Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 82    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 82  Další
Autor Zpráva
Offline
255
07 kvě 2011 12:50
Ja ji to dopřeju rád, ale nejvíc me mrzí konec 22 a 21, dnes jsem mel ráno 3603 a užil jsem si to parádně. Rychlý dveře , neklouže na mokru pecka, odpoledne smoulina , taky paráda. Kluci zespoda me měnili stahovák na hale odpoledne a říkali, ze ta to ma taky zápár , tak uvidíme jak dlouho tady bude modrásek.


Offline
1318
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ale no tak to té 3505 dopřejme 8-)

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
255
07 kvě 2011 12:50
2389: do posledniho km se urcite dojizdet nebudou, ale 3505 je vypravovana ne kazdy den a pouze na odpoledni cast, jak to staveci postavi , tak to jede. 14 tr zbyle v provozu se toci kvuli najezdu km, o prazdninach pouze jeden kurz, odvzarivto bude veselejsi. Nejsou sola a kor v husovicich, takze se budou tocit ctrnactky na negarantovanych kurzech. Jestli dojedou vsechny km si netroufnu rict, co mam info, tak nejblize k dojeti ma 3231 a 3260


Offline
145
21 kvě 2017 18:40
A teď si, drazí přátelé, představte ten kontrast. U krámů kosmických rozměrů se hrotí, aby striktně dojezdily do posledního km a aby se zhodnotil celolak.
Ale na druhou stranu, zbrusu nový lak na jeden, dva, tři roky starých kusech se nechá dlouhé měsíce až roky ležet ladem na slunci, dešti, mrazu. Kdyby se to sečetlo dohromady, tak mnohé vozy z doby své životnosti 8-10 let takto prostojí celkem i 2-3 roky.
Další věc je klima, jejíž pořízení vyjde na cca půl milionu Kč na jeden !krátký! vůz. Klimy na mnohých čtyřletých vozech se myslím ještě téměř nepoužily, a to proto, že jejich odstavení vyšlo už na několikátou letní sezonu a v jiné roky, kdy zrovna byl vůz provozní, tak byla nefunkční klima. sarcastic sarcastic
Taková milá krásná vozovna autobusů Slatina. To není vozovna, to už je pomalu lazaret zánovních vozidel. Ale hlavně, že minulý !víkend! byly vypraveny 4 vysokopodlažní Karosy, a to dokonce i na a-50, kterou DP cestujícím garantuje jako plně nízkopodlažní. sarcastic
Tak se ptám, začne se konečně někdo kompetentní zajímat? Co na to úředníci z magiatrátu, kteří do DP sypou miliardy ročně z veřejných peněz?


Offline
257
04 bře 2013 22:47
3218 je škoda. Šlapala jak hodinky.


Offline
1318
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Upřímně vůbec nevim, jak to s tou "výhodností" je. Čísla neznám, takže ten přepočet, za kolik km se vyplatí investice do oprav, neznám. Část investice by asi i tak proběhla, protože aby vůz jezdil, musí se udržovat a to s sebou nese výměnu vadných dílů, které by se třeba vyměnily i v rámci provozu (třeba na KP po 4.000 km). Také v tom hraje roli to, že nikdo nevidí v dnešní době rok dopředu, zda nebude vůz zahozen ze skály rozhodnutím radnice, navíc u takto starých vozů se může i kilometr po SP stát, že se rozbije něco, čehož oprava by byly dražší než zbytková cena opravovaného vehiklu.
Okaté je to třeba u 3505, kde proběhl celolak, a teď se vůz drží v provozu, aby se poslední SP zhodnotila. Přitom jako běžní cestující se musíme ptát, proč jezdí VP vůz z roku 1991, když se koupilo 30 nových kloubáků.

Vzpomínám si, když jsme v Bratislavě brakovali jakousi 14Tr za účelem výběru dílů do 3502, tak se jednalo u vůz po GO, transparenty, poptávka atd, a byl vyřazen po třech letech. Vyplatí se?

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
255
07 kvě 2011 12:50
Ondro to by mě zajímalo jestli se vyplatila ta poslední SP. To jest tuším 60 tis. km a to si myslím, že ani půlku km neodjezdila.


Offline
257
21 dub 2009 20:30
Konkrétně z Letné.


Offline
1318
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Kupující je z Prahy.

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
2413
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kam pojede, když ne do Sokolnic?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1318
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3218 odstavena a prodána, v Komíně čeká na termín pro trajler.

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
Uživatelský avatar

1856
05 lis 2005 19:50
3504 před malou chvílí odtažena.


Offline
2738
01 úno 2006 10:39
Brno
Stále tam stojí.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1318
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ano, má dojeté kilometry.

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
6469
27 úno 2010 07:40
A 04 to tedy má za sebou?


Offline
1318
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3505 tu s námi bude ještě asi 30.000 km. Je třeba amortizovat její poslední opravu SO vč. celolaku.

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
145
21 kvě 2017 18:40
Jednu další malou jízlivou poznámku prosím tolerujte.
Jestli teď chápu správně, tak zprovoznění, resp. výměna dílů, mezi dvěma vraky trvala dva týdny. Zprovoznění relativně perspektivních 31Tr po závadách však trvá v průměru půl roku. sarcastic

Teď jsem se ztratil v tom, co je vlastně náš cíl. Jestli plnit si svoje nebeské šotosny nebo snaha přednostně nabídnout zákazníkovi službu odpovídající kvality vzhledem k době. Pokud to první, tak prosím zakázku na přesné kopie poslední várky B961, a to v počtu minimálně 20ks. A hned poběžím na patřičná místa s prosíkem, zda bych mohl naskočit na jejich turnus a jezdit s jedním z nich až do důchodu :dancing: :dancing:


Naposledy upravil 2389 dne 11 bře 2022 11:57, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6024
11 dub 2010 15:05
Juliánov
3505 dostala hnací nápravu z 3504 a měla by ještě nějakou dobu jezdit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
6469
27 úno 2010 07:40
3505 byl včera po delším odstavení na nějaké zkušebce, takže šance ještě zřejmě bude.


Offline
Uživatelský avatar

33
06 čer 2006 17:34
Vratimov
Zdravím,
Mam dotaz ohledně vozů 15Tr a jejich zarazeni do provozu. Lze ho v nejblizsi dobe ocekavat? Dnes jsem se dival, ze v tabulce vypravenosti uz trolejbusy 15Tr vubec nejsou. Znamena to, ze se s jejich vyuzitim v beznem provozu uz nepocita nebo po skonceni prazdnin ta moznost jeste bude?
Bydlim u Ostravy a rad bych se prijel jeste svezt v beznem provozu, nez jim definitivne odzvoni. Pokud uz se tak nestalo.


Offline
22
24 pro 2021 09:18
Díky za info. Takže z toho dedukuji, že poslednímu mohykánovi 3504 asi zbývají poslední týdny provozu...


Offline
Uživatelský avatar

359
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
To byla fotojízda s vozy 3504, 3608 a 3613.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
22
24 pro 2021 09:18
V sobotu 5. 2. 2022 po 13. hodině jsem letmo zahlédl na ul. Řípské vůz 15Tr jedoucí směr Šlapanice. Zdá se mi, že měl ev. číslo 3504 a nápis "Zvláštní jízda". Neví o tom někdo více?


Offline
Uživatelský avatar

279
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Děkuji za odpověď, s tím vozem 3260 či jeho podtypovým soukmenovcem je to zajímavé překvapení...

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
2413
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak super, jestli zůstane 3260 aspoň ve stavu po dojetí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2041 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 82  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 pro 2022 16:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]