zastánce přesunu nádraží). Když nám Strana zelených na všech frontách vymývá mozky (naposledy v pořadu "Nedej se" na ČT2) a ukazují, kolik by přesun nádraží stál peněz, možná by bylo na místě taky zkalkulovat náklady na novou dvoukolejnou trať přes Shopping park a letiště. Nové železniční tratě totiž rozhodně nejsou zadarmo. Město Brno sice mlží a podhodnocuje částky na navazující stavby, koalice nádraží v centru je však nekalkuluje vůbec.... Ať už v případě nádraží zvítězí jakákoliv varianta, napojení "vláry" a "přerovky" se nějak řešit musí, protože v současné podobě je to opravdu brzda rozvoje IDS na jih - což já považuji za větší problém, než tezi, že současné nádraží může nějak nevyhovovat rychlovlakům. Můžete mě za tyto názory kamenovat, ale já prostě neuznávám černobílé vidění problému. Lži a demagogie se totiž dopouštějí oba tábory stejnou měrou, bohužel.

Omlouvám se za offtopic :oops:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Sandy píše:
ds píše:

Jinak k těm různým návaznostem a zkráceninám na vlak : na kapacitní tratě jako jsou S3 a severní část S2 určitě, ale s těmi jednokolejkami typu "přerovka" a "vlára" bych to zase nepřeháněl, ...

Jen pro upřesnění: "vlára" je dvoukolejná trať, ale je vedena dvoukolejně do Židenic resp. na dolní nádraží za Zvonařkou. S hlavním nádražím ji spojuje oklikou tzv. černovická spojka a ta je bohužel jednokolejná. S přesunem nádraží by toto úzké hrdlo mělo zmizet.


Aha, já jsem si to vlastně nikdy neuvědomil, že to jednokolejné je jen ta spojka. Co se týče přesunu nádraží, je otázka, jestli nakonec bude, ministerstva nemají moc velkou chuť dávat peníze do něčeho tak kontroverzního. Ale věřím, že možnost kapacitnějšího napojení Vláry do centra by se dala vymyslet v jakékoli variantě (v nejhorším jako podzemní diametr). I když návrh koalice "Nádraží v centru" s tratí přes Slatinu jako osobní vůbec nepočítá, což mě trochu rozladilo - tím spíš, že na proponované trati k letišti mají sice zastávku u Shoping parku, ale ne zastávku u Makra, takže možnost napíchnout Tuřany a Chrlice na nějaký vlak by zase nebyla (a to je škoda, protože zácpy v Komárově a kolem Opuštěné určitě budou časem spíš horší než lepší).


ds píše:

Jinak k těm různým návaznostem a zkráceninám na vlak : na kapacitní tratě jako jsou S3 a severní část S2 určitě, ale s těmi jednokolejkami typu "přerovka" a "vlára" bych to zase nepřeháněl, ...

Jen pro upřesnění: "vlára" je dvoukolejná trať, ale je vedena dvoukolejně do Židenic resp. na dolní nádraží za Zvonařkou. S hlavním nádražím ji spojuje oklikou tzv. černovická spojka a ta je bohužel jednokolejná. S přesunem nádraží by toto úzké hrdlo mělo zmizet.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Význam a-509 po dálnici je taky ten, aby lidé z Rebešovic a Rajhradic nepřetěžovali a-63 = oddělení dopravních proudů. Mimo špičku to není problém , proto v tuto dobu a-509 nejezdí.

Jinak k těm různým návaznostem a zkráceninám na vlak : na kapacitní tratě jako jsou S3 a severní část S2 určitě, ale s těmi jednokolejkami typu "přerovka" a "vlára" bych to zase nepřeháněl, přeci jen jejich kapacita (myšleno intervalově) je trochu omezená - např. ne každá 710 navazuje ve Šlapanicích na vlak. A navazovat a-701 a 702 ve Slatině, odkud se vlak už jen zdlouhavě napojuje na Hlavní nádraží, mi připadá jako totální blbost - když je na těch linkách ve špičkách interval pod 15 minut, tak to na ten vlak opravdu navázat nejde.

ZIP (co se týká a-201) : smysl IDS nelze redukovat na zkrácení všech autobusových linek k nejbližšímu vlaku. Při zkrácení do Bílovic by se dost prodloužila jízdní doba do Líšně i na Starou osadu, když z těchto míst předtím jezdilo dost lidí. Filosofií IDS je odstranění souběhů autobusů s vlaky a ušetřené kilometry použít na větší počet spojů a nová tangenciální spojení, která dosud chyběla. Z Ochozu do Brna žádný souběh s vlakem nevidím.


LADO, snad se až tolik nestalo, když se někdo zapomene podepsat.
Zas tak rychlejší ta 509 není, jestli dobře počítám tak zhruba o 4 minuty oproti 63. Ale nemohu souhlasit s tím, že 509 jezdí až do centra, Komárov má do centra dost daleko...


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Já myslím, že IDS v mnoha případech bohužel znamená zpomalení, a proto buďme rádi za každý případ, kdy to tak není, tedy i a-509. Věřme, že v Kordisu nejsou extrémisté a že si uvědomují, že navázání na vlaky je věc dobrá, ale ne vždycky a ne za každou cenu.

Ještě k jednomu z předchozích názorů: a-78 není nevyužitá, i když po trase není využitá úplně rovnoměrně. Ale přestupní návaznost a-78 a a-201 (mně aspoň) docela citelně chybí. Myslím ale, že by bylo lepší zajistit ji nějakým společným zálivem pod Klajdovkou. Vůbec mi a-78 připadá jako užitečná linka pro propojení různých směrů IDS, jenže návaznost má jen v Olympii na a-510 a pak už jen na městské linky (aspoň nevím o nějaké návaznosti na a-701, a-702). :idsjmk1:


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Anonymous píše:
VS píše:
přivřel, nepřivřel na Starou osadu se to tolerovat dá, horší by bylo kdyby končila třeba na Malinov.nám.apod.Takhle je to bus+přestup na tram 2,3 na St.Osadě a to filozofii Kordisu docela splňuje.

Ale přivřel, zajímavé tedy je že někde linky musí končit u vlaku či tram. jinde ne a jedou paraelně. a-401 a spol. končí u šaliny, kdežto taková a-63 a a-509 jede kolem Chrlického nádraží až do centra. Přitom 509 jede po dálnici! Takový konfort nemají mnozí ani na delších autobus. tratích, čím to Rajhradice, Otmarov a spol. přesvědčili Kordis o vedení a-509 do centra k šalině? :roll:


Hele frajere když se chceš přidat do debaty tak se přihlaš.
Proč a-509 jezdí až do centra a po dálnici?Protože nahrazuje linku a-59 ve stejné trase.Jinak a-509 je expresní linka která je v provozu pouze ve spičkách a není vedena paraelně s a-63.A a-59 jezdila v této trase už asi 10 let.Nechcu se kordisu zastávat ale myslým že do této linky nemněli moc možnost zasahovat.Radši ju nechali v původní trase protože by narazily na velké protesty.Jinak podstata této linky spočívá v rychlém spojení Rajhradic a Brna ve spičce kdy je většinou Brno ucpané,proto ta dálnice.LADA


VS píše:
přivřel, nepřivřel na Starou osadu se to tolerovat dá, horší by bylo kdyby končila třeba na Malinov.nám.apod.Takhle je to bus+přestup na tram 2,3 na St.Osadě a to filozofii Kordisu docela splňuje.

Ale přivřel, zajímavé tedy je že někde linky musí končit u vlaku či tram. jinde ne a jedou paraelně. a-401 a spol. končí u šaliny, kdežto taková a-63 a a-509 jede kolem Chrlického nádraží až do centra. Přitom 509 jede po dálnici! Takový konfort nemají mnozí ani na delších autobus. tratích, čím to Rajhradice, Otmarov a spol. přesvědčili Kordis o vedení a-509 do centra k šalině? :roll:


Vy jste stále zatížení MHD Brno, vemte si odkud a-201 jede a kam vozí lidi. Jede z Jedovnic a kdyby do Ochozu jen zajížděla může končit na vlaku v Bílovicích (ušetřili by se další km a odpovídalo by to filozofii Kordisu) po lince a-210 přes Řicmanice.přitom právě v úseku Ochoz-Brno není žádný velký nástupní bod (žádná vesnice). Úsek kolem Líšně do Ochozu by obsloužila stávající a-202 do Hostěnic.
a-701 a 702 je možné ukončit na vlak ve Slatině, případně doplňkově t-31 (kromě vlaku do centra). Tak jak dnes funguje a-710. Tímto se vyhneme posilám na tramvaji 8 i úpravám Podstránecké apod.

Co vy na to?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Směr na Stránskou skálu jako posila d-8 je celkem o ničem, to už spíš ta Novolíšeňská, ale tam by to vyžadovalo trochu předělat, ať tam nevykolejí další vozidlo. Bělohorská jako přestupní uzel by celkem šla (po nějakých dílčích úpravách) a bylo by možné ukončení v bývalé smyčce Juliánov (kde kdysi dávno končila a-50). K Zetoru nevím, to jsou zbytečně projetý kilometry. Nejlepší řešení (zdůrazňuji, že je to bohužel totální utopie) by byla rekonstrukce tratě ze Str.skály a prodloužení od Muzea MHD na Mifkovu, čímž by byla celá Líšeň ukončená okruhem. A nemusela by se stavět smyčka :lol: Pro zkrácení 701 a 702 bych byl všemi deseti, ale už by nutně musela být posílená d-8 : stejně je to nezbytné v celé trase, tedy interval 3-4 minuty. Na linku by bylo potřeba celkem 27 vozů, problém není ani tak v nedostatku KT8, ale v nedostatku kapcitních tramvají obecně - co by pak jezdilo na d-1, odkud by se ty kačeny stáhly?

Pd : tohle už je offtopic jak prase, zkus to prosím zase nějak uklidit :oops:


ds píše:
Anonymous píše:
Citace:
linka 8 není nafukovací a nemá dostatečnou kapacitu (kdyby měla, nemusely by ani 701 a 702 jezdit do centra)


No to není, i kdyby byla, stejně by si duchny vydupali 701 a 702 do centra. S tou 8 by to šlo vyřešit další linkou z Novolíšeňské nebo celodenním standardním provozem ze Stránské skály (Podstránská jako uzel pro 701 a 702). Standardní provoz myslím interval aspoň 10 minut ve špičce a aspoň 20 o víkendech. I za cenu toho, že by mělo být ukončení ve smyčce Zvonařka.


Mimo špičku mají 701 a 702 interval hodinu, o víkendu 2 hodiny, takže by byl inerval 20 min. zbytečný, stačilo by navázat odjezdy na autobusy. Ale (případný) uzel Podstránská by vyžadoval investice, v současné době není právě vyhovující...[/quote]

Ale tady nejde jen o návaznou linku na 701 a 702, tady jde o posilu přecpané 8. Zkrátka využívat Stránskou skálu pro běžný provoz, ty dvě zastávky vožení vzduchu jsou celkem zanedbatelné (viz třeba Obřany), ale odpadne problém s chybějící smyčkou pro posilovou linku. Další variantou by byla třeba Novolíšeňská. Tam by posila byla k něčemu dobrá a 701 a 702 by se mohly ukončit buď v Juliánově (přestup na tramvaj na Bělohorské) nebo u Zetoru. Tam je místa dost.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 25 dub 2024 03:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]