Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V tom okamžiku bych okamžitě zredukoval veškeré spojení na Lesnou na nezbytné minimum, tzn. ve špičce tramvaj po 10 minutách, okružka v sólech zrovna tak, o víkendu sóla po 20 minutách. A šmitec.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Malečkovi se zase podařilo jít proti všem a ve své padesáté souběžné funkci si vydupat zastavení tramvaje. Super, miluju. Udržitelný rozvoji se zajištěným unijním financováním: sbohem a šáteček?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

9270
10 čer 2004 11:19
Tak ty terasy se plánovaly už dávno. Tuším, že i ty mosty mají nachystaný místa a nosnost na trolejbusový vedení.

Lesná je furt jen výmysl radnice, jak tam nezavádět tram.


Offline
5
17 čer 2021 20:05
Několik poznámek:
1. Jihlava, ale třeba takové, snad Drážďany, mají všechny zastávky na znamení- no problém, dokonce to kvituji, je to ideální stav. Ikdyž stejně zastavím v 90% na vybraných zastávkách, tak se to vždy může hodit.
Jako dítě jsem zažil vozy 14Tr a B732 v plném provozu. Napřed sám jsem žádal jiné, později jiným, třeba starým jsem naopak to znamení dával. Nebyl problém. Jako řidič ale velmi oceňuji, když se vzrůstající potřebou cizí pomoci se takové osoby stěhují blíže ke mně, ať je mám pod dohledem. Realita je opačná. Všechny hnáty v gypsu, tak polezou 3., nejlépe 5. dveřmi za řidičem...

2. Padly tu ceny za nějaké tratě. Přiodím příklad, opět z Jihlavy. Nová trať, 5,5 km a cena? nějakých 140mil vč. 2 měníren. Vašich 160 za 1,5km je velmi zavádějících, když se nepodotkne, JAKÁ měnírna stojí na konečné...

3. Aktuálně proběhl v médiích rozhovor a má se drátovat směr Lesná a Černovické terasy (či někde tam). To s 30 bude konečně pořádný rozvoj, ikdyž pořád ne adekvátní. Proč se vlastně nezadrátuje 44/84, ty by svým intervalem úplně dokonale zapadly.


Offline
443
24 lis 2017 11:40
Však Brno jde cestou evoluce místo revoluce, cesta správná a možná je lešpí lidi otužovat pomalu a průběžně zvykat. Nejsem uplně příznivce paušálního režimu z, ale pravda je, že stejně se mačká poptávka, prostě když se lidi ji naučí mačkat vždy a rozumně v předsrtihu, možná na to uzraje doba, ale těch zastávek, kde to bude potřeba ještě změnit už asi moc zbývat nebude.

Ještě před lety, když jsem studoval v Ově, tak zastávky na znamení neexistovaly. Půlnoční autobus, neřídil-li ho reberl občas, tak stavil na každý zastávce. Bus byl plnej, ale od Svinovskýho nádraží byla většinou první výměna cestujících až výstup na kolejích nebo na konečné 0,5km před kolejama (aby se studenti prošli) a spoustu výmluvných případů se tam dalo najít na každé lince. Když sem se ptal doktorantům, jestli se to tady nějak řešilo, že je to přece votřes takhle prostavět minuty zbytečně, tak říkali že diskuse byla, ale lidi v podniku preferovali ponechání věcí tak jak vždy byli a fungovali a argumetovali, a to mě pobavilo, ve smyslu, že co to pomůže, stejně to přece stojí na křižovatkách..


Offline
Uživatelský avatar

179
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Bylo by to jak v Jihlavě, tam mají na znamení snad vše kromě Masarykova náměstí horní a dolní. Ale to je taky menší město a dává to tam i větší smysl, řekl bych.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

6926
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Igor Mauricio: možná v tom jistý náznak sarkasmu byl. Takovou situaci, byť existují mnohem horší zdravotní stavy, nezávidím, nicméně jak zde padlo, i takový člověk musí po svých vystoupit/nastoupit, takže to s těmi zastávkami na znamení nebude tak horké.

Naopak v nich vidím nejenom možnost úspory, tedy ekonomické důvody, ale také méně splodin skrz rozjíždění, tedy i ekologické důvody.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Citim zde jisty naznak povysenosti a sarkasmu. No, az se do te situace dostanes, mozna budes mluvit jinak, chudacku.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak otevřu hubu a požádám někoho o zmáčknutí tlačítka, když budu mít obě nohy v gipsu a během jízdy nebudu mít v dosahu žádné tlačítko.

Ale chápu, v MHD cestuje spoustu lidí s oběma nohama v gipsu, němých, bezrukých a na zastávce na znamení nejsou schopní vystoupit, tedy je úplná kravina něco takového zavádět ve městě.

Naopak, ve městě by se mělo stavět na každé zastávce a tam pro jistotu tak minutku, dvě počkat, aby i chudáci s nohama v gipsech vystoupili ](*,)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
796
25 led 2006 09:46
V každém případě se i oběma nohama v gipsu musíš doplazit ke dveřím. A tam ta tlačítka jsou.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Zkoušel ses třeba s nohou v gipsu a berlama doplatit ke tlačítku signalizace? Nemluvě o tom, že některé vozy mají tato tlačítka naprosto nelogicky umístěná. Naopak zastávka na znamení je ve městě naprostej nesmysl


Offline
2717
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Podle mého to má docela logiku, klidně by mohlo být krom nějakých hlavních uzlů jako Starka, Mendlák, Úzká a nádraží v so, ne, hlavně v noci a o svátkách celé město na znamení. Kdyby se trochu poladily čekací body podobně jak u noček jsou vybraná místa, tak by takový systém mohl docela fungovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Podle mě reálně není potřeba, aby si někdo na něco zvykal... Mávat netřeba a při výstupu stejně většina na každé zastávce mačká úplně všechny tlačítka, který vidí...


Offline
Uživatelský avatar

6926
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Karosa B732 píše:
No defacto se do té situace posouváme, jen je to strašně komplikované, nepřehledné a zbytečně ruší věci 20 let zažité. Navíc mám pocit, že ty zastávky pro změnu režimu vybírali naprosto náhodně, protože si jinak opravdu neumím vysvětlit, jak se dostala jakákoliv zastávka na Lesné do režimu (z).

Tak Lesná není oproti jiným MČ ničím výjimečná, no offence. A pokud čekám na zastávce, není problém mávnout, případně řidič by měl zastavit, pokud někoho vidí na zastávce.
A ze 4 režimů jsou 3, to je podle mě v prospěch věci. Samozřejmě bude trvat, než si na změnu lidé zvyknou, standardní věc.


Offline
2717
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jsem měl dneska příležitost prošmejdit nový terminál Nemocnice, Bohunice a 51 mají odjezdové nástupiště směr Ostopovice s regionálkama 401/402 společně, což je na jednu stranu fajn, ale trochu blbé je, že směrem do špitálu a na šalinu musí člověk vždycky použít přechod (u regionálek i pro směr do města).
Celkově se mi terminál líbí, ale kdyby trajfly byly všechny bokem a ne na rušné silnici, líbil by se mi terminál ještě víc, totéž platí i o regionálkách, i když nevím, kam jinam je umístit.
No a bizár jsou dvě věci, postavený odpadkový koš na vodicí čáře u cyklostezky na stání pro regionálky, signální čára na šalině ukončená sloupem zastřešení, což je vážná chyba značení pro nevidomé a ppak ten šílený rámus uvnitř Západní brány při jízdě úplně čehokoli.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Karosa B732 píše:
No defacto se do té situace posouváme, jen je to strašně komplikované, nepřehledné a zbytečně ruší věci 20 let zažité. Navíc mám pocit, že ty zastávky pro změnu režimu vybírali naprosto náhodně, protože si jinak opravdu neumím vysvětlit, jak se dostala jakákoliv zastávka na Lesné do režimu (z).

Fillova asi není tak vytížená jako Loosova či Slavíčkova, tak proč ne. A Brechtova a Arbesova taky o něco méně jak Blažkova.
Axer píše:
Proč blbost? Prostě se zrušilo "o" a o hodinu posunulo "w". Ale za mě bych dal na znamení plošně všechno

Dává to smysl. Pokud noční rozjezdy jezdí o víkendu i po páté hodině, je lepší, aby v té době měly zastávky na znamení. Útěchov na znamení možná působí úsměvně v noci, ale zase proč ne. Když pojede n93 z Vranova a nikdo nebude stát v Útěchově směr centrum (vůbec není vyloučeno, občas sám taky jedu večer z Útěchova a jsem jediný přistupující do busu v Útěchově), tak to ušetří něco málo.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
No defacto se do té situace posouváme, jen je to strašně komplikované, nepřehledné a zbytečně ruší věci 20 let zažité. Navíc mám pocit, že ty zastávky pro změnu režimu vybírali naprosto náhodně, protože si jinak opravdu neumím vysvětlit, jak se dostala jakákoliv zastávka na Lesné do režimu (z).

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Proč blbost? Prostě se zrušilo "o" a o hodinu posunulo "w". Ale za mě bych dal na znamení plošně všechno


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Podle mě je solidní bizár ten nový režim zastávek na znamení. Co to je prosímvás za blbost?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Změny v regionalni dopravě jsou popsány zde: https://www.idsjmk.cz/lockouts/detail/1646

fanthomas9: Linka 51 jezdí s linkou 403 často v prokladu (nejede 403, když jede 51). A tedy oddělit přestupní místo by podle mne generovalo větší negativa než obsluha Labská - nemocnice. Nemluvě o neobsloužení Valašské (ačkoli za mne to takový problém není).


Offline
Uživatelský avatar

3709
08 čer 2005 23:12
Na webu IDS JMK už jou zveřejněny jízdní řády regionálních linek platné od 11.12.
Linky 401, 402, 405 a 406 ukončeny u Nemocnice Bohunice.
Linky 403 a 404 ukončeny na Labské, noční spoje na Osové.


Offline
263
09 úno 2007 13:59
Brno
Pavel: Však kdyby jezdila 51 přes zastávky U hřiště a Labská, tak obslouží dokonce školy dvě :-). A na Elišky Přemyslovny jedou 403+4.


Offline
2717
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Teda, ty závleky a změny v Bohunicích a na 40 jsou dobrej bizár.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3709
08 čer 2005 23:12
To já bych si už teda spíš dokázal představit protáhnout na Červený kopec jednou za hodinu linku 35. Určitě by se daly vymyslet oběhy tak, aby to vždy jezdil jeden konkrétní kurz s parciálem nebo autobusem.

Nevím, jak je linka 35 vytížená, ale teoreticky by taky mohl minibus z 62 vykrýt i nějaké odjezdy linky 35, tedy pokud by kapacitně stačil...


Offline
7185
27 úno 2010 07:40
A platí město přejezdy?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 čer 2024 21:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]