Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Naxashi píše:
A 67 jako trolejbusovou, po 10 minutách.

To netřeba. Současné intervaly by podle mě stačily, kdyby na nich byly klouby. Ale za prvé, klouby to na některých místech budou mít hodně na fest a za druhé, ony ty klouby ani není kde vzít. Ale kdyby se to konečně povedlo dát a-67 do kloubů, budu šťastný jako blecha.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
PvvS píše:
A pak se probudit a konečně začít pracovat na nosným systému, kterej nebude závislej na povrchové dopravě. Ideálně něco normálního jako těžký metro a ne nic jako VAL.

To rozhodně. Nicméně příprava a realizace něčeho takového je běh na tak dlouhou trať, že by se ty dlouhý tramvaje bohatě uživily i do doby spuštění provozu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Souhlasím že i 8 by delší vozy potřebovala (a tento problém se s otevřením tratě na Kampus jen zvětší) ale narážíme na dva problémy 1. 45T která je primárně určena na 8 tím samozřejmě nechci tvrdit že se toto vozidlo nehodí na výluky kdekoliv v síti. A ten 2. Zastávky kdy 4 zastávky neodpovídají délce cca 47m (jmenovitě Švermova a Běloruska do centra a oba směry Krematorium a Mifkova). Tento stav beru jako velký prohřešek opravy tratě do SL.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A pak se probudit a konečně začít pracovat na nosným systému, kterej nebude závislej na povrchové dopravě. Ideálně něco normálního jako těžký metro a ne nic jako VAL.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Chci dlouhé vozy, zejména na zmíněných 1, 8 a 12, A ZÁROVEŇ intervaly z doby před 10 lety. Tzn. po 5 minutách. Nejen na těchto linkách.
A na okružkách chci dvojkloubáky. A 67 jako trolejbusovou, po 10 minutách.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Asi tak. Jestli si někdo myslí, že kapacita na d-8 stačí, tak ať se v ranní špičce zkusí na Novolíšeňské nacpat do tramvaje do města, jedoucí z Mifkovy. Možná se mu to povede, ale bude nejspíš stát ve dveřích.
A co se týká d-12, tak tam se už teď bojím, co nastane, až z ní po skončení výluky do Bystrce zmizí Varia a trojčata. Bez výrazného posílení intervalu to bude solidní průšvih.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MartinV píše:
Naxashi: opravdu chceš takto kapacitnější spoje? Protože s nimi by ruku v ruce přišlo prodloužení intervalů (protože navýšení kapacity nějak dramatické není potřeba; tím ale netvrdím, že nějaké posílení by se nehodilo, ale MHD nikdy nebude taxi, kde budou mít všichni garantováno místo k sezení). A pak si dokážu představit nářky, že MHD v druhém největším městě ČR nejezdí po 5 minutách, kde že to jsme..

40m vozy by se tu v omezeném množství uživily, ale delší vozy už moc ne.

40 až 45m vozy by byly potřeba na kompletní pokrytí 1, 8 a 12, to je v podstatě třetina PD provozu. To bych omezeným množstvím rozhodně nenazýval.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Myslím že by se s přehledem uživila 1/6 vozů ve 40m. 1 (pokud bude až na Kamechy) a 12 (s dalším prodloužení v TP) těchto 50 vozů s přehledem uživí.
Pokud bych se začalo nějak vážněji uvažovat o prodloužení někam k Majdalenkam a do Vinohrad tak bych se nebál ještě vyššího počtu vozů.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: opravdu chceš takto kapacitnější spoje? Protože s nimi by ruku v ruce přišlo prodloužení intervalů (protože navýšení kapacity nějak dramatické není potřeba; tím ale netvrdím, že nějaké posílení by se nehodilo, ale MHD nikdy nebude taxi, kde budou mít všichni garantováno místo k sezení). A pak si dokážu představit nářky, že MHD v druhém největším městě ČR nejezdí po 5 minutách, kde že to jsme..

40m vozy by se tu v omezeném množství uživily, ale delší vozy už moc ne.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Fantomas: A co mám být? Spokojený se vším? Pokud budou lidi spokojení se současným stavem, nehneme se kupředu. A protože MHD používám, záleží mi na tom, tak tu bude i názor na to.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Naxashi píše:
Jak „měl Naxashi konečně radost“? Snad celý Brno, ne? Nebo si ostatní užívají jízdu v natřískaných spojích?

Myšelno tak, že radost by z toho měli všichni, ale konečně by to byla jedna věc, ze které by měl radost i jinak se vším věčně nespokojený Naxashi. :D

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ta snadná rozpojitelnost celistvé tramvaje není až tak nic nového. Třeba Avenio s dynamicky otočnými podvozky je taky snadno dělitelné na jednotlivé moduly o délce dvou článků se kterými pak jde snadno manipulovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jak „měl Naxashi konečně radost“? Snad celý Brno, ne? Nebo si ostatní užívají jízdu v natřískaných spojích?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Citace:
Tramvaj je tak dlouhá, že ji nedokáže obsloužit depo běžných rozměrů, ale i s tím si plzeňští poradili. Vozy je možné rozpojit a pro pojíždění v nízkých rychlostech poslouží minimalistický ovládací panel ukrytý ve spojích.


No a pak že to nejde. Nešlo by to i v Brně, aby měl Naxashi konečně radost? sarcastic Stačily by pro začátek třeba ty 40metrové.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Nejdelší Škodovka:

https://vtm.zive.cz/clanky/plzenska-sko ... fault.aspx


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Pasažéry v Charkově vozí řidiči v balistických vestách, na zastávkách jsou kryty


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
V maďarském Debrecenu zastaví provoz trolejbusů


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Dočasné ? V Brně ?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Eda píše:
Pán bohužel moc rozumu a rozhledu nepobral.

Tak předpokládám, že toto řešení je pouze dočasné.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pán bohužel moc rozumu a rozhledu nepobral.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Alanis píše:
Původní nebo výlukovou?


Stačí se trochu zamyslet, zvlašt v kontextu citace kterou jsem tam dal. Pak by mělo být jasné kterou jedenáctku myslím.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Citace:
V Kyjevě od 2. listopadu úplně přestanou jezdit trolejbusy, oznámil dnes starosta Vitalij Kličko s tím, že je nahradí autobusy. Je to nezbytné, aby se snížila zátěž kladená na energetický systém metropole.


Zdroj: Zelenskyj: Ruské útoky poškodily 40 procent energetické infrastruktury


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Původní nebo výlukovou?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
MIKIS píše:
Přesně, je to fakt strašnej bizar :lol:
Ty lidi jsou prostě tak rádi, že aspoň něco přijede, že je jim to prostě jedno a jedou


A proto miluju linku 11 :dancing:

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Na největší olomoucké sídliště už jezdí tramvaje. Nová trať stála skoro 470 milionů


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]