Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
1589
18 led 2009 10:06
Resp. zcela nahodile, když ještě vezmeme v úvahu nahodilost zpoždění kvůli autům.... Tím ten náhodnej "interval" bude ještě horší....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2693
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Čemu říkáš jednou za čas? Až to bude jezdit po půlhodině na 31 a půlhodině na 33, tak budu souhlasit, do tý doby je mi to volný.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To není úbytek spojů, ale brutální osekání... Kloubák nenahradí to, že to jezdí jednou za čas....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6915
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vario1523 píše:
Od soboty 30.4. jsou dle nových jízdních řádů linky 31 a 33 komplet nízkopodlažní, asi se chystá nějaké překvapení biggrin

Vypadá to na úbytek spojů, tedy převedení části kurzů do kloubů (tato informace už někde tuším zazněla), čemuž odpovídají i nerovnoměrné intervaly v sedle.


Offline
Uživatelský avatar

6915
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Při pohledu na nové JŘ si též říkám, jak tu už zaznělo, že spoje 72 mohly být klidně ponechány jako 53, udělalo by to menší zmatek.

Nebo, když už se zavádí nová linka 72, tak by nebylo od věci mít nějakou číselnou řadu vyčleněnou pro výlukové linky (když už se tolik nepoužívá znak "x"). Myslím, že málokdo zde na fóru s tím bude mít problém, ale běžný cestující není tak informovaný..


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
A na a-57 se vrací cyklobusy. Ty samozřejmě pojedou i na Vinohrady, což není úplně marný bonus (byť za cenu menšího množství cyklospojů z Lesné do Útěchova).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Ano, zjevně se chystá.


Offline
Uživatelský avatar

388
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Od soboty 30.4. jsou dle nových jízdních řádů linky 31 a 33 komplet nízkopodlažní, asi se chystá nějaké překvapení biggrin


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Cracatit píše:
No, ehm, předpokládám, že odklon třeba 39 na Konečného náměstí a Nerudovu by se nesetkal úplně s pochopením, přecejen víc lidí asi chce jet na větší přestupní bod jako Česká a když jedou dvě linky, co se spojí na Vaňkově náměstí, tak je logický proklad.

Ale prr, neříkám "dělat z linek 38 a 39 linku a lá 30". Říkám, že kdyby se mělo měřit stejným metrem (jako u linky 36), tak by přece nemělo vadit, že je o víkendu interval 20 minut z Mendláku i z Komenského náměstí.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2693
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ehm, předpokládám, že odklon třeba 39 na Konečného náměstí a Nerudovu by se nesetkal úplně s pochopením, přecejen víc lidí asi chce jet na větší přestupní bod jako Česká a když jedou dvě linky, co se spojí na Vaňkově náměstí, tak je logický proklad.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
Ale proč musí být mezi Komenského a Vaňkovým náměstím interval 10 minut? Zas tak obydlená oblast to není, a třeba sídliště Komín nebo Slatina mají taky interval 20 minut, stejně tak třeba sídliště v Bystrci podél ulice Černého - těm to navíc nejede ani na okraj centra.

No kdyby se mělo měřit stejným metrem, tak by ten můj návrh vlastně byl docela férový.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
To už radši použít SJTD https://www.brno.cz/doprava/velky-mests ... -i-stavba/


Offline
2693
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, efektivnější by bylo zanořit už někde mezi Vsetínskou a Vojtovou, podejít řeku a vynořit třeba až někde na Olomoucké. Třeba ten krtek vynde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
K tomu zahloubení bych klidně ještě 5m přidal. Když se vezme výška stropu podchodu, výška podchodu, tak na tunel bych počítal minimálně dalších 6.5m a to hotové stavby.. Navíc pod nádražím už vede hlavní kolektor. Navíc, jak dosáhnout rozumnýho klesání do tunelu tak , aby se dala napojit i Husova a celý Nový sady ? A vynoření na druhé straně. Výškové měření na mapy.cz ukazuje, že mezi stávající 4 kolejí a viaduktem je jen nějakých 5m. A totéž od Wimbledonu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2693
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zanoření osmičky by hodně pomohlo, jen bych řekl, že zrovna pod Kolištěm i Křenkou ten kolektor se vším možným včetně kanalizace tomu moc prostoru nedává. Leda by se udělal styl metro, tj. zanoření o deset metrů a víc. Jinak, co jsem četl nějaké návrhy participativního rozpočtu z roku 2019 až 2021, tak se výlezy z podchodu určitě zužovat nebudou, protože by lidi chtěli eskalátory i tady, nejen u výlezu k nádražní budově. Navíc prý mají být ozeleněné střechy těch výlezů. Má to být už v nějaké předrealizační fázi a samotná realizace má být spojená s velkou obnovou hlavního podchodu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6915
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MtM: ok, to srovnání s tvým návrhem mi uniklo. Jo, souhlas, že jízdní doba Šilingrák-Česká by zasloužila zrychlit, hodně vozů pak na té druhé zastávce čeká na vyrovnání času.


Offline
1323
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
MartinV....já srovnával můj návrh vedení 10 s tím od pena, proto zmiňuji 10 přes Husovu oproti Svoboďáku. Co se týče 12 -> 9, tak je to taky kvůli tomu, že 9 má Českou až hluboko na Masaryčce (ano pěšky to tam ujdeš rychle, ale tramvají musíš počítat s tím, že tě zablokuje 4,5 nebo 6, jelikož společně tam všechny ty 3 linky mají zastávku Česká, s čímž by nejspíš počítal i JŘ. Takže ve výsledku Husova papírově ztrácí jen tu minutu. A na ní je otázka, zda by se nemohla zrychlit jízdní doba Česká - Šilingrovo nám, na 2 minuty, čímž by se ta trasa ještě víc urychlila, než aktuálně je.


Offline
Uživatelský avatar

6915
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MtM: Masaryčka je linka 4/9, linka 10 jezdí po Rooseveltově/Benešově. :-)
A tam ten rozdíl je. Na přestup 12 -> 9 jsou na České 3 minuty, na roli minuta, což se někdy nestíhá.

I když možná proto se DP snaží, aby měla 9 z Lesné zpoždění :mrgreen:


Offline
1323
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno píše:
MtM: Já už fakt nevím, jak to napsat slušně, takže to zkusím takhle a budu doufat, že to už konečně pochopíš: CEJL NENÍ JEN EX-SPAR!
A ano, teď jezdí d-9 na hranici své kapacity, ale to je dáno tím, že jedinou alternativou pro Lesnou je d-5, která ovšem trasu d-9 do značné míry kopíruje. Před výlukou tomu tak ale rozhodně nebylo a desetiminutový interval, kupodivu, stačil, protože lidi se rozmělnili mezi d-9 a d-11. A kdyby ta d-11, nebo jakákoliv její náhrada, jezdila na hlavák, místo na Českou, tak by ta obsazenost byla mnohem lepší.
A rozhodně nechci vrtat do a-46, které se konečně, po letech různých podivných, někdy až zvrácených, experimentů, podařilo najít smysluplnou trasu i konečnou. Ta je ideální tak jak je.

Nechtěl jsem z Křenové odvést a-64. Ta jediná tam smysl má. Naopak a-67 tam nemá co dělat. A těm 30 lidem nastupujícím do a-67 se můžu tak akorát zasmát, protože ti by se ve špičce do té linky fakt nevešli. Naopak, já už jsem viděl, že to tam někteří po příjezdu narvané 67 vzdali a šli pěšky. Taková je realita. Pokud tedy a-64 pro obsluhu tohoto území nedostačuje, pak je potřeba vymyslet nějaké řešení, ale narvaná a-67, kterou tato zajížďka jen zbytečně zdržuje, tím správným řešením pro tuto oblast rozhodně není.


peno...víš, že většina cestujících jedoucí po Cejlu tu trasu využívá hlavně kvůli cestě na Maliňák a jeho okolí? Fakt ne kvůli Tkalcovské. Tím, že 9 bude jezdit (tím návrhem) přes Maliňák a 11 pošleš se zastavováním až za dva rohy bloku, docílíš jen toho, že 11 by ti vozila total vzduch a 9 by při současném intervalu nadále praskala ve švech. Tím, že to svedeš do jednoho proudu 9, který posílíš, tak vyřešíš většinu problémů.

Ohledně té 67, není pravda, že se tam nevejdou, oni se tam ti lidé z těch komplexů na ulici Masné ještě vejdou, akorát se tam nevejdou už ti z okolí zastávek Masná (pozor, neplést si s ulicí) a Vlhká. Kdyby byl interval zpátky 10-minutový s tím, že některé vozy by odjížděly z Komárova, tak by na 67 zas takový problém fakt nebyl, co se týče kapacity.

MartinV.....Pozor, tady nezapomeň, že 10 jede od/do Bystrce, tudíž má zastávku Česká společnou s linkou 12 (nebo musí zajet až za roh), takže papírový rozdíl tras námS x Hus je zhruba 1 minuta (ono než se to vymotá přes to celé okolí České i se zastávkou, tak ti 12 už jede pomalu kolem Moravské galerie). A v reálu by se to dalo stíhat přes Husovu i rychleji než dle JŘ, tam ten pomalejší průjezd taky dělá délka souprav, třeba př., kdy 12 kolikrát třeba na NS musí počkat, než stejně dlouhá 1 opustí zastávku (tím ztrácí tu potřebnou minutu), tramvaj velikostí K2 by se na NS vlezla. Naopak úsek Česká - Husova kolikrát stíháme i pod 2 minuty, na Šilingr. nám. pak často čekáme skoro minutu na vyrovnávačce, nejsme-li již z České zpoždění.


Offline
438
24 lis 2017 11:40
Ondra K. píše:
nebo ideálně i v kombinaci s doplněním spojek pro jízdu z Benešovy na 3. a 4. kolej a opačně.

To už sem tu kdysi kreslil pro svoje pojetí zdejší oblíbené disciplíny "new tram order". Krom zmíněného to zvyšuje flexibilitu i pro výlukové stavy. Ale nástupiště musí začínat až kus za obloukama, takže prodloužení v místě vstupů do podchodu nic moc..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ondro, závratný prostor na prodloužení nástupních hran na roli prostě není. Délka je na jedné straně daná polohou wexlí do/z Masarykovy, na druhou stranu wexlema k/od viaduktu. Spojka z Benešovy na 3. a 4. kolej by technicky proveditelná byla, ale je otázka, jak by ta vánočka (ne)fungovala v reálném provozu. Možná by stačilo mít propojkovanou jen Benešovu a 4. kolej (kvůli sjednocení odjezdů d7, d8 a d10. V této souvislosti mne napadá, zda by šlo udělat spojku z Masarykovy na 5. kolej, aby d8 a d9 mohly taky odjíždět z téže hrany. Na povrchu se moc převratného vymyslet nedá, zásadní řešení vidím v zanoření šalin do úrovně -1 s ponecháním jenom dvou kolejí pro trať do Masaryčky.


Offline
2803
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Není možné mít všechno. Tady se vzájemně ruší rychlost, přímé spojení a ještě další benefity (třeba nástupiště u Grandu), vždy je to o kompromisu.


Offline
Uživatelský avatar

6915
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MtM píše:
...Husova toho dle mého pojme ještě dost, dřív tam jezdila třeba i 4 a je to lepší alternativa než se plížit dvacítkou po Masaryčce...

Tady bych rád upozornil, že to plížení dvacítkou po Masaryčce je časově kratší (5 minut), než svištění po Husově (7 minut), takže při cestě z Technoparku do Julcu přesedám na České, nikoliv na hlavase. Je tam víc času na přestup (12 -> 9).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6163
11 dub 2010 15:05
Juliánov
ds píše:
Na vytíženou první kolej u nádraží existuje ještě jeden recept - prohodit konce 4 a 9. Tedy 4 z Náměstí Míru Rooseveltovou do Juliánova a 9 z Lesné přes nám.Svobody do Obřan. Akorát by se to na nádraží asi mělo převlékat na jiné číslo, jinak to při první výluce bude křížit samo sebe :)

Osobně, bych recept na přetíženou první a druhou kolej viděl ve stavebních úpravách přednádražního prostoru, ke kterým bude příležitost v rámci připravované rekonstrukce ulice Benešova, která má zahrnovat i přednádražní prostor. Buď alespoň výraznějším prodloužením nástupních hran (nad rámec prodloužení, které vznikne zúžením vlezů do podchodu, které snad bude), nebo ideálně i v kombinaci s doplněním spojek pro jízdu z Benešovy na 3. a 4. kolej a opačně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2803
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nestačilo by jen d-9 v úseku nádraží--Česká posílat přes Husovu? Pak by neblokovala první kolej a veškeré přímé spojení by zůstalo zachováno.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5820 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 kvě 2024 04:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]