Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 126    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 126  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

271
31 led 2010 23:09
7 z Roly v ranní špičce využívá, tak 10% lidí všichni se cpou do 8 a přitom jedou jenom na Křidlovickou


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Souhlas s Ondrou. Popsané nevýhody ale vidím jako marginální oproti výhodám současného uspořádání. Odjezd z jiné hrany se netýká jenom linek d7/8, ale zčásti taky linek d8/9 směr Křenová. Pokud bych chtěl na roli přestoupit směr SL, tak raději popojedu na Nové sady, kde tohle dilema řešit nebudu. Navíc existují tabla a aplikace, takže informovanější část kaštanů bude vědět, na kterou hranu to přijede dřív. A obě nástupiště nejsdou od sebe kilometry daleko, aby se nedalo přeběhnout.


Offline
437
24 lis 2017 11:40
Berte to prosím s nadsázkou. Po přečtení se mi tak nějak okamžitě vybavili Visáči. Je to samozřejmě rozumné.
Každopádně je třeba chápat, že né všichni obyčejní cestujícíc o takových věcech aktivně přemýšlejí, to neznamená, že jsou vyloženě hloupí, i když "znalci" hromadné dopravy to tak samözřejmě vychází. A pokud nekoukám do irisu, neznám místní poměry a nevím, že další prázdný vůz jede za minutu (né třeba za mnohem dýl, což se taky se může stát) a nehci riskovat velké zpoždění, tak vlezu rafši do toho, co přijede, protože je to jistější. A


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
xxx píše:
A vůbec. Proč některým lidem to spojení ze Žabin na hlavas pořád tak strašně leží v žaludku? Prostě tam zase pojede 3 a 11 tak jako před výlukou. V čem je problém?
Pri intervalu 7-8 min (resp. 15 min) uz je zdrzeni vznikle nepripravenim navaznosti na neco co jede z Ceske na hlavak primo docela znat ;) 5 minut uz je natahnuti delky cesty Zabinam klidne o 20 % (a to jen tim 1 prestupem)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: To je citace songu Známka punku. :mrgreen: Takže ten smích ze zadních řad není jen proti tobě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ano, taky mně připadá rozumný a normální při cestování MHD se koukat kolem sebe kde co jede a nenaskočit do první narvané šaliny, když jede minutu za ňou další, poloprázdná a promýšlet kudy jet s přihlédnutím k aktuální dopravní situaci. A co se mně jeví jako nejlepší - postupně se posunovat k cíli čímkoli co jede správným směrem :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1783
04 bře 2012 23:26
mnadenicek píše:
Naxashi: Přeplněnej autobus nechával vždycky ujet, myslel, že je to známka punku :)
Pardon, neodolal jsem.

Já nevím, smát se mi za to, že se nechci mačkat s lidma? Že si raději chvíli počkám na další, co bude volný? Neuráží mě to, jen to doopravdy nechápu. To je jako smát se někomu, že dělá tu správnou věc.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Já teda nevím, ale doprava je služba a služba se dělá podle přání zákazníka. Chce-li zákazník přes Veveří, je rozumné mu vyhovět. Současná podoba d10 řeší dva problémy - přímé spojení starých Žabin s rolou a současně přímé spojení Česká - Maliňák. Navíc nynější podoba d7 je daleko lepší, než někdejší d11. Nechal bych vedení tak, jak je to teď, samozřejmě s nějakou úpravou intervalu

Jediná nevýhoda aktuálního řešení s linkou 7 je další zatížení 1. a 2. koleje na role a fakt, že směr Bohunice odjíždí na role z jiného nástupiště než linka 8. Za to ale nemůže linka jako spíš uspořádání a kapacita kolejiště na Nádražní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
437
24 lis 2017 11:40
Naxashi: Přeplněnej autobus nechával vždycky ujet, myslel, že je to známka punku :)
Pardon, neodolal jsem.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Žádoucí je rozprostření zátěže a zajištění kvalitní nabídky, ne nějaká přání uvnitř podniku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Já teda nevím, ale doprava je služba a služba se dělá podle přání zákazníka. Chce-li zákazník přes Veveří, je rozumné mu vyhovět. Současná podoba d10 řeší dva problémy - přímé spojení starých Žabin s rolou a současně přímé spojení Česká - Maliňák. Navíc nynější podoba d7 je daleko lepší, než někdejší d11. Nechal bych vedení tak, jak je to teď, samozřejmě s nějakou úpravou intervalu


Offline
Uživatelský avatar

2554
13 črc 2009 13:42
Cracatit píše:
Jo a při zachování desítky se proudy od Bystrce na nádraží víc rozprostřou mezi dvě linky...

Což je přesně to, co není žádoucí. Žádoucí je, aby co nejvíce lidí jezdilo po rychlodráze na Žabovřeské a aby tím co nejvíce ulevili Veveří.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a při zachování desítky se proudy od Bystrce na nádraží víc rozprostřou mezi dvě linky, než při zachování pouze jedničky na Mendlák a pak na nádraží. Časově ta jízda až na hlavas vychází zhruba stejně, cca. plus minus dvě minuty. Jen odhaduji.
Co se týká kaštanů, tak lidi nečtou a nemyslí, už mockrát jsem se setkal s překvapenými dotazy, kam to vlastně jede a kde na co přesednout, protože si lidi nepřečetli tabla už při nastupování.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jedenáctka byla před výlukou těžce doplňková, což jde vidět i z toho, že jezdila jen ve všední dny a ještě jen do sedmi večer, v sedle jen do Komína. Proto si myslím, že by bylo lepší zachovat desítku, když nabízí nová propojení a může zaplnit prostor předtím zaplněný tou jedenáctkou, pak nebude trať na Veveří přeplněná.
Sedmička totéž, vyplnila nějaký čas a nabízí posilu pro Mendlovku, kvůli kterému bývala devítka v některé časy narvaná.
To jsou podle mého důvody, proč o zachování současného linkového vedení minimálně aspoň uvažovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1783
04 bře 2012 23:26
Předpokládat, že lidi nejsou hloupí, je asi ta nejodvážnější věc, co jsem tu kdy četl. A taky ta nejsměšnější.
Lidi jsou hloupí. A právě proto vlezou do toho prvního, co pojede. I když je to přecpaný a hned za tím jede něco úplně prázdnýho. To mi nepřijde racionální. Ale vlastně jsem rád, že se takhle lidi chovají. Protože já jsem ten, co „furt čumí do mobilu“, protože čumí do iRISu a kouká, kde co jede. Nebo prostě jen čumí okolo sebe, což je asi taky nějak…zakázaný, nebo co, že to nikdo nedělá. A pak si sednu do prázdnýho vozu. Ano, přijedu o minutu, 2, později. Ale! Z netknutým (mentálním, nejen) zdravím.
Po ukončení výluky doufám, že buďto 3 nebo 11 (což je asi číslo, co DPMB strašně nenávidí, nebo nevím) budou jezdit „až“ na Ečerovu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
72
29 lis 2017 11:29
Problém je v naprosté neatraktivitě linky 11. Pokud vozy i intervalem současná 10 nahradí po výluce předvýlukovou 11, tak s tím naprosto nemůže být problém. Že lidi budou psát, proč to nejezdí tak často, jak teď a proč to nejezdí až na Ečerku se asi stane, ale tak argumenty, proč to nejde DPMB má. Je nesmysl, aby se vracela nesmyslná linka jen proto, že ta smysluplná by mohla být moc populární.


Offline
Uživatelský avatar

2554
13 črc 2009 13:42
No jelikož (předpokládám) nejsou hloupí, tak vlezou do toho prvního, co přijede a co jede tam, kam potřebují. Takhle se chová většina racionálně uvažujících lidí včetně mě.

A vůbec. Proč některým lidem to spojení ze Žabin na hlavas pořád tak strašně leží v žaludku? Prostě tam zase pojede 3 a 11 tak jako před výlukou. V čem je problém?


Offline
Uživatelský avatar

6911
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Dle stejné logiky ale taky bystrčtí, pokud nejsou hloupí (jakože předpokládám, že nejsou), časem zjistí, že mohou jet buď plnou 10 nebo prázdnější 1, takže se poté zase přizpůsobí a pojedou jedničkou. Nehledě na to, že ta jednička snad vychází časově o něco lépe(?)


Offline
Uživatelský avatar

2554
13 črc 2009 13:42
Bystrčtí se ti nahrnou do desítky, protože jede jak na Českou, tak na hl. n., a jednička po nově otevřené Zabovřeské bude jezdit prázdná. A po Veveří to bude jezdit přeplněné.


Offline
Uživatelský avatar

6911
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
xxx píše:
Nechávat desítku ve stávající podobě je hovadina kvůli přetížené Veveří.

Proč by to byla hovadina? Linka 3 by jezdila v předvýlukovém režimu, linka 10 by jezdila v rozsahu předvýlukové linky 11, tak si myslím, že by bylo intervalově vše při starém. Jen by došlo k mixu původní 10 a 11 na novou 7 a 10.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PavelS: Prý minibusová zvrácenost, tak to mě pobavilo. Myslel jsem propojení zastávek v Bosonohách se zastávkama jako Čermákova, Svah a Osová. Kyjevská asi zůstane plonkovní, protože 401-404 půjdou na konečnou šaliny u kampusu.
Linky na Rosice 405 a 406 podle mě utnou na kampusu až po dostavbě lanovky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
To jo pár kousků LVS-2009, pak 71-623-03 a ty oboustranný T3 jsou všechny ex Moskva.


Offline
Uživatelský avatar

2554
13 črc 2009 13:42
No ale mají tam jiné obousměrné tramvaje a zobousměrněné dvouvozové soupravy T3.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Nemají . Ta jediná prototypová KT8 je v muzeu v Moskvě.


Offline
Uživatelský avatar

2554
13 črc 2009 13:42
MKzB píše:
To středové nástupiště lze pořešit křížením kolejí z každé strany stanice.

Takhle to bylo ve Volgogradě, ne? Pak tétrojkám dodělali dveře na druhé straně, spojili je PX, a to jim umožnilo přejíždění na nesprávnou kolej zrušit. Takže teď už se tam nastupuje standardně zleva. Navíc tam mají i z výroby obousměrné (ucelené) soupravy, jako třeba právě KT8.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3139 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 126  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 kvě 2024 19:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]