Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
ds: ona je 1 a 2 kolej na nádraží není nafukovací...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger píše:
Odjezdy na Křenku sice ze dvou různých hran, ale dokonalý svět neexistuje.

K tomu stačí vést linku 10 Husovou a jede na Křenku ze stejné hrany + posílí 12 v úseku Čára-Rola....

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Parodii ze současné d7 dělá nejvíc interval. Trasa je zcela správná - kopííruje někdejší d15, která jezdila v prokladu s d9 od postavení tratě do Čertovy rokle. Nevýhodou je odjezd do SL ze dvou různých nástupnch hran, stejně jako odjezd do Lesné. Tyto nedostatky ale víc než vydatně vyvažuje přínos d10 - Žabiny mají konečně přímé spojení s rolou a Čára s Maliňákem. Odjezdy na Křenku sice ze dvou různých hran, ale dokonalý svět neexistuje.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Linkou 7 v dnešní trase je myšleno ta parodie, která na 4 minuty jízdy tam a 3 minuty zpět sežere v týdnu 2 vozy a 6 řidičů? :mrgreen:


Offline
790
25 led 2006 09:46
Mám dojem, že linky 7 a 10 mají v dnešních trasách zůstat trvale.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně. Takže po otevření Žabovřeské zpátky k původnímu linkovému vedení s polofunkční desítkou. Nemyslím si, že zrušení sedmičky ve stávajícím vedení (Švermova - hlavas - Cejl - Zemědělská) je krok správným směrem. Aspoň ve školním/akademickém roce by mohla zůstat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Linka 7 bude do Lískovce jezdit jen do otevření Pisárek, následně ji vystřídá linka 10.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Nesouhlasím. Už v minulosti byly různé posily na Švermovu (které by v případě otevření tratě do Kampusu mohly být vedeny až do Lískovce) zřízeny tak, aby odjížděly ze 3. koleje u Hlavního nádraží, i když chápu, že teď jsou výlukami trochu svázané ruce, ale dlouhodobě by bylo vyhovující, aby vše směr Bohunice odjíždělo u nádraží od 3. koleje.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Což tak úplně není případ linky 7. Myslím, že je záměr prodloužit ji až do Lískovce, aby po přesměrování linky 8 ke Kampusu existovalo spojení z Lískovce k nádraží - třeba jen ve špičku.
A na principi zajištění nabidky spojení na Českou a k nádraží nic tak hrozného nevidím.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Ono by stačilo neustupovat nátlakovým skupinám, které požadují přímé spojení odkudkoli kamkoli.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
tady by se hodilo doplnit to chybějící prospojkování směr ke grandu, který by teoreticky šlo provést v rámci rekonstrukce přednádraží


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
jara255 píše:
Jestliže d-8 má častější interval, je větší pravděpodobnost, že mi dřív přijede právě ona. Navíc i na zastávce d-8 je tam víc místa a celkově menší mumraj, než na 1. koleji, kde se sjíždí 5 linek, z toho 2 o vysoké frekvenci.

Hlavně ve špičce když je na nádraží plno lidí je celkem obtížný a nepraktický nějak operativně přecházet mezi prvním a třetím nástupištěm. Další věc je pak dost nevyspytatelný interval 8-12 na lince 7, který navíc vůbec nepasuje do prokladu s osmičkou.

Zrovna to nízké využití sedmičky bych na cestující veřejnost nesváděl. Kdyby sedmička jezdila v nějakém normálním intervalu od stejného nástupiště jako osmička, bylo by využití sedmičky určitě o dost lepší.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ono by stačilo, kdyby lidi tupě nepřestupovali jen na té role. Já, pokud mám možnost, přestupuju vždy jinde, než jsou velké uzly.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Maulincio píše:
7 z Roly v ranní špičce využívá, tak 10% lidí všichni se cpou do 8 a přitom jedou jenom na Křidlovickou
Jestliže d-8 má častější interval, je větší pravděpodobnost, že mi dřív přijede právě ona. Navíc i na zastávce d-8 je tam víc místa a celkově menší mumraj, než na 1. koleji, kde se sjíždí 5 linek, z toho 2 o vysoké frekvenci.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Maulincio: Když jsou lidi blbý…
A v těch KT8 stojí jistě všichni hned u dveřích.
Škoda, že lidská blbost nejde použít na generování energie. Mohl by to být jediný zdroj lidstva a měli bychom jí tolik…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
7 z Roly v ranní špičce využívá, tak 10% lidí všichni se cpou do 8 a přitom jedou jenom na Křidlovickou


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Souhlas s Ondrou. Popsané nevýhody ale vidím jako marginální oproti výhodám současného uspořádání. Odjezd z jiné hrany se netýká jenom linek d7/8, ale zčásti taky linek d8/9 směr Křenová. Pokud bych chtěl na roli přestoupit směr SL, tak raději popojedu na Nové sady, kde tohle dilema řešit nebudu. Navíc existují tabla a aplikace, takže informovanější část kaštanů bude vědět, na kterou hranu to přijede dřív. A obě nástupiště nejsdou od sebe kilometry daleko, aby se nedalo přeběhnout.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Berte to prosím s nadsázkou. Po přečtení se mi tak nějak okamžitě vybavili Visáči. Je to samozřejmě rozumné.
Každopádně je třeba chápat, že né všichni obyčejní cestujícíc o takových věcech aktivně přemýšlejí, to neznamená, že jsou vyloženě hloupí, i když "znalci" hromadné dopravy to tak samözřejmě vychází. A pokud nekoukám do irisu, neznám místní poměry a nevím, že další prázdný vůz jede za minutu (né třeba za mnohem dýl, což se taky se může stát) a nehci riskovat velké zpoždění, tak vlezu rafši do toho, co přijede, protože je to jistější. A


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
xxx píše:
A vůbec. Proč některým lidem to spojení ze Žabin na hlavas pořád tak strašně leží v žaludku? Prostě tam zase pojede 3 a 11 tak jako před výlukou. V čem je problém?
Pri intervalu 7-8 min (resp. 15 min) uz je zdrzeni vznikle nepripravenim navaznosti na neco co jede z Ceske na hlavak primo docela znat ;) 5 minut uz je natahnuti delky cesty Zabinam klidne o 20 % (a to jen tim 1 prestupem)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: To je citace songu Známka punku. :mrgreen: Takže ten smích ze zadních řad není jen proti tobě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ano, taky mně připadá rozumný a normální při cestování MHD se koukat kolem sebe kde co jede a nenaskočit do první narvané šaliny, když jede minutu za ňou další, poloprázdná a promýšlet kudy jet s přihlédnutím k aktuální dopravní situaci. A co se mně jeví jako nejlepší - postupně se posunovat k cíli čímkoli co jede správným směrem :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
mnadenicek píše:
Naxashi: Přeplněnej autobus nechával vždycky ujet, myslel, že je to známka punku :)
Pardon, neodolal jsem.

Já nevím, smát se mi za to, že se nechci mačkat s lidma? Že si raději chvíli počkám na další, co bude volný? Neuráží mě to, jen to doopravdy nechápu. To je jako smát se někomu, že dělá tu správnou věc.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Já teda nevím, ale doprava je služba a služba se dělá podle přání zákazníka. Chce-li zákazník přes Veveří, je rozumné mu vyhovět. Současná podoba d10 řeší dva problémy - přímé spojení starých Žabin s rolou a současně přímé spojení Česká - Maliňák. Navíc nynější podoba d7 je daleko lepší, než někdejší d11. Nechal bych vedení tak, jak je to teď, samozřejmě s nějakou úpravou intervalu

Jediná nevýhoda aktuálního řešení s linkou 7 je další zatížení 1. a 2. koleje na role a fakt, že směr Bohunice odjíždí na role z jiného nástupiště než linka 8. Za to ale nemůže linka jako spíš uspořádání a kapacita kolejiště na Nádražní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Naxashi: Přeplněnej autobus nechával vždycky ujet, myslel, že je to známka punku :)
Pardon, neodolal jsem.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Žádoucí je rozprostření zátěže a zajištění kvalitní nabídky, ne nějaká přání uvnitř podniku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]