Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: Co hulíš, že máš představy o rychlé trati na Znojmo? To není předměstí velkýho města, že by se takovou trať vůbec vyplatilo stavět. Musel bys kompletně přetrasovat od Bránic dál, klidně i s novým viaduktem. Pak by to možná nabralo trochu rychlosti. Každopádně relaci Brno - Vídeň tudy, ani přes lokálku z Hrušovan do Hevlína a přes Laa an der Thaya nikdo nepovede.
Co máš proti čtyřpruhové dělené I/38 za Jihlavu? :-k
S ostatním souhlas.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit: Tak on není problém ten bus, ale to, že každej jede autem. U vlaků je obecně problém s rychlostí. Bylo by fajn stavět vysokorychlostní přímé tratě, ale to jsme u nás ještě neobjevili.
I/38 je taky dobrej vtip. 4pruh od D1, do Jihlavy, a hned to ukončit. Ne aby postavili plný obchvat Jihlavy, ani to ne.
I/52…Jo, R52 už měla být.
A I/13, koukal jsem se na to, to s tou Bílinou je zajímavý projekt. Realizace? Možná za 7 let. Tak…jako už teď je pozdě.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi, zrovna u Znojma jsem zvědav, jak v relaci Brno - Znojmo vyženeš lidi do vlaku, když bus je jednoznačně rychlejší. Dálnici na Znojmo? Jistěěě, tak určitě. sarcastic Jako třípruh stačí, ale měl by být střídanej tak 1x za 3-4 km, celá I/53 až k D52.
Něco jinýho je pokračování I/38 od Jihlavy, tam by se ten čtyřpruh i v levnějším provedení 21,5/110 hodil už dávno, protože jednak je dost intenzita mezinárodní dopravy vč. kamionů a jednak jsou tam horizonty a vesnice, u kterých průsečný křižovatky a nedělení směrů má za následek pravidelný vážný nehody.
Bavili jsme se původně o I/13, kde by časem taky měl být ten čtyřpruh, tam jsem jednoznačně pro, stejně jako u pokračování Vídeňky (I/52 skrz Novomlýnský nádrže na Mikulov).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jako sorry, ale 3pruh mi přijde jako…no, jak jsem psal. Je to prostě laciný řešení, aby se někdo mohl poplácat po rameni, jak to vyřešl, přitom nevyřešil nic.
Směrově dělený 4pruh. To je prostě jediná možnost. Tohle má být všude. Je to drahý? Hmmm… A co není? Hlavně to je ale řešení.
Nebo! Nebo lidi vyhnat z aut do vlaků. To by bylo ještě lepší.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Na to jak nemá vypadat uspořádání 2+1 se budete moct přijet podívat do Znojma na I/53.

7km úsek, 2 pruhy na Znojmo, 1 pruh ze Znojma, bez střídání, do toho mírného stoupání co tam je bude 1 pruh.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Tří pruh je naopak velmi chytré řešení právě pro pokrytí do té doby nepokrytého rozpětí intenzity dopravy, když je větší než přenese 2 pruhová silnice, ale o dost menší než obhájí stavbu směrově dělenýho 4 pruhu (každá kategorie má v normě nějaké rozpětí zatížení, na které je vhodná). Smysl je střídat pravidelně rozdělení 2 pruhy vs. 1, logicky při stoupání jsou 2 a při klesání 1.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit: No, ono na to bacha. Protože „nad šířku 11,5 m“ je ještě 16,5 m. Směrově nedělený 3 pruh. Hrozná prasárna. To je takové to „víme, že tady by byl potřeba ten směrově dělený 4 pruh, ale nedáme to sem, tak jednomu směru dáme 2 pruhy na nějaký kousek, a protisměr nám může …“.
24,5 by bylo nejlepší, ale aspoň ten 21,5. Je to asi vcelku dobrý kompromis. Nemusí se stavět dálnice, což bude jistě mnohokrát dražsí, ale bude to fungovat jako dálnice.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: výjimečně souhlas s tím nedostatkem staveb nad šířku 11,5 m. 24,5 se projektuje na 130 km/h jako návrhovou, 21,5 nebo 20,5 se navrhuje na 100-110 km/h jako návrhovou. Je na to nějaká ČSN o navrhování dálnic, přesný číslo si nepamatuju.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit: Úsek Ostrov – Chomutov je trochu terénně náročnější, ale věřím, že to není nic, co by bylo neřešitelné. Ten provoz tam je silný. A to je ten úsek, co musí jít na S24,5/110 nebo jak to je.
I/27 má jen uboze kraťoučký úsek u Plzně, to neřeší nic. Problémem týhle silnice je ale taky to, jak to projíždí každou vesničkou.
Jo, tuhle stránku jsem viděl. Tam mě znepokojil ten nedostatek staveb ve 4 pruhové kategorii.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Ondra K.: Právě. Kromě okolí Nové Ulice a Neředína není v podstatě důvod do těch šalin lézt. Zvlášť při těch intervalech.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tady ještě ke třináctce stránka na Wiki, kde je i souhrn plánovaných novostaveb:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Silnice_I/13

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K.: Omlouvám se, úvozovek jsem si nevšiml, teď už to chápu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
I/63, aspoň tak jsem to našel po zrušení rychlostek. Východní obchvat Plzně asi bude v krajských dvojkách, ale primární je zatím průtah po I/27. Dálnice z ní nikdy nebude, ale podobně jako kolem Boleveckých rybníků kat. 21,5/110 by to mohlo být delší, s tím souhlas.
No, z Varů mezi Ostrovem a Kláštercem jsou nějaký zatáčky a mám za to, že je nějaký přírodní důvod, proč to tak je a že asi nebude úplně snadné ten úsek překopat na to novodobé erko, tj. současný styl jako na budované I/44 nebo I/27 u Plzně, tj. kategorie 21,5/110 se zálivy a dvoumetrovým SDP.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
Cože, oni mají nepřestupní systém? A k čemu je jim pak teda ve městě Ids OK?

To označení nepřestupní bylo v uvozovkách, protože s výjimkou Pavloviček má každá tramvajová konečná linku přímou linku jak do centra tak na Tržnici. Tím pádem se většina myslitelných spojení dá jet přímo bez přestupu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit píše:
tak ony na ŘSD snahy přestavbu I/13 na dělený čtyřpruh jsou, viz. tunel Bílina a nějaké další akce. Obávám se, že za Loktem na Vary to asi tak úplně neprojde, ale dál na sever by to mělo jít.
Na přestavbě I/27 se pracuje možná i víc, jak na té třináctce, nejen okolo Plzně.
Já jenom nějak pořád nechápu, proč jsou dva cancoury I/8 a není ten kus od Teplic dál převedený na pokračování I/27, že by byla od hranice k hranici (Bavorsko - Čechy a Čechy - Sasko).

Jako jo, je to fajn, že i něco je, ale co jsem se díval, tak tam vidím zase blbou S11,5/__ . Ne, to chce kategorii R 24,5/130. Jel jsem tam v sobotu a neděli, vždycky ráno, a provoz tam teda byl slušnej. Myslel jsem si, že tam nebude auto co oko dohlédne, opak byl pravdou.
„za Loktem na Vary“ Loket je u Sokolova, odtam směrem na Vary existuje kousek D6. Takže…nějak nevím, na co to bylo mířeno.
Plzeň, mi přijde, že by potřebovala nějaký východní obchvat. Jako 4pruh, I/27.
Tak I/8 se odpojuje od D8 a míří přes Teplice do Deu. To má nějaký smysl. Navíc tam od jihu se staví R63, i když Rka už neexistují. Nevím, jak to mám nazývat. Není to I, není to D.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Cože, oni mají nepřestupní systém? A k čemu je jim pak teda ve městě Ids OK?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Ony tu kapacitu sice nabízejí, ale nezdá se mi, že by byla využívaná.

Minimálně centrum Olomouce a nejbližší okolí je tak malý, že se dá ledaskde dojít pěšky aniž by člověk potřeboval MHD. Druhá věc pak je olomoucká "nepřestupní" organizace tramvajového provozu s velkým množstvím linek a dlouhými intervaly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
tak ony na ŘSD snahy přestavbu I/13 na dělený čtyřpruh jsou, viz. tunel Bílina a nějaké další akce. Obávám se, že za Loktem na Vary to asi tak úplně neprojde, ale dál na sever by to mělo jít.
Na přestavbě I/27 se pracuje možná i víc, jak na té třináctce, nejen okolo Plzně.
Já jenom nějak pořád nechápu, proč jsou dva cancoury I/8 a není ten kus od Teplic dál převedený na pokračování I/27, že by byla od hranice k hranici (Bavorsko - Čechy a Čechy - Sasko).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Rušit tram trakci je stupidita zbraňové kvality, na úrovni Německého rušení jaderné energie. Tohle by mělo být nelegální, protože to přímo ohrožuje decentní životní standard obyčejných lidí. Tzn. měl by být za mřížema. A tohle má ing. titul. A nějakou veřejnou pozici. Náš systém selhal. Tenhle člověk tam nemá co dělat. A jak říkám, jeho nápady jsou prostě zlo. Tram trakce se má spíš obnovovat. Prý byla v Jihlavě, už tam není. To je chyba. Nejhorší to je ale v případě Ústí. Rušit to je vždy velká chyba.
„Soustředit se na údržbu existujícího než na stavbu nového.“ Tohle je stagnace. Není to buď a nebo. Můžeš udělat oboje.
K tomu Mostu: I/13 je super zajímavá silnice, nedávno jsem tam jel, relace Vary ↔ Děčín. Velmi doporučuji všem si to projet. Úseky, kde to je směrově dělený 4 pruh jsou super, úseky, kde ne…nejsou, mělo by to tam být přestavěno. A zorvna u Mostu ten úsek je v pořádku, ze silnice ta trať jde vidět. Takže rozšiřování… Tam to už rozšířené je. Pak tam je I/27, taky zajímavá silnice, ta by ale potřebovala spíš nebýt vedená městy. A nemít ve své trase kruháče, což platí i pro I/13.
Ostatně, nejlepší by bylo přestavět celou I/13 na D13, od Varů až po Liberec. Provoz tam byl šílenej.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Podobný nápad kdysi představilo Sdružení Mostečanů Mostu. Naštěstí měli tak málo zastupitelů, že neměli šanci to prosadit. Ještě vymysleli, že by se pozemek po snesetí trati mezi Mostem a Litvínovem převedl na ŘSD, které by rozšířilo silnici.


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Ony tu kapacitu sice nabízejí, ale nezdá se mi, že by byla využívaná.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Bačák jak je velký, tak je malý. Srovnávat tramvajovou a autobusovou dopravu jen na základě ceny za kilometr... když přitom tramvaje nabízí větší kapacitu a jsou ekologičtější (tedy v místě provozu např. neprodukují splodiny), to už asi nevidí.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Náměstek primátora Olomouce Ing. Otakar Štěpán Bačák by rád zrušil tramvaje.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Však u Vydosu už minimálně jeden jezdí. Parkuje u Myslivny (kde je zřejmě ubytovaný) a jezdí vlakovou výluku. Tam asi češtinu moc nepotřebuje, když tam jízdenky kontroluje průvodčí, ne?


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ano toto je cesta jak řešit nedostatek řidičů, zároveň to zabíjí naději, že dojde ke zvýšení platů a že někdy budou řidiči dobře placení, je to jen záplata pro DP.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 21:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]