Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 230    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 230  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
A nebo se místo vlhkejch snů o Solárkách někdy v budoucnu nakoupí všech 40 stavebnic a budou se moc vyřadit všechny 14Tr a 21Tr. Ono udržovat 20 a více letý vozy v provozu nebude ani levný, ani rozumný. I těch 40 je málo.

Navíc čekat Solárka v okamžiku, kdy na sólo vozy Schadewerk dává turky a základní podmínkou výběrka je cena, tak to je hodně mimo. Stačí se podívat na pár posledních výběrek na sólo vozy. Ostrava - turci, Opava -SOR, Zlín - SOR.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Snad to skončí jen u těch 2ks, které se uklidí třeba na 32 a podaří se nakoupit něco pořádného, co by odpovídalo tomu, že jsme pořídili 10 26Tr a 40 božích 27Tr.

Člověk tak nějak doufal že hůř už nebude a v nastaveném standardu se bude pokračovat. A teď se do toho takhle hodí vidle.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ano, je to tak :-)

https://www.facebook.com/eda.cz/posts/10225164771924104

Do 4 měsíců tu budou komponenty pro první vůz, do konce roku by mohl být smontovaný.


Offline
7185
27 úno 2010 07:40
https://zdopravy.cz/sor-doda-do-brna-az ... am-110880/


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dle informací na facebookovém profilu DPMB vyhrál výběrové řízení na stavebnice trolejbusů SOR s TNS12.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Protože mi nedošlo, jak je dvanáctka se čtyřicítkou blízko, dokonce až někam k Úzké v souběhu, každopádně čekám, že po odklonění osmičky na kampus bude asi větší zatížení šalin, než padesátky, minimálně do kampusu určitě.
Jinak jsem tou padesátkou párkrát jel, když byl zavřený Dornych a nebylo to zas tak pomalé spojení, jak by člověk čekal.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7185
27 úno 2010 07:40
Proč by jezdili na přestup 12+40, když tu 40 samotnou mají blíž?


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
TMB: nesouhlasím, padesátka v celku dává větší smysl, než přestup navíc, když někdo chce jet třeba z Přízřenic na přehradu nebo od Komárova (a jižních částí města) na Zoo.
Co vím, tak padesátku využívá dost mediků, protože v Komárově na Lomené je celý komplex kolejí a je odtamtud jednodušší jet na kampus, než přestupem 12+40 nebo na hlavní nádraží 12+8, až bude šalina na kampus.
Jinak se poslední dvě stránky bavíme na jiné téma, od kterého je zde vlákno o linkovém vedení, takže bych to uklidil spíš tam.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3709
08 čer 2005 23:12
Asi myslíš bránu pro auta. Vedle ní jsou dveře pro návštěvy.

Já tam v posledních letech bohužel byl dost často jako návštěva, ale já to teda mám v pěší docházkové vzdálenosti.


Offline
Uživatelský avatar

6926
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert píše:
Smysl zastávky Stará nemocnice je v přístupu ke vzdálenějším budovám areálu, infekční, nukleárka, rehabka. Plus ulice na druhé straně od Jihlavské.

Já když tam jednou či dvakrát byl, tak ta brána byla zavřená. Musím přiznat, že to bylo o víkendu, na druhou stranu to nedává smysl (mít to o víkendu zavřené vzhledem k ne/přístupnosti areálu).


Offline
794
25 led 2006 09:46
Tu linku 29 bych rád viděl v parciálech až do Bystrce ZOO. Pak je samozřejmě otázka, co s linkou 50. Buď ji z Komárova ukončit v terminálu v Lískovci, do Bystrce třeba ve špičku vést v trase E50, případně od Kampusu vést jinam - třeba spojit s linkou 61.


Offline
7185
27 úno 2010 07:40
Smysl zastávky Stará nemocnice je v přístupu ke vzdálenějším budovám areálu, infekční, nukleárka, rehabka. Plus ulice na druhé straně od Jihlavské.


Offline
Uživatelský avatar

6926
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert píše:
S linkou 61 se myslím můžeme rozloučit. Ta nebude mít smysl.

Tak je otázka, jak se s linkovým vedením v této oblasti naloží. Linka 40 obsluhuje Starou nemocnici (tuto zastávku jsem nikdy nepoužil, a tak neznám její smysl/vytížení), naopak linka 61 jede přes Kamenici, kterou využívá hodně lidí. Zaměstnanci ICRC, Ceitecu, MUNI, FNB. Tato zastávka si zaslouží lepší obsluhu, než pouze 69. A je otázka, zda by bylo možné trasovat linku 40 přes Kamenici.
(nebo prohodit 40 přes Kamenici a 69 přes Starou nemocnici?)


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Emperror:
1) nevím, jestli je šťastné rušit posily linky 25. Osobně nevěřím, že bude mít nějaký extra velký úbytek cestujících. Pro severní část Brna bude stále nerychlejší a nemyslím si, že ji využívalo velké množství cestujících s přestupem na linku 1 směr nádraží. K tomu si přidejme i ukončení linek 405/406 u nemocnice místo na Mendlově náměstí a předpokládané ukončení linek 401/402 (viz bod 3) - tedy další cestující pro linku 25. Ano, posily na lince 26 asi nebudou třeba, respektive bude třeba posílit spojení k nemocnici
2) za mne dvě linky po 10 minutách k terminálu Starý Lískovec jsou zbytečné. Navíc nevěřím, že zrovna bude existovat silná poptávka po spojení Kohoutovice - vlak ve Starém Lískovci. To spíš s nějakými průmyslovými oblastmi Brna.
3) Nevěřím, že o víkendu a večer bude existovat spojení Starý Lískovec, smyčka - hlavní nádraží (maximálně jako prohození s linkou 8, protože naopak u nemocnice nebude v této době poptávka). Vozilo by to zbytečně vzduch. Z těchto důvodů si myslím, že budou sběrné linky ukončeny u nemocnice (v případě 401/402 to bylo zde i potvrzeno, že se s tím počítá), je tedy možné, že linka 69 z Bosonoh pojeden přímo k nemocnici bez závleku do Starého Lískovce ( a Lískovcem bude projíždět nová linka). Možná naopak ukončí na Kyjevské linku 51. Uvidíme.
4) Nabízí se ukončit u nemocnice i linky 403/404 a mít tedy konečně jednotný přestupní bod (na Labskou už nebude takový tlak vést nějakou linku, max. nějaké školní speciály)
5) Linka 40, tady jsem sám zvědavý, přeci jen obsluha zastávky Stará nemocnice, Spielberk Office (tu lze zajistit prodloužením jedné z linek z Úzké - a-49,a-77) a také spojení Ústřední hřbitov (regionální linky) - nemocnice. A nově zbudovaná zastávka Krematorium. Ale upřímně, nevím jestli je to zrovna na kloubový autobus. Také trochu zbytečně duplikuje šalinu v Komárově. Mám takové tušení, že se s tím něco udělá víc (bude tlak na úspory)- Např. již dávno uvažované spojení linky 40+50 a zbytek obsluhy pořešen úpravou/prodloužením ostatních linek.


Offline
7185
27 úno 2010 07:40
Trochu se obávám výsledku à la 53. Tedy že zpožděná 50 pojede těsně před 29, čímž její význam klesne k nule. I když se mi ten nápad jinak moc líbí.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Emperror píše:
Já bych viděl linkové úpravy po zprovoznění šaliny ke kampusu respektive terminálu u nádraží v Liskovci takto:
- prodloužení d-7 nebo d-10 do Lískovce celodenně (10 min pracovní den, 20min víkend)
- t-25 až k terminálu
- nová linka t-29 v trase Kohoutovice, Hájenka - nádraží Lískovec (před dostavbou jen k Nemocnici Bohunice)

- zrušit a-61, nebo omezit z centra na Holandskou
- zrušit posily t-25/26, nebo je vypravovat jen z Mendlova náměstí (na předpokladu obnovení intervalu 10 min na každé z linek pro spoje jedoucí celou trasu)

Vycházím pořád že základního schématu intervalu v pracovní dny 5/10 min, protože šetřit se nebude věčně. Hlavní přínos linky t- 29 je v posileni linky a-50, která má od zavedení expresních spojů mizerný interval. Linka by jezdila v solech v intervalu 10 min v pracovní dny a 20 min víkendy. Vycházím z toho, že kdo jede z Nového Lískovce na nádraží pojede raději přes kampus a d-8, než přes Pisárky (vyhnu se kolonám a lezu do prázdné tramvaje). Po dostavbe nádraží v Lískovci se bude hodit i pro spojení horní části Kohoutovic s vlakem pro směr z Brna předpokládám zastavování i rychlíků kvůli kampusu a celé západní části Brna.


Ještě jsem zapomněl napsat, že t-37 by samozřejmě jezdila komplet jen do Kohoutovic, náhradou by byla právě t-29.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
7185
27 úno 2010 07:40
Očekával bych to přesměrování, dvě skoro stejné linky nedávají se šalinou smysl. Do 40 se navíc bude hrabat i na druhém konci, jestli se nepletu.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže se chystá zánik 61 a přesměrování 40 od Ronda na Holandskou, nebo jak to mám chápat? Přece je potřeba ty kancly nějak obsloužit, od trasy osmičky jsou docela daleko a rozumná pěší trasa tam, zdá se, není, nebo ji neznám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7185
27 úno 2010 07:40
S linkou 61 se myslím můžeme rozloučit. Ta nebude mít smysl.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já bych viděl linkové úpravy po zprovoznění šaliny ke kampusu respektive terminálu u nádraží v Liskovci takto:
- prodloužení d-7 nebo d-10 do Lískovce celodenně (10 min pracovní den, 20min víkend)
- t-25 až k terminálu
- nová linka t-29 v trase Kohoutovice, Hájenka - nádraží Lískovec (před dostavbou jen k Nemocnici Bohunice)

- zrušit a-61, nebo omezit z centra na Holandskou
- zrušit posily t-25/26, nebo je vypravovat jen z Mendlova náměstí (na předpokladu obnovení intervalu 10 min na každé z linek pro spoje jedoucí celou trasu)

Vycházím pořád že základního schématu intervalu v pracovní dny 5/10 min, protože šetřit se nebude věčně. Hlavní přínos linky t- 29 je v posileni linky a-50, která má od zavedení expresních spojů mizerný interval. Linka by jezdila v solech v intervalu 10 min v pracovní dny a 20 min víkendy. Vycházím z toho, že kdo jede z Nového Lískovce na nádraží pojede raději přes kampus a d-8, než přes Pisárky (vyhnu se kolonám a lezu do prázdné tramvaje). Po dostavbe nádraží v Lískovci se bude hodit i pro spojení horní části Kohoutovic s vlakem pro směr z Brna předpokládám zastavování i rychlíků kvůli kampusu a celé západní části Brna.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6926
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
E56 v Technoparku celkem chybí, ale bohužel se to asi jen tak nezlepší.


Offline
443
24 lis 2017 11:40
E56 je moc dobrej nápad, a pokud se vrátí linka i do Technoparku přibyde další malé +


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Také mi tam chybí zastávka v místech s (ne)křížením s ulicí Dvořiště. Ideální pro obsluhu bohunické části (Souhrady, Dvořiště), využitelná pro školu Elišky Přemyslovny i pro část obytného komplexu Leskava. I vzhledem ke kopcovitému terénu by se hodila. Mezi terminálem a Kosmonautů je to cca 600 metrů, tedy docela dost.


Offline
Uživatelský avatar

426
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Podle mě si ani nevšimli, že linka 37 už nejezdí ani na Osovou a po zprovoznění šaliny do kampusu se na tom jistě nic měnit nebude. Možná to je jakože maximální posuzovaný rozsah dopravy pro účely měření hluku. Těch podivností je tam ake víc, v jednom z plánků jsou dokonce naznačeny dávno neexistující linky 29 a 79. Ten závlek a-50 je dost otázka, prodloužení jízdní doby by bylo docela výrazné, už tak je dost pomalá, kdyby se dalo dostat od terminálu přímo na Vyhlídalovu, tak by to šlo, ale s tím se nepočítá. Taky je špatně vypočítaná intenzita autobusové dopravy, nějak si asi neuvědomilli, že závleky by patrně byly v obou směrech linky 50, tj. ne 60 spojů v jednom směru, ale 120. Mně by spíš dávalo smysl prodloužit tam E56 - rychlé spojení z jihozápadního brněnska i na sever Brna.
Potom ještě současná podoba projektu celkem háže klacek pod nohy (resp. do výpletu) cyklodopravě, ale připomínka už je v přípravě.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Já myslím, že taková t-25 to kapacitně bez problému utáhne. Nicméně by byla fajn nějaká linka i pro místní, tedy jih Bohunic a Lískovce, kteří to mají k šalině daleko a rádi by ten vlak využili. Ale je to něco z mého pohledu navíc (v době škrtů), primární musí být šalina. Proto se spíš divím, že v návrhu je t-25, a-50 i t-37, což je špičkový 5 minutový interval na 15 minutový vlakový interval.
Z výše uvedeného mi proto nedává smysl linka 61 (i kdyby zůstala), protože je víceméně využitelná jen v úseku k nemocnici (stejně jako t-25). Nyní těžko plánovat, protože pravděpodobně dojde k většímu překopání linkového vedení. Ale nabízí se využít a-69 (nebo její obdobu pro starou zástavbu Lískovce), a-51, případně regionální a-403 a ideálně s návazností na vlak. U té a-50 to bude nárůst jízdní doby aspoň o 4 minuty, proto si úplně nemyslím, že je to dobrý nápad (kdyby existoval alespoň průraz přes ulici Dvořiště, který v posouzení vůbec není)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5727 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 230  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 čer 2024 13:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]