Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
59
19 úno 2013 13:02
Souhlasim, ano, komplikovanych a navzajem si odporujicich blabolu muzes opravdu napsat nekonecne mnoho + pak je jeste komplikovaneji vysvetlovat, ohybat a omlouvat.
Pisu na mobilu, diakritiku tady pouzivat nebudu. Neni to slohove cviceni. Smysl sdeleni evidentne chapes. Jen by mne zajimalo, co mi za to udelas?


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
dpbus: Achjo. Tak ještě jednou, pro ty trochu pomalejší.
Dívám se na šaliny. 5 minutový interval přes PD se stal luxus. To je špatně. To, jak to jezdí večer, 18., 19., a 20. hodina, to je taky tragédie. Na druhou stranu, o víkendu jsme se vrátili k 10 minutovému intervalu. To je pozitivní změna ze špatného stavu do normálního. A abych zmátl ještě víc: provoz 3×T6 a 2×EVO2 na 1 je pozitivní.
Ono je doopravdy možné mít trochu komplikovanější názor na…v podstatě cokoliv.
Diakritika: jak poprvé a naposled? Tak snad mluvíš česky, čeština používá diakritiku. Tak jí taky používej. Jednoduchý. Vadí ti? Odstěhuj se někam, kde jí nepoužívají, nauč se jejich jazyk a používej ten. Tady seš na českým fóru, tady mluvíme česky a diakritika tam prostě je. Tenhle přístup typu „ooooh, podívejte se na mě, já nepoužívám diakritiku, protože jsem víc cool než vy“ je docela trapnej.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
59
19 úno 2013 13:02
Naxashi 1:
A když už jsme u těch JŘ, má vůbec cenu ještě vyjadřovat svoje znechucení z nich? Už mě to unavuje. Stačí se podívat na linku 1. 5 minutový interval se stal luxusem a někdy od 18:30 to jezdí po 10 minutách. Naprostá tragédie, likvidační, a jestli se mi podaří se přestěhovat, kupuju si kolo a MHD může jít někam. Kam ostatně jde i tak.

Naxashi 2:
Teď jsem si všiml, že o víkendu to bude jezdit jako dřív. Je to pozitivní změna do normálního stavu. I když teda linky ajo 30 a 67 jezdí…nedostatečně. Ale aspoň ty okružky jsou v pohodě. Takže MHD je o víkendu opět použitelná. To je fajn.

Jako nezdají se Vám tyto příspěvky v tomto pořadí poněkud zvláštní? "MHD může jít někam?" kontra "to je fajn" ......... trochu jako "MHD jsem už deset let nejel, ale vím jak je špatná".

(poprvé a naposled s diakritikou)


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Naxashi píše:
A když už jsme u těch JŘ, má vůbec cenu ještě vyjadřovat svoje znechucení z nich? Už mě to unavuje. Stačí se podívat na linku 1. 5 minutový interval se stal luxusem a někdy od 18:30 to jezdí po 10 minutách. Naprostá tragédie, likvidační, a jestli se mi podaří se přestěhovat, kupuju si kolo a MHD může jít někam. Kam ostatně jde i tak.

A sedmička v pracovní dny odpoledne dokonce pojede až na rokli a těch spojů bude o něco více.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Teď jsem si všiml, že o víkendu to bude jezdit jako dřív. Je to pozitivní změna do normálního stavu. I když teda linky ajo 30 a 67 jezdí…nedostatečně. Ale aspoň ty okružky jsou v pohodě. Takže MHD je o víkendu opět použitelná. To je fajn.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak jaké typy? Jakože by měl být nějak výrazně změněný mix vozidel na šalinách? Nemyslím si, že by se mělo stát něco zásadního, jen se trochu změní oběh, možná bude víc enkových kachen na desítce místo šestko-osmičky a to je tak asi všechno. Zdvojený drak asi pořád pojede na jedničce jen jeden.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: já třeba čas v MHD věnuji vyřizování e-mailů, učení jazyků, těch činností lze vymyslet víc a v autě bych nic z toho dělat nemohl jako řidič. (jinak mi vychází cesta MHD, na kole nebo v autě téměř nastejno, cca 30-40 minut, autem samozřejmě pár minut ušetřím).

Jinak víte někdo, jaké typy vozů se nám budou objevovat na tramvajových linkách od 5. 9.?


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Však říkám, že cestovní rychlost většinou nelze srovnávat, to je proti fyzikálním zákonů :-D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Richie: pokud se potřebuju dostat do práce nqa noční, tak jak třeba po každé o těchto prázdninách a podívám se kdy mě to podle jízdních řádů jede a kdy se do práce dostanu a vyjde mě, že budu cestovat 65 minut a autem to dám za 15-20 minut tak co si vyberu? V šalině ani v trolejbusu žádnou práci neudělám a nic si nevyřídím a čekáním na zastávce už vubec ne. Za to ten ušetřený čas doma určitě ztrávím 100x lépe a užitečněji. To samé platí i při návratu dom.


Offline
487
13 čer 2004 23:04
Elektrina levnejsi nebude protoze Havlicek na valne hromade CEZ nechal odhlasovat rozhodnuti dopredu prodat elekrinu na burzu do roku 2024.
Zvyseni intervalu pri nedostaku ridicu vidim jako nerealny krok. V DPMB by mel probehnout poradny audit nakladu a najit moznost uspor mimo provoz MHD. Dalsim problem bude nedostatek penez na obnovu vozoveho parku, ktery je ted uz v zalostnem stavu.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Netuším, proč pořád srovnáváte mnozí rychlost přepravy MHD vs. auto. Přeec není možné, aby přeprava MHD byla rychlejší než autem ve městečtě bez metra a kvalitní sítě příměstsýkých vlaků. To je podle mě zcestný argument. Možná se můžeme bavit o relacích centrum - sídliště kam jede šalina v dopravní špičce (s autem stojíte v kolonách, musíte řešit parkování, u šlainy si dojdete na nejbližší zastávku a jedete), tam asi šalina bude rychlejší, ale obecně to prostě nejde, pokud MHD má zastávky a musí obsloužit jich co nejvíc. Nebo se pletu? Já jezdím jedině veřejnou dopravou prostě z principu, je mně to příjemnější a pohodlnější, ale je mně jasné, že cestováním strávím víc času, ale zase ten čas při cestování MHD nějako využívá k činnostem, co bych při řízení dělat nemohl.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
M: Elektřina prodávaná do Německa za 0,25 koruny a kupovaná za 16 korun? Nesmysl, reaguje odborník


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Česko má elektřiny nadbytek, dokonce levné elektřiny, ale dokud se bude tato levná elektřina prodávat na burzu a zpět si budeme kupovat x-krát dražší tu samou elektřinu tak nám nepomůže ani dostavba deseti bloků Dukovan.

Vozidel MHD může vyjet jen tolik, kolik mám řidičů. Víc s tím nikdo nic nenadělá. Dokud nezačnou řidiče platit normální mzdou tak z nebe žádní nespadnou. Řidič je stejná práce jako každá jiná a proto i zde se každý dívá hlavně na plat. Bohužel, na vše se peníze najdou, jen ne na řidiče, tak se nemůžeme divit.

Ano lidi půjdou víc a víc do aut, protože na prvním místě je vždy čas. Pokud bude jezdit méně a méně spojů MHD, pokud MHDéčkem pojedu do cíle 2x déle než autem tak neni co řešit. Do doby cestování se musí připočítat cesta na to MHD, taky se musí připočítat neustálé čekání na přestupy a pak cesta do cíle od MHD. Je to začarovaný kruh. Pokud mě pojede MHD tak často a rychle, že se mi auto nevyplatí, tak budu jezdit MHDéčkem. Tak to prostě je.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Naxashi: A ty dotace se vezmou kde ? Co se škrtne ? On y ty peníze se jen tak neobjevují na papíře. Pro zajímavost se stačí podívat sem https://www.dvs.cz/clanek.asp?id=6817034 .

Elektřina : Kde chceš vyjednat levnější cenu ? Loni 1.9 stála 1 MWh 93 Euro, letos 1.9 stála 1MWh 523 Euro. A to je jen silová elektřina. A k těm novým blokům. Pokud by si se obtěžoval použít Google, tak by si věděl, že už dlouho běží příprava na nový bloky v Dukovanech. Jen cena jednoho bloku se loni pohybovala okolo 180-200 miliard Kč. A reálný zprovoznění je uváděný okolo roku 2036.

A k té snaze dostat lidi z aut: Kam je chceš dostat ? Nějak jsem si nevšiml, že by MHD jezdila poloprázdná. A podíl MHD na dopravě v Brně je někde okolo 50%. Kolik cestujících navíc by systém unesl se stávajícím počtem řidičů a vozů ?


Offline
48
16 lis 2018 09:17
Mně se 5 minut ve špičce na d-8 líbí. Konečně někoho napadlo, že není nutné, aby to jezdilo 6-18 po 5 minutách, ale ve špičce se to opravdu hodí.
Rok 1995 se nevrátí, pohádka mládí ....


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Sedlo: tak pokud i zde funguje zákon nabídky a poptávky, jakože funguje, pak asi řidiči nedostávají dost peněz na to, aby to lákalo nové uchazeče.

Naxashi: i když může mít DP množstevní slevu, to navýšení ceny se bude pohybovat řádově ve stejných procentech, takže si moc nepomůžeš. Uvidíme, jak to bude po volbách.

Jinak taková perlička z jízdních řádů tramvají. Platí nyní od 1. 7., ale sloupec pracovní dny-prázdniny stále platí pouze od 1. 7. do 31. 8.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Jestli jde 9 z 10 uchazečů od DP k jiným psychologům a posléze k regionálním a dalším dopravcům, tak to při jejich nedostatku vypadá, že se ročně na psychotesty do DP dostaví těch 10 lidí.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A není ten strop taky důvodem příliš náročných psychotestů? Jako, když jsem slyšel od kamaráda, který tím nedávno prošel, že psychotesty dá tak 1 z 10 a většina z těch, co to tady nedali, tak jinde ho pak dají, tak není to problém hlavně u DP? Já všude od známých z DP slyším, že největším problémem malého počtu nových lidí jsou právě psychotesty.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Ondra K. píše:
Naxashi je možná leckdy odtržený od reality, ale má úplnou pravdu v tom, že současný vedení města dlouhodobě vede MHD do kopru.

Je potřeba říct, že jsme narazili na personální strop! To není o tom, kdo je na městě u kormidla. Tento problém je minimálně celorepublikový. Momentálně není možné přidat nic, protože to nemá kdo odjezdit.
Já vím, že je před volbami, že se slibuje hory doly, fotí se u nových vozů a popisuje jak co kdo zařídil, ale slibovat může každý co chce, ale když nemáš personál, aby to odjel, tak opět zůstane u slibů.
Co má nalákat jít do DP? Jako nový řidič máš míň, než u jakéhokoliv reg. dopravce, kde můžeš mít autobus třeba i u baráku. Až po x-letech se posune člověk dál, naláká tohle nového řidiče? Nepůjde radši někam jinam, kde za srovnatelné peníze bude dělat méně náročnou práci?


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Naxashi píše:
Zdražení jízdného a masivní, ale doopravdy masivní dotace. A


Jedna technická. Svět opravdu nefunguje tak, že elektřina se bere ze zásuvky, jídlo z ledničky a peníze z bankomatu. I když si to mladí a progresivní myslí.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Zdražení jízdného a masivní, ale doopravdy masivní dotace. A zaplatit to ze změny myšlení, přístupu k MHD. Z uvědomění si, že tohle doopravdy bude ztrátové. Neměli bychom kopírovat 'Meričany a jejich korporátní dystopii, kde všechno musí generovat profit. Tohle je prostě veřejná služba, co bude ztrátová. Jak moc ztrátová, záleží na, mimo jiné, ceně jízdného. To je jedna věc, pak to taky pořádně kontrolovat. Na pokutách by se jistě taky něco vybralo. Reklamy už jedou, a i když je nenávidím a považuji je za chorobu a mor, tak asi přináší nějaké ty kačky. Ale jak říkám. Dotace. A změna přemýšlení celého vedení, otočení současného kurzu a snaha dostat lidi z aut do MHD.
Taky si vyjednat lepší ceny energií. Jo, ale to bychom museli dostavět nejmenovanou jadernou elektrárnu a ideálně postavit další. Energie bude potřeba jen víc a víc. A už zase vidím, jak mi je řečeno, jak to je těžší, než si myslím. Jo, asi je. Ale nevidím snahu něco udělat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Ondra K. píše:
Naxashi je možná leckdy odtržený od reality, ale má úplnou pravdu v tom, že současný vedení města dlouhodobě vede MHD do kopru.


Dobře, ale když už řekneš A (současné vedení města i DPMB jsou pitomci), tak bys měl říci i B. Tedy jak do dělat líp a kde na to "líp" vzít peníze. Já to tedy netuším, a tak by mě dost zajímalo, kde ty peníze seženeš. OK, zvýšení jízdného je určitě nezbytné, ale trochu se bojím, že to stačit nebude.
Tak z čeho to "líp" zaplatit?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi je možná leckdy odtržený od reality, ale má úplnou pravdu v tom, že současný vedení města dlouhodobě vede MHD do kopru.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Johnny5, dpbus: Já se tady vždy bavím nad příspěvky co sem dá Naxashi. Jeho příspěvky jsou vesměs odtrženy od reality, protože nezná (možná ani nechce) pozadí. Jeho bezchybný život v prostředí hry BAHN s naprosto přesnými proklady a žádným zpožděním je prostě "boží" svět.... Jen škoda, že ho nelze žít v realitě.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Johnny5: Úplně jsem čekal ten argument s mobilem. Je to tam možné? Je. Takže nic neomlouvá nepoužívání. Je to jen klasické nedělání věcí pořádně.
Kdo chce, hledá způsob, kdo ne, hledá důvod.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 12:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]