Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 796    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 796  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Z Twitteru DPMB: DPMB má zajištěn plyn na rok 2023. Podařilo se ho vysoutěžit na komoditní burze od společnosti ČEZ ESCO.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
TMB píše:
Bohužel si myslím, že bez nějaké restrikce to nepůjde. Snad někde ve Švýcarsku mají do centra města povolený vjezd pro limitovaný počet automobilů a při jeho překročení tam další nepustí.
Je to logické, protože kapacity komunikací a parkovacích míst je omezená. Ovšem to předpokládá politickou vůli a formu restrikce by museli připravit opravdoví dopravní odborníci.
Sám jsem zvědav, jak dopadne snaha o omezení IAD před nádražím. Ale když jsem nedávno koukal na volební slogan jisté strany, tak tam byla jen parkovací místa a průjezdné Brno. Ale jak to zařídí, to neřekli.
A logicky musí nabídnout kvalitní MHD - krátké intervaly, přiměřené obsazení vozidel, odpovídající vytápění / klimatizace.
Teď jem byl v Bělehradu - MHD sice pro šotouše zajímavá, ale úroveň hrozná - tramvaje, trolejbusy prorezlé, interiér špinavý, zastávkové jizdní řády neznají, intervaly náhodné. Ale ta KT4 aspoň pěkně topila. A v ulicích ve špičku kolony aut všude a mnohem horší jak v Brně, to se prostě musí vidět. Taky vysílali ve zprávách, že v Bělehradu i většině srbských měst jsou nejhorší hodnoty znečištění ovzduší v Evropě. Tak tam snad dojít nechceme. Ale holt musí mít politici odvahu to obhájit.

Dle mého prozatím chybí to nejdůležitější co musí být na počátku - společenská poptávka po změně. Až bude dostatečný počet občanů - voličů chtít zásadní změny v dopravní politice města, teprve pak může přijít nějaký politik, který bude mít danou věc v programu a bude mít zájem a vůli ji prosazovat.

Z výsledků posledních komunálních voleb celkem vyplývá, že lidi s aktuálním stavem dopravy ve městě souhlasí, nebo je jim to jedno.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Ano, E50/50 byly zasekaný, ale takový zpoždění tam není každý den. Mimo jiné v pátek měla zpoždění přes půl hodiny i třeba 30 a to je co říct, když tam bylo zpoždění skoro dvojnásobný, než je délka celé trasy. Ale u okružek by mělo dojít k přetrasování, minimálně v době nejjitenzivnejsích prací na Tomkáči. To její zpoždění ani není pravidelný, jeden bus třeba přijede s 5min a ten další má hned 20. A pak na bus na Jundrov čekáte třeba půl hodiny (na 67 také spoléhat nelze). A to nepočítám, že v ten pátek jsem jel z Tržní na Lesnou téměř hodinu a půl.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
790
25 led 2006 09:46
Bohužel si myslím, že bez nějaké restrikce to nepůjde. Snad někde ve Švýcarsku mají do centra města povolený vjezd pro limitovaný počet automobilů a při jeho překročení tam další nepustí.
Je to logické, protože kapacity komunikací a parkovacích míst je omezená. Ovšem to předpokládá politickou vůli a formu restrikce by museli připravit opravdoví dopravní odborníci.
Sám jsem zvědav, jak dopadne snaha o omezení IAD před nádražím. Ale když jsem nedávno koukal na volební slogan jisté strany, tak tam byla jen parkovací místa a průjezdné Brno. Ale jak to zařídí, to neřekli.
A logicky musí nabídnout kvalitní MHD - krátké intervaly, přiměřené obsazení vozidel, odpovídající vytápění / klimatizace.
Teď jem byl v Bělehradu - MHD sice pro šotouše zajímavá, ale úroveň hrozná - tramvaje, trolejbusy prorezlé, interiér špinavý, zastávkové jizdní řády neznají, intervaly náhodné. Ale ta KT4 aspoň pěkně topila. A v ulicích ve špičku kolony aut všude a mnohem horší jak v Brně, to se prostě musí vidět. Taky vysílali ve zprávách, že v Bělehradu i většině srbských měst jsou nejhorší hodnoty znečištění ovzduší v Evropě. Tak tam snad dojít nechceme. Ale holt musí mít politici odvahu to obhájit.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nenapadá mě, jak ta auta z okruhu a vnitřního města vyhnat, když tak dobrá půlka bude vnitroměstský provoz. Ne, že bych na to měl nějaký vliv, jenom takový šťouch, co jiného dělat, když je zasekaný okruh kvůli příliš velkému množství aut ve městě. Dálnice bude zasekaná ve špičkách všednich dnů asi dlouhodobě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Otázkou ovšem je nakolik dokončení VMO reálně pomůže, a nakolik je problém v neexistenci dálničního obchvatu Brna a v příliš velkém množství aut ve městě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Tady bohužel je ten problém tak rozsáhlý, že odklony nebo přidávání bus pruhů nepomůže. To, že když se zastaví dálnice v úseku vedoucím katastrem města, tak totálně zkolabuje v podstatě 60-70% městských komunikací, včetně těch lemovaných nízkou zástavbou venkovského typu, je prostě silně patologický jev. To je generální selhání nikoli současné městské rady, ale dejme tomu posledních osmi městských rad.

Nechtěl bych vidět ty následky, kdyby v momentě takového stavu došlo v ucpaných místech k aktivaci traumaplánu. Adekvátní pomoc by prostě nedojela, protože by nebylo kudy.

Ale hlavně, že se již před x lety v Brně a nejbližším okolí naplánovaly, schválily a uskutečnily giga projekty typu Kampus, Terasy, nová sídliště. Řešením dopravy se tehdy nikdo netrápil. Vyhovující městský okruh nebude hotov ještě krásných 30 let po dokončení těchto projektů. Teď ta situace nabírá neúnosných obrátek. A bude hůř.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@2389: Pochopil bych, kdyby byl dočasný odklon okružek třeba ze Starky na Zábrdovický most, na Jugoslávskou a pak rovnou na Lesnou podél pětky, aby nemíjely přestupní bod Štefánikova Čtvrť, třeba by zpoždění o pár minut kleslo. Až by byl Tomkáč zase 2+2, tak by se přetrasovaly okružky zpátky.
Linky 50 a E50 mají smůlu v Komárově a širším okolí, 40 se zas zasekává na Uhelné a Zvonařce, pomohl by delší bus pruh okolo Zvonařky, nejen na Uhelné/Opuštěné.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
V tom případě by se musely zrušit či přetrasovat i linky 50 a E50. Například minulý pátek odpo se zpoždění na všech spojích těchto linek pohybovalo mezi 58 a 87 minutami. To už bylo i horší než průměrná zpoždění okružek. A zdaleka to nebylo poprvé. Nojo, to Brno je po dopravní stránce skvěle řešené. sarcastic sarcastic


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A nestálo by za to přetrasovat okružky? K čemu máme ve městě linky, které denně dosahují i hodinového zpoždění. Ano, ty kolony jsou sice všude, ale v některých místech nejsou tak obrovský jako zrovna v okolí Kasáren a Gajdošové. Aktuálně to jsou naprosto nepoužitelný linky a po tomto ztratí smysl už úplně. To kdybych tu trasu šel pěšky, tak ji obejdu rychleji.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, tak to budou zácpy od Husovic až do Slatiny nebo někam za Zvonařku na Komárov. :oops: Měl jsem za to, že 1+1 má být jen v nejnutnějších případech přestavby Tomkáče, jinak minimum 2+1. Škoda, že není moc kam nacpat řešení 2+1/1.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
48
16 lis 2018 09:17
Od ledna má být Tomkovo náměstí na půl roku v režimu 1+1 dle harmonogramu stavby. Jsem slyšel. + k tomu začnou mosty O.Ševčíka + 6pruh na D1. Pořiďte si koloběžky.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
To jsou zase nápady tady... Půl kilometru do kopce je perfektní docházková vzdálenost na přestup a VMO v 1+1 se tomu teda taky blíží. Argument, že je něco na h***o a proto to můžeme udělat ještě horší to je cesta do pekel.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Cracatit píše:
Jasně a měl bys souvislou zácpu od Kasáren až do tunelu a opačně. Díky, nechci.

A teď máš co? Aktuálně stojí i celá Svatoplukova a Gajdoška. Stálo by se beze změny pořád dál.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak až se budou měnit vexle na nádraží, zastávku zrušíme a necháme lidí tahat bágly od Maliňáku a Vlhké?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně a měl bys souvislou zácpu od Kasáren až do tunelu a opačně. Díky, nechci.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Ja bych to udělal jinak. Na tvrdo bych pro VHD udělal v každém směru jeden BUS pruh a IAD bych nechal 1+1. Pak by nemuselo tolik lidí čekat v kolonách v autobusech a nebylo by proč si stěžovat na zastávku v pruhu. Všichni by měli klid!

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
49
17 bře 2015 13:14
Ale když není na to místo tak nedělám zastávku násilně za každou cenu ikdyž je zastávka velmi využívaná,musí se brát ohled na přeplněnost komunikace a to tak není.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
I dočasné řešení musí být pro cestujícího atraktivní. Tim zrušení frekventované přestupní zastávky bez náhrady fakt není.


Offline
49
17 bře 2015 13:14
Je to jen doćasné řešení tak nechápu o co jde.Neovlivnuji,jinak bych sem nepsal


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jestli si takto představuješ kvalitní a atraktivní MHD, tak doufám, že ji nijak neovlivňuješ.


Offline
49
17 bře 2015 13:14
Dovoluji si odhadem upozornit že je to max 500m od současně posunuté zastâvky a ikdyby to bylo dál tak se stále nic neděje,není to žádná extra dâlka na dojítí.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Bulldozer: asi tma v dóze :mrgreen: nebo špatný měřítko v mapách. Merhautka je o velkej kus dál, možná o kilák a hlavně v úplně jiný části zástavby. Tomkáč se o moc líp vyřešit nedá, pokud se nevzdáme možnosti přestupů z okružek na čtyřku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tam se na čtyřku skvěle přestupuje...


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Kilometr do kopce je kousek dál jo?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19900 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 796  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 10:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]