Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 239 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
VS píše:
Ty dvě T3P bude asi souprava 1632+1633 a ty 1655+56 a 1596+67 pro ty sou ty náhrady s VarCB3.


jo


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ty dvě T3P bude asi souprava 1632+1633 a ty 1655+56 a 1596+67 pro ty sou ty náhrady s VarCB3.


quote="ds"]Taky mi ty Richardovy "novinky" byly nějak povědomé... :twisted: Když je řečeno, že budou 4 nový kastle Var, tak z toho taky nemusí být T3.EV, ale můžou to být T3.PV - pochopil jsem to tak, že budou 4 novostavby (tomu číslu 1618 bych moc nevěřil) a 2 vozy T3P.

Jen tak mimochodem, hádejte jak se jmenuje křestním jménem admin idsjmk.site.cz? Pokud se mýlím a tento Richard to není, pak sorry :lol:[/quote]

1618 :evil: [/quote]Tomu by snad neveril nikdo!


Offline
Uživatelský avatar

3211
14 čer 2004 18:56
blekfild
Taky mi ty Richardovy "novinky" byly nějak povědomé... :twisted: Když je řečeno, že budou 4 nový kastle Var, tak z toho taky nemusí být T3.EV, ale můžou to být T3.PV - pochopil jsem to tak, že budou 4 novostavby (tomu číslu 1618 bych moc nevěřil) a 2 vozy T3P.

Jen tak mimochodem, hádejte jak se jmenuje křestním jménem admin idsjmk.site.cz? Pokud se mýlím a tento Richard to není, pak sorry :lol:


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
Richard jeste se naucit cist :))


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
Kdyz se nenapadne podivam na vcerejsi aktualizaci tramvajklubu ...


* Co se týká rekonstrukcí vozového parku tramvají v roce 2005, je v plánu pořízení čtyř nových skříní pro rekonstrukci vozů T3 tyto vozy a dva další dostanou výzbroj TV Progress. Tři tramvaje KT8 mají být rekonstruovány vložením středního nízkopodlažního článku. Nákup dalšího vlečného vozu se zatím zvažuje, stejně jako případná další rekonstrukce některého z vozů K2 na K3R-N.

* Ve čtvrtek 16. 12. 2004 přijelo po svých z Vysokého Mýta pět nízkopodlažních autobusů Karosa s budoucími evid. č. 7616-7620. Dodávkou těchto vozů byl splněn plán nákupu nových vozidel pro MHD Brno v roce 2004. Všechny vozy budou vypravovány garážemi Slatina. Autobusy mají modernizované provedení interiéru a nově řešené pracoviště řidiče.

* V komínské vozovně jsou stále ještě odstavené trolejbusy Škoda 14Tr evid. č. 3201, 3202, 3203, 3204 a 3213. V pondělí 20. 12. 2004 se na cestu do nového působiště, maďarského Szegedu, vydal vůz evid. č. 3205.


Richard píše:
Dnes jsem viděl na 56 7617.No ta Anitra 1805 jezdí od úterka na 5/2 každodenně.20.12.2004 odešla 3205 do maďarského Szegedu,ale jestli před tím neprojde v DSZO opravou to fakt nevím.Dále by mělo být letos pořízeno 6 novostaveb T3Var.První dvě by měli tvořit soupravu T3R.PV a měli by nahradit tu hnusně oprýskanou ostudu DPmB a to 1655+1656.Dále 4x T3R.EV.Zatím se uvažuje za náhrady za:1596 a 1567 to už bude 3 vůz pod tímto číslem,potom asi 1552 a 1618.Nákup dalšího vleku stejně jako reko na K3R-N a to by byla jedině ta 1131.

Richarde, máš to z důvěryhodného zdroje? Já jen, že řada tvých dřívějších informací se nepotvrdila...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
VS píše:
Staronová 1596+1567, ale jestli bude souprava 1618+1552, tak to bude využítí čísla 1618 po 14 letech od té doby co vyhořela ta T3SU v Medlánkách.Zajimavé, to bude na d-4 až potenciálně 8 vozů T3.EV(1531,1552,1560,1562,1567,1569,1596,1618).S vlekama se zatím moc počítat nemůže.


Ty T3.EV se daji taky spojit do dvojic. Nechame se prekvapit.

Co se tyce te 1618, tak jsem mel do ted dojem, ze byla uredne vyrazena => na jeji papiry jiz nelze nic postavit. Ale mozna je tomu jinak.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Richard píše:
Dnes jsem viděl na 56 7617.No ta Anitra 1805 jezdí od úterka na 5/2 každodenně.20.12.2004 odešla 3205 do maďarského Szegedu,ale jestli před tím neprojde v DSZO opravou to fakt nevím.Dále by mělo být letos pořízeno 6 novostaveb T3Var.První dvě by měli tvořit soupravu T3R.PV a měli by nahradit tu hnusně oprýskanou ostudu DPmB a to 1655+1656.Dále 4x T3R.EV.Zatím se uvažuje za náhrady za:1596 a 1567 to už bude 3 vůz pod tímto číslem,potom asi 1552 a 1618.Nákup dalšího vleku stejně jako reko na K3R-N a to by byla jedině ta 1131.


Staronová 1596+1567, ale jestli bude souprava 1618+1552, tak to bude využítí čísla 1618 po 14 letech od té doby co vyhořela ta T3SU v Medlánkách.Zajimavé, to bude na d-4 až potenciálně 8 vozů T3.EV(1531,1552,1560,1562,1567,1569,1596,1618).S vlekama se zatím moc počítat nemůže.


Dnes jsem viděl na 56 7617.No ta Anitra 1805 jezdí od úterka na 5/2 každodenně.20.12.2004 odešla 3205 do maďarského Szegedu,ale jestli před tím neprojde v DSZO opravou to fakt nevím.Dále by mělo být letos pořízeno 6 novostaveb T3Var.První dvě by měli tvořit soupravu T3R.PV a měli by nahradit tu hnusně oprýskanou ostudu DPmB a to 1655+1656.Dále 4x T3R.EV.Zatím se uvažuje za náhrady za:1596 a 1567 to už bude 3 vůz pod tímto číslem,potom asi 1552 a 1618.Nákup dalšího vleku stejně jako reko na K3R-N a to by byla jedině ta 1131.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Bacil píše:
Naprosto souhlasím, zvlášť pro dopravu do okolí Jírovcovy by to bylo mnohem lepší.


To vedi i lide z DPMB, akorat, ze tuto variantu zabili radnice v Kohoutovicich a Liskovci pozadavkem na samostatnou linku pro Kohoutovice a samostatnou pro Liskovec. :roll:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Teď na stejné téma, ale trochu vážně. Chápu nutnost omezení dopravy do Kohoutovic a na Kamenný vrch (je třeba připomenout, že to zavinil ministr Šimonovský, který byl zvolen za Brno a dělá ze sebe velkého propagátora MHD :twisted: :twisted: :twisted: , nikoliv město Brno nebo DPMB ,jak velmi populární uvádět), ale nerozumím tomu na základě jakých průzkumů k omezení došlo. x35 byla ve špičkách poměrně dost vytížená už před 12.12., zatímco v sedelech skutečně existovala kapacitní rezerva. Výsledek - omezení špiček, interval v sedlech stejný jako při obsluze linkou t-26, jenže ta obsluhovala i Rybnickou ul. ! Myslím, že interval 6 minut ve špičce a 12 mimo by byl rozumný kompromis. Stejně mi těžko někdo vymluví, že okružní linky x35 a x37 společné pro obě sídliště by byly mnohem lepší řešení....


Naprosto souhlasím, zvlášť pro dopravu do okolí Jírovcovy by to bylo mnohem lepší.


Offline
Uživatelský avatar

3211
14 čer 2004 18:56
blekfild
Teď na stejné téma, ale trochu vážně. Chápu nutnost omezení dopravy do Kohoutovic a na Kamenný vrch (je třeba připomenout, že to zavinil ministr Šimonovský, který byl zvolen za Brno a dělá ze sebe velkého propagátora MHD :twisted: :twisted: :twisted: , nikoliv město Brno nebo DPMB ,jak velmi populární uvádět), ale nerozumím tomu na základě jakých průzkumů k omezení došlo. x35 byla ve špičkách poměrně dost vytížená už před 12.12., zatímco v sedelech skutečně existovala kapacitní rezerva. Výsledek - omezení špiček, interval v sedlech stejný jako při obsluze linkou t-26, jenže ta obsluhovala i Rybnickou ul. ! Myslím, že interval 6 minut ve špičce a 12 mimo by byl rozumný kompromis. Stejně mi těžko někdo vymluví, že okružní linky x35 a x37 společné pro obě sídliště by byly mnohem lepší řešení....


Ano, na 68 jsem zapomněl. Ale i tady vidím prostor k úsporám, 60 min. interval celodenně musí stačit každému, ten sem tam spoj po 30 minutách akorát narušuje pravidelnost (a zvyšuje náklady, že) :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3211
14 čer 2004 18:56
blekfild
pd píše:
Při příští změne se zapomene na x35 úplně a Kameňáku bude muset stačit 50 a x25... To bude mít Hal radost :twisted:


To ne, zůstane i 68 ve stávajícím intervalu, aby měl přímé spojení na Mendlák :lol: :lol:


Při příští změne se zapomene na x35 úplně a Kameňáku bude muset stačit 50 a x25... To bude mít Hal radost :twisted:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Romík píše:
...Divné já tu x35 tam sice taky nemám,ale t-34/36 mám vporádku :-? !
Aladin píše:
No fakt ji tam nemají :), a není to chybou při setřiďování stránek JŘ, protože na jednom listu je na první straně t-34 a na druhé téhož listu už t-36,...
LADA píše:
No je zajímavé že v nových jízdních řádech zapoměli na a-x35.A co a-64.Nic jsem neslyšel že by jse měl skracovat interval z 30 min na 60 min o víkendu.V jízdních řádech je interval 60 min.LADA


Však Aladin taky nepsal, že by t-34/36 nebyla v pořádku, jen psal, že druhá půlka JŘ t-34 je na stejném listě (z druhé strany) jako první půlka JŤ t-36, takže tím odpadá možné logické vysvětlení, že ten list prostě jen zapomněli vložit. :arrow: Spíš ho zapomněli vůbec zařadit do tisku.

Ale stejně je úspěch, že JŘ vůbec vyšel v téhle podobě a ne v té čtyřikrát dražší loňské. Jen si myslím, že mohl být k dispozici už od 12. 12. (s vloženým upozorněním, že JŘ linek 163, 332, 333, 334, 335, 340 a 350 platí až od 1. 1. 2005). /Naštěstí aspoň na Novobranské ho měli nejméně o dva dny dřív, než inzeroval Kordis/.


Offline
Uživatelský avatar

3211
14 čer 2004 18:56
blekfild
Richard píše:
Jo mám dobrý zprávy.1805 DNES JEZDÍ NA 002/05.ODJEZDY ZE STARÉ OSADY JSOU:13:15,15:40,17:05.


Ne 13.15, ale 14.15. A co je tak zázračnýho na tom, že jedna debilní Anitra jezdí garantovanej NP spoj?


Jo mám dobrý zprávy.1805 DNES JEZDÍ NA 002/05.ODJEZDY ZE STARÉ OSADY JSOU:13:15,15:40,17:05.


Právě teď 7617 na x37 směr Jírovcova!!! :wink:


...Divné já tu x35 tam sice taky nemám,ale t-34/36 mám vporádku :-? !
Aladin píše:
No fakt ji tam nemají :), a není to chybou při setřiďování stránek JŘ, protože na jednom listu je na první straně t-34 a na druhé téhož listu už t-36,...
LADA píše:
No je zajímavé že v nových jízdních řádech zapoměli na a-x35.A co a-64.Nic jsem neslyšel že by jse měl skracovat interval z 30 min na 60 min o víkendu.V jízdních řádech je interval 60 min.LADA


Offline
200
27 pro 2004 12:45
No fakt ji tam nemají :), a není to chybou při setřiďování stránek JŘ, protože na jednom listu je na první straně t-34 a na druhé téhož listu už t-36,...
LADA píše:
No je zajímavé že v nových jízdních řádech zapoměli na a-x35.A co a-64.Nic jsem neslyšel že by jse měl skracovat interval z 30 min na 60 min o víkendu.V jízdních řádech je interval 60 min.LADA


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Anonymous píše:
Celý bus pro sebe asi jo,ale komtenzuje se to a-x13.Aspoň myslím.Na a-x13 jezdí taky jeden a když má delší pauzu tak za něho udělá kolo a-64.LADA neručím za pravdu jen si to myslím.


To jsu já.LADA


Celý bus pro sebe asi jo,ale komtenzuje se to a-x13.Aspoň myslím.Na a-x13 jezdí taky jeden a když má delší pauzu tak za něho udělá kolo a-64.LADA neručím za pravdu jen si to myslím.


Offline
Uživatelský avatar

3211
14 čer 2004 18:56
blekfild
LADA píše:
No je zajímavé že v nových jízdních řádech zapoměli na a-x35.A co a-64.Nic jsem neslyšel že by jse měl skracovat interval z 30 min na 60 min o víkendu.V jízdních řádech je interval 60 min.LADA

Vidíš, toho jsem si ani nevšiml. Ale žádná škoda, stejně tam o víkendu jezdí jen pár důchodců na zahrádky... Spíš by mě zajímalo, to má ta a-64 na celý den autobus jen pro sebe? Nějak se mi nezdá, že by 20 minut jezdil a 40 minut stál na Staré osadě. Řeší se to přejezdy z a-78, nebo nějak jinak?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 čer 2024 00:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]