Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 722    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 722  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1626
10 čer 2006 20:45
Brno
Richie: u DP dodatečně předložení 100 pouze na pokladně, elektronicky zůstává 50. Nově se ve vozidlech DP zakazuje přeprava elektrokoloběžek a elektrokol.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jenom doplním, samozřejmě to nezvyšuje dopravní podnik, ale zvyšuje se to jednotně pro celé IDS JMK.
https://www.idsjmk.cz/lockouts/detail/1830

Nicméně si tam DP prosadil stejně anomálii - u všech dopravců kromě DPMB je dodatečné doložení platné šalinkarty za 50 Kč, u DP za 100 Kč.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Online
14
28 čer 2012 13:56
https://www.brnan.cz/udalosti/jizda-nacerno-se-v-brne-prodrazi-dopravni-podnik-zvysuje-od-kvetna-pokuty


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
M píše:
2389: neni uplně pravda, pravidelně co jezdím do Medlánek na noc, jedinej spoj je 6 a přestup na 41 nebo 71 a ještě nikdy mě to neujelo

Ale to jezdíš už později, co přes ten den, tam ty přestupy fungují, jak píše 2389?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2703
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mě by spíš zajímaly zastávky te druhé budoucí expresky v Líšni. Si říkám, že by někdo od špitálu místo osmičky mohl jet s přeskokem na KPN třeba někam k Novolíšeňské.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, já bych tak nějak logicky předpokládal, že z Technologického parku to bude jezdit jako E56 před zkrácením, kdy to bylo směrem ke královopolskému nádraží 9 minut, opačně 6. To mi přijde dostatečně rychlé.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6920
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V tom článku je pár zbytečných chyb, škoda. Co se týče expresních linek, tak pokud má E72 vymetat všechny zastávky ve VUT campusu, jako dnešní 72, tak to moc expres teda nebude. 12 minut zabere jízda 72 na královopolské nádraží, 6-7 minut by zabrala jízda bez zastávek. Tam není příliš možností, kde jet rychleji. - to tak úplně není pravda.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
V článku tvrdí, že E56 má jenom dvě stáv - výchozí a konečnou. A co Šrajbec?


Offline
Uživatelský avatar

391
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Bez zastávek a přestupů. Cestu Brnem usnadňují expresní linky, přibudou nové

Jsem rád, že máme konečně nějakou koncepci a oficiální plány.


Offline
Uživatelský avatar

3703
28 úno 2006 19:00
Jj, rozflákal nám okno na našem 7731. Teď než to okno přijde do skladu, než se nalepí, a vytvrdne lepidlo, tak se aspoň 3 neděle nesvezeme...
Ono to bylo ve skutečnosti trochu jinak. Na Halasáku na stoupily 3 smažky + jedna smažka holka. A dělali bordel ve voze. Pak napadli kluka s holkou, který se bránil a bránil i svou holku, a vystoupili s ním na Haškové. Načež smažka hodil šutr na autobus.
Mělo to dozvuky i v pátek. Po konečné lítala naspeedovaná ona holka, a ve finále ji tam krotily dvě hlídky MP Brno, a vezli ji sanitkou někam. Takže konvoj 2x MP a za nimi sanitka...


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Strážníci dopadli opilého muže, údajně napadl cestujícího a dlažební kostkou prý trefil autobus

Rušnou jízdu zažili ve čtvrtek večer cestující autobusem linky č. 57 na Lesné. Došlo tu totiž ke sporu mezi dvěma muži, kdy osmadvacátník při nástupu do vozidla na Halasově náměstí prý nevybíravě a zcela bezdůvodně vrazil ramenem do padesátiletého muže. Když se proti tomu starší z nich ohradil, mladší muž se ho dotázal, jestli se prý chce bít. Aniž počkal na jeho odpověď, dal mu prý ultimátum, že pokud nevystoupí na stejné zastávce jako on, zabije ho Pak ho prý dokonce zničehonic udeřil do obličeje. Údajně napadený muž se bránil tím, že muže na další zastávce vystrčil z autobusu ven. Když se vozidlo rozjelo, rozčílil se údajný agresor natolik, že prý vzal do ruky dlažební kostku, a údajně ji hodil na autobus, čímž rozbil okno. Způsobil tím škodu okolo dvaceti tisíc korun. Provedená dechová zkouška navíc přinesla výsledek bezmála 1,7 promile. Strážníci tedy muže podezřelého ze spáchání trestného činu předali policistům.


Zdroj: Přehled událostí ze dne 21. dubna 2023


Offline
Uživatelský avatar

6920
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tramvaje linky 10, které nyní jezdí ze Stránské skály přes zastávku Hlavní nádraží do Bystrce až na konečnou Ečerova, budou mít od května mírně odlišnou základní trasu.
Aneb když se novináři snaží psát květnatě, ale nejde jim to. Linka 10 nebude mít odlišnou trasu. Bude mít kratší trasu.


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Změny šalin kvůli tunelu v Žabovřeské: vrací linku 1 na Ečerovu, mění trasu 10


Offline
100
09 lis 2017 15:24
Brno
Zde i článek s fotkou téhož řidiče:
https://brnenska.drbna.cz/zpravy/spolec ... soudu.html


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Soud zpřísnil trest řidiči tramvaje, která vlekla hocha ve dveřích desítky metrů


Offline
Uživatelský avatar

1339
17 črc 2010 21:41
Krno
Co to tam táhne v čase 6:55-7:03? Dělo? :D

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2815
01 úno 2006 10:39
Neni to sice z tisku ani tv ale snad to neva, od času 6,29 je tam video z Brna z roku 1968:
https://www.youtube.com/watch?v=7_60RDdItEM


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
V jednadvaceti řídí brněnské šaliny. Nejradši mám desítku, říká Konečný


Offline
7174
27 úno 2010 07:40
Malé rozjezdy se prohazovaly v zimě, dalším prohozením bychom se dostali na původní stav, jen posunutý o těch 7/8 minut.


Offline
Uživatelský avatar

1626
10 čer 2006 20:45
Brno
s854: a nebude tonu prohození malého spojení vadit, že devítka večer navazuje na Zemědělské a Halasáku na autobusy? A osmička na Osové navazuje na autobus směr Ostopovice a na kampusu směr Popůvky a dál?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Co se týká návrhů na prohození části tras linek 5 a 6, podle mě by bylo mnohem jednodušší tyto linky ponechat, jak jsou, a místo toho prohodit linku 8 a 9 na malých večerních spojeních u hlaváku, tím by zůstaly stejné proklady 1/6 na Lidické, 8/9 na Křenové a docílilo by se na Osové mezi linkami 6 a 8 podobného modelu přestupu, jaký byl (a opět bude) večer mezi jedničkou a trojkou na Vozovně Komín.
Drobná nevýhoda (tj. jízda v úseku Krematorium-Osová ve stejných časech) by byla vyvážena mnohem lepším spojením Starého Lískovce do města, stejně tak Nemocnice Bohunice a Západní brány s Mendlákem v době, kdy už linka 25 nejezdí tak často. Narozdíl od současné situace se jedná o jednoznačné win-win pro obě strany.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
ad 69 - zas ne všichni bydlí kolem Pražské, takže pro ně je 40[12]/51 spíš daleko

jezdím odtama spíš málo (a mimo špičku), ale za sebe -
tak čtvrtinu cest dojdu na Pražskou na regionálku, když mi to zrovna časově vychází a jedu ke Kampusu
čtvrtinu cest 69 -> 6 (aspoň to relativně navazuje a neujíždí jako dřív osmička)

zbytek autem... :-$

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
2703
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Už jsem nestihl upravit příspěvek: chtěl jsem ještě dodat, že jsem jel 401/402 o víkendu párkrát do města, jinak s ní jezdím spíš ve všední den k našim a hlavně o víkendu je skoro pravidlo, co jsem říkal o zastávkách na znamení, spoj prostě nabere pár lidí v Knínicích, pak hlavně v Říčanech a to je všechno, někdo vystoupí na Popůvkách u Shellky a na Veselce na přestup na 51 a zbytek zastávek se vesele projíždí, že i při odjezdu z Knínic o 3-5 minut později stíhá borec jízdní dobu úplně v klidu, zatímco ve všední den ve špičce si kolikrát těch 5 minut zpoždění od špitálu veze na hrbu celou dobu.
A k těm zastávkám, SL na přestup od šaliny je dost nepohodlná, na znamení a rozjezd dokopce. Lepší je přechod na Dunajské, naopak do města to na SL pod mostem přivaděče vychází prostorově dobře. Co mi připadá uprostřed ničeho jsou právě ty dvě zastávky na Jihlavské Jemelkova před mostem a Svážná o kus dál, i když z ní se aspoň dá pěšky do sídliště směr Kameňák, už jsem tam párkrát slyšel někoho vystupovat z regionálky.
Co se týká vytíženosti, tak ohnutí svazku regionálek na špitál trochu pomohlo, protože dřív se stávalo, že všechny vysypal na SL nebo nabral opačně na Dunajské a v úseku mezi Dunajskou a Kyjevskou prostě ani noha. Občas teda někdo, kdo chtěl lepší místo, došel od šaliny až na smyčku a vlezl do nastartovanýho busu před odjezdem... Teď se tyhle hluchý jízdy skoro nekonají.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2703
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
B1: jen zareaguju na tu část se 69 z posledního tvého příspěvku. 401 a 402 měly jezdit ke špitálu už dávno, jenom nebyla kapacita na odstav. Na Svážné se staví jen občas a všechny zastávky od Popůvek až ke špitálu jsou v režimu Z. Takže třeba o víkendu nebo večer směrem do města se stává, že prostě bus zastaví v Říčanech, pak třeba v Popůvkách a plynule maže furt pryč. Myslím si proto, že 69 jede jen ten, kdo buď nesleduje jízdní řády, má cíl jinde, třeba na Dunajské/Čermákové/Svahu (na Jemelkové je u Dunajské veterina), nebo prostě chce rovnou přeskočit na 6 ještě u smyčky, aby jel třeba k Milošům. Takže si osobně myslím, ale potvrzené to nemám, že se spíš lidi orientují na 51/401, které jedou přímo po Jihlavské.
Minibusovou linku bych nezaváděl, spíš bych takové vozidlo přímo nechal na té lince 68 s výjimkou školního spoje a nějakých časů návozu na směnu do špitálu, nevím, jak jinak ty časy specifikovat, prostě přejezd. Však na takové 65 taky nejede vždycky jen dodávka, má i spoje, kdy jede klasický 12m bus.
Jinak na SL se přestupovalo spíš ze šaliny na 69 a regionálky, opačně je totiž nejprv Jemelkova na Jihlavské před odbočkou na sjezd dolů a pak až pod mostem přivaděče, kde byl dřív hlavní přestup z 401/402 na šalinu. Dneska ten přestup může dávat smysl, pokud by navazoval na 6 nebo 7 pokaždé a ne náhodně bez provázání 69 s ostatníma na Osové. Prostě, kdo by jel do Ostopovic, rovnou by mazal na 51 bez přestupů a kdo by jel z Dunajské by prostě dojel šalinou na přestup.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1626
10 čer 2006 20:45
Brno
b1: no s tou shodnou kapacitou si to trošku zjednodušil, na šestce jezdí večer 2T/13T a o víkendu více jak polovina kurzů rovněž této kapacity a jen doplněk klouby, kdežto na pětce v tato období pouze klouby. Jen ať se zase neohýbá realita.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18026 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 722  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: AlldoK a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 kvě 2024 12:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]