Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 720    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
2811
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Není to politicky a marketingově zaobalená příprava na nový systém koncesionářských poplatků?


Offline
Uživatelský avatar

3974
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Logiku v tom nehledejte. Jenom je tady snaha evidentně pošahanej zákaz zdůvodnit. Odbory to zdá se nepůjde, takže se hledají jiné důvody. A pěkně debilní, spárovat poslech muziky/rádia/cokoliv jiného s nehodovostí, to musela vymyslet fakt hlava. ](*,)

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3705
08 čer 2005 23:12
Ale jinak předpokládám, že ti hodní řidiči osobních aut, do kterých ty zlé šaliny neustále narážejí, budou smět hlasitou hudbu při řízení poslouchat dál.


Offline
1786
04 bře 2012 23:26
urbonaut: Kdyby šlo podávat stížnosti na lidi, tak nedělám nic jiného.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3705
08 čer 2005 23:12
A neměli by třeba řidiči, já nevím, jezdit úplně nazí? Protože celou dobu jezdí oblečení a nehod přibývá... úplně stejná logika.

Takže až bude nějaký cestující hlasitě poslouchat hudbu nebo mluvit, tak doufám, že řidič zastaví, aby se nestala nějaká nehoda, a v jízdě bude pokračovat, až bude ve voze hrobové ticho...

Škoda, že se nedá podat stížnost na cestující...


Offline
2700
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na jednu stranu jde o kravinu, často slyším třeba v dracích na sedmičce, jak řidiči spíš než muziku poslouchají audioknihy a pak si úplně nemyslím, že jezdí nesoustředěně a působí větší počet nehod, které by bezprostředně souvisely jenom s poslechem. Spíš obecně přibylo aut za posledních pár let.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
67
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/mhd-ri ... _epkbn_616


Offline
Uživatelský avatar

271
31 led 2010 23:09
Záznam z konference Budoucnost železničního uzlu Brno a rychlých spojení v České republice, která proběhla na Hvězdárně a planetáriu 14. března 2024.

Nové hlavní nádraží Brno a městská hromadná doprava - Jan Seitl, dopravní ředitel, Dopravní podnik města Brna


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-ces ... .seznam.cz


Online
7169
27 úno 2010 07:40
Ano, to je jedno z těch odůvodnění pro změny JŘ. Navíc městské JŘ si žijí trochu jiným životem než ty regionálních a komerčních linek.


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Robert píše:
V odůvodněných případech lze samozřejmě měnit JŘ i mimo tyto termíny. A tento termín si myslím, že je odůvodněný ažaž.

Navíc se má k tomu dní obnovit čtyřka do Obřan.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Online
7169
27 úno 2010 07:40
V odůvodněných případech lze samozřejmě měnit JŘ i mimo tyto termíny. A tento termín si myslím, že je odůvodněný ažaž.


Offline
Uživatelský avatar

3705
08 čer 2005 23:12
A toho 27. dubna bude celostátní termín změny JŘ, že si DP dovoluje změnit JŘ linek 30 a 43 právě k tomuto datu?


Online
7169
27 úno 2010 07:40
Ony ty 4 termíny do roka aspoň drží na uzdě kreativitu některých dopravců, popř. obcí, firem atd.


Offline
Uživatelský avatar

6917
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
xcav8 píše:
Proto se to spouští od dubna a ne v prosinci kdy je celostátní změna jízdních řádů. :D

Celostátní změna jízdních řádů je taky krásný příklad přežitku, který měl význam v době papírových jízdních řádů, aby měly alespoň nějakou dobu trvající platnost. Dnes je to jedno.

MtM píše:
A také jsem zvědavý, jestli tím lidé do Soběšic nezačnou jezdit ve špičce třeba víc už od Skácelky...

Vždyť to se dá velmi pravděpodobně očekávat, když se uvádí jako výhoda pro lidi ze Soběšic, že cestou do Kéniku/Bástru nebudou muset přesedat. Minimálně o jedné známé vím, že bude využívat linku přesně z této zastávky směrem na Soběšice. Takže se to dá čekat u více lidí.
No třeba pak dojde ke zkrácení intervalu časem, když to lidi budou využívat.

Třeba teď nedávno jsem přemýšlel, jak dlouho už je v provozu linka 68. Černé scénáře mluvily o tom, že si to lidi nenajde. Teď tam mnohdy jezdí slušně obsazený klasický dvanáctimetr, kde by sanitka nestačila..


Offline
Uživatelský avatar

3088
29 srp 2009 19:30
Myslím, že je na čase přestat malovat černé scénáře za zachovat chladnou hlavu. Nejsme první DP v Česku, který používá parciály.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1332
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak problém u prodloužení obratu by zde asi nebyl, teď to takhle jezdí, aby vycházely pauzy v KPN.
A kdyby to jezdilo od prosince, jako zkušební provoz s převlečením u KPN za 43 a vyhodnocením třeba v březnu, tak by to bylo lepší, než teď, že teď se to třeba odjezdí skrz počasí v pohodě, pak přijde třeba silnější zima a půlka kurzů 30 bude stávat neustále v úseku KPN-SOB, zralá na odtah. Pak se to už bude vyhodnocovat daleko hůře, když už to bude u lidí "zašlý".


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MtM píše:
Jsem moc zvědavý na provoz v zimě, zvlášť, když bude mít třeba 30 problém sjet kopec dolů, při nějakém sněžení nebo jak to budou parciály v zimě zvládat nahoru při nějaké náročnější jízdě, zda jim vydrží baterky a tak, když to pojede skoro nadoraz kapacity baterek. V prokladu se sooji jen ke KPN by to pak intervalově mohl být dost kočkopes.
A také jsem zvědavý, jestli tím lidé do Soběšic nezačnou jezdit ve špičce třeba víc už od Skácelky, zda tam v okolí ty spoje nebudou mít problém s kapacitou. Na DPMB o tom psalo komentáře dost lidí, že mají obavu, aby to nejezdilo ještě plnější a já se nedivím, kolikrát od Skácelky po Semilasso to jede odpoledne dost nadoraz, protože je to jediná linka, co od tama spolehlivě jezdí bez relativnějšiho zpoždění na Semilasso (84 jezdí na náhodu a 72 má často zpoždění kvůli malému času na obrat na TP, co chytá mnohdy zpoždění u Tomkáče).
Tak snad to bude bez problémů (I v zimě).

V dubnovém Severníku se píše také o tom, že po zatrolejování Lesné by jezdily parciály do Soběšic i z Lesné. Potom si kladu otázku, jak by se pak řešil úsek až do Útěchova. Každopádně bych spuštění teď na jaře považoval za dobrý čas pro test. V případě nutnosti by snad šlo ještě postavit napájecí trolej v Soběšicích, i když to by znamenalo zase prodloužit dobu obratu na čas takový, aby se baterie aspoň nějak dobily. (ale asi by to nebylo stejně do 100 %, takže kdo ví, jak by to bylo vhodné pro baterky).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
Proto se to spouští od dubna a ne v prosinci kdy je celostátní změna jízdních řádů. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1332
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
xcav8 píše:
Parciálním trolejbusem na Sadovou a do Soběšic
27. dubna to bude zajímavé. Parciál do Soběšic a obnovení šaliny do Obřan.


Jsem moc zvědavý na provoz v zimě, zvlášť, když bude mít třeba 30 problém sjet kopec dolů, při nějakém sněžení nebo jak to budou parciály v zimě zvládat nahoru při nějaké náročnější jízdě, zda jim vydrží baterky a tak, když to pojede skoro nadoraz kapacity baterek. V prokladu se sooji jen ke KPN by to pak intervalově mohl být dost kočkopes.
A také jsem zvědavý, jestli tím lidé do Soběšic nezačnou jezdit ve špičce třeba víc už od Skácelky, zda tam v okolí ty spoje nebudou mít problém s kapacitou. Na DPMB o tom psalo komentáře dost lidí, že mají obavu, aby to nejezdilo ještě plnější a já se nedivím, kolikrát od Skácelky po Semilasso to jede odpoledne dost nadoraz, protože je to jediná linka, co od tama spolehlivě jezdí bez relativnějšiho zpoždění na Semilasso (84 jezdí na náhodu a 72 má často zpoždění kvůli malému času na obrat na TP, co chytá mnohdy zpoždění u Tomkáče).
Tak snad to bude bez problémů (I v zimě).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
Jak se dostat na nádraží? Budoucí brněnskou stanici obslouží třináct linek
Ambiciózní plán.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
Parciálním trolejbusem na Sadovou a do Soběšic
27. dubna to bude zajímavé. Parciál do Soběšic a obnovení šaliny do Obřan.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6917
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brno opraví během léta tramvajovou trať do Bystrce, zrychlí na 70 km/h. Jestli se nepletu, tak většina spojů jezdících nahoru do Bystrce (k Přístavišti a dále) má konstrukční rychlost 65 km/h. Ale do budoucna za mě super, až se podaří obnovit vozový park trochu více.

Jen taková utopie nesouvisející s odkazem: jednosměrná 45T s článkem navíc by mohla být zajímavou alternativou pro linku 12.


Offline
Uživatelský avatar

6917
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak lanové dráhy mají zpravidla obsluhu konečných stanic i mezistanic. Předpokládám, že tady to bude stejně.


Offline
1077
09 lis 2006 18:16
Hlavní smysl lanovky vidím ve sdílení dvou velkých parkovišť, kdy se do daných lokalit cestuje ve velkém i z okolí Brna (univerzita, nemocnice, riviéra, bvv, nová hala) a než stavět v obou lokalitách další parkovací domy, tak proč je nezačít parkoviště sdílet a nedat k parkování free lístek na lanovku. Na kampusu je to už teď tragédie a to se staví další objekty. A třeba hala a částečně riviéra (léto/víkend) má trochu jiný časový režim než kampus a nemocnice a pro automobilisty bude lanovka snesitelnější (krátký interval, lze počkat na prázdnou kabinu) než trolejbus.

Na straně druhé mi chybí pro lanovku trvalé využití, kdy výše zmíněné lokality jsou vytížené buď jen v jejich špičce nebo velmi nárazově (hala nebude třeba fungovat každý den) a ve večerních hodinách, kdy nepojede ani hala, bude provoz téměř nulový. Nemluvě o tom, že bych se možná i díky mezistanicím tím bál cestovat (pojedu večer z Lipové, někdo přistoupí u prázdné mezistanice u riviéry, obere mě a vystoupí u prázdné stanice u kampusu a zmizí v lese. Možná bych se i klonil ke zrušení této stanice u ulice Studentská (by mě zajímalo o kolik vteřin by to zrychlilo jízdu), která bude využívaná minimálně. Předpokládám, že v mezistanicích nebude ani žádný personál.

Na běžné využití by lanovce mohlo pomoci její protažení do oblasti západní brány (možná by stačilo i jen někam k začátku tunelu - bude tam přechod se semaforem), na druhé straně to kvůli vilové oblasti nemá asi řešení (např. protažení k ESF a kolejím), případně na Žlutý kopec. A také tramvajová linka jedoucí z Lipové na Českou s rozumným intervalem - by to mohla být lepší varianta než přeplněné linky 25+5/6 nebo 8+6.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17989 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 kvě 2024 20:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]