Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50
Autor Zpráva
Nešlo by to téma přejmenovat na "vlek VV60 LF"? Trio vs. Astra je poněkud zavádějící. A ještě jeden dotaz? To ten vlek v rámci předváděcích jízd bude brát cestující? Vždyť ho měli dlouho jen tahat na lince 10 zatíženej měřící technikou...#62#


Určitě už to víte, ale stejně to řeknu -- VLEK BUDE JEZDIT !!! 5.a 6.5 mezi Mor. nám a Husovicema !!! #31#


Jezdit na nárazníku asi ne, ta plocha je docela zaoblená a není se tam kde chytit. Ale ty okna, obávám se, budou počmárané rychle, zvlášť když je to vlek...


pd: Předtím byli rádi, že je maj vůbec za co táhnout. Tak to rovnou můžou zprovoznit vozy č. 296 :-D Ten vůz by padl k RT6, to je ale blbost a s Anitrou asi taky nee, ikdyž by to zvedlo její obsaditelnost. S T3R.EV to bude zajímavý. Nebo by ho mohli taky táhnout za koně...

zahradnik: Když si na ně sednou, tak stejně sklouznou při první zatáčce #32#

Jen ať mu dlouho vydrží ty nová okna.... :-( Jel jsem v pondělí Anitrou a ti s prominutím ##MLUVÍM SPROSTĚ## se na ni už vyřádili fixem #51#
Pardon za ten výraz.


Nebude ten vlek nebezpečný? Když jsem se díval na fotografie, zaujalo mne řešení "nárazníků" u vleku. Jsou dost vytaženy z karoserie a to i u boků vleku... jestli to nebude lákat některé se na nich povozit, ono to bude lepší než jezdit na spřáhlech...


Nechci ti brat iluze, ale krabatori takrka zasadne B vozem nejezdi, protoze se pobliz ridice citi bezpecneji. Takze ta nizka podlaha dobre poslouzi pro kocarky a vozickare, ale duchodci se budou radeji plazit do schodu.


Mno aspon krabatori budou videt (mozna) kde maji nizkou podlahu a nepolezou furt do motora, kdyz vzadu bude NP vlek prazdnej.


A proč by vlastně měl být ten vlek stejný jako tramvaj? To je tak akorát deformace posledních cca 40 let ;-), předtím byly vleky až na vyjímky odlišné od motorových vozů, někdy i dost podstatně... Trochu rozmanitosti do toho...


:-D Kupujou vlek a nemají pro něj odpovídající tramvaj. jsem sám zvědavej, jak to bude vypadat.


1. Rozdíly jsou v některých komponentách - el. výzbroj, brzdy a nějaké další drobnosti.
2. Zatím snad ani nepočítá, možná až to uvidí pohromadě, tak změní názor.. Ale asi aby rozdíl nebyl tak propastný, tak vlek v provedení pro Brno má mít normální skládací dveře (na rozdíl od Ostravy, kde jsou výklopné).


Chtěl jsem se zeptat na dvě věci.
1)Jaký je rozdíl mezi Astrou a Triem? Pokud jsem viděl fotografie, tak vypadalo to úplně stejně, Astra je z Plzně a Trio z Ostravy, jiný rozdíl jsem nepostřehl. Mimo modernějšího vzhledu Tria u novějších verzí
2)Na těchto stránkách proběhla informace o nákupu nízkopodlažního vlečného vozu. Byl tu i odkaz na ostravský dopravní podnik a jejich tramvaj s vlečným vozem. V Brně ale asi nebude jezdit taková tramvaj jako v Ostravě, takže asi zrekonstruovaná nebo novostavba T3 bude spřažená s vlečným vozem, který bude mít dost moderní vzhled. Nepočítá DPMB s rekonstrukcí nějaké starší tramvaje na vzhled jako má vlečný vůz?
Děkuji za odpověď


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]