Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 25 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zajímalo by mě, jaký je důvod (zda jen lidský faktor či to má nějaké opodstatnění), že víkendové spoje 4 <-> 10 jsou u linky č s poznámkou, že pokračuje jako 10, kdežto u 10 je poznámka jede pouze na Českou.
Je to jen špatně napsaná poznámka, nebo kvůli DÚ například?


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MtM píše:
Zajímalo by mě, proč do posil na brněnské ohňostroje nebyla zahrnuta i linka 1 nebo něco do Řečkovic. Jako cpát tuny lidí z několika trolejbusů do dvou nočních linek, jezdící po půl hodině a to ještě ke všemu, kromě Řečkovic obsluhují x další částí na sever od nás, muselo napadnout někoho, kdo musel mít v sobě snad x promile. Jako dobývat se na Semilassu,či Hudcové do naprosto přervané N90, či N91 byl opravdu kumšt, se mnou se tam rvalo asi 80 lidí do již přeplněných noček. Nebo mohly alespoň zatahující se vozy udělat kolečko nahoru do Řečkovic, to by nočkám taky pomohlo. Navíc taková N91 ještě rozváží půlku osazenstva do Ivanovic, České, či Lelek a taky to dle toho vypadalo. Vždyť každý rok tu jednička jezdila až do Řečkovic, tak nechápu, proč tu něco nemohlo jet i teď.

No letos byla redukována i linka 26, která ještě v roce 2019 jezdila také nějakou dobu do noci. Ale tu jedničku také nechápu, byť nejsem z oblasti, která tímto byla takto ovlivněna.

Každopádně minulou sobotu bylo patrné, že je posílen provoz linky 3 ze Staré osady, včera už mi to teda nějak nepřišlo, infopanel na Staré osadě nevykazoval údaje o tom, že trojka jezdí častěji.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zajímalo by mě, proč do posil na brněnské ohňostroje nebyla zahrnuta i linka 1 nebo něco do Řečkovic. Jako cpát tuny lidí z několika trolejbusů do dvou nočních linek, jezdící po půl hodině a to ještě ke všemu, kromě Řečkovic obsluhují x další částí na sever od nás, muselo napadnout někoho, kdo musel mít v sobě snad x promile. Jako dobývat se na Semilassu,či Hudcové do naprosto přervané N90, či N91 byl opravdu kumšt, se mnou se tam rvalo asi 80 lidí do již přeplněných noček. Nebo mohly alespoň zatahující se vozy udělat kolečko nahoru do Řečkovic, to by nočkám taky pomohlo. Navíc taková N91 ještě rozváží půlku osazenstva do Ivanovic, České, či Lelek a taky to dle toho vypadalo. Vždyť každý rok tu jednička jezdila až do Řečkovic, tak nechápu, proč tu něco nemohlo jet i teď.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Stačí u té šestky škrtnout prostředek a máš pětku. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Některé poznámky v oficiálních jízdních řádech by bylo třeba ještě doladit.

Pochybuju, že vůz linky 6 pojede po trase jen na Mendlovo náměstí a dále po lince 1 do vozovny Pisárky


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když jsem se díval dneska na JŘ, jak teď vypadají naše "páteřní linky", je mi z toho ... smutno.


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Mě by hlavně zajímalo, jaký má smysl mít dvě negarantovaná pořadí pro kloubáky v PD. Kdyby se nepovedlo 3505 vypravit ráno, aby mohl jet aspoň odpoledne?


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Spíš by si někdo z radnice konečně mohl všimnout, jakou prioritu má zprovozňování perspektivních vozů oproti popelnicím po odstaveních, 3651 vs. 3505. Nebo toho, jestli je skutečně nutné o víkendech v tomto počasí vypravovat na autobusové linky tolik neklimatizovaných pleček včetně jedné vysokopodlažní, zatímco mraky klimatizovaných stojí v garáži.
Ono to tak trochu není o tom, že si milostpáni z kanceláří vypraví to, co je pro ně šotoušsky zajímavé, ale o tom, co je pohodlné cestujícím.
V koutku duše doufám, že si můj post někdo z kompetentních přečte a začne se zajímat sarcastic


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dvaadvacítky k nám chodí jednou za 5.000 km na prohlídku a když jezdily opravdu intenzivně, tak to najely za necelý měsíc. Takže reálně, 3505 když bude jezdit jen všední dny, tak to tak nebude, ale budiž, i kdyby najela pádem ze skály 5.000 měsíčně, tak tu bude ještě půl roku. Teoreticky. Upřímně bych se ale divil, kdyby nedošlo k tomu, že bude knock-outována dřív, stačí až se tím náhodně dvakrát třikrát sveze někdo z radnice a přečte si u toho v Šalině, že máme 30 nových kloubáků.
Technicky z pohledu dílen je ale samosebou zájem ji vyjet do maxima (stejně jako 3603 a 3605)

Je ale vtipný, že jeden vůz brání tomu, aby se mohla nejdelší brněnská linka TD definitivně prohlásit za plně bezbariérovou. Ostatně stejně jako legendární šestáctá 36.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
No a s těmi 30 tisíci mu tedy zbývá ještě přibližně kolik času? Do konce prázdnin? Déle?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
25 by samozřejmě mohla být celá nízkopodlažní, kdyby se se nemusel "na sílu" dojezdit vůz 3505, do kterého bylo omylem na poslední SO investováno do celolaku a po jeho prostojích mu zbývá stále 30tkm.

A upřímně řečeno už jsem to slyšel včera od švagrové, proč vypravujeme tuhle technickou pamâtku, když máme 30 nových klimatizovaných trolejbusů. Tady na tom fóru to jako šotouši nepochopíme, ale názor cestujícího to reprezentuje dokonale.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
790
25 led 2006 09:46
Samozřejmě chápu snahu o nalezení dalších úspor v provozu, ale interval půlhodiny je už za hranou. A je otázka, zda nebude následovat pokles tržeb, takže úspory nákladů budou k ničemu.
Pak se zjistí, že ztráta je pořád velká, spoje jezdí poloprázdné a co? Zavedeme hodinový interval? To už tu MHD můžeme rovnou zrušit.
Zajimavý je i přestup na Mendlově náměstí. Od nádraží na Václavskou, pak pěší turistika přes staveniště až k pivovaru. Budu li chtít o víkendu raději jet z České, tak pouze linka 5 v intervalu 15 min. - proti dnešním 5 min. v relaci Česká - Mendlovo náměstí o víkendu dost bída.


Offline
55
21 říj 2016 18:34
Taky by mě zajímalo, proč od prázdnin nejsou všechny trolejbusové spoje zajišťované nízkopodlažním vozem. To je to takový problém když nedávno bylo zařazeno 10 nových vozů 27Tr a zároveň dochází k omezení intervalů?


Offline
2
08 kvě 2009 12:54
Ives: Přejezdy odpoledních posil z a-77


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
a jak bude jezdit ta 33 když má z Hlavaasu odpoledne 10 min interval a ze Slatiny 20? To budou jezdit manipulačně na Hlavas?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
MartinV: 30 min interval z dvou různých míst je nasobne horší řešení než 15 min z jednoho místa. Většina cestujících na linkách 38 a 39 má dochazkovou vzdálenost od obou linek a je jim jedno, která přijede.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ds píše:
Kde si myslím, že interval 30 min určitě zůstane i po prázdninách, kde jen chyběla odvaha do udělat: 38, 39, 65, 68.

Když už, tak mohli v tomto stavu (předpokládám dvě vozidla, každé na jednu z linek) prohodit víkendovou 39 za víkendovou 35 (se sjížděním a garantovaným přestupem 35-38). Za stejné peníze by byla lepší obslužnost..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Emperror: Přesně tak, vzpomeňte si u voleb...

Já kandiduju jako trojka Pirátů a MHD je pro mne absolutní priorita. Budu požadovat zvýšení dotace a návrat k předkovidovým intervalům. Jestli se mi to podaří prosadit, záleží hlavně na našem volebním výsledku.

Hlas pro Piráty je v těchto volbách hlas pro MHD. Pro žádného jiného čelního kandidáta to není tak důležitá priorita jako pro mě.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Mě se to taky nelíbí, ale řešení je jediné, a to zholednit tento přístup města u voleb. Tedy vybrat si stranu, která bude ochotna zvednout jízdné, či navýšit dotaci z rozpočtu, nejlépe obojí. Prostě tak, aby se počet spojů vrátil na úroveň adekvátní velikosti města, protože interval 30 min už je na město příliš, 20 min je u mě maximum. Určitě by také neškodilo využít předvoleního setkávání politiků s občany, a tyto názory jim sdělovat (klidně s tím každý obejděte všechny předvolební stánky), aby měli pocit, že o tohle jde velkému počtu lidí a udělali z toho prioritu.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
59
19 úno 2013 13:02
a jakej je v tom rozdil pro bezneho cestujiciho?


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Nedůstojná je výše finančních prostředků, za které si město objednává rozsah přepravy. Intervaly vzhledem k poskytnutým financím plus vzhedem k nedůstojné níži jízdného jsou naopak velmi důstojné.


Offline
59
19 úno 2013 13:02
Ano, ten interval je naprosto nedustojny druheho nejvetsiho mesta v CR. Pokud se budem zaklinat obsazenosti a vlhkym snem nekterych odborniku, ze spoj musi jet plnej z konecne na konecnou, tak bychom meli jet asi 2x za den ne? Jako prachy a ekonomika je dulezita, ale zustan clovekem. A pak zas budem skuhrat, ze mame ubytek cestujicich a nizsi trzby. Deset let nezdrazovat je totalni ulet. Zdrazilo se uplne vsechno.
Vetsina lidi rada zaplati za dobre sluzby. Levna, ale spatna doprava je k nicemu.
Nad rohlikem za 30 haliru, ktery meri 2cm, chrochta jen blbec.
Jako provokaci beru tu posranou reklamu na tramvajich "NEJLEPSI DOPRAVA VE STREDNI EVROPE" (nebo tak nejak) a jeste se nesmi otvirat okna.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Taky si myslím že se to nakonec "rozchodí" a k tomu co zmiňuješ
1) když se tam hned první víkend postavíš, tak uvidíš, že to bude pořád v poklidu; Celní a Polní zabezpečena je a bude v pohodě a od Hluboké dál ta frekvence na 4x za hodinu bude o prázdninách stačit; jo jasně na dušičky by to pak asi už úplně OK nebylo :-); naopak mě překvapilo, že se budou při tomto trendu omezení hnát všechny čtyři dvojky až do Modřic, 2xUH a 2x Modřice by taky bylo sice ne optimální pro Modřice, ale v duchu ostatních omezení, nic co by vybočovalo a nebylo akceptovatelné
2) no tam to může být problém
3) pokud znáš jak vypadá obsazení dnes při intervalu 20 min, tak víš, že nikdo na zastávkách zůstávat, s tím že se do t-busu nevešel, fakt nebude... ale je fakt, že prostě pro městskou část se sídlištěm, je takovýto interval nedůstojný
4) 10 až na Novolíšeňskou dvakrát za hodinu, hm jo, a co ty druhé 1/4 hodiny, které by ničím proloženy nebyly? pokud proložit, tak systémově, ne nahodile... ale to by pak u této linky proti ostatním došlo místo k omezení k posílení a o asi cílem tohoto opatření nebylo.

ds píše:
Myslím, že přes počáteční řev si na to víkendové omezení ve výsledku všichni zvyknou, přesto je tam za mě pár WTF věcí...
1) Ústřední hřbitov - dosud 9 spojů za hodinu, teď 4
2) Mendlovo nám. - Česká - dosud 12 spojů za hodinu, teď 4. Alternativa v podobě půlkilometrové procházky z půlky Veletržní na Křížovou není zrovna atraktivní
3) 30 min interval na 36 v Komíně
4) 15 min na 8 v Líšni - aspoň ta desítka 2x za hodinu mohla jet až na Novolíšeňskou...

To řešení Obřan a Bystrce je vtipné, starší šotouši mohou zavzpomínat a říct si, že do Bystrce teď jezdí o víkendech někdejší 3,10 a 21 :-)

Kde si myslím, že interval 30 min určitě zůstane i po prázdninách, kde jen chyběla odvaha do udělat: 38, 39, 65, 68.

Doufám, že u tramvají budou současně s prodloužením intervalu nasazena kapacitnější vozidla, taková Anitra na Lesnou po 15 min by byla slušný masakr.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Myslím, že přes počáteční řev si na to víkendové omezení ve výsledku všichni zvyknou, přesto je tam za mě pár WTF věcí...
1) Ústřední hřbitov - dosud 9 spojů za hodinu, teď 4
2) Mendlovo nám. - Česká - dosud 12 spojů za hodinu, teď 4. Alternativa v podobě půlkilometrové procházky z půlky Veletržní na Křížovou není zrovna atraktivní
3) 30 min interval na 36 v Komíně
4) 15 min na 8 v Líšni - aspoň ta desítka 2x za hodinu mohla jet až na Novolíšeňskou...

To řešení Obřan a Bystrce je vtipné, starší šotouši mohou zavzpomínat a říct si, že do Bystrce teď jezdí o víkendech někdejší 3,10 a 21 :-)

Kde si myslím, že interval 30 min určitě zůstane i po prázdninách, kde jen chyběla odvaha do udělat: 38, 39, 65, 68.

Doufám, že u tramvají budou současně s prodloužením intervalu nasazena kapacitnější vozidla, taková Anitra na Lesnou po 15 min by byla slušný masakr.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hal píše:
Nam na 26 nastesti zustalo 20, ale lituju ty co budou mit 30 minut. Muj nazor je Havranek ven!

Havránek za to myslím tak úplně nemůže, zadání je politické..

2389 píše:
No a pak jsou tu tací, kteří budou klimu zarytě hloupě a infantilně bojkotovat...

Nemusím klimu bojkotovat kvůli zdravotním následkům, ale kvůli jejím dopadům na životní prostředí ji používám imnimálně. Aneb když mi klima ochladí byt či dům, ohřívá okolní vzduch. No a pokud máme ve městě desítky, stovky, nebo spíš tisíce klimatizací, udělá to svoje.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 12:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]