Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 43    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Další
Autor Zpráva
Petr.P píše:
Podle anonymních stránek Pisárecké vozovny už nevím jaké jela dnes do PARSU tramvaj 1105 na K2R


Milí Petře P.
1) zádná stránka Pisárecké vozovny není.
2) 1105 je pokud jsem se nepřehlédl dnes na d-5.

Takže lhaní se nevyplácí.Jinak mám kámoše z Medlánek tak mi 1752 vyfotil a dám ji sem. :wink:


Podle anonymních stránek Pisárecké vozovny už nevím jaké jela dnes do PARSU tramvaj 1105 na K2R


Romík píše:
Škoda že jsem ju neviděl.A nevíte jestli už jela do PARSu 1130 :?:


Ne, furt jezdí.


Škoda že jsem ju neviděl.A nevíte jestli už jela do PARSu 1130 :?:


Dneska jezdí na testovacích jízdách bez cestujících už druhá K3R.N v Brně!!! Spatřena okolo na 12 hod. na trati z Modřic!


VS píše:
Doufám hlavně,že budou pokračovat přestavby K2 na K3.N,ty kapacitnější vozy potřebujeme jako sůl.Navíc by to znamenalo grantovaný NP kurzy na všech linkách,což je taky dost důležitý.
Sice by na skoro každé lince jezdily různý vozy buď 2xT a K3.N nebo K2 a Anitra,ale ty nízkopodlahy jsou moc potřeba.


Máš pravdu.Mě se taky líbí K3R-N.Alespoň by se ušetřily T3 na jiný linky. :roll:


Doufám hlavně,že budou pokračovat přestavby K2 na K3.N,ty kapacitnější vozy potřebujeme jako sůl.Navíc by to znamenalo grantovaný NP kurzy na všech linkách,což je taky dost důležitý.
Sice by na skoro každé lince jezdily různý vozy buď 2xT a K3.N nebo K2 a Anitra,ale ty nízkopodlahy jsou moc potřeba.


Souhlasím, budou totiž pokračovat přestavby stávajících KT8D5 na N, takže nízkopodlažní kursy budou na d1 a d8 tak jako tak přibývat.


Já bych jich dal na d-5 klidně i víc, na d-1 nemusí být vůbec, tam bude dost KT8D5RN2.


ds píše:
VS píše:
Pro oživení téhle diskuze mensší dotaz:Kolik let mají vlastně probíhat přestavby na K3.N.1752(ex1115) je už v Brně a co další? Jestli jich má být 20(někde sem četl,že snad až 22),tak tímto tempem to bude tak za 10 let.A to je škoda :-x .

Pokud bych jich bylo až těch 22,tak bych navrhoval je dát na více linek(garant.NP kurzy).Třeba takhle:

4xd-1(společně s KT8D5N),celkově 6 kurzů
4xd-3
5xd-5
2xd-9
3xd-12
2xd-13



5xK3R na d-5... Tady je zase vidět, že někdo bydlí v Bohunicích :lol: :lol: :lol: :lol:



A proč ne pět K3.N? Na d-1 jsou proloženy s KT8N,takže jich je tam 6

d-5 je linka,kde jezdí hodně vozů,takže považuju tam těch 5 kurzů za optimální.Na takových d-12/13 je v hlavním úseku současně 5 vozů a to stačí.Na d-3 a 9 to stačí taky.

Stejně se toho nedočkáme, protože tolik K3.N se ani nepřestaví.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Romík píše:
1751 byla včera na CVIČNÉ JÍZDĚ takže kdo ji hledal na 1 nenašel.

Na cvičné jízdě je i dnes a při té příležitosti se podívala na Kraví Horu. Škoda že jsem neměl foťák :cry:


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Pro oživení téhle diskuze mensší dotaz:Kolik let mají vlastně probíhat přestavby na K3.N.1752(ex1115) je už v Brně a co další? Jestli jich má být 20(někde sem četl,že snad až 22),tak tímto tempem to bude tak za 10 let.A to je škoda :-x .

Pokud bych jich bylo až těch 22,tak bych navrhoval je dát na více linek(garant.NP kurzy).Třeba takhle:

4xd-1(společně s KT8D5N),celkově 6 kurzů
4xd-3
5xd-5
2xd-9
3xd-12
2xd-13



5xK3R na d-5... Tady je zase vidět, že někdo bydlí v Bohunicích :lol: :lol: :lol: :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
fixi píše:
Romík píše:
1751 byla včera na CVIČNÉ JÍZDĚ takže kdo ji hledal na 1 nenašel.


Konečně ses zase objevil na internetu. Proč dávají K3N na cvičnou nechápu. Podívej se prosím do ankety o nejlepší a nejhorší vozidlo a vysvětli mi za co si mě tak chválil??? Fixi


Trebas proto aby se ridic zaskolil na danym typu tramvaje. Ono jich jaxi moc provoznich nejni .


To je pravda.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
fixi píše:
Romík píše:
1751 byla včera na CVIČNÉ JÍZDĚ takže kdo ji hledal na 1 nenašel.


Konečně ses zase objevil na internetu. Proč dávají K3N na cvičnou nechápu. Podívej se prosím do ankety o nejlepší a nejhorší vozidlo a vysvětli mi za co si mě tak chválil??? Fixi


Trebas proto aby se ridic zaskolil na danym typu tramvaje. Ono jich jaxi moc provoznich nejni .


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Romík píše:
1751 byla včera na CVIČNÉ JÍZDĚ takže kdo ji hledal na 1 nenašel.


Konečně ses zase objevil na internetu. Proč dávají K3N na cvičnou nechápu. Podívej se prosím do ankety o nejlepší a nejhorší vozidlo a vysvětli mi za co si mě tak chválil??? Fixi


1751 byla včera na CVIČNÉ JÍZDĚ takže kdo ji hledal na 1 nenašel.


Pro oživení téhle diskuze mensší dotaz:Kolik let mají vlastně probíhat přestavby na K3.N.1752(ex1115) je už v Brně a co další? Jestli jich má být 20(někde sem četl,že snad až 22),tak tímto tempem to bude tak za 10 let.A to je škoda :-x .

Pokud bych jich bylo až těch 22,tak bych navrhoval je dát na více linek(garant.NP kurzy).Třeba takhle:

4xd-1(společně s KT8D5N),celkově 6 kurzů
4xd-3
5xd-5
2xd-9
3xd-12
2xd-13

Tento stav by znamenal uvolnění aspoň 12 2xT,který by se tak mohly konečně dát na d-9(4 soupravy navíc) a na d-5(aspoň 9-10 2xT+5x K3.N,tedy celkem 15 kurzů v kapacitnějších vozech,zbytek 4xK2).

Tento plán s K3.N na 1,3,5,9,12,13 a Anitrama na 2,4,6,7,10,11 či KT8N na 1,8 by umožnil na každé lince zavést aspoň 3-4 garant.Np kurzy a zaroveň zvýšit podíl kapacitních vozů konečně i na linky 5 a 9,kde jsou dost potřeba :idea:

Sice to nejsou nový 100% NP vozy,ale v dnešních podmínkách by to bylo asi jediný reálný řešení.
Co vy na to?

Na závěr takové rejpnutí:Proč jsou v K3.N sedadla tak blízko u sebe,někdy si tam připadám jako v CityHnusu.


Tuším že i na design má práva Siemens, nebo si na to aspoň dělá nárok.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Jakub píše:
Jasně, kotas je prasárna u všech vozů. Určitě by nebyl problém dál vyrábět čumáky Tatra (T3, K2) i v PARSu, tedy, pokud na to neexistují nějaká autorská práva (asi již mrtvé) ČKD Tatra. Pokud by to bylo právnicky schůdné, je to nejlepší řešení. Je to přece tramvajová legenda, kterou zná celý svět!


... a protoze chce DPMB, aby byla K3N vnimana jako nova tramvaj a ne jako jen varianta na neco, cim uz 40 let jezdime, tak ma Kotasi cela.


quote="Anonymous"]...Jen měli nechat "klasický" čumák Tatra, původní z K2. Design Kotas je už slabší.[/quote]


Jasně, kotas je prasárna u všech vozů. Určitě by nebyl problém dál vyrábět čumáky Tatra (T3, K2) i v PARSu, tedy, pokud na to neexistují nějaká autorská práva (asi již mrtvé) ČKD Tatra. Pokud by to bylo právnicky schůdné, je to nejlepší řešení. Je to přece tramvajová legenda, kterou zná celý svět!


Nebydlím přímo v Bohunicích,ale na trase d-8 do Lískovce a taky ta plnost tramvají je opravdu něco! Dalši diskuze na toto téma bych přesunul do obecné diskuze o MHD.S K3.R to souvisí jenom tím způsobem,že kdyby byly bylo by víc kapacitních vozů jinak ne.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS, vím že tě doprava v Bohunicích velmi tíží (což je celkem pochopitelné, když tam bydlíš), ale věz, že jsou oblasti, kde je to ještě horší. A hlavně nechápu jak to souvisí s tématem K3R.

Jinak co se týká K3R, taky sdílím názor že je to mnohem lepší investice než Anitry. Kdyby se místo 10 Aniter (1805-14) za stejné peníze rekonstruovalo 20 vrakoidních K2 na K3R (1751-70), už by kapacitní problémy na d-5 více méně neexistovaly.


Stejně jako jezdí d-10 za zadkem d-8! Kdo fakt tyhle intervaly vymýšlí?? Takle se tolik vozů na d-7 a 10 využije jen částečně a to hlavní,efekt posílení d-5 a 8 to přináší jen částečně.I ta doba rozsahu provozu d-10 není nic moc.První odjezd z Lískovce až v 14.36h,vždyť ta 8 je plná i dopoledne,kdy jezdí hůlkaři nakupovat a potom po 12h končí uční v Bosonohách a hádejte kam se z a-69 cpou? No přece do d-8. Ten pitomej interval je kvůli té měnírně.
Osobně si myslím,že po výstavbě měnírny dojde k několika změnám:
d-5 asi stejná,tolik 2xT není
d-7 na Švermovu,ve špičkách až do Lískovce
d-8 delší dobu dělený interval,možnost dělat přestávky v Lískovci a né na té úvraťové konečné v Líšni
d-10 Snad úprava intervalu s d-8,vytvoření intervalu 3-3-4 min.,prodloužení jizdní doby do Lískovce a ukonční některých spojů na Geislerově nebo na Zvonařce.

d-13 se vrátí do Juliánova,takže už bude ta smyčka volná.Mimochodem,na Táborské už jsou koleje položeny až po Dulánek,křižovatka s Gajdošovou též hotova a koleje se teď začínají pokládat už i mezi Gajdošovou a Dělnický domem.Třeba to stihnou do Silvestra.

Jak je to vlastně s tou měnirnou,která se tady tak často zmiňuje? Kdy a kde se má stavět?


Ješte k té d-7 ze Švermovy. Ten efekt je hlavně pro cestující za Švermovou, tedy Běloruská atd.. Já třeba sedmičkou jezdím ze Švermovy každej den ráno, protože dostat se za Osovou do d-5 je dobrej výkon (a když už tam jsem, tak no comment... :-(). Ovšem je pravda, že ve směru na Švermovu jezdí 7 vždy za zadkem 5 (od České)..


Několik posledních příspěvků bylo přesunuto do Obecné diskuze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 15:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]