Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
55
21 říj 2016 18:34
Myslím, že ideální a zároveň finančně docela dostupné řešení obnovy voz. parku je, jak se postaví všichni Draci, tak na ně navázat budováním tramvají typu EVO3 případně EVO4 v dílnách DP. Rozhodně je lepší využít kapacity dílen DP k budování nových klimatizovaných tramvají komfortem odpovídajících 21. století, než dělat GO polorozpadlým vozidlům z 80. let. Další výhodou tohoto řešení je unifikace vozového parku.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
A v jakýmpak stavu budou podvozky a rámy ? Ty šrotlý se asi nelikvidovaly jen tak ze srandy. Drobná nápověda. Kterejpak DP skupuje všechny kachny široko daleko a o volný vyřazený s NP článkem ztratil zájem ? A pročpak asi.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jako ideální to není, ale na nový vozy nebude a cpát peníze do T3 a T6 je ještě o hodně horší. KT8 po nějaké pořádné GO bude pořád solidní tramvaj, která zastane spoustu práce. Jediný v čem bude reálně horší než nový vůz je nižší podíl nízkopodlažnosti.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Investovat 25 M do Rkových KT8 mi přijde jako vyhozené peníze. Do Nkových možná, jen jich je jen 7…
Mohli by tam dodat další střední článek.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I kdyby jedna GO KT8 stála 25 mega pořád to nebude ani půlka nového vozu, takže i když nebude na nové, mohlo by být alespoň na tu generálku. Navíc pokud by se KT8 sešrotovaly, tak i nějaká vynucená GO T3, či T6 taky nebude zadarmo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
A bude na to ? Pokud by DP musel nákup nových vozů vykrýt nějakým úvěrem, tak silně pochybuju, že bude na jakýkoliv nový vozy, včetně trbusů a navíc cpát X mega do každý kachny.. Když se dělaly pražský KT8N2, tak se v té době uvádělo nějakých 20 milionů za kus, dneska to bude o pěkných pár milionů dražší.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I nějaká GO v "plné palbě" s výměnou výzbroje, komplet novým interiérem v uspořádání ala KT8D5N, novými stanovišti řidiče a celovozovou klimatizací bude pořád výrazně levnější jak komplet nová tramvaj stejné velikosti.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
KT8D5N by ještě chvíly vydržet mohly ne? To by jako náhrada aspoň pár starších souprav fungovat mohlo...?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Na kachny bych nesázel. Ty jsou olítaný domrtva. A pak je otázka, jestli do nich investovat pražskou GO s výměnou výzbroje a "novostavbou" větší části čelních článků kvůli korozi a vyztužení. Už teď jsou tuším 4 kusy na likvidaci a další nebudou daleko.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Těch 5 let bych považoval za hodně optimistický odhad a reálně ta potřeba dalších vozů bude o dost rychlejší. Nepletu-li se tak taková 1595 měla přidanou 3. SP už někdy v roce 2020. Pražské T6 z první várky už jezdí třetí rok, takže těch kilometrů už taky moc mít nebudou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Spíš postupně dojezdí kachny do třetí GO a nazdar. T3/T6 poputujou do šrotu ještě před kachnama. Takže je tak pět let čas to nějak řešit, ale už dneska bylo pozdě se začátkem hledání možností financování dalších strojů vedle pořizování draků a 45T. Takže v tramvajové sekci nastane ještě pořádný problém.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
PvvS píše:
Takže kachny se šrotují a odstavují a nový vozy asi nebudou?

Vyřazování KT8 je nesmysl bez ohledu na to jestli na 45T budou prachy, či ne. I kdyby se nákup 45T nějak povedlo zaplatit, brzy bude potřeba dalších cca 50 vozů jako náhrada T3 a T6, které začnou dojíždět do dalších GO. A na takový další nákup prachy už tuplem nebudou.

V takové situaci by byl logický krok zařazení 45T, vyřazení T3/T6 a GO KT8.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Někde jsem četl, teď to nemůžu najít, že DPMB musí informovat před každým nákupem z té opce na 45T, jestli má peníze, ale Valná hromada (čili rada města) vzala na vědomí návrh využít celou opci. Takže nějaké financování evidentně je ve hře, jen se ještě úplně nedojednalo. Osobně si tipnu, že bude nějaký větší úvěr přímo pro podnik.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Takže kachny se šrotují a odstavují a nový vozy asi nebudou ?

Citace:
Na moderní tramvaje Brno nechce dát peníze
Na začátku minulého roku podepisovali zástupci brněnského dopravního podniku smlouvu na nákup až 40 nových obousměrných tramvají typu 45T, z nich každá pojme 233 cestujících. Cena? Astronomických 2,4 miliardy korun.

Jistých je v tuto chvíli ovšem jen prvních pět, na které má městský dopravce i peníze. Další potřebné dvě miliardy chybí. Šéf podniku Miloš Havránek proto před časem vyjádřil přání, aby město přispělo ze svého rozpočtu. Brněnští radní ale včera tuto cestu neschválili. Chtějí, aby si dopravce, který jinak z městské kasy dostává více než dvoumiliardovou provozní dotaci, v tomto případě poradil sám.

„Dopravní podnik nás před každou dílčí objednávkou přijde informovat a my tak budeme znát i způsob profinancování nákupu. Jestli si vypomůže úvěrem z komerční banky, evropské investiční banky, nebo třeba pomocí dluhopisů,“ nastínil brněnský radní pro dopravu Petr Kratochvíl (ODS).

Podle něj by bylo škoda opci, tedy prodloužení kontraktu, nevyužít, když počítá s původní cenou, tedy 60 miliony za tramvaj. Radní nicméně naznačil, že je také možné, že do Brna nakonec nepoputuje všech 40 souprav.

Zdroj: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/vlak-k ... pravy_zubr


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Naxashi píše:
…a ještě ke všemu opět dementní uspořádání interiéru. To jako fakt nikoho nenapadlo dát na jedné straně všechny sedačky jedním směrem a na druhé opačným? Místo toho zase budeme lidi nutit do trapných sociálních situací, kdy do sebe budou drkat kolenama a čumět si do xichtů. Úžasný, fakt…

No a ta šalina by měla levitovat?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Ne. Správný výpočet. Protože to, co stačilo dřív, nestačí dnes. Jezdí to přecpaný. A bude to nadále jezdit takový.
…a ještě ke všemu opět dementní uspořádání interiéru. To jako fakt nikoho nenapadlo dát na jedné straně všechny sedačky jedním směrem a na druhé opačným? Místo toho zase budeme lidi nutit do trapných sociálních situací, kdy do sebe budou drkat kolenama a čumět si do xichtů. Úžasný, fakt…

Řešilo se to tady už mockrát a očekávám, že se to ještě mockrát řešit bude. Umístění sedadel čelem proti sobě je dané tvarem podest nad podvozkem a ten je zase daný konstrukcí a uspořádáním podvozku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Pak můžu tvrdit, že to předchozí bylo ve své době modernější než to nové dnes, a mám z toho -2.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Robert píše:
Špatný výpočet. Pokud je kapacitně srovnatelná s kačenou, není to -1, ale 0. Tedy výsledek +1. :-)

Ne. Správný výpočet. Protože to, co stačilo dřív, nestačí dnes. Jezdí to přecpaný. A bude to nadále jezdit takový.
…a ještě ke všemu opět dementní uspořádání interiéru. To jako fakt nikoho nenapadlo dát na jedné straně všechny sedačky jedním směrem a na druhé opačným? Místo toho zase budeme lidi nutit do trapných sociálních situací, kdy do sebe budou drkat kolenama a čumět si do xichtů. Úžasný, fakt…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Špatný výpočet. Pokud je kapacitně srovnatelná s kačenou, není to -1, ale 0. Tedy výsledek +1. :-)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
MartinV píše:
Člověče, v první větě říkáš, že je to lepší (tedy pokrok dopředu), v druhé větě si odporuješ. Tak jak tedy? :mrgreen:

Vyjádřil jsem se asi trochu blbě.
Je to moderní stroj, 100% NP: +1. Je to ale kapacitně nedostatečné: -1. Výsledek? 0.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
A zrovna ty svislé pruhy jsou to hlavní, co se mi na tom nátěru líbí. :D


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: ano, přesně tento (tvůj) návrh jsem měl namysli.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Jinak ten nátěr by byl podle mě mnohem lepší, kdyby červená zůstala jen nahoře a dole v souvislé lajně bez těch kolmých přechodů. Vzhledem k tomu, že je to 100% NP vozidlo, by to k tomu pěkně sedělo.


Souhlas, viz https://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?p=281766#p281766


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi píše:
No, lepší, než KT8 to je (konečně to je skutečně NP, ne jak ta laciná výmluva za NP, co máme teď), ale kapacitnější ne. Takže se dopředu nehýbeme.
Aneb, zase narážíme na ten stejný problém s nedostatečným zázemím. Je už unavující, jak se to neřeší.

Člověče, v první větě říkáš, že je to lepší (tedy pokrok dopředu), v druhé větě si odporuješ. Tak jak tedy? :mrgreen:

Jinak ten nátěr by byl podle mě mnohem lepší, kdyby červená zůstala jen nahoře a dole v souvislé lajně bez těch kolmých přechodů. Vzhledem k tomu, že je to 100% NP vozidlo, by to k tomu pěkně sedělo.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ds píše:
Já pořád ty hejty na dračí nátěr úplně nechápu. Na 13T to podle mě vypadá o 100% líp, než ta šedo-bílo-červená obludnost, co tam byla z výroby a co stvořil asi nějaký profesionál..


Vždyť je to věc názoru. Sám považuju drak lak na poršeti z grafického hlediska jako naprostej úlet. Ono to vypadá krapet blbě už i na draku samotném, prostě to měl vymyslet a realizovat profesionální grafik a ne že podnik vybere nejmíň pracnej návrh z řad veřejnosti a násilně pak toto realizuje na jiné, svými křivkami úplně odlišné typy šalin.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10271 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2024 09:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]