Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 150 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
s rekonstrukcí se pokud vím nepočítá, blíží se vyřazení.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
tyjo, dnes jsem jel 1005 na 01104, teda to byl zazitek, malem jsem se tam po... To uz bych si nekdy nechtel zopakovat, kdyz to brzdi, to je zvuk!!! Nevite nekdo, jestli ten vrak budou chtit vyradit nebo alespon rekonstruovat?


A ve stejnym stavu je i 1097...ale zadni dvere ma stary...nevim jestli se dopravnimu podniku nechtelo po havarce v bohunicich kupovat novy...ale u nas se setri na cem se da... :-x


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
ss-kami píše:
Zdravim, chtel bych vedet, jestli je 1080 stejna jako ostatni K2P, nebo ma neco navic. Nedavno jsem s ni jel na d-4.
Stejná není: Má navíc klimatizaci, BS170, podlahu ALTRO a ještě nějaké další blbosti.


Zdravim, chtel bych vedet, jestli je 1080 stejna jako ostatni K2P, nebo ma neco navic. Nedavno jsem s ni jel na d-4.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
technicky mozny to je. Stacila by novostavba clanku a jeden podvozek s kolikbou pod kloub. Ale nevim jak by to bylo s vyzbroji . Bylo by 5 podvozku a to se tezko deli na 2 vyzbroje. Musela by se pouzit jina, ne TV3 . Navic by se musela tahle uprava schvalit jako novy typ, vcetne vsech prisnejsich norem, nakladu na schvaleni . A uz by sme se priblizili delce 40m . Tusim by dokonce mohla byt prekrocena.


Pokud by byly oba dva články stejný, byla by délka (včetně dalšího kloubu - napojení) cca 39,5 metru, což je pořád méně než případná souprava 3xT (46 metrů)


Pokud mě je známo, tak ULF vyžaduje kvalitní kolejový svršek. To teda nevím, co by říkalo na křivé brněnské koleje..


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Současný ULF je ale dražší, ne? Slyšel jsem něco o 90 mil. Že by se rozhodli ve Vídni zlevnit a expandovat na divoký východ? Kéž by... Pokud by ULF mělo být za 70 a Vektra za 55, nebylo by o čem diskutovat.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
technicky mozny to je. Stacila by novostavba clanku a jeden podvozek s kolikbou pod kloub. Ale nevim jak by to bylo s vyzbroji . Bylo by 5 podvozku a to se tezko deli na 2 vyzbroje. Musela by se pouzit jina, ne TV3 . Navic by se musela tahle uprava schvalit jako novy typ, vcetne vsech prisnejsich norem, nakladu na schvaleni . A uz by sme se priblizili delce 40m . Tusim by dokonce mohla byt prekrocena. Navic by se z toho vozu stala strasna prolizacka.

Vyreseni problemu s kapacitou nevidim v prodluzovani vozu (mimo K3) , ale spis v upravach intervalu a spadovych oblasti. Ona D-8 trpi tim ze je spadova hned pro nekolik velkych sidlist a v podstate nejde moc odlehcit.

Jinak k upravam K2 . berte na vedomi ze vetsina vozu uz ma za sebou 20-30 let provozu . To uz je solidni zatez na vsechny casti. . Rekonstrukce problem s dozivajicima castima jenom posune o par let. Na tramvaje jsou i diky instalaci novych vyzbroji , zatezi provozu, kladeny podstatne vyssi dynamicky naroky, nez na jaky byly projektovany. Takze spis by to chtelo neco jako novostavby Var CB 3 . Tam uz se da uvazovat o leccem. Treba osova roztec na 7,5 metru , stejne jako u KT8, dalsi upravy ... Ale stale to bude jenom vuz s podlahou ve vysi 900mm nad TK. Anitry a klony nejsou nejvhodnejsi reseni. Sem vcelku zvedavej na ten inovovany ULF. Dlouha varianta by mela stat okolo 70 mil. mozna min. Je to scifi , ale za cenu 2 aniter by mohl byt jeden dlouhy ULF.


Anebo obousmernou K3R-N :-D .


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
Panove najdete si na netu K5AR . Jinak je to vcelku k nicemu . Mala kapacita, skoda vozu. Obdobna reko se da udelat i z T3 :) . Ale myslim ze na d-8 by byla spis potreba do KT8 pridat clanek, nez ubirat.


Něco typu K5AR by byla asi opravdu blbost, to už radši dát do T3 dveře na obě strany a otočit čely od sebe. Jinak čtyřčlánková KT8 by fakt byla zajímavá - je to technicky možný? Jinak v případě potřeby více obousměrných vozů by snad Škodovka zvládla postavit obousměrnou Vektru, otázka je za kolik...


PvvS píše:
Panove najdete si na netu K5AR . Jinak je to vcelku k nicemu . Mala kapacita, skoda vozu. Obdobna reko se da udelat i z T3 :) . Ale myslim ze na d-8 by byla spis potreba do KT8 pridat clanek, nez ubirat.


Správne.Ale bylo by to dobrý pri výlukách kde zajistuje treba 3 zastávky KT8 po jedné koleji :-D !


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Panove najdete si na netu K5AR . Jinak je to vcelku k nicemu . Mala kapacita, skoda vozu. Obdobna reko se da udelat i z T3 :) . Ale myslim ze na d-8 by byla spis potreba do KT8 pridat clanek, nez ubirat.


To bylo.Leda tak to udelat bez kabiny a byl by to vlek pro K2... :-D


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
pd píše:
No nevím co by se tím ušetřilo - ze dvou tramvají uděláš jednu a hromadu odpadu. A na 8 jsou KT8 využité i o víkendu. Možná v neděli ráno by stačilo něco menšího, ale stejně, co bys s takovýma tramvajema dělal po zbytek týdne?


Bylo by to zajímavé...


No nevím co by se tím ušetřilo - ze dvou tramvají uděláš jednu a hromadu odpadu. A na 8 jsou KT8 využité i o víkendu. Možná v neděli ráno by stačilo něco menšího, ale stejně, co bys s takovýma tramvajema dělal po zbytek týdne?


Návrh na nové rekonstrukce K2! Ušetřily by se prašule (spojení 2 1.článků K2) a na d-8 by mohlo o víkendu jezdit něco menšího :wink: Akorát nevim,co by se dělalo s těma zbylejma 2.článkama...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Byly tam už je odstranili.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Pokud je to klasika lihovka, tak bez problemu, pokud je to neco lepsiho, tak acetonem to jde dolu. Ale lak dostane trochu nafrak. Je to videt na vozech , ktery nemaji PUR lak. Tam je ta barva vybledla.


Několik poškrábaných bočních oken se samozřejmě nedalo přehlédnout, ale taky by mě zajímalo, jestli se ty fixy na laku dají odstranit bez trvalých estetických následků.


Ad Romík:
Vcera jsem s ni jel na d-6 a opravdu na vnejsim laku cmaranice nejsou. Tak nevim: bud jsem mel ve ctvrtek vidiny (ma jeste nejaka K2 podobny oranzovy nater?) anebo cmaranice zvenku ve vozovne rychle odstranili (je to mozne?).


Včera jezdila na 6 a měla čmárance na zadních dveřích a několika sedadlech. Na vnějším laku nic, zatím. Pazoury bych jim zpřerážel, skejťákům zku...


VS píše:
Včera byla na d-2 a ještě nic neměla. Ty hovada jedny, tak zošklivit nejhezčí reklamní tramvaj v Brně :evil: .


Klid.Včera už brouzdala na d-9.Obávám se že OP trochu lhal :evil: !!!


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Včera byla na d-2 a ještě nic neměla. Ty hovada jedny, tak zošklivit nejhezčí reklamní tramvaj v Brně :evil: .


1064 ma zezadu a na poslednich dverich novy nater - pomoci spreju! Dnes rano jsem ji videl na d-6.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3781 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 19:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]