Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Dokáže někdo vysvětlit, jaký smysl mají spoje linky 10 z Malinovského náměstí do Bystrce, když má linka 10 nahrazovat linku 1 z Hlavního nádraží do Bystrce?


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Pokud chci jet z Líšně na Českou (nebo naopak) a můžu jet zrovna v čase odjezdu jednou za 2 hodiny, tak je 82 jasný favorit a nejrychlejší spojení. Ale jinak je ta linka strašná blbost, která nemá v systému co dělat... I když mluvit o systému v tom současným "nepořádku" posledních pár let...


Offline
81
04 říj 2011 22:53
Ohledně a-82 můžu ze zkušenosti potvrdit, že dříve to býval adept na zrušení v podstatě v celé trase, nicméně zavedením trolejbusu do Líšně získala linka v úseku Jírova - Česká značně na popularitě, tedy aspoň spoje s "rozjezdem" z České v 9:00, 17:00 a v menší míře i 19:00, které jezdí pravidelně celkem slušně nacvaknuté (místa k sezení z většiny obsazena a často i kolem 10-20 stojících; ostatní spoje nebo a-81 nemohu soudit, jelikož je nevyužívám). Sice je smutné, že asi tedy jediné, co ty linky plní, jsou nesmyslná rozhodnutí o trasování běžných linek na základě pomýlených investic, ale s rušením bych se rozhodně neunáhloval, svoje cestující si to i přes vesnický takt nakonec našlo. Samozřejmě je to fantasmagorie (protože systémovost je pro náš DP důležitější než praktická využitelnost), ale podle mě by se tenhle konkrétní úsek po čase uživil i při posílení na patnácti-, možná dvacetiminutový interval během špiček.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Je to primárně pro vozíčkáře do špitálů, na Kociánku atd. Osobně na tu linku nemám žádný vliv, na magiči nesedím. Jenom tu hájím jiný pohled na věc. Kdyby ta dvojlinka jezdila čtyřikrát za den, byla by ještě zbytečnější. Nákupáky a trasování skrz je asi takový bonus, jako u té A-68 pár spojů až na NCKP místo Šumavské, kde jinak končí tak nějak uprostřed ničeho.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
101
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Je to nesmysl, protože to nepoužívá absolutně nikdo. Ještě nikdy jsem neviděl tím jet víc než 5 lidí najednou – maximálně vyjma Červeného kopce, který ale obsluhuje výhradně právě 82. Městská linka jezdící v intervalu 2 hodin totiž bude nesmyslná vždycky, ať už to jezdí do nemocnic, na nákupáky nebo mně do garáže.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Já ne, no, ale používají to cca tři babky denně, když zrovna potřebují nakoupit v Tescu a zrovna jim to jede...


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: Jasně, tak určitě. sarcastic Je to nesmysl, protože to nepoužíváš. Ty linky nejsou neveřejný, jen jsou prostě schválně trasovaný kolem špitálů a podobných zařízení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Tady probíraná případná podoba linky a68 by mohla být třetí tangenciální vrstvou. Zkušenosti z minula napovídají, že tato spojení se do života probojovávají dost obtížně, ale když se jim to podaří, osvědčí se. Na užitečnosti spojení KPN-NCKP tady panuje shoda. Za přínos považuji stejně tak provázání křečkovické radiály a Veveří přes Šumaffskou, bo tangenty Husitská i Kotlářská jsou od brněnského Manhattanu (hafo kanceláří, úřadovna magistrátu, případně MZK, VŠ) příliš vzdálené, navíc s přestupem na d12. Plus další vazba na náměstí Míru, kde je základní škola, pak žluťák se špitálem plus přestup na Vaňkově nám. na trajf k BiGy a konečně koleje (vysokoškolské) na Lipové a přestup na něco ve Šrajbecu.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
A tyhle nesmysly prosím pěkně platíme z našich daní.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Linky 81/82 by mohly být zrušeny, ale nebudou, protože jsou pro ZTP a sype se do nich z jiný kapsičky městskýho rozpočtu. Asi tak jako Senior bus.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Goldfinger, Naxashi: Naprosto souhlasím. A v této souvislosti by mohla být konečně zrušena linka 81.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No hurá, že tu někdo řeší přímé napojení NCKP. Jo, když by tam jezdila 68 s konečnou na KPN, tak by se tam taky konečně z toho KP dalo dostat.
…aneb, přesně tohle jsem říkal já dřív.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
429
24 lis 2017 11:40
a propojením se 43 získá Sadová aspon nějakou zajímavou destinaci bez přestupu


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
goldfinger píše:
Ukončení na KPN by bylo ještě rozumnější, vytvořilo by nyní chybějící přímé spojení KPN-NKCP. Například z Kociánky se MHD na NKCP dá momentálně dostat akorát se dvěma přestupy.

S jedním, na Slovaňáku.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ukončení na KPN by bylo ještě rozumnější, vytvořilo by nyní chybějící přímé spojení KPN-NKCP. Například z Kociánky se MHD na NKCP dá momentálně dostat akorát se dvěma přestupy.


Offline
429
24 lis 2017 11:40
To už bych pak z NCKP protáh na KPN


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Jó, tak s tímhle legitimním požadavkem se obrať spíš na vedení NCKP. Tam by se museli finančně činit oni. Stejně jako a-67 a Avion, a-42 a Globus apod. Každopádně lidi z okolí Monte Bů by tohle spojení ocenili.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
xxx píše:
68 jezdí narvaná dlouhodobě. A oni místo toho, aby ju posílili, tak ju osekají. Asi chcou docílit toho, aby tím lidi jezdit přestali... Su zvědavej, jakej směr to nabere po volbách...
A68 je takové deja-vu. Když se začalo uvažovat o vedení trolejbusu po Kotlářské a Úvoze, taky byly hlasy, že tím nikdo jezdit nebude a přístup "nikdy se to tak nedělalo" byl u okružek a44/84. A68 by chtělo ukončit u NCKP, aby měla druhou pořádnou konečnou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To bude záležet na tom, které partaje složí příští koalici.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
68 jezdí narvaná dlouhodobě. A oni místo toho, aby ju posílili, tak ju osekají. Asi chcou docílit toho, aby tím lidi jezdit přestali... Su zvědavej, jakej směr to nabere po volbách...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
ds píše:
Kde si myslím, že interval 30 min určitě zůstane i po prázdninách, kde jen chyběla odvaha do udělat: 38, 39, 65, 68.


No, tak po 3 týdnech popřu sám sebe. 68 Tábor - Náměstí Míru v neděli odpo stupeň 5 a procházka pěšky. Myslím, že důvodem bude i to, že kvůli odklonu 4 Husovou (a tím pádem nepřestup z České) vyhledávače často nabídnou spojení na Náměstí Míru právě s pomocí 68.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Dnes jsem si na vlastní kůži vyzkoušel prázdninové intervay d12, spičkových 8 minut je děs. Cesta z role na Zvonařku vopruz. tři světelné křižovatky bez preference, což vytáčí zejména u Vaňkoffky.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
TMB píše:
Další skvělý výdrb. Chtěl jsem se svézt linkou E56, dle JŘ na stránkách IDSJMK interval o prázdninách ve špičku 15 min. Realita od 11.7.2022 celodenně půl hodiny. Takže expresnost tím dostává dost na frak.

Ano, doprasená jako E50, ta ale už od února.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Další skvělý výdrb. Chtěl jsem se svézt linkou E56, dle JŘ na stránkách IDSJMK interval o prázdninách ve špičku 15 min. Realita od 11.7.2022 celodenně půl hodiny. Takže expresnost tím dostává dost na frak.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, tak u busu to někdo zkusí, ale u šaliny? :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 06:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]