Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 35 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
28
02 lis 2018 22:27
Mouka píše:


Aha, takže šalina byla v bezpečné vzdálenosti ale srazila je, protože nemají mozek a pud sebezáchovy a čekali, že zastaví. A určitě to jsou jedny z těch, kterým když se rožne zelená na semaforu tak prostě jdou, protože je ta barva ochrání. No aspoň si to holky zapamatujou. Ještě oflastrovat za d*bilitu.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Brněnský šalinář smetl lidi na zastávce. Nedobrzdil, připouští dopravce


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
iron_liver : No co jsem měl z radnice, tak DP sliboval leccos. A nakonec ani Jírovu nedodělali.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
iron_liver píše:
zhoršení dopravních podmínek, které reálně hrozí nastat zkrácením autobusových spojů pouze na Halasák a smyčkou zpět do sídliště (a jsem osobně přesvědčen, že toto opravdu je ta plánovaná varianta.


Kdyby byly řidiči a nebylo třeba brutálně na dopravě šetřit, tak by to z velké částí vyřešil líp ten parciál na Haškovu (souběh elektriky a elektriky není tak hrozný, většina Lesné by měla spoj pro přímej přestup na trajf resp. přímej trajf). A pořád si stojím za tím, že lidi by si to našlo.
Otázka co s 57 a) Haškova-Halasák-Poliklinika-expres směr Soběšice se zastávkou v blízkosti Haškovy pro dostupnost Billy. b) vymyslet smysluplné pokračování od Lesné nádraží expresně např. směrem po Porgesce (luxus s nároky na vozořidičokilometry)

Asi se opakuju. A vidím to min. dočasně jako lepší řešení než oba busy takto utnout a spojit.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Ondra K. píše:
Sice se plánovala realizace obou staveb během jedné výluky, ale zas bych to neviděl jako nějaký dogma. Pokud bude stavba TT povolená a finančně zajištěná tak určitě bude dost veliký politický zájem na reko Krpole nečekat. Obzvlášť v případě, že by na tu TT vyšla i nějaká EU dotace.

Jednak to znamená určité vícepráce (překládky kabelů, které budou v železniční stavbě opuštěny), jednak dříve než na 1.9.2023 stejně nejde výluka dostat (odklony). Když na to koukám, tak při současné etapizaci by výluky, se kterými by se to vyplatilo koordinovat, probíhaly až v roce 2025.
k.vojta píše:
Most se bude dělat v rámci reko KrPole a trať od nikud nikam je k tomu jen násilně dolepená.

To zase ne, most se s železniční stavbou jen koordinuje, ale jinak jde o samostatnou akci primárně kraje.
Pavel píše:
Z mého pohledu je pro Lesnou jediné přijatelné linkové vedení křížem, tedy linka 5 na rokli a linka 9 na Haškovu. Jinak totiž na Lesné budou řvát, že budou stejně muset přestupovat z šalinu na šalinu.

Myšlenku jsem úplně nepochopil. Při prohození bude zase řvát oblast okolo Halasáku a Čertovy rokle.
PvvS píše:
Nejen vedení Lesné. Ale i ovčanstvo. Viz stará Líšeňka. Stížnosti napsaný od právníka přes kopírák a jen poslaný jednotlivcema.. Stačí jedna aktivní osoba a je zadělaný na leta problémů.

Správní cesta už tady nehrozí, leda by se prostřednictvím některého ze tří namítajících subjektů podařilo shodit celé současné územko. Teď už to půjde víceméně jen po politické linii.
Ondra K. píše:
Tohle řešení bych akceptoval pouze v případě úseku po Seiferové, protože tam ta TT bude sloužit víceméně akorát místním.
Úsek Šč - Halasák řeší přímý napojení polikliniky a vlakové zastávky, zcivilizování přestupu bus<->tram a zrušení provozně a bezbariérově nevyhovující smyčky Šč. Tohle všechno jsou věci, které mají význam a dotýkají se daleko většího množství lidí než jen obyvatel Lesné. Proto nedává smysl, aby existence této TT závisela pouze na rozhodnutí obyvatel MČ sever.

>zcivilizování přestupu bus<->tram
Problémem je akorát bariérovost, jinak se z pohledu běžného cestujícího dá najít dostatek horších přestupů.
>zrušení ... bezbariérově nevyhovující smyčky Šč
Plány na novou podobu ČR jsem zatím neviděl a nejsou součástí této stavby, přičemž současná se za bezbariérovou dá označit stěží.
>dotýkají se daleko většího množství lidí než jen obyvatel Lesné
To ano.
>pouze na rozhodnutí obyvatel MČ sever
Ale s tímto problém nemám. Valná většina budou obyvatelé Severu, nejvýznamnější minoritou pak lidi na Serveru pracující (ale jak už bylo předvedeno u odsunu, na ty kálí pes).


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
k.vojta píše:
Pavel: jenže mimo 400 metrů kolejí je to také navíc 12 výhybek což není investičně a provozně levná záležitost.

Což náhradní doprava také není, otázka pak je, co je dražší.


Offline
81
04 říj 2011 22:53
Co se týče slibů ohledně linky 55, tam hlavně podniku skočil na špek líšeňský starosta - bylo mu přislíbeno, že linka nebude zrušena a bude nadále obsluhovat jak starou Líšeň, tak sídliště. Obojí splněno - dodatek o nezměněné trase si tam starosta nejspíš doplnil vlastní invencí, slíbeno mu nic takového nebylo a ani by to dle podmínek dotace nebylo možné (což by zjistil sám, pokud by se je namáhal důkladně pročíst). Ohledně naplněnosti ostatních cílů nemohu než souhlasit - nicméně alespoň nedošlo k tomu "řešení" pomocí 58, ten nápad považuju za nicneřešící úlet a je jen dobře, že se na něj zapomnělo.

Spojení Líšeň - SO v PD bylo využívané až do momentu, kdy jízdní doba většiny linek jedoucích na SO přesáhla hranici únosnosti a časově se vyplatí se nějak, často nepohodlně, doplahočit na osmičku a případně znovu přestoupit v oblasti vnějšího centra. Nyní už na SO opravdu jezdí jen ti, kteří směřují do oblasti Židenic (a ti, jimž zůstal zachován poslední smysluplně trasovaný autobus - 58). Což bylo nejspíš ve finále cílem DP - jen tedy podle mě nebylo nutné kvůli tomu za 100+ mega tahat dráty na Jírovu.


Naposledy upravil iron_liver dne 13 zář 2022 16:47, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Mno těch jednání s DPMB bylo povíc. A co jsem slyšel, tak DPMB jako obvykle nedodržel nic co slíbil.

https://www.brno-lisen.cz/linka-55-zust ... busu/t7283
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/lisen- ... -zpravy_vh počet spojů se nezvýšil, a 58 taky nic

A těch slibů, že se něco zlepší, nebo opraví..

Navíc z toho OPD:
Citace:
Realizace projektu přinesla následující přínosy:

vytvoření podmínek pro rychlé, plynulé a spolehlivé spojení jihovýchodní části sídliště Líšeň s centrem města
odstranění provozně nevyhovujícího a kapacitně nedostatečného provizorního ukončení trolejbusových linek ve smyčce Novolíšeňská (smyčka je vybudována na čtyřproudové komunikaci a představuje tak rizikové místo z pohledu bezpečnosti dopravy)
novou organizací dopravy dojde ke zkrácení cestovních časů pro většinu cestujících využívajících veřejnou dopravu do a z jihovýchodní části sídliště Líšeň (především při cestách směrem Stará Osada)
vybudování bezbariérových zastávek MHD
snížení emisí škodlivých látek do ovzduší obsluhou oblasti bezemisními trolejbusy místo autobusů


se toho moc nesplnilo. Troufnu si říct, že většině Líšňáků je v PD spojení se SO někde.. A o vytíženosti a-78 okolo Vinohrad se může přesvědčit každej.


Offline
81
04 říj 2011 22:53
Pavel píše:
(...)nikdo s takovou změnou nepředkládá předpokládané nové linkové vedení, což už jsem kritizoval v minulosti.

Pod toto bych se okamžitě podepsal - při výstavbě infrastruktury pro MHD bez výjimky předložit a zveřejnit memorandum o linkovém vedení v oblasti po zprovoznění stavby. Pak je zaprvé obyvatelům jasnější, proti čemu vlastně protestují a zda je vůbec protest v jejich zájmu, zadruhé při nedodržení návrhu v memorandu se lze DPMB důvodně tázat, proč nebylo memorandum dodrženo a vedení je realizováno jinak - i při nezávaznosti memoranda by to byl zásadní podklad pro věcnou diskuzi. Naopak žádná negativa v takové praxi nevidím.

V Líšni bych například takto začal řvát již při zveřejnění memoranda obsahujícího aktuální paskvil - zároveň by radnice nemohla točit palci, že oni nic a že jim DPMB nic předem neřekl (proč by taky, když se nejspíš nikdo neptal sarcastic ). Naivně jsem tehdy doufal v pokrokovost DP a využití možností parciálů mj. i v souvislosti s poznámkou v žádosti o dotaci ohledně zlepšení spojení do uzlu Stará Osada, na kteroužto se DP kardinálně vykálel a výsledkem je nakonec alespoň to, že se na SO motá +/- stejný počet spojů s delší jízdní dobou (původní stav po zprovoznění trati byl nula t-bus spojů z Líšně na SO).

V případě Lesné pak právě velmi záleží na uspořádání doplňkových linek po zprovoznění TT - teprve potom by bylo očividné, jestli jsou protestující mimo nebo naopak důvodně bojují proti zhoršení dopravních podmínek, které reálně hrozí nastat zkrácením autobusových spojů pouze na Halasák a smyčkou zpět do sídliště (a jsem osobně přesvědčen, že toto opravdu je ta plánovaná varianta a Lesnou v jejich preventivním řevu naprosto chápu - radnici Severu pak respekt za to, že je toto narozdíl od Líšně v jejich zorném poli již při projednávání výstavby a aktivně se zapojují).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mouka píše:
My jsme tu příznivci veřejné dopravy, tak se na to díváme svoji optikou.
Ale když se na to podíváme z jiného úhlu pohledu, je třeba lidem "vnucovat" tramvajovou trať (kterou z daní zaplatíme my všichni), když ji tam nechtějí?
Určitě by bylo zajímavé, jak by dopadlo třeba referendum, aby se ukázalo, kolik jich reálně je. Pokud by však bylo referendum v celé MČ Brno-sever, nejsem si jistý, jak moc by to bylo relevantní (lidem v Husovicích je to putna). Lze vůbec dělat referendum na nějaké menší sídelní jednotce než městská část?

Tohle řešení bych akceptoval pouze v případě úseku po Seiferové, protože tam ta TT bude sloužit víceméně akorát místním.
Úsek Šč - Halasák řeší přímý napojení polikliniky a vlakové zastávky, zcivilizování přestupu bus<->tram a zrušení provozně a bezbariérově nevyhovující smyčky Šč. Tohle všechno jsou věci, které mají význam a dotýkají se daleko většího množství lidí než jen obyvatel Lesné. Proto nedává smysl, aby existence této TT závisela pouze na rozhodnutí obyvatel MČ sever.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Jenže na tramvajové tratě a obecně na linkové vedení se nelze dívat optikou jedné městské části (to by dopadlo, kdyby si o tom hlasovala každá městská část zvlášť), ale celé sítě MHD. Jakpak by asi dopadlo referendum ve Starém Lískovci o trati na kampus, když je jasné, že ta trať přinese sice lepší obslužnost do nemocnice, ale pro lidi ve Starém Lískovci je k ničemu (k nemocni mají vymetací autobus) a navíc jim seberou linku číslo 8. A také je zde slyšet na tu trať kritika.
Nová trať by měla být ale dobře spočtena ekonomicky, z pohledu počtu řidičů, vozů atd. Což se obávám nyní neděje, protože nikdo s takovou změnou nepředkládá předpokládané nové linkové vedení, což už jsem kritizoval v minulosti.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
mnadenicek: Bylo by to bez obsluhy, jen by se prodoužil izolovaný úsek přes most tak aby to bylo připravené na protažení po Seifertové.

Pavel: jenže mimo 400 metrů kolejí je to také navíc 12 výhybek což není investičně a provozně levná záležitost.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouko: jenže třeba si taky časem ti lidi na tu TT zvyknou a ve výsledku budou rádi, že ji tam mají.

Jen teda doufám, že nedojde ke zkrácení 46 a 57, to by opravdu ten stav spíš zhoršilo, dostupnost na trolejbusy by bylo vhodné zachovat.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
My jsme tu příznivci veřejné dopravy, tak se na to díváme svoji optikou.
Ale když se na to podíváme z jiného úhlu pohledu, je třeba lidem "vnucovat" tramvajovou trať (kterou z daní zaplatíme my všichni), když ji tam nechtějí?
Určitě by bylo zajímavé, jak by dopadlo třeba referendum, aby se ukázalo, kolik jich reálně je. Pokud by však bylo referendum v celé MČ Brno-sever, nejsem si jistý, jak moc by to bylo relevantní (lidem v Husovicích je to putna). Lze vůbec dělat referendum na nějaké menší sídelní jednotce než městská část?


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
však uvidíme, jak se dokáže/nedokáže zastavit tato stavba. Zde je k ní taky přeci nějaký odpor a někdo to určitě zkusí. Vždycky záleží, kolik tam bude problémových míst, co se můžou napadnout. Samozřejmě zdržovací taktika lze uplatnit vždycky. A u Líšeňky to platilo dvojnásob, protože se spěchalo na tehdejší dotace.
Na druhé části stavby ale město může začít pracovat s předstihem (papírování), protože ji nemá cenu stavět dříve než v roce 2026 (pokud půjde vše hladce s touto částí stavby).


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Nejen vedení Lesné. Ale i ovčanstvo. Viz stará Líšeňka. Stížnosti napsaný od právníka přes kopírák a jen poslaný jednotlivcema.. Stačí jedna aktivní osoba a je zadělaný na leta problémů.


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Z mého pohledu je pro Lesnou jediné přijatelné linkové vedení křížem, tedy linka 5 na rokli a linka 9 na Haškovu. Jinak totiž na Lesné budou řvát, že budou stejně muset přestupovat z šalinu na šalinu. Případně by se muselo šáhnout do linkového vedení a to zase budou řvát jinde Umožní to také vytvořit u polikliniky přestupní bod a sníží také potřeby napojení autobusových linek na obě tramvajové větve, vytvoří se záložní trať pro případ mimořádností a výluk. Navíc se jedná jen o spojku měřící necelých 400 metrů s jednou zastávkou. Opravdu jsou to tak vyhozené peníze? Tedy pokud by se stejně stavěla přímá trať na Haškovu.
A co se týká Lesné, opravdu si myslíte, že Lesná dokáže zastavit stavbu trati, která je v územním plánu? Rozhodovat se bude na velkém Brně, samozřejmě to bude tlak na politiky, kteří o tom budou hlasovat. Já tu stavbu prostě vnímám jako první část ze dvou. Je jasné, aby se mohla postavit i druhá část, bude nutná dotace (pokud bude, může se stavět rychle). Jinak pochybuji, že by Brno utáhlo nyní stavbu obou části tratě zaráz. Jediné, co se dá bavit, zda se vyplatí nebo nevyplatí vést šalinu na Lesnou a nestačí tam trolejbus, navíc by ten trolejbus musel zase křížit obě tramvajové tratě (nebo bude fňuk, fňuk). Ale to by se muselo namodelovat nové linkové vedení a spočítat (třeba s ohledem na novou výstavbu, pokud je někde plánovaná)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
A končilo by to jak - dočasnou úvratí?


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
mnadenicek píše:
Jako, že by se posatvila trať na Haškovu, ale bez propojky?

Vždyť kvůli opravě mostu přece není nutné stavět celou trať, která v podstatě nic moc nezhorší. Postavily by se koleje přes most spolu s ,,terminálem,, Merhautova a počkalo by se až bude politicky vhodná doba pro trať na Haškovu. Největší stavební překážka bude odstraněná a d-5 nebude zbytečně najíždět drahocenné kilometry do Rokle.

Argument, že bez tratě kolem polikliniky nemůže být opraven most není pravdivý. Most se bude dělat v rámci reko KrPole a trať od nikud nikam je k tomu jen násilně dolepená.


Online
7090
27 úno 2010 07:40
U mě taky v poho. :-)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
ohledně TT na Lesnou

Cracatit: I pokud se mění kus za kus?

Robert: Jako jasně, v poho:), ale já jen, že ta věta účelově implikovala, jako by se měly vynaložit ony prostředky jen na to, že se to moc nezhorší (takže asi ani nezlepší), což zcela opomíjí různé menší přínosy a další argumenty, které tady zazněly (vyznělo to a nemyslím náhodou, jako by to měl být jediný "přínos"). Já zas podle Naxashiho použil arg. faul "ad absurdum", když jsem zmínil, že si sand nechceme zaasfaltovat půlku země.

Bugear: "Pointa toho je, že velká část plánované stavby k tomu potřeba není" - Jako, že by se posatvila trať na Haškovu, ale bez propojky?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M: Jen jsem konstatoval, že článek nepřináší moc nových info, kvůli kterým by stál za čtení. Že se Eda propaguje před volbama, je věc druhá. Osobně ho volit nebudu, protože mám bydliště na venkově za městem, takže ať se klidně propaguje... ostatní strany taky vedou kampaň a třeba při šutrklepu si zas dělali PR ODS s Vaňkovou a Kratochvílem, kterej by třeba po volbách mohl jít do opozice a škodit o něco míň.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Souhlas s Ondrou K. Ač s Piráty nesympatizuji a nikdy je volit nebudu, Eda nedělá nic, co by nedělali ostatní. Určitá míra sebepropagace je zkrátka nutná a je tam aspoň člověk, který problematice rozumí a snad i muže něco změnit k lepšímu. Alespoň v to budu doufat. Ne jak jiní, co se jen přiživují na různých tématech před volbami, ač o nich vlastně pořádně nic neví, a cpou se jen na teplá místa ve státním.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Za mě je rozhodně lepší, když si na té trati dělá kampaň někdo kdo ve prospěch MHD pracuje dlouhodobě, než někdo kdo si na existenci MHD vzpomene jednou za 4 roky před volbama. A jakože do té druhé skupiny bohužel spadá většina komunálních politiků.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
[quote="Cracatit"]M: Ke Kampusu na Zdopravy nic nového, jen přebrali Edovo video z Fb a naplácali klasickou omáčku. Jinak dobrý, zkouška podle videa v pohodě.

JJ to je pravda, ale bohužel na Edovu videu vidím víc jeho obličej a celé je to jen propagace jeho strany včetně toho konce co tam vůbec nemělo být, takže ano je tam čerpáno z jeho videa a je to tam i napsaný, ale ten článek je tak jak má info o tramvajové trase být, Edovo video neni nic jiného něž předvolební kampaň jisté strany. Bohužel je to tak. Myslím, že by to Eda zvládl i bez 50% selfíček a propaface strany.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]